iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.05.06.

Dátum | 2014. 05. 06.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Bővebben is reagált az Oculus a ZeniMaxtól érkező vádakra Ahogy arról már írtunk, a ZeniMax azt állítja, számos technológiát bocsátott az Oculus-alapító Palmer Luckey rendelkezésére a Rift kifejlesztéséhez, és hogy ezzel kapcsolatban a cégvezető aláírt egy olyan megállapodást, mely szerint ezeket nem adhatja át harmadik félnek. A ZeniMax továbbá azzal is vádolja a céget, hogy John Carmack számos olyan technológiát és kódot "mentett át" új munkahelyére, melyek jogos tulajdonosa a ZeniMax lenne. Az Oculus most részletesebben is reagált a vádakra a következő pontokban: - Nem található meg egyetlen, a ZeniMaxtól származó kódsor vagy technológia egyik Oculus termékben sem - John Carmack nem hozott át semmilyen szellemi terméket a ZeniMaxtól - A ZeniMax félreértelmezi a Palmer Luckey-val kötött megállapodást - John Carmack éppen azért hagyta el 2013-ban a ZeniMaxot, mert a cég megakadályozta, hogy Carmack a VR-en dolgozhasson, és leállította a cégen belüli összes befektetést a VR-játékokba - A ZeniMax leállította a Doom 3 BFG Editionhöz készülő VR-támogatást, miután az Oculus nem volt hajlandó részesedést adni a cégből a kiadónak - A ZeniMax korábban soha sem jelentkezett jogi igénnyel az Oculus szellemi termékei vagy technológiáival kapcsolatban, és sosem adtak semmiféle technológiát vagy szellemi terméket az Oculusnak. Kizárólag a Facebook-felvásárlást követően jelentették be jogi sérelmeiket a cég ügyvédei - Annak ellenére, hogy az Oculus SDK teljes forráskódja hozzáférhető online, a ZeniMax sosem tudott beazonosítani benne "lopott" kódot vagy technológiákat Elkészült a végleges Ellie artwork Éppen a tegnapi aprókban írtunk róla, hogy a The Last of Us-on is dolgozó szabadúszó művész, Marek Okon a saját szórakoztatására elkezdett rajzolni egy képet a már némileg felnőttebb Ellie-ről. Nos, a teljes műalkotás mára elkészült:
Ed Boon nagyon visszaszámol... A Mortal Kombat atyja Twitteren kezdte el felcsigázni a rajongókat két feladvánnyal. Mindkettőre 28 volt a megoldás, amiről azt feltételezzük, hogy 28 nap múlva, azzal kicsivel az E3 előtt valamiféle bejelentésre készülnek a srácok. Sokan természetesen a Mortal Kombat folytatását várják (Kiefer Sutherlanddel), bár mostanában egyre több madárka csicsereg arról, hogy az InJustice: Gods Among Us folytatása készül. Új fejlesztői naplón a Destiny A Bungie különböző munkatársai beszélnek nekünk érdekességekről a játékkal kapcsolatban, leginkább a fegyverekkel, a páncélzatokkal és a lootrendszerrel kapcsolatban. Megtudhatjuk például, hogy a fegyverek három fő kategóriára oszlanak (Primary, Special, Heavy), melyeken belül további alkategóriák helyezkednek el, melyek még részletesebb testreszabási lehetőségeket kínálnak.
Régiózáras lesz a Wolfenstein: New Order Az új Wolfenstein játék nemzetközi verziója régió-, pontosabban inkább országzárral érkezik annak érdekében, hogy Németországban és Ausztriában ne lehessen elindítani. Erre természetesen a játékban tetemes mennyiségben jelen lévő horogkeresztek és egyéb tiltott náci utalások miatt van szükség. A New Order ebben a két országban cenzúrázott formában kerül forgalomba, ám a Bethesda ígérete szerint ezektől függetlenül a játékban található akció és a brutalitás mértéke ugyanolyan marad, mint a többi verzióban. Létezett egyszer egy Mortal Kombat Arcade Kollection HD Még a Midway alatt dolgozott Ed Boon és csapata, amikor a kiadó úgy döntött, szükség lenne egy újrakiadásra a klasszikus Mortal Kombat-epizódokból - vagyis az első három részből. Ezt a készítők teljes felújítással akarták megoldani, melynek részeként igazi színészekkel és harcművészekkel vették volna fel a mozdulatokat, motion capture technológiát használva. Miután azonban az egész kócerájt felvásárolta a Warner Bros., a projektet lelőtték, és eredeti formájukban adták ki újra a játékokat a Mortal Kombat Arcade Kollection részeként. Mindenesetre most a projekten dolgozó egyik sminkes, Tanea Brooks úgy döntött, feltesz saját oldalára néhány képet, így ha kíváncsiak vagytok, milyen lett volna Kitana, Liu Kang és még néhány másik szereplő, akkor látogassatok el oda. Mi most bemutatjuk Shao Kahnt.
Két nap múlva indul a Wildstar nyílt bétatesztje Május 8-tól május 18-ig tart majd a Wildstar nagy, megjelenés előtti nyílt bétatesztje, 30. szintre kiterjesztett limittel. A végleges megjelenésre június 3-án számíthatunk, így még éppen mindenki kipróbálhatja a játékot, mielőtt megvenné. Megérkezett a Forza Motorsport 5 Meguiar’s Car Pack 9,99 dolláros áron mától elérhető a Forza 5 új DLC-je, mely további legendás autókkal bővíti a felhozatalt, mindenféle korosztályból. A szezonbérlet részeként természetesen a csomag ingyenes. 2013 BMW M Performance M3 Racing Car 1986 Alfa Romeo GTV-6 1958 Aston Martin DBR1 1957 Chevrolet Bel Air 2011 Aston Martin V12 Zagato (Villa d’Este) 1967 Chevrolet Chevelle SS-396 1940 Ford De Luxe Coupe 1966 Ford Lotus Cortina 1973 Mazda RX-3 1968 Dodge Dart HEMI Super Stock
Átláthatóság és őszinteség a Sony stratégiája az indie fejlesztőkkel A Sony fejlesztői kapcsolatokért felelős vezetője, Adam Boyes szerint a cég azért tudott ilyen nagy sikereket elérni a PlayStation 4-gyel az indie fejlesztők köreiben, mert őszinték és nyíltak voltak. "A legfontosabbnak azt tartom, hogy számonkérhetőek voltunk, és igyekeztünk jó kapcsolatokat kialakítani mindenkivel. Nagyon fontos továbbá, hogy őszintének és nyíltnak kell lennünk a jövőbeli terveinkkel kapcsolatban, és hogy ezek milyen változásokkal járnak a fejlesztőkre nézve". Boyes szerint továbbá nagyon fontos, hogy ne tegyék problémássá, nehézkessé a fejlesztők életét, hiszen a mai, közösségi médiában gazdag világunkban minden nagyon gyorsan terjed. Ha pedig valakivel rosszul viselkednek, azt előbb-utóbb mindenki meg fogja tudni. De azért előnye is lehet ennek: "Mindenhol nyomon követjük a társalgásokat, melyek hatással vannak terveinkre és gondolkodásunkra". Először akcióban az Enemy Front Az alábbi előzetes azt ígéri nekünk, hogy elsőként láthatunk in-game felvételeket az Enemy Frontból, és ezt az ígéretét maradéktalanul teljesíti is. Különböző taktikákat ismerhetünk meg azzal kapcsolatban, hogyan tegyük el a nácikat láb alól, ezeknek a taktikáknak pedig az élő pajzsként történő felhasználás is része. Mindezt a producer, Steve Hart kommentálásában élvezhetjük. A játékot a CI Games fejleszti, és június 10-én jelenik meg Xbox 360-ra, PS3-ra és PC-re.
Microsoft: a mi stúdióink is olyan változatosak, mint a Sonyé A Sony belsős stúdióit sok dicséret éri azzal kapcsolatban, hogy rendkívül változatos játékokkal állnak elő, melyek remek portfoliót alkotnak. A Microsoft Studios kreatív igazgatója, Ken Lobb szerint azonban most már ők is fel tudnak mutatni hasonlót, bár ők nem mindig a belsős stúdiók felé fordulnak, ha játékokról van szó, ugyanis a külsős exkluzív kapcsolatokat is nagyon értékelik. Lobb szerint a Microsoft nem azt nézi, hogyan vegyen meg egy stúdiót minden áron, hiszen sokszor egy kiadói megállapodás is remek eredményeket hozhat. "Ez persze néha olyan helyzetekhez vezet, mint például a Double Helix esete. Ezzel kapcsolatban szomorú is vagyok, ugyanakkor örülök is. Úgy gondolom, jelentősen megemeltük a Double Helix értékét azzal, hogy szeződtetük őket a Killer Instinct fejlesztésére, és valóra válthattuk az álmukat. Nem csökkenteni akarom az érdemüket, de úgy gondolom, segítettünk nekik jobbá válni. Habár ez nagyképűnek tűnhet, de szeretem, amikor megállapodást kötünk egy külsős partnerrel, és ezzel felemeljük az értéküket. Nekem ez mindig célom lesz. Hogyan segítsünk a külsős fejlesztőinknek abban, hogy jobbá váljanak abban, amit csinálnak? Szerintem mi ebben kiválóan teljesítünk, és ha innen nézzük, akkor gyakorlatilag bármilyen játékot megkaphatunk." - nyilatkozta Loeb. Ezt követően A Microsoft portfoliójával kapcsolatban hozzátette, egy-egy új játékkal sosem az a céljuk, hogy lyukakat tömjenek be. Azt szeretnék, hogy megtalálják azokat a lelkes és kreatív fejlesztőket, akik el akarják készíteni a számukra tökéletes játékot. Példának a Forza Motorsportot készítő Turn10-t hozta fel: "Nézhetnénk az üzleti oldalát, és mondhatnánk, hogy a Turn10 azért jött létre, hogy a Gran Turismoval tudjunk versenyezni, de ez nem így volt. A valóságban az történt, hogy volt egy rakás autófanatikusunk, akik autóverseny-játékot akartak készíteni. A csapat magja már két évvel azelőtt ott volt, hogy a Forza első része elkészült. Nem arról volt szó, hogy a vezetőségből lejött valaki, és utasítást adott ki arra, hogy építenünk kell egy saját Polyphony-t. Először a rajongás és a csapatépítés jött, abból alakult ki a Forza." Már elérhető a God of War Collection Igaz, egyelőre csak az Egyesült Államokban, az európai megjelenésre még két napot várnunk kell. A csomag PS Vitára érkezik, és az első két rész HD-re húzott változatát tartalmazza, így tehát a kollekció kifejezés csak hunyorítva illik rá. A csomag digitálisan és az üzletekben is elérhető lesz, 29,99 dolláros áron.
Game On néven tartja E3-as sajtókonferenciáját a Microsoft A szokásoknak megfelelően hétfőn, június 9-én tartja meg E3-as sajtókonferenciáját a Microsoft, melyet természetesen streamelni is fognak közvetlenül az Xbox.com oldalon, az Xbox Live-on és Windows Phone-on. Az előadás Game On címen zajlik majd, ezzel is arra akar utalni a platformgazda, hogy a játékok lesznek a középpontban - ami amúgy alapvetően azért elvárható lenne egy Xbox-sajtókonferenciájától, de ugyebár manapság már ennek is örülni kell. Major Nelson ígérete szerint a már korábban bejelentett játékokat mélyebben megismerhetjük majd, és persze érkeznek teljesen új bejelentések is, melyek egy része már 2014-ben megjelenhet.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

13. bitangue
2014.05.07. 03:12
"...országzárral érkezik annak érdekében, hogy Németországban és Ausztriában ne lehessen elindítani. Erre természetesen a játékban tetemes mennyiségben jelen lévő horogkeresztek és egyéb tiltott náci utalások miatt van szükség."

szégyen... mintha nem telt volna már el lassan 70 év...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. sensorprim...
2014.05.07. 04:32
majd letöltik torrentről a nem régiózáras verziót. ennyi.
és kb minden nagyobb nemzetnek volt olyan időszaka mikor elfoglalta a világ egy nagy részét még sincsen betiltva semmi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Atesz1987
2014.05.07. 05:56
Az a baj, hogy Magyarországon kívül még mindig vevők a népek erre az ajnározásra, kínlódásra, és nem is fognak addig leállni vele, amíg vannak a világban olyan emberek, akik komolyan elhiszik, hogy még most is vezekelnünk kell az emberiség akkori tetteiért. Előbb-utóbb máshol is elunják majd.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. oiskin senso...
2014.05.07. 08:05
Valóban? Akkor a vörös csillag nem is tiltott önkényuralmi jelkép? (Tudom, hogy mostanában volt ezzel kapcsolatban vita.) A probléma itt nem az, hogy elfoglalták fél európát, hanem amit közben műveltek.
@Atesz1987:
Nem vezekelnek, szimplán csak szégyenlik elődjeik tetteit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Manyci
2014.05.07. 11:25
Csak nekem tűnik fel, hogy némileg lenyúlták a Sniper Elit-et a mesterlövészkedős résznél (2:43-tól)?
Amúgy az alábbi témához:
@oiskin: Az addig oké, hogy szégyenlik az őseik tetteit, de csak azért mert ez lett beléjük nevelve 50 év alatt.

Nem azt mondom, hogy jujj de jó arcok a nácik, de most ennyi erővel kérek egy játékot amiben a szipolyokkal kell különféle módokon kivégezni az angolokat, mert ők meg bestiális, szemét módom kinyírták a felkelőket!! Erről meg az ehhez hasonló eseményekről miért nem beszél senki?? Miért van az, hogy a "gooonoosz faaasiszta náácii néémetek" a köcsögök mindenhol, de mondjuk arról nincs szó, hogy az amcsik meg szétbombázták Hamburg meg Drezda CIVIL lakosságát?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. oiskin Manyc...
2014.05.07. 12:08
A németek meg pl Coventry-t törölték el a föld színéről, fél Londonnal egyetemben.És akkor még nem említem fél európát amit feldúltak (persze ugyanezt megtették a szövetségesek is). A fő probléma a nácikkal nem az hogy annyi embert megöltek, hanem az, hogy milyen okból (mert hát ők "felsőbbrendűeknek" tartották magukat), míg a többi általad említett dolog csak politikai okokból történt.
Persze ez még nem teszi jobbá a dolgokat, de mégis csak más a megítélése, hogy azért ölnek meg mert tettél valamit vagy azért mert megszülettél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. czabi007
2014.05.07. 16:13
enemy front várós
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. mikej95 oiski...
2014.05.07. 16:16
Na kezdődik a nagy vita, de ez a végtelenségig, mármint az idők kezdetéig mehetne.

Hogy még visszább menjünk: az USA-t az indiánok "holokausztja" tette lehetővé. A különbség, hogy a telepesek mészárlása Sztálinéval vetekedett, nem Hitlerével (ami töredéke volt a komcsi dolgoknak, már ha ez valakinek érdemi különbség).

Tényleg "furcsa", hogy a náci németország él az emberek tudatában, mint a megtestesült gonosz, pedig a gulág és a sztálinizmus(ami ugyan az volt, csak más emberek szenvedtek és haltak meg) időben közelebb áll hozzánk.

Érdekes látni, hogy egy-egy bársonyszékben, karóval a seggében ülő hivatalnok milyen vitákat gerjeszt és mennyire élénkíti a kalózkodást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. benczeb90
2014.05.07. 19:54
A zsidóknak Washingtonban is van holomúzeuma, emlékműve, stb. Ennyi erővel az indiánoknak is lehetne ilyeneket csinálni Berlin-szerte. De nincs. Illetve Moszkvában holodomor múzeum pl miért nincs? Csak a náczik vannak kiemelve, mintha pl inkvizíció, erőszakos hittérítés stb nem lett volna. A Vatikán ezekre ugyanúgy nem kért sose bocsánatot, mint ahogy az oroszok se tettek, mint ahogy az indiánoktól se kért senki. De a németek és a csatlósaik minden generációban rakatszám "adják" a pénzüket a holo-oktatásra, sokmilliós holo-emlékművek tákolására, nomeg ott van a holotörvény, hogy nem kérdezhetsz rá semmire, nem kutathatod, stbstb, még gondolni is tilos tudjátokmiket. A Che Guevara meg az effélék komcsikultusza, vöröscsillagok, sarlókalapács ott lehet bárhol, de már a náczi árpádpöttyös zászló már nem.
http://alfahir.hu/sites/barikad.hu/files/2012/10/euplakat2.jpg
Óriási a kettős mérce.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. DogTheDog oiski...
2014.05.07. 20:40
Szinte minden haboru azert indul,mert valakik felsobb rendunek hiszik magukat.Az osszes haboru tomegek es ertekek pusztulasaval jar,maskulonben nem hivnank haborunak.
Szerintem egyszeruen vannak olyan torvenyek eletben,amik miatt ez nem mukodhet,es a media pedig ezen lovagol,mert eppen semmi hir nincs a kovetkezo Humble Bundle kiadasaig.
Ismerek nem egy nemetet,es sokukkal jatszok is online.Tok jol elvannak barkivel,nem rinyalnak,ha kapnak egy kis WW2-es elcelodest.Tisztaban vannak vele,hogy mi tortent,es ugyanugy lekakkantjak mint mi,pedig nagyfaterjaink meg egymasra lovoldoztek.A spanyolok sem szegyenlik Franco-t,a Portugalok sem sirnak Salazar miatt,a ruszkik le sem tojjak Sztalint,mi meg a mieinket.
Ami megkulombozteti a nemeteket,az gondolom egy elavult torveny az anti-antiszemitak megnyugtatasara,nehogy meg rendes antiszemitak legyenek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim
2014.05.07. 21:09
Kérném az offtopik hanyagolását, továbbá felhívnám a figyelmet, hogy az aktuálpolitika tabutéma, aminek a vitatását tiltja fórumszabályzat, szóval ha már mindenképpen hangot akar valaki adni az eltérő véleményének, történelmi távlatban tegye azt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Qouzey
2014.05.08. 08:29
Megint virágzanak a második világháborús, Amerikai propaganda játékok. Hogyne, egy ember kiirtja a képzett tengelyhatalmak embereit. Szánalmas.

A Wildstar érdekes MMO lehet, habár a havidíjas játékmodell nem a legjobb választás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. oiskin Qouze...
2014.05.08. 11:58
Nézőpont kérdése, valamilyen szinten szűri a játékos állományt. És ha megfelelő tartalom párosul a a játékhoz akkor nem biztos, hogy gond a havidíj.
Véleményem szerint még mindig jobb így mint a sok álszent MMO esetében akik azt hirdetik, hogy ingyenesek, de valójában ahhoz hogy élvezhetően játszhass vagy elő kell fizetned, vagy tartalmakat kell vásárolnod. Legjobb példa erre a LotRO volt, ahol még azt is megtehetted, hogy játékon belül megszerezhetted a store-os fizetőeszközt, csak hát mire kifarmoltad 1-1 terület árát el is ment a kedved az egésztől, és az a terület tartott jobb esetben 1 hétig utána kezdheted a farmolást elölről. Vagy előfizettél és nem volt gondod a területekre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!