iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.05.12.

Dátum | 2014. 05. 12.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Sanctum 2 - hiba volt konzolokra kiadni A Coffee Stain Studios tower defense / FPS hibridje nem teljesített túl jól konzolon. Annyira nem, hogy az eladások 95%-a a steames verzióból érkezett. Éppen ezért Johannes Aspeby, az egyik vezető fejlesztő most már úgy véli, hatalmas hiba volt rommá dolgoztatni a csapatot azért, hogy az anyag egyszerre tudjon megjelenni PC-n és konzolokon is, és soha többet nem fognak ilyet csinálni. "Hogy miért ment el ennyivel több PC-n, mint konzolon? Csak tippelni tudunk, de valószínűleg azért, mert a Steam jobban láthatóvá tette a játékunkat. Az akciókkal, az ingyenes hétvégékkel és egyéb eszközökkel könnyebben meg tudjuk mutatni a vásárlóknak, hogy létezünk, míg konzolon semmi láthatóságunk nem volt." - nyilatkozta Aspeby. Ennek ellenére azért a DLC-t is kiadták konzolra. amit az úriember azzal magyarázott, hogy már azelőtt elkezdtek dolgozni rajta, hogy látták volna az eladási mutatókat. Ha pedig már benne voltak a munkában, nem akarták félbehagyni. Túléli a PC-s Halo a GameSpy-leállást A Halo: Combat Evolved PC-s verziója a GameSpy főszerverről kéri le az elérhető szerverek listáját, így ezen mindenképp változtatni kell, ha a játék túl szeretné élni a szolgáltatás hamarosan bekövetkező leállását. Szerencsére az eredeti Halo ma is nagy rajongótábornak örvend, így Btcc22 (a HAC2-től), Kornman00 (az OpenSauce-tól) és Technut (a PÕQ klántól) együtt tudott dolgozni Roger "Sawnose" Wolfsonnal a Bungie-tól, hogy kitaláljanak valami megoldást. És találtak is, így a Bungie hamarosan hivatalosan is kiadja az 1.0.10-es patch-et, ami biztosítja, hogy a Halo többjátékos módja tovább éljen. Titanfall - előzetesen az Expedition DLC Ezúttal rendesen, akció közben láthatjuk, milyen újdonságokat készít nekünk a Respawn az új, Expedition DLC képében.
Mark Cerny és Andrew House beszél majd a játékipar jövőjéről A PlayStation 4 vezető mérnöke és egyben játékfejlesztő legenda Mark Cerny, valamint a Sony Computer Entertainment elnöke, Andrew House tart majd előadást a Develop konferencián, melynek címe: "20 Years of PlayStation, 40 Years of Console Games and 100 Years to Come." Cerny és House visszatekint majd az elmúlt pár évtizedre, ahogy a játékok szépen lassan felkúsztak a mainstreambe, kitérnek arra, hogy a tapasztalataik hogyan vezettek a PlayStation 4 elkészítéséhez, és hogy szerintük innentől merre tart majd az iparág. Mark Cerny egyébként részt vesz majd a konferenciát követő díjátadón is, a Develop Awards 2014-en, ahol meg fogja kapni a rangos Development Legend díjat. GRID Autosport - visszatér Jarama Az eredeti Racedriver: GRID egyik kedvelt pályája volt a spanyol Jarama, ezt azonban a 2008-as első rész óta nem láthattuk a sorozatban. A bökkenő csak annyi, hogy a pálya épp egy hatalmas felújításon esik át, így a Codemasters még a 2013-as változatot használja.
Mikrotranzakciók a DriveClubban Az Evolution Studios megerősítette, amit már amúgy is sejtettünk: bizony, lesznek mikrotranzakciók a DriveClubban. Paul Rustchynsky, a játék vezető designere szerint a fejlődési rendszer nagyon egyszerű és viszonylag gyors lesz, de ettől függetlenül aki hamarabb, vagy azonnal szeretne hozzáférni újabb tartalmakhoz, az fizetéssel megteheti. A játék továbbra sem lesz Pay2Win, inkább azoknak szeretnének segíteni (a Forza Motorsporthoz hasonlóan), akik kevesebb idővel rendelkeznek. Rushy egyébként hozzátette, a rendszer körülbelül úgy fog működni, mint a MotorStorm RC-ben, szóval aki játszott azzal, tudja, mire is számítson. Hollywood nem érti a játékipar nagyságát Legalábbis az Xbox Entertainment and Digital Media divíziójának vezetője, Nancy Tellem úgy gondolja. "Szerintem Hollywood nagy része nem látja be, mekkora költségvetésű egy videojáték, milyen gazdag történeteket tud elmesélni. Azt sem látják át, mekkora rajongótábora van egy-egy játéknak, és hogy ezek a rajongók mennyire hűségesek." Tellem, aki jelenleg a különböző Xbox-tévésorozatokért és egyéb, saját műsorokért felel megígérte, hogy minden franchise-zal tisztelettel fognak bánni, amikor sorozattá konvertálják őket, és hogy egyébként ezek a műsorok nem csak a "futottak még" kategóriába fognak tartozni. "A Microsoft 85 millió konzolt adott el világszerte. Míg a különböző kábeltévés platformokon probléma az emberek összekapcsolása, ez az Xboxnál nem így van. Az Xbox Live 48 millió előfizetővel rendelkezik, amivel a Microsoftnak kapásból nagyobb tábora van, mint mondjuk a DirectTV-nek." Tellem elmondta, a sorozatokat nem feltétlenül csak az Xbox-platformokra készítik. Lesznek olyanok, amik csak a konzolon láthatóak majd, és olyanok is, amik a "Best on Xbox" minősítéssel jönnek, de szerinte hiba lenne nagyszerű stúdiók remek munkáinak hozzáférhetőségét nagyon lekorlátozni. "Azt remélem, hogy az Xbox Originals műsorokat azoknak is bemutathatjuk, akik nincsenek tisztában azzal, mi is az az Xbox. A munkám egyik legjobb része, hogy megmutathatom Hollywoodnak, mit is tud a konzol. Sokan el sem tudnák képzelni, mikre képes ma már a technológia." Friss képeken a Dragon Age: Inquisition Az Emprise du Lion és a The Emerald Graves néven futó területeket szemlélhetjük meg a hivatalos screenshotokon. Amik - mivel hivatalos screenshotok - brutálisan jól néznek ki, kérdés, hogy ebből a végleges játékra mennyi marad majd meg.
Nem halott a Darksiders Azóta, hogy a THQ-aukciót követően a Nordic Gameshez került a Darksiders, nem hallottunk túl sokat a sorozatról. Akkor a kiadó azt mondta, elkötelezett a széria folytatása mellett, és nagyjából most is ennyit tudott hozzátenni a vezető designer Joe Madureira Facebookon. "A Darksiders nem halott! Az új tulajdonos, a Nordic elkötelezett a sorozat folytatása mellett. Azt egyelőre nem tudom megmondani, hogy nekem mennyi közöm lesz hozzá. Reméljük, hamarosan érdekes híreket oszthatunk majd meg a rajongókkal!" Kiszivárgott a Call of Duty: Advanced Warfare szereplőgárdája Az IMDB-re került ki az új Call of Duty teljes szereplőlistája, amiből megtudhatjuk, hogy a karaktereknek elég idióta beceneveik lesznek. Meg azt is, hogy a lassan minden AAA-kategóriás játékban feltűnő Troy Baker ezúttal sem marad ki. Kicsit érdekesebb talán, hogy zeneszerzőként az a Harry Gregson-Williams van feltüntetve, aki (különböző filmek mellett) a Metal Gear Solid-sorozat legendás muzsikáit komponálta. Na, de nézzük a listát: Jonathon Irons (a főellenség) – Kevin Spacey Mitchell (a főhős ) – Troy Baker Gideon (mellékszereplő) – Gideon Emery Knox – Khary Payton Ilana – Angela Gots Will Irons (Jonathan Irons fia) – Paul Telfer Joker – Jeremy Kent Jackson Kingpin – Matt Riedy Ajani / Ade M’Cormack – Adetokumboh M’Cormack Cormack – Russell Richardson Hades – Shareef Ibrahim Akció közben a Lords of the Fallen A Dark Souls-ihletésű, de mégsem Dark Souls-koppintás Lords of the Fallenről futott be egy friss, nem túl minőségű off-screen felvétel. A lényeg azonban látszik: ez a játék bizony jónak tűnik!
Szupertitkos játékon dolgozik a Blizzard, amit még idén bejelent Legalábbis elvileg. Az információt a legendás leaker Superannuation halászta ki egy ex-Blizzard alkalmazott LinkedIn profiljából. Ebben az áll, hogy az úriember egy szupertitkos játékon dolgozott, amit még idén le fog leplezni a cég. Ez persze lehet a Project Titan, de akár az az Overwatch is, amit a múlt hónapban védetett le a stúdió. Azt Mike Morhaime, a Blizzard vezetője is megerősítette korábban, hogy a Titan már vélhetően nem lesz előfizetéses MMO, ezért teljesen vissza kellett küldeni a tervezőasztalhoz. Ezzel párhuzamosan a játékon dolgozó hatalmas stáb jelentős részét is átcsoportosították ideiglenesen más projektekre, így születhetett meg például a Hearthstone és a Heroes of the Storm is. Watch Dogs - PS4-en 60fps-sel és 1080p-ben Igazi meglepetéshírt kaptunk ma, egyenesen a Sonytól: a Watch Dogs a konzolok közül egyedül PS4-en fut majd 60fps-sel. Mindez annak fényében különösen meglepő, hogy maga a Ubisoft is többször nyilatkozta a múltban, hogy a nyitott világú játékaiknál a 30fps-t lövik be alapvető célnak konzolokon, és ehhez igazítják a grafika minőségét. A fejlesztők is többször elmondták, hogy PS4-en biztosan 1080p-s felbontásban és 30fps-sel megy majd a játék, egyedül az Xbox One-os változat felbontása volt kérdéses - ott 900 vagy 960p-ről suttognak a bennfentesek. A PS4-tulajdonosok mindenesetre örülhetnek a 60fps miatt feljavult játszhatóságnak. (Azóta egyébként már levették az oldalról a képet, valószínűleg idő előtt került fel.)
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. YellowFlas...
2014.05.12. 23:05
Lords of the Fallen 1:07
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii
2014.05.13. 08:07
Dragon Age esetében engem kétségek gyötörnek. Aggódom, hogy nem fog ütni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Xesxow
2014.05.13. 12:02
Képek alapján tetszetős a Dragon Age. De majd meglátjuk, hogy milyen lesz a játékmenet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. mikej95
2014.05.15. 11:40
Hatvan efpées és ezernyolcvanpé! Ja, hogy csak a PS4-en.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!