iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.05.15.

Dátum | 2014. 05. 15.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

The Sims 4 - készítsünk karaktert Ahogy azt elvárhatjuk az új Simstől, rendkívül részletes karakterkészítővel fog érkezni. Ennek rejtelmeibe Ryan Vaughan producer vezet be minket a lenti videóban.
Iwata szerint a "Pokémon-pillanatra" vár a Wii U Nem, Iwata ezzel nem arra akart utalni, egy Pokémon-játék készül Wii U-ra, hanem arra, hogy egyetlen ütős cím is képes megfordítani egy konzol sorsát. Példaként a GameBoy-t hozta fel, mely a kezdetekben a Wii U-hoz hasonlóan nagyon gyengén teljesített, sokan már temették a platformot. Azonban megjelentek rá a Pokémon-játékok, és egyszerre a Nintendo egyik legsikeresebb konzolja lett. Iwata elmondta, hogy nem várnak, és nem is várhatnak a Wii sikeréhez hasonlót a Wii U-tól. Nem erre készítették az üzleti tervüket, és nem is számítanak ilyesmire. "Éppen ezért óvatosan kell bánnunk a bevételekkel és kiadásokkal, kézben kell tartanunk a költségeket" - mondta a cégvezér. "Ettől függetlenül nem hiszem, hogy az idénre prognosztizált 3,6 millió eladott gép jelentené a konzol csúcsát. Keményen fogunk dolgozni azon, hogy fellendítsük a rendszert, így később jobb eredményekre számítunk. Ezen kívül pedig - ahogy már mondtam - az idei évre prognosztizált számok eléggé konzervatívak" - zárta Iwata. A két hét múlva megjelenő Mario Kart 8 lesz a konzol egyik legnagyobb húzóneve idén, ami egyébként (nagyjából a többi Wii U-exkluzív játékhoz hasonlóan) brutálisan jó pontszámokat kapott a külföldi sajtótól. Vajon mikor jön el a "Pokémon-pillanat"? 10 stúdió dolgozik az új Assassin's Creeden A Ubisoft megerősítette, hogy a jelenleg Assassin's Creed: Unity néven készülő (valószínűleg a végleges neve is ez lesz) új epizód tényleg "csak" az egyik lesz, az idén megjelenő két új Assassin's Creed közül. A Unity mindenesetre PC-re, Xbox One-ra és PS4-re készül, teljesen új engine hajtja, és nem mellesleg a Ubisoft tíz különböző stúdiója dolgozik rajta: a Ubisoft Montreal, Toronto, Singapore, Quebec, Annecy, Shanghai, Chengdu, Kiev, Montpellier és Bucharest. Ami valószínűleg azt jelenti, hogy a negyedik részhez hasonlóan majdnem olyan hosszú lesz a stáblistája, mint maga a játék. A másik Assassin's Creedről egyelőre semmit nem tudunk, Yves Guillemot csak annyit árult el, hogy PS3-ra és Xbox 360-ra jön idén ősszel.
Nem fog tovább csúszni a The Witcher 3 Marcin Iwinski, a stúdió társalapítója ígéretet tett arra, hogy a 2014 végéről 2015 elejére csúsztatott The Witcher 3 nem fog tovább késni. "Ez nem az első játékunk, nem vagyunk újoncok. Nem fog bekövetkezni, hogy csúsztatunk, aztán csak úgy csúsztatunk még egy kicsit. Ha úgy gondoltuk volna, hogy több időre lenne szükségünk, akkor nem februárt mondtunk volna a megjelenésre, hanem mondjuk júniust. Akkor hoztuk meg a döntést, amikor már pontosan láttuk, mennyi időre van szükségünk. Mindent megterveztünk, és minden működik. Szóval nincs több késés" - nyilatkozta az úriember. Iwinski szerint egyébként érdekes módon remek visszajelzéseket kaptak a csúsztatással kapcsolatban, a rajongók értékelik, hogy a CD Projekt RED egy csiszoltabb produktumot akar letenni az asztalra, és hogy ezért még több pénzt hajlandó beletenni. Ő a Ridley Scott-féle Halo első szereplője? A The Wrap úgy tudja, hogy a Ridley Scott produkciós cége által Xbox-platformokra készített Halo film egyik szereplője Mike Colter lesz. Azt is megtudta a lap, hogy egy Marlowe néven futó karaktert alakít, vagyis egy felemelkedőben lévő katonát egy "futurisztikus seregben" - valószínűleg a UNSC-ben. Marlowe problémákat lát a kiképzése helyszínéül szolgáló katonai komplexum vezetésével, szóval valószínűleg valamit kavarni fog, ezen kívül annyit tudni róla, hogy az óvatos, logikus és taktikus harci stílusával inspirálja a spartanokat. A The Wrap szerint a projektről az idei E3-on rántja majd le a leplet a Microsoft, azt pedig már korábbról tudjuk, hogy még idén kiadják, a forgatókönyvét pedig a Prison Break írója, Paul Scheuring veti papírra.
Watch Dogs - a legtöbbet előrendelt új játék a videojátékok történetében Úgy tűnik, a csúsztatás ellenére is (vagy éppen azért) jól jár a Ubisoft. A Watch Dogs ugyanis a cég történetének legnagyobb példányszámban előrendelt játéka, és egyben a legtöbbet előrendelt új cím a videojátékok történetében. Pontos számokat sajnos nem közölt a kiadó, de azt elmondta, hogy várakozásai szerint jobban fog teljesíteni a játék, mint az első Assassin's Creed - amiből a megjelenése óta 6,3 millió példány kelt el. "Igazi nagyágyú lesz ez az iparágon belül" - tette hozzá Yves Guillemot, a cég vezérigazgatója. A játék egyébként a mai napon hivatalosan is aranylemezre került. A Watch Dogsot először a 2012-es E3-on leplezte le a Ubisoft és összesen 5 és fél évig készült. 2015-re csúszik a The Division Habár sosem volt valószínű, hogy a The Division még idén megjelenik, a Ubisoft egészen eddig tartotta magát a 2014-es dátumhoz. Mint kiderült, ez is volt az eredeti terv, de a Massive nem akar kompromisszumokat kötni a minőséggel kapcsolatban, így inkább csúsztat kicsit a megjelenésen. Ennél pontosabbat nem tudunk, a platformok pedig maradtak PC, Xbox One és PS4. Launch traileren a Wolfenstein: New Order A játék ugyan május 20-án jelenik meg, de a biztonság kedvéért már most megkaptuk a launch trailert. Érdekesség, hogy az előzetes alatt a legendás The House of the Rising Sun szól, csak éppen németül.
Nem bántak kíméletesen a fejlesztők a Kinecttel Miután két napja a Microsoft hivatalosan is bejelentette a kötelező Kinect nélküli, olcsóbb Xbox One csomagot, a különböző fejlesztőknek, iparági szakembereknek volt egy kis idege reagálni. Nos, nem voltak éppen kíméletesek. George Broussard például a következőt mondta: "A Kinect mindig is egy rakás sz*r volt. Meglepett és felbátorított, hogy a Microsoft enélkül is adja majd a konzolt". David Jaffe, a God of War atyja (most már független) úgy véli, most már tényleg beindulhat a konzolháború, főleg akkor, ha a Nintendo is elhagyja a táblakontrollert, és árat csökkent. Ben Cousins, a Sony és az Electronic Arts egykori fejlesztője (most már szintén független) elárulta, éppen a Sonynál dolgozott, amikor a cég nemet mondott a Kinect alapjául szolgáló technológiára, mert az túl drága volt. "Sokáig tartott az MS-nek, mire rájött" - írta. Ed Boon, a Mortal Kombat atyja diplomatikusan csak annyit mondott, hogy Michael Pachter már megjósolta ezt jó előre. És tényleg. Többször is. Banner Saga a mai Humble Bundle-ben Olvasói kérésre amíg tart a 14 napos Humble Bundle akció, minden aprókba beleírjuk mire lehet épp befizetni a HB honlapon. Holnap este 8-ig Banner Saga akció van: vásárlás esetén fixen megkapjuk a Factions starter pakkot, ha kifizetjük az átlagárat, akkor a Variations pakkot is, 15 dollár befizetése esetén pedig jár a Banner Saga is. Aki kedvet kapott egy ilyen pakkhoz, annak erre tessék.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. R3plic
2014.05.15. 22:12
Javítsatok ki, ha tévedek, de akkor az AC:Unity fog jönni PC-re is, míg a másik csak konzolra?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. jonos
2014.05.16. 00:04
Semmi hír a Cyberpunk 2077-ről .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. GhanBuri
2014.05.16. 07:43
A Humblén érdekes lehet még a heti akció (platformer, szóval engem nem mozgat meg), és a Doctor Who comic ebook.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. kiskoller
2014.05.16. 07:55
"The Sims 4 - készítsünk karkatert"

Spellcheck emberek!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Shinjiii
2014.05.16. 07:56
Köszönjük a Humblet!

A Sims-el kapcsolatban az agyamra mennek ezzel a műanyag-grafikával, komolyan, még mindig nem lehet életszerűre megcsinálni legalább a hajakat? Még mindig a textúra részei, tapad a karakterhez...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Asagrim Shinj...
2014.05.16. 08:02
De legalább már az Elder Scrolls Oblivion karaktergenerálójánál élethűbb arcokat lehet vele csinálni!

Rókabőr 5-ben talán a haj is rendben lesz!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Trolltaxi
2014.05.16. 12:55
Simset tolók közt szignifikánsan több a nő, meg a casual és gamer light felhasználó. A haj modellezése pedig kifejezetten erőforrásigényes.

Tehát a célközönség nem is igényli az élethű hajeffektet, másrészt nem is rendelkezik erőművel, amivel a babaházat futtatná. Ergo, nem vesződnek ezzel mert kifjezetten kontraproduktív lenne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2014.05.16. 14:38
Ja, mondjuk igaz is, miért dobjanak össze igényes játékot, hiszen a nő hülye, megveszi mindig ugyanazt, mert hát ez "újabb rész". Te sem vagy komplett, Trolltaxi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester
2014.05.16. 15:49
Én inkább azon morgolódnék ha Sims párti lennék, hogy egy több mint 10 év múltra visszatekintő játéknál miért lesz az alapjáték olyannyira megcsonkítva hogy 6-10 kiegészítő kell ahhoz, hogy elérjék az elődök fejlettségi szintjét.

A Watch Dogstól pedig emiatt kezdek félni. Még nem igen találkoztam olyan jó játékkal ami rekordokat döntögetett mielőtt megjelent volna. Túl nagy a hájp, és emiatt túl nagyot tud bukni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. czabi007
2014.05.16. 19:49
minden tiszteletem a The Division készítőinek! végre egy cég, akiknek nem az számít, hogy mikor, hanem hogy milyen minőségben jelenik meg a termékük khömm EA khömm BF4 khömm
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. DogTheDog czabi...
2014.05.16. 20:24
Te komolyan beveszed ezt a vakitast?Persze fognak valamit meg alakitani is rajta,de ugye nem azert csuszik at egy elore lathatoan rengeteg penzt termelo jatek a kovetkezo penzugyi evre,mert rohadtul ki kell javitsak a sok hibat.
Foleg,hogy MMO,igy tudnak a megjelenes utan is erdemben tartalommal feltolteni,ahogy azt teszik a tobbivel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!