iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.06.19.

Dátum | 2014. 06. 19.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Új stílust képvisel a Call of Duty: Advanced Warfare multiplayer része Michael Condrey, a Sledgehammer Games társalapítója szerint a három éves fejlesztési ciklus lehetőséget adott a stúdiónak arra, hogy jelentősen változtasson a Call of Duty többjátékos módjának bejáratott formuláján. "Az exoskeletonok miatt gyakorlatilag el lehet felejteni mindent, amit korábban tudtál. Ebben a játékban lesz a legtöbb újdonság, és a legtöbb egyedi, különleges eszköz. Képzelj el mindent, amit az E3-as single player bemutatón láttál, és ültesd át azokat fejben a többjátékos módra". Condrey elmondta, minden olyan eszköszt és kütyüt szeretnének átültetni a többjátékos módba, melyet a kampány során is használhat a játékos. Ehhez persze komoly egyensúlyozásra és sok tesztelésre lesz szükség. Mogyoró az EA Sports UFC mellé Az amerikai Target áruházlánc úgy gondolta, meg tudná dobni az Xbox One-os EA Sports UFC eladásait, ha egy akció keretein belül két doboz mogyorót adna mellé. Mondhatjuk, hogy körülbelül ennyit ér az Electronic Arts új sportjátéka?
Érkezik az első javítás a PC-s Watch Dogshoz A PS3-as és PS4-es verzió már megkapta a maga javítócsomagját, míg az Xbox 360-ra és az Xbox One-ra jövő héten érkezik a patch. A PC-s verzió elvileg még a héten elérhetővé válik, mellyel számos idegesítő dolgot javít a Ubisoft. Az egyik ilyen a 90%-a környékén korrumpálódó mentési fájl, a hackelés körüli bugok és a furcsa akadozás, valamint grafikai hibák. A javítások között több olyan dolgot is felsorol a Ubisoft, melyek a grafikai hibákra jelentenek orvosságot, de azt nem említették, hogy esetleg betennék azokat a beállítási lehetőségeket, melyeket azóta már kibányásztak a játék fájljai közül, és melyekkel elérhető az eredeti, 2012-es E3-as bemutató minősége. 10 percnyi akció a Far Cry 4-gyel Lopakodás, elefántok és pusztítás ebben a teljesen új videóban, ami korábban soha nem látott játékmenet-felvételeket mutat meg a Far Cry 4-ből.
Miért jön kevesebb nagy játék PS Vitára? A tegnapi aprókban már szóba került, hogy a Sony belsős stúdiói már nem nagyon dolgoznak PS Vitára, így a tartalmakat a külsős fejlesztőktől várják. Miért? Nos, erre válaszol most nekünk Shuhei Yoshida, a Sony Worldwide Studios fejese: "Amikor megjelent a PS Vita, el tudtuk adni a lenyűgöző grafikájával. Gyakorlatilag PS3-minőségű grafikát tarthattál a kezedben, az Uncharted például fantasztikus volt. De azóta megjelent a PS4, így az emberek elvárásai is nőttek". Yoshida szerint nagy szerencse, hogy közben az indie játékok ennyire felkapottak lettek. Ezek kiválóan illeszkednek a Vitára, ráadásul a legtöbb ilyen anyag pont ideális ahhoz, hogy például út közben 10-15 perceket játszunk velük. A Sony mindenesetre továbbra is rengeteg PS4-re, PS3-ra és Vitára megjelenő címet tervez, melyek azonnal elérhető játékélményt adnak. Mi történik a senkinek nem kellő DS- és 3DS-játékokkal? Valószínűleg nem töltenek meg vele egy gödröt a sivatagban, mint a legendásan borzalmas E.T-játékkal, inkább megpróbálják újrahasznosítani. Legalábbis erre utal a Reddit egy hozzászólójának képe, amin pont egy ilyen gyűjtőt mutat meg nekünk. Elmondása szerint az egyetlen igazán értékes dolog ezekben az aranyozott csík. Ezt mindenképpen leveszik róluk, a műanyag egy részét pedig újrahasznosítják. A többi pedig... nos, megy a levesbe, ahogy mondják.
De milyen lesz a Battlefield: Hardline egyjátékos része? Nos, nem feltétlenül lineáris, ha hihetünk a Visceralnak. "Sokat gondolkoztunk rajta, hogy készítsük el ezt a játékot. Ha ismertek minket, akkor tudjátok, hogy az egyjátékos mód közel áll a szívünkhöz. Úgy érezzük, hogy a korábbi játékainkkal jó munkát végeztünk ezen a területen, és ehhez is elég jó ötleteink vannak". "A kampány során nem a korábbi részek hullámvasútját vettük alapul, ahol a történet végigvezet téged egy lineáris úton. Több választási lehetőséget szerettünk volna adni a játékos kezébe, hogy taktikus döntéseket hozhasson. Elvégre a rendőrök nem csak bemennek, és lelőnek mindenkit, igaz?" - zárta Ian Milham, a játék kreatív igazgatója. Képeken a Diablo III: Ultimate Evil Edition A PS4-re és Xbox One-ra érkező, a Reaper of Souls kiegészítőt is tartalmazó Ultimate Evil Edition 900p-s felbontásban megy majd Xbox One-on, és 1080p-ben PS4-en. Az ígéretek szerint mindkettőn stabilan tartani fogja a 60fps-t. Akárhogy is, most kaptunk egy rakás képet a hamarosan megjelenő anyagból.
És végezetül egy kis Team Fortress film Érdemes azoknak is megnéznie, akik nem is játszottak a játékkal, anélkül is érthető :)
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Hunor
2014.06.19. 23:29
Steam summer sale?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. codex
2014.06.19. 23:39
Nagyon erőltetik az új Cállofdátiba ezt a most ez aztán olyan lesz, hogy mindenki lefossa a bokáját marketingszart. "El lehet felejteni mindent amit korábban tudtál." Ha el lehetne akkor szívesen nem emlékeznék pár COD epizódra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii
2014.06.20. 08:05
Hát, ha másért nem is, minden epizód egy óriási interaktív film élmény, amit nagyon bírok a CoD-okban. Persze a pénzét annyira nem éri meg, de használtan megéri azt a 3-5 ezret. Hiába fintorog mindenki az SP miatt, itt is inkább a multi fontos az embereknek (és most ne jöjjön nekem senki, hogy az is ugyanolyan, mert pl. a BF is ugyanaz a BC2 óta, köszönöm). Sőt a két Black Ops sztori kibaszott jó volt. Viszont hiányzik egy VH-s rész (nekem).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. s_erno
2014.06.20. 11:10
Azért kíváncsi leszek erre a stabil 60 fps re a konzolos Diablo 3-ban, mert PC-re irgalmatlanul rosszul lett optimalizálva, és ilyen felső-középkategóriás + gépeken néhol "betekinget" a 10 fps...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!