iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.06.26.

Dátum | 2014. 06. 26.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Bayonetta 3 és a Nintendo Elég sok rajongót felháborított annak idején a tény, hogy a Bayonetta 2 kizárólag Wii U-ra jelenik meg - a játék ugyanis rendkívül gyorsan szerzett szinte fanatikus tábort PS3-on és Xbox 360-on. Persze azóta kiderült, hogy a folytatás el sem készülhetett volna a Nintendo nélkül, tehát tulajdonképpen nincs min felháborodni. Mindenesetre a játék direktora, Yusuke Hashimoto szerint nagyon jó lenne, ha a harmadik epizódot is a Nintendoval közösen tudnák megcsinálni. "Ami a Bayonetta 2 tartalmi részeit érinti, rengeteget tanultunk a Nintendotól, közösen csiszoltuk ki az egészet. Ha lehetséges, akkor szeretném ezt folytatni, és tovább nevelgetni a kis csemeténket. Úgy gondolom, hogy a kreativitás szabad áramlása a legfontosabb, ez pedig a Nintendo alatt teljesen lehetséges. Folyamatosan ötleteket cseréltünk egymással, és képesek voltak hasznos, objektív visszajelzéseket adni. Úgy érzem, ez nagyon jót tett a játéknak." Sakaguchi mester jövő héten mutatja be új projektjét A Final Fantasy-sorozat alkotója és producere, Hironobu Sakaguchi egy ideje már nem hallatott magáról. A kizárólag Xbox 360-ra megjelent, és egyébként fantasztikus Lost Odyssey után még Wii-n próbálkozott az úriember, majd úgy tűnt, hogy Mistwalker nevű stúdiójával végleg a múlt ködébe veszik. De nem ez a helyzet! A jövő szerdai Japan Expo keretein belül ugyanis az úriember hosszasan beszél majd karrierjéről, a videojátékokról alkotott véleményéről, és ami a legjobb: bemutatja legújabb projektjét is. Régóta pletykálnak már arról, hogy a Microsoft újra egy Xbox-exkluzív JRPG elkészítésére kérné fel Sakaguchi mestert. Vajon ez fog beigazolódni?
Lesz még Battlefield: Hardline bétateszt A Visceral Games megerősítette, nem kell bánkódnia annak, aki most nem próbálta ki a játékot, ugyanis lesz még bétateszt - valamikor ősszel. Valószínűleg a srácok érzik, hogy a rajongók egy kicsit kiábrándultak, így azt tervezik, hogy a következő hetekben részletesebben bemutatják az új játékmódokat és egyéb lehetőségeket. Ezen kívül persze a Hardline egyik fontos eleme lesz az egyjátékos mód: "Ahogy azt sokan tudják, akik próbálták a korábbi játékainkat, mi szeretünk egyedi módon elmesélni egy történetet, és bevonni a játékosokat a világunkba, és a Hardline is pontosan ilyen lesz" - mondta Steve Papoutsis, a stúdió fejese. "Néhány egészen menő dologgal dobjuk majd fel a kampányt. Az egész olyan lesz, mintha a kedvenc tévésorozatod epizódjait néznéd. Egészen más lesz, mint amit megszoktatok, és emiatt mi is nagyon izgatottak vagyunk". Papoutsis szerint a béta csak a játék egy nagyon kis szeletét mutatta meg. Rengeteg, teljesen új játékmódot ígérnek, melyek jobban kihasználják majd a rendőrös-bűnözős témát, de több klasszikus mód is visszatér az előző részekből. Ezen kívül a pályák változatosabbak lesznek, mint a Battlefieldben bármikor korábban - ígérnek például földalatti droggyárakat, és Miamiban játszódó helyszíneket is. Újabb beismerés az EA-vezértől: elrontották az új Dungeon Keepert A mobilos platformokra kiadott Dungeon Keeper remake pár hónappal ezelőtt borzolta a játékosok idegrendszerét. A kizárólag agresszív pénzszerzésre épített, minden apró lépés után mikrotranzakciókkal támadó játékot a kritikusok és a vásárlók egyformán gyűlölték. Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója a Battlefield 4 rajtjával kapcsolatos beismerése után egy újabb vallomást tett: a Dungeon Keepert bizony csúnyán elszúrták. "Az új játékosok számára egy ideig szórakoztató volt, de akik a Dungeon Keeperen nőttek fel, erősen elhatárolódtak tőle. Rosszul ítéltük meg a gazdasági helyzetet, nem nem maradtunk az ideális úton. Ez pedig szégyen." Wilson szerint két tanulságot kell levonniuk. Az egyik, hogy ha egy régi címet akarnak felújítani modern közönségnek, akkor is hűek kell maradjanak a régi játék szellemiségéhez. A második pedig, hogy bármilyen üzleti modellt válasszanak, legyen az prémium, előfizetős, free-to-play, a lényeg, hogy megfelelő értéket kell a játékosoknak adniuk. Amikor a Nintendonak teljesen elmennek otthonról... ...akkor például olyan videó készül, mint ez itt lejjebb. A Nintendo of America úgy gondolta, érdemes lenne összefoglalni, milyen nagyobb címeket jelentettek be az E3 alatti digitális eseményen. Aztán pedig úgy gondolta, hogy erre az lenne a legjobb, ha az egyes játékok készítőinek Mii-figurái a Tomodachi Life keretein belül énekelnének saját termékeikről. Nos... igen.
Információk a Destiny bétáról Először is, kiderült, hogy Xbox 360-on és Xbox One-on is lesz bétateszt, melynek pontos dátumát egyelőre nem árulta el a Bungie, mindössze annyit tudtunk meg, hogy július végén kell rá számítani. PS3-on és PS4-en ezzel szemben július 17-től lehet már tolni a játékot, ám itt akadt korábban egy kis félreértés, amit a stúdió most igyekszik tisztázni. Szóval: a bétához nem kap hozzáférést automatikusan minden PS Plus-előfizető, kizárólag azok, akik előrendelték a játékot. Tehát tessék előrendelni! Így csinálj VR-headsetet otthon A Google úgy gondolta, mindenkinek meg kell tapasztalnia a VR által nyújtott előnyöket, még annak is, aki nem teheti meg, hogy Oculus Riftet rendel. Így jött létre a Google Cardboard, ami gyakorlatilag egy letölthető minta, melynek nyomán kartondobozból hajtogathatunk össze egy headsetet. Ebbe aztán bele kell csúsztatni androidos okostelefonunkat, és máris kész a garázs-Oculus. A Google szerint egyébként egy pizzásdoboz is remek alapanyag lehet, így azt hiszem meg is van, mit fogok ebédelni holnap. Mivel nagyon leegyszerűsítve tulajdonképpen a "rendes" VR headsetek sem csinálnak mást, mint képernyőt tesznek a szemünkhöz közel, a Google ötlete tényleg megadhatja VR-élmény legalapabb, legfapadosabb formáját.
Egyjátékos mód a Titanfall folytatásaiban? Respawn operatív igazgatója, Dusty Welch elmondta, egyáltalán nincs kizárva, hogy a Titanfall folytatásaiban helyet kapjon egyjátékos mód. "Számunkra továbbra is a teljesen online élmények lesznek a legfontosabbak, ebből akarjuk a legtöbbet kihozni. Kizárnám az egyjátékos módot? Egyáltalán nem. De szerintem sokkal többet ki lehet hozni abból, amit az első Titanfallal elkezdtünk". A Titanfall "egyjátékos módja" sok kritikát kapott, hiszen valójában nem volt más, mint online multiplayer meccsek egymás után fűzve egy teljesen érthetetlen és felesleges "történettel". Vince Zampella, a Respawn vezetője korábban azt mondta, mivel a csapata továbbra is viszonylag kicsit, az erőforrásaikat nem pazarolhatják el egy kampányra, amin aztán "nyolc perc alatt végigfutnak a játékosok". Valahol persze igaza lehet, de végül úgyis a közönség dönt majd. Szerintetek kell az ilyen játékokba a kampány mód?
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Merwenus
2014.06.27. 06:13
40mm focal lense, azt honnan szerezzek, ha amazonról elfogyott ?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Atesz1987
2014.06.27. 09:45
Szerintem is felesleges az egyszemélyes kampány egy ilyen játékba. Az ilyent mindig a multis pályákból legozzák össze, ami soha nem lesz olyan, mint a direkt egy játékos módra kihegyezett pályáknál. Ezt utoljára az ősi Cod, moh játékok tudták.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. HUFEUR Merwe...
2014.06.27. 12:28
Várj pár napot, és akkor megint lesz majd raktáron, csak most nagyon ráhajtott mindenki az ilyen lencsékre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. mikej95
2014.06.27. 13:08
Jóval olcsóbb a kartonpapír és lencse páros, akit meg érdekel annak van olyan okostelefonja amiben van gyorsulás érzékelő vagy giroszkóp. Ráadásul sokkal biztatóbban is hangzik, mint az FaceRift.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!