iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.07.07.

Dátum | 2014. 07. 07.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Halo: The Master Chief Collection - már hiányzott az Arbiter A Halo 2 történetének egyik kiemelkedő, bár sokak által nem annyira kedvelt pontja volt, amikor Master Chief helyett az Arbiterrel akciózhattunk. Az új előzetes erre emlékeztet most minket:
Nem olyan olcsó az új Kinect for Windows A Microsoft ígéretének megfelelően hamarosan piacra dobja az Xbox One-féle Kinect Windowsos verzióját. Ahogy azt már mindenki tudja, ez gyorsabb, precízebb és fejlettebb, mint az első, amit a cég reményei szerint a sok kreatív fejlesztő ki is tud majd használni PC-n. Az árát azonban megkérik: a hivatalos Microsoft Store tanúsága szerint 199 dollárért lehet majd megvenni az eszközt.
Rendesen tolja a pénzt a Sony a VR-technológiába Andrew House, a Sony Computer Entertainment fejese egyértelművé tette, hogy sokat fektetnek a Project Morpheus néven futó VR-headsetjükbe. "Ez jóval több, mint egy egyszerű kísérlet. Elköteleztük magunkat a technológia mellett, és ennek megfelelően tesszük bele a pénzt. Most már egyértelmű számunkra, hogy egyfajta mágikus jelenlétet tudunk elérni játékainkban ezzel, ahol az agyad átveri saját magát, és elhiszed, hogy benne vagy a világban. Úgy gondoljuk, hogy ezzel megnyílik a játékfejlesztés következő nagy hulláma". House egyébként dicsérte az Oculus Riftet, egyedül azt kifogásolta, hogy a vállalat továbbra sem tudott felmutatni egy működő üzleti modellt az eszközhöz, és ugyan sok fejlesztőt érdekel a technológia, egyelőre csak amolyan hobbinak, mellékesnek tartják. "Úgy gondoltam, hogy ha már ennyien érdeklődnek a dolog iránt, akkor ugorjunk bele mi is, és adjuk meg nekik az eszközöket, amikre szükségük van". Ilyen az, amikor valaki nagyon csúnyán lemásolja a Dark Soulst A Dark Souls világszerte rendkívül népszerű a hardcore játékosok között, nem csoda hát, hogy sokan próbálják meglovagolni a sikerét. Akad azonban olyan, aki ezt egy kicsit durván teszi, például a Dél-koreai fejlesztésű Blade címen futó játék. Az anyag mobilokra jelent meg, és az országban a Google Play toplistájának első helyére ugrott. Ez a kép például a Dark Souls legendás előzeteséből van. Mármint a bal oldala, mert a jobb oldala a Blade.
A plakát koppintása azonban talán még ennél is keményebb. További összehasonlításokat lehet találni például a Kotakunál.
Később még az új konzolokra is jöhet a Borderlands: The Pre-Sequel Némileg mindenkit meglepett, amikor a 2K Australia bejelentette, az új Borderlands csak PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra jön. A készítők szerint a Borderlands 2 játékosbázisának jelentős része még mindig ezeket a konzolokat nyúzza, így logikus, hogy további tartalmakat adnak nekik egy új játék formájában. "Így akarjuk megjutalmazni ezeket az arcokat. Persze, ha a rajongóink azt mondják, hogy szeretnék megkapni az új konzolokra is a játékot, akkor elgondolkodunk rajta, de jelenleg csak erre a két konzolra koncentrálunk" - mondta Tony Lawrence. Matt Armstrong, a franchise igazgatója hozzátette, a Pre-Sequel gyakorlatilag a két Borderlands epizód között játszódik, így ezt is figyelembe kell venni. "Ha áttettük volna az új konzolokra, és kihagytuk volna az előző generációt, azzal rákényszerítettük volna a rajongóinkat, hogy vegyenek egy új gépet, ha a trilógia közepét meg akarják ismerni". Destiny béta, kiegészítők és gyűjtői kiadás Az Activision és a Bungie egyszerre bedobott egy rakás infót a rajongóknak, így most van miből szemezgetnünk. Nézzük is rögtön a béták időpontjait. A tesztelés először PS3-on és PS4-en kezdődik július 17-én, amit az Xbox 360 és Xbox One követ július 23-án, előtte azonban 21-én és 22-én karbantartás lesz a szervereken. A Destiny kétféle gyűjtői kiadásban lesz kapható. A Limited Edition ajánlott ára 99,99 dollár, míg a Ghost Editioné 149,99 dollár. Ezek tartalmait nagyjából szemre lehet vételezni a következő képeken:
Végül pedig megtudtuk az első két kiegészítő nevét is. A The Dark Below lesz első, amit a House of Wolves követ majd. Mindkettő egyenként 19,99 dolláros áron lesz elérhető, de szezonbérlettel 34,99-ből ki lehet jönni. Mindkettő küldetéseket, kooperatív missziókat, többjátékos pályákat, fegyvereket, páncélokat és felszereléseket tartalmaz. Az első kiegészítőről megtudtuk, hogy mélyen a Hold felszíne alatt játszódik, ahol egy ősi, titkos sírt kell felfedeznünk, és egy sötét istenség vár arra, hogy jól szétlőjük.
Kezdjük megszeretni a DLC-ket? Nos, a Ubisoft úgy gondolja, hogy igen. Chris Early, a Ubisoft digitális kiadásért felelős vezetője szerint a legtöbb DLC-vel kapcsolatos fizetési modellt már elfogadták, sőt megszerették a játékosok - és ebbe beleérti a szezonbérleteket is. Szerinte ehhez két dolog járult hozzá. Az egyik, hogy a Ubisoft igyekszik úgy tervezni a játékaikat, hogy a DLC-k ne kivágott tartalomnak tűnjenek, és így a játékosok sose érezzék úgy, hogy kizárják őket valamilyen tartalomból, ha csak nem fizetnek érte. A másik pedig, hogy például a szezonbérlet egyfajta szolgáltatássá vált - több olyan tartalom és extra esemény érhető el a szezonbérleteseknek, amik miatt megéri ezeket megvenni. "Most már gyakorlatilag nincs ellenállás sem a DLC-kkel, sem pedig a szezonbérlettel szemben. Lehet, hogy volt valahol 1-2 srác, akik ellenállták, vagy ilyesmi, de az egész elfogadottá vált". Yoshida nem érti, miért csak AAA-játékokat akarunk A Sony Worldwide Studios fejese, Shuhei Yoshida beszélt kicsit arról, mik voltak a tapasztalataik a PS4-es PS Plus-előfizetés mellé járó ingyenes játékokkal. Az úriember szerint a legtöbben elégedettek a szolgáltatással, sokan azonban arra panaszkodnak, hogy nem indie játékokat akarnak. "Mindig hallok panaszokat az AAA-játékok hiányára. Megértem, hogy néhányan csak az AAA-kategóriás anyagokat szeretik. Igazából nem teljesen értem ezeket az embereket. Nem tudom, hogy kipróbáltak-e már indie anyagokat, és úgy döntötték-e el, hogy nem akarnak többet, vagy egyáltalán nem is próbáltak semmit." A PS4 indulása óta a PS Plus-előfizetők számára elérhető Resogun például egy fantasztikus játék, de még ezt sem próbálta ki mindenki: "Régóta elérhetővé tettük ingyenesen az előfizetők számára, ugyanakkor nem mindenki töltötte le, pedig egy kiváló játék. Ez egy nagy kérdőjel számunkra". Teljes beleéléssel zajlanak a Dragon Age: Inquisition hangfelvételei A BioWare mindent megtesz annak érdekében, hogy az új Dragon Age szinkronja kiemelkedő minőségű legyen. Még az sem probléma, hogy Alix Wilton Regan ráköp egy rakás vizet a láthatóan nem túl boldog munkatársra. :)
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. Kerty
2014.07.08. 00:19
Márpedig én ugyanúgy szerettem Arbiterrel menni, mint a séffel Máig emlékszem a "Whisper in the storm" pályára... fantasztikus játék volt! Szívesen újra játszanám felturbózott grafikával is, de hát ez a tökkelütött Microsoft...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Stormrage
2014.07.08. 07:00
"Ubisoft igyekszik úgy tervezni a játékaikat, hogy a DLC-k ne kivágott tartalomnak tűnjenek,"

De csak azon dolgozik, hogy ne annak tunjenek, annak ellenere, hogy azok!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. FaL
2014.07.08. 09:08
A Halo-s video 1 p 17 mp hosszú... 117... Spartan-117 aka Master Chief, imádom az ilyen kis utalásokat!!! Azonnal vevős az XBO és a Master Chief Collection!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. PACSA
2014.07.08. 09:40
Mondjuk a gyereket kicsit se szívatta meg a szöszi. Bár szerintem ez is csak reklám kampány, a hülyén mindig jobb röhögni és jobban várjuk a folytatást. TV-be is bejött. Az 1 agysejtű embereket nézi az ország, vitáznak, röhögnek rajta. Lásd Győzike show, Édes élet és testvére a Éjjel nappal Budapest, Valóvilág, Big brother... stb.
Áll ott a faszi mint 1 kalap* azzal a szemetessel, de nem oda köp a drága. Nőket nem szabad ütni, de én tuti,hogy meg talpaztam volna. Vagy én is szemem köpném csak nem a számból jönne a cucc .

Bár szerintem így is többet keres a gyerek ezzel mint itt 1 jól fizetett magyar.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. nedcoleman
2014.07.08. 10:49
Az Ubisoft szerint kezdjük megszeretni a félkész, kamugrafikás gameplay videókkal előre meghypeolt játékokat...meg a DLC-it
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii
2014.07.08. 11:23
Jaja, elég csak az AC Unity legelső "ingame" beharangozó trailer-ét említeni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. nedcoleman
2014.07.08. 16:50
A DLC egyértelműen egy inkorrekt, profitorientált képződmény.
Hatványozott bőr lehúzás.

A játékosok nagyon is jól tudják, hogy kizárják őket valamilyen tartalomból...
(A Mafia 2 volt ami igencsak kiverte a biztosítékot nálam.)

Anno az is fura volt mikor kezdték magukból ontani a folytatásokat és évente megjelenő címeket kap(t)unk.
Persze szabadon dönthetünk arról, hogy a Dallasból kihagyunk-e 5 részt... Régebben már azon is hőbörögtek a játékosok, hogy hogy a rákba lehet egy adott témáról még újabb és újabb bőrt lenyúzni?!
Erre megfejelik mindezt azzal, hogy szétdarabolnak egy produktumot
(eladják teljes értékűként) és vedd meg barátom hozzá a tartalamakat! Fizess ugyanazért 2x3x annyit idővel!

...és mindez valóban "szerethető" ??!?

A kiadóknak támogatni kellene egy játékot és tenni mindezt azért, mert egyszer már megvetted.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Konigstige...
2014.07.08. 18:18
Látom van baj Ubiéknál is ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!