iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.07.10.

Dátum | 2014. 07. 10.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Pár napig ingyenes a mobilos Assassin’s Creed Pirates A Ubisoft a hét hátralevő részére ingyenessé tette iOS-en az Assassin’s Creed Pirates. A játék leginkább hajós felfedezésre, és viszonylag egyszerű, hajók közti harcra fókuszál. A rajongókat mindenesetre biztos le fogja kötni egy ideig, annak ellenére is, hogy egyébként a néven kívül nem sok köze van a fősorozathoz. Újabb bemutatkozó videón az Alien: Isolation eredeti szereplőgárdája Éppen ma írtunk róla, hogy az előrendelők játszhatnak majd az eredeti Alien-film szereplőgárdájával is, mégpedig két extra küldetés keretein belül. Pusztán pár óra telt el azóta, de máris kaptunk egy újabb, ezúttal a kiadótól érkező bemutató előzetest.
Külön is megvásárolható lesz a fehér PlayStation 4 Szeptember 9-től a Destinyvel együtt kerül piacra a fehér PS4, de Shuhei Yoshida, a Sony Worldwide Studios vezetője megerősítette, hogy később külön is kapható lesz. Mit jelent a később? Nos, azt, hogy még idén, és valószínűleg először csak Európában. PC-re is jön a felújított Grim Fandango Ugyan a Sony jelentette be az E3-as sajtókonferenciáján, a Grim Fandango mégsem lesz PS-exkluzív. PS4 és PS Vita mellett ugyanis érkezik PC-re, Mac-re és Linuxra is - ezt egyébként maga Tim Schafer, a játék eredeti alkotója erősítette meg. Megtalálták a Halo 3 utolsó easter eggjét Azt gondolnánk, hogy 7 év után már mindent megtaláltak a rajongók egy játékban, amit csak meg lehet - főleg egy olyan szintű fanatizmussal övezett anyagban, mint a Halo 3. Úgy tűnik, mégsem ez a helyzet, ugyanis a Bungie klasszikusának utolsó easter eggjét tegnap sikerült felfedni. A megoldás a következő: a konzolnak azt kell hinnie, hogy december 25-e van, majd a játék a töltőképernyőjén le kell nyomnunk mindkét analóg kart. Ekkor a töltőképernyőn távolabbról látjuk majd a Halo-körgyűrűt, és megjelenik a "Happy Birthday Lauren" felirat is. Mint kiderült, az egyik fejlesztő, Adrian Perez ezzel akart kedveskedni a feleségének.
A Microsoft-vezér kitart az Xbox mellett Korábban ugyan többször felmerültek pletykák azzal kapcsolatban, hogy a Microsoft leválasztaná az Xbox-részleget, ám ezeket Satya Nadella, a cég új vezérigazgatója mindig cáfolta. Most azonban újra megerősítette gondolatait a cég alkalmazottai számára írt belsős levélben, melyet a 2015-ös pénzügyi év kezdetére rakott össze. "Egy nagyvállalatként fontos, hogy meghatározzuk az alapvető üzletágainkat, ugyanakkor az is lényeges, hogy más területeken is okos döntéseket hozzunk. Ami az elköltött pénz és idő mennyiségét illeti, a jelenlegi mobile-first világban a legnagyobb digitális kategória a játék." Ezt követően megírta, hogy a cég szerencsés, hogy az Xbox részleg a családhoz tartozik, és eltökéltek a további innovációk kapcsán. "A Microsoft rendületlenül fejlődni fog, és le fogja nyűgözni a játékosokat. Az Xbox az egyik legismertebb márkanév, folyamatosan növekvő online közösséggel és szolgáltatásokkal, és hatalmas rajongói bázissal." Ráadásul Nadella szerint az is fontos, hogy számos technológiát tudnak alkalmazni a cég egyéb részlegeinél is, így például a felhasználói felületből ihletet kaphat a Windows, a beszédfelismerésből profitálhat a Skype, és a GPU-szimuláció az Azure-on keresztül is fontos lesz. Elég sikeres lett a Watch Dogs A Ubisoft hivatalosan is bejelentette, hogy 8 millió példányt szállított le a boltokba a Watch Dogsból. Ez tehát nem az eladott példányszámot jelenti, de azért mutatja, hogy elég nagy az igény a játék iránt - és akkor a digitális kópiákról még nem is beszéltünk. "A Watch Dogs most már kiváló pozícióba került ahhoz, hogy egy hatalmas franchise legyen belőle, mi pedig meg fogjuk ismételni, és építeni fogunk erre a sikerre a következő években" - nyilatkozta Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója, hozzátéve, hogy a játék eladásai bizonyítják, a kiadó milyen hatékonyan képes blockbuster címeket előállítani. Mindez megmutatkozik a Ubisoft pénzügyi eredményein is: a június 30-ával záródó negyedévben 360 millió bevételt ért el a cég a tavalyi hasonló időszak 76 milliójával szemben - ami 16%-kal túlteljesíti a korábban várt 310 milliót egyébként. NHL 15 - grafika és játékmenet kapcsolata Az új NHL lesz talán a legjelentősebb előrelépés a sorozatban évek óta. Ennek egyik fontos alkotóelemét képezik a teljesen új karaktermodellek, melyeken a test, a mez és a felszerelés teljesen külön reagálhat a fizika törvényeire. Ez pedig nem csak azt jelenti, hogy a játék szebb lesz, de bizony a játékmeneten is érezhetjük majd a hatását. A játékosok és a labda közti ütközésvizsgálat minden korábbinál pontosabbá válik, így például ellőhetjük a korongot a kapus hóna alatt is.
Átírta E3-as beszédét a Sony a DRM-félelem miatt A 2013-as E3 előtt járunk. A Microsoftot éppen mindenki masszívan utálja az Xbox One mellé akkor tervezett DRM-intézkedések és online követelmények miatt. A játékosok akkor úgy vélték, bár a Microsoft jelenleg a rosszfiú, de hamarosan a Sony is be fogja jelenteni a hasonló intézkedéseit. Az éppen zajló Develop 2014 konferencián Andrew House, a Sony Computer Entertainment fejese elárulta, ennek következtében át is írta a 2013-as E3-as sajtókonferenciára szánt szövegét. "Éppen hatalmas negativitás övezte a DRM-et. Szó szerint az E3 előtti hétvégén olvastam egy cikket a Microsoft által bevezetett korlátozásokról, amiben azt írták, csak idő kérdése, hogy a Sony is ilyesmivel álljon elő." House elmondta, ez gondolkodóba ejtette, annyira, hogy az egyébként már kész előadás szövegét több ponton átírta annak érdekében, hogy egyértelműsítse, a Sony nem fog ilyet tenni, és nem is tervezett sosem. "Gyakorlatilag azt értem el az átírással, hogy jóval tisztábban és egyértelműbben tudtam a közönségnek elmondani, hogy a jelenlegi felállás megfelel nekünk, és tetszik az egyensúly, amit a jelenleg rendszer tart. A stratégiánk sosem változott meg, csak úgy éreztük, a kommunikációnkban ki kell hangsúlyoznunk, és előnyt kell kovácsolnunk belőle." House szerint ráadásul a Sony mindig is a keményvonalas játékosokat akarta először megcélozni a PS4-gyel, ezt sem az Xbox One miatt tervezték így. Míg a Microsoft egyfajta otthoni multimédiás központként pozicionálta a konzolját, House szerint a Sonynak játékosok voltak az elsők, de nem bánták, ha egyébként másra is lehet használni a PS4-et. És akkor egy kis emlékeztető arról, hogyan is pakolt oda Jack Tretton a Sony mára már legendássá vált E3-as konferenciáján:
Halo: The Master Chief Collection - a fejlesztők beszélnek Az RTX 2014-en egy órán keresztül beszél a vezető producer, a vezető dizájner, és a vezető multiplayer dizájner az ősszel megjelenő nagy Halo-kollekcióról. Szóba kerül minden a menüktől kezdve a művészeti elemeken át a játékmenetig és a hangokig. Ha érdekel a téma, kötelező a megtekintése!
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. lordkex
2014.07.10. 23:11
"A Watch Dogs most már kiváló pozícióba került ahhoz, hogy egy hatalmas franchise legyen belőle, mi pedig meg fogjuk ismételni, és építeni fogunk erre a sikerre a következő években"

Mind egyre gondolunk
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. magerg
2014.07.11. 08:15
"A Watch Dogs most már kiváló pozícióba került ahhoz, hogy egy hatalmas franchise legyen belőle..."
Gondolom ugyanannak a közönségnek hála, amelyik elfogadja a DRM-et.
Igénytelen konzoljóskák...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Protonhead
2014.07.11. 09:10
"Gondolom ugyanannak a közönségnek hála, amelyik elfogadja a DRM-et.
Igénytelen konzoljóskák..."

Na akkor olvasd el újra, hogy mit írtál.

Megvan a hiba?

Ha írod az "okosságot" akkor legalább valamennyire emészthető marhaság legyen benne, mert akkor még lehet arra fogni, hogy szerencsétlen nincs nagyon tisztában a dolgokkal, vagy valami.

Ha nem érthető, és még mindig megy a csík, esik a papírtantusz, akad a fogaskerék:
A DRM és a konzol valahogy nem igazán passzol.


 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Szefmester
2014.07.11. 09:36
Na akkor ezt az NHL technológiát cuppantsák be egy NFL-be és adják ki újra PC-re. 2008 óta nem volt ilyen jellegű rész, és kétlem hogy senki sem akarna játszani vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. magerg Proto...
2014.07.11. 10:09
Bocs. Cseréld ki a DRM-et DLC-re, és máris értelmet nyer a mondat.
Egyébként ha a DRM és konzol nem jár együtt, miért volt akkora felháborodás az XBone körül?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Lazahunter mager...
2014.07.14. 10:27
Amíg van konzolon lemezes játék, a DRM, mint olyan, kikerülhető ... de PC-n már egy ideje NEM ... és akik PC-n is játszanak, és megették a UPlay-t, azok az igazi igénytelenek (köztük magam is)

Egyébként sajnos a játék már megjelenése előtt sikeres volt, mert annyit csúszott és akkorákat kamáztak megint, hogy előrendelői csúcsokat döntött.

Remélem a nagy lila ködben azért figyelnek majd a visszajelzésekre, vagy kapunk egy újabb Assasins Screed szintű 'sikersorozatot' tőlük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Lazahunter
2014.07.14. 10:31
Egyébként a konzolos DRM-el sem lenne akkora baj ... ha ... olcsóbbak lennének a játékok, úgy, mint PC-re ... és a generációváltásokkal nem buknánk be az egészet, azaz játszhatnánk velük az új gépeken is, mint PC-n bármivel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!