iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.10.13.

Dátum | 2014. 10. 13.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

2015-ben vagy 2016-ban jön a Gran Turismo 7 Kazunori Yamauchi, a Gran Turismo atyja, és a fejlesztő Polyphony Digital gyakorlatilag egy szót sem szólt a sorozat folytatásával kapcsolatban a hatodik rész megjelenése óta. Arra persze mindenki számított, hogy a háttérben már készül a PS4-es folytatás, a hallgatás pedig érthető: a sorozatnak szinte teljesen meg kell újulnia, hogy tudja tartani a lépést. Ezzel Yamauchi mester is tisztában van, így egyelőre megjelenési dátumot sem tudott mondani, mindössze annyit, hogy vagy jövőre, vagy azután jön a játék. Mivel a GamesTM magazinnak adott interjújában elég furcsán fejezi ki magát az úriember (ami a japán fejlesztőknél viszonylag gyakori, sok félreértés is született már ebből), így idézetek beszúrása helyett inkább csak összefoglalnánk, miről beszélt. Először is, a sorozat lemaradásáért gyakorlatilag a rendkívül nehézkes PS3-as fejlesztést okolta, és szerinte PS4-en nem csak sokkal szebb grafikát, de jóval részletesebb szimulációt tudnak megvalósítani. A csapat célja, hogy a hetedik résszel mindent megvalósítsanak, amit a PS3-as részekkel nem tudtak, hogy a végtermék minden tekintetben megfeleljen majd a kor követelményeinek. Assassin’s Creed Rogue - hogyan leszünk templomosok? Azt már tudjuk, hogy főhősünk Shay orgyilkosként kezdi karrierjét, majd az Assassin’s Creed-sorozatban először átkeveredik a "sötét oldalra", és templomos lesz belőle. Erről tudhatunk meg némileg többet az alábbi előzetesben. Egyébként a készítők megerősítették, amit amúgy is sejtettünk: a játék jön PC-re is, valamikor jövő év elején.
Minden platformon 60fps-sel fut a Rainbow Six: Siege A Ubisoft E3-as meglepetésjátéka az univerzum törvényeinek megfelelően 60fps-sel fut majd Xbox One-on és PS4-en, PC-n pedig nyilvánvalóan konfigurációtól és beállítástól függ majd a teljesítménye. Azt továbbra sem tudjuk, hogy a játék mikor jelenik meg, egyelőre az biztos, hogy valamikor 2015-ben. Lehet jelentkezni a Fable Legends bétára Október 16-án indul az új Fable bétatesztelése, így a Lionhead (újra) megnyitotta a jelentkezési lehetőséget. A regisztrációhoz el kell látogatnunk a hivatalos oldalra, megadni a megfelelő adatokat és Xbox Live fiókot, és persze bele kell egyeznünk a titoktartási szerződésbe is. Megszurkálja a Destinyt a Borderlands: The Pre-Sequel Illetve egészen pontosan a Borderlands: The Pre-Sequel launch trailere, ugyanis a játék október 14-től megvásárolható lesz PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re. Oké, csak barátságosan oltja be kissé a Bungie játékát, de attól még vicces.
402 achievementtel jön a Halo: The Master Chief Collection Szóval, menjünk végig a listán: a Halo: Combat Evolved Anniversary 92 achievementet és 855 gamerscore-t, a Halo 2: Anniversary kereken 111 achievementet és 1005 gamerscore-t, a Halo 3 76 achievementet és 695 gamerscore-t, a Halo 4 pedig 51 achievementet és 570 gamerscore-t tartogat. Ezen kívül azonban kaphatunk még 72 achievementet, melyek a komplett csomaghoz tartoznak, összesen 875 pontért, így kereken 4000 gamerscore-t szerezhetünk meg a kollekcióval. Két soha el nem készült Star Wars: Rogue Squadron A Factor 5 egykori elnöke, Julian Eggebrecht árulta el, hogy két olyan Star Wars-játékon is dolgozott a stúdió egykor, melyek végül sosem készültek el. A Rogue Squadron Trilogy fejlesztését eredetileg az első Xboxra kezdték el, és tartalmazta volna a Rogue Squadron, a Rogue Squadron 2: Rogue Leader, és a Rogue Squadron 3: Rebel Strike játékokat. A fejlesztés elég jól haladt, ám végül platformot váltottak, és a Nintendo Wii-re folytatták a munkálatokat. Eggebrecht szerint már közel jártak a befejezéshez, és a játék ki tudta használni a Wii Wheel, és a Wii Balance Board kiegészítőket, sőt, még fénykardos csaták is lettek volna benne a Wii Motion Plus pontosságával felvértezve. Ráadásul az egész 60fps-sel futott, és a volt elnök szerint technológiailag a legfejlettebb dolog lett volna, ami a Wii-re valaha készült. A másik játék Rogue Squadron: X-Wing vs Tie Fighter címen készült, és az Xbox 360 launch címének szánták. A launchra nem készült el, 2008-ra pedig már komoly belső problémákkal küzdött a LucasArts, és beütött a válság is, így végül nagyjából 50%-os készültségi fokon lelőtték az egészet. Előzményekkel foglalkozó képregényt kap a Mortal Kombat X Úgy tűnik, az új Mortal Kombatban elég fontos szerepet kap a történet, annyira, hogy a készítők szükségesnek érezték egy képregénnyel bevezetni. Ez egyébként a játékhoz hasonlóan egyszerűen csak Mortal Kombat X névre hallgat majd, és a DC Comics berkein belül készül. Az író Shawn Kittelsen szerint számíthatunk a kedvenc karaktereink feltűnésére, ilyen stílusú rajzokkal:
PlayStation-eseményt rendez a Sony PlayStation Experience néven egy saját, kétnapos eseményt rendez a Sony december 6-tól 7-ig Las Vegasban. A cég ígérete szerint rengeteg előadást lehet majd végighallgatni, ahol a játékipar legjobbjai beszélnek majd mindenféle érdekes témában, ki lehet próbálni a megjelenés előtt álló játékokat, találkozni lehet különböző stúdiók képviselőivel, de persze azon sem lepődnénk meg, ha valami nagyobb címet is itt jelentene be a Sony. Közeleg a Sunset Overdrive Október 28-án megjelenik az Xbox One-exkluzív játék az Insomniac Gamestől, ami nem csak a Dreamcast-időszak vidám színeit hozza vissza, de rendkívül vicces és elmebeteg környezetbe helyezi a Tony Hawk-játékokkal kombinált lövöldözést. Ennek örömére most kaptunk egy új egyjátékos és többjátékos videót is.
Meglepetés: Windows Phone-ra jön a Minecraft A Minecraft manapság már gyakorlatilag minden létező platformra elérhető, ám a platformok hosszú sorából éppen a Windows Phone hiányzott. Most azonban, hogy a Microsoft tulajdonába került a játékot készítő stúdió, nem kellett sokat várnunk arra, hogy megérkezzen a hivatalos bejelentés: igen, a Minecraft: Pocket Edition érkezik a Microsoft telefonos rendszerére. Megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. Atesz1987
2014.10.14. 07:54
Ti is megfigyeltétek, hogy a megszűnő stúdiókban mindig benne marad 2-3 80-99% készültségű über faxa, világmegváltó AAAAA-s cím, ami végül sosem kerül kiadásra?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. m76
2014.10.14. 08:44
Legtöbbször savanyú a szőlő, de a Lucasartsban és a komolyabb SW témájú játékokban rengeteg potenciál van, Disney egy idióta vadbarom, hogy nem aknázza ki ezt a potenciált, függetlenül attól, hogy a lelőtt címek milyen készültségi fokon voltak, és mennyire volt vaporware a 1313.

Egyébként az eredeti Rogue Squadron a legjobb lövöldözős akciójáték volt anno. Tökéletes játékmechanika, jó grafika, pörgős, kellően nehéz játékmenet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. nedcoleman
2014.10.14. 10:00
Eddig nem igazán "villantott" Star Wars témában a Disney... Lelőtte inkább a komolyabb, sötétebb hangulattal bíró 1313-at is. Star Wars-ról végtelen mennyiségű bőrt lehet lehúzi és ahogyan teték a Batman játékkal pontosan ugyanúgy itt is ha kellő tisztelettel állnak a témához akkor j ódolgokat adhatnának ki. Erre mobilos szutyikat adnak ki meg Rogue Squadron helyett majd pillangókkal repülnek a Trooperek és a fő feladat majd a gonosz Darty Vaythere halálbasimogatása lesz. ennyi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. jedi
2014.10.14. 13:54
Anno azért vettem meg a legdrágább gamepad-ot, hogy a Rogue Squadron-ba meg tudjak csinálni minden pályát aranyra Így is kb 4 hónapig tartott ! Hogy miért nem tudnak egy ilyen fajántos kis arcade lövöldözős SW játékot csinálni mostanába , egy ütős grafikával?????? Pedig tuti kasszasiker lenne !!!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. KatonaKM Atesz...
2014.10.14. 14:48
De mennyire.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!