iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.01.20.

Dátum | 2014. 01. 20.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

TES V: Skyrim - a rajongók feljavították a memóriakezelést A lelkes modderközösség továbbra is ezerrel kalapálja a Skyrimet, azonban a nagyobb és tartalmasabb modok beleütköztek pár hónappal ezelőtt egy memóriakezelési akadályba. Alapvetően a játék 256MB-os memóriablokkokat hoz létre, és miután az első megtelt, és létrehozta a másodikat, visszamegy az elsőre. A lényeg tulajdonképpen az, hogy az engine sosem tudott egyszerre sok memóriát kezelni, egészen mostanáig. Az új modosítás lehetővé teszi még nagyobb modok, és még ambíciózusabb jelenetek elkészítését, hiszen így már például akár 300 NPC is jelen lehet egy képernyőn anélkül, hogy a játék kifagyna. Nincs kizárva egy Titanfall bétateszt Elméletileg ma ér véget a hálózati stabilitás javítását célzó alfateszt, azonban a Respawn nem zárja ki, hogy a megjelenés előtt még beiktatnak egy rövid bétateszt-időszakot is. Annak ellenére, hogy az alfa verzió a végleges textúraminőség 25%-ával futott, és számos effektus hiányzott belőle, a meghívott játékosok rendkívül élvezték a dolgot, a Twittert és a fórumokat valósággal elöntötték a pozitív vélemények. Nem csoda hát, hogy sokan alig várják, hogy még a megjelenés előtt kipróbálják a Call of Duty készítőinek új játékát. Abbie Heppe közösségi menedzser szerint elképzelhető, hogy erre lesz lehetőségük egy nyílt bétateszt keretein belül. Xbox One - 75 dizájnterv, 200 kontroller prototípus A Microsoft váratlanul előállt egy cikkel, melyben bemutatja nekünk az Xbox One külsejének tervezőjét, Carl Ledbettert. Az írás szerint a redmondi cég még 2010-ben bízta meg az akkor senior industrial design manager pozícióban dolgozó úriembert, hogy a következő két évben készítse el az új konzol külsejét. Ledbetter elmagyarázta, hogy számos követelménynek kellett megfelelniük, és úgy akarták kielégíteni a hardcore játékosok igényeit, hogy közben valami újat is visznek az Xbox stílusába. A következő két évben rengeteg koncepció és terv készült, 75 különböző modellt pedig 3D nyomtatással el is készítettek. "Nagyon alaposak voltunk. Megpróbáltuk kitolni a határokat, és valami újjal előállni, de nagyon nagy a kockázat ezen a szinten, szóval óvatosnak is kellett lennünk. Az emberek nagyon-nagyon szeretik az Xboxot, így nem adhattunk ki akármit a kezeink közül." - nyilatkozta az ipari formatervező. "Meg akartunk ragadni mindent, amit a játékosok szeretnek az Xboxban, és felerősíteni azokat. Ugyanakkor azt is szerettük volna, ha eltűnik a doboz a nappaliban, a háttérben marad, robosztus és megbízható lesz." Ledbetter nem csak a konzolon, de a Kinecten, a tápon, és a kontrolleren is dolgozott.
DLC-n és egy új játékon is dolgoznak a Resogun készítői A demoscene gyökerekkel rendelkező Housemarque nagy sikert aratott PS4-en a Resogunnal, nem csoda hát, hogy már készül is hozzá a DLC. A korábban emlegetett PS Vita-verziót elvetették a fejlesztők, azonban azt elárulták, hogy a DLC mellett már egy teljesen új játékon is dolgoznak a PS4-re. inFamous: Second Son egy kicsit LittleBigPlanetesítve Nincs túl nagy hírértéke, de aranyos, így nem hagyhattuk ki a mai hírcsokorból, hogy Sony zsákemberkét csinált az inFamous: Second Son főszreplőjéből a LittleBigPlanet stílusában. Mi is elfogadnánk egy ilyen kulcstartót.
Tomb Raider: Definitive Edition - 30fps Szomorúan jelentjük, hogy Scott Amos, a játék producere megerősítete félelmeinket: a Tomb Raider: Definitive Edition bizony 30fps-sel fut Xbox One-on és PS4-en. Azonban gyorsan emlékeztetett minket arra, hogy cserébe mindkét gépen 1080p-s felbontásra számíthatunk. Pachter árcsökkentést vár a Microsofttól és a Sonytól... ...de nem az új konzolokra! A Wedbrush piaci elemzője úgy gondolja, a kiadók nagy nyomás alá fogják helyezni a két platformtulajdonost, hogy még februárban (de legalábbis minél hamarabb) vágják meg a PS3 és az Xbox 360 árát. Ugyanis ahogy a kiadók elkezdtek átállni az újgenerációs konzolokra, egyre nehezebb támogatni a korábbi gépeket, hiszen azok teljesen más felépítésűek és persze gyengébbek is. Éppen ezért Pachter szerint könnyen előfordulhat, hogy a kiadók nem fognak olyan mennyiségben játékokat kitolni Xbox 360-ra és PS3-ra a 2014-es ünnepi szezonban, ahogy azt a Sony és a Microsoft látni szeretné. Az elemző szerint a legfontosabb dolog, hogy van a világon 100 millió Wii-tulajdonos, akiknek egy része egy árcsökkentés után megfontolná, hogy beszerezzen egy Xbox 360-at, vagy PS3-at. Pachter szerint ha a Sony és a Microsoft lemegy 199 dollárra a gépekkel, akkor ugyan kisebb lesz a profitjuk, de akár további 10 millió masinát is eladhatnak. Rambo: The Video Game - lopakodunk is A Teyon stúdió úgy gondolta, megmutatja nekünk, hogy Rambo tud azért lopakodni is, ha arra van szükség. Azonban semmi olyasmire ne számítsunk, amire bármilyen más játékban számítanánk "lopakodás" címszó alatt, hiszen azért mégis a jó öreg Rambóról beszélünk. Továbbra is kiemelt lelkesedéssel követjük a játékot, már csak azért is, mert még mindig nem lehet egyértelműen eldönteni, mennyire lesz rossz.
18%-ot zuhantak a Nintendo részvényei Miután a Nintendo kitalált, és egyértelművé tette, hogy a nyereség helyett 336 millió dollár üzemi veszteséget vár a pénzügyi év végére, a befektetők némileg pánikolni kezdtek. A Nintendo részvényei 18%-ot zuhantak a Tokyo Stock Exchange-en a mai nap folyamán, 11,935 yenes árfolyamra. Mi lesz a folytatás? Az elemzők azt javasolják, hogy a Nintendo szálljon be más platformokon is a játékkiadásba, a Satoru Iwata elnök-vezérigazgató lemondását követelő vagy firtató cikkek száma pedig napról napra gyarapodik. Grand Theft Auto V - újabb bizonyíték a PC-s portra Mivel mindenki nagyon várja a GTA V PC-s verzióját, ezért hajlamosak vagyunk minden apróságban döntő bizonyítékot látni annak készülésére. A PC Gamer most végzett a játék buglistájának kielemzésével (ami amúgy még szeptemberben szivárgott ki és közben egy időre felkerült egy ismeretlen Google Drive-fiókba), és 170 utalást talált benne a PC-s verzióra vonatkozóan. A PC Gamer úgy gondolja, a bug log valódi lehet, ugyanis a Rockstar saját fejlesztési menedzsment rendszerére való hivatkozásokkal van tele.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. madcaptain
2014.01.21. 05:03
Hat nem akarom megbantani a tervezot se az MS-t, de az Xbox One prototipusok fele jobban nez ki, mint a vegleges . Nekem a lekerekitett design jobban bejon, meg ha helykihasznalas szempontbol rosszabb is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Atesz1987
2014.01.21. 08:17
Ha rögtön azt a címet adnák a Rambo játéknak, hogy "Nagy durranás the video game", akkor nem lenne akkora bukta szerintem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. magerg
2014.01.21. 08:58
A next-gen Tomb Raider 30fps-sel fut, de 1080p-n!
Eszem megáll, hol tart már a technika!
Nyílvessző-ballisztikát számol vagy óceán-fizikát, vagy mi a szösz?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. zsolt200
2014.01.21. 09:51
Sikerült eldöntenem a Rambo videó alapján hog ez egy olyan játék lesz mint anno a house of the dead, meg a többi játéktermi játék, mivel nem a kamera mozog, hanem a célkereszt. Kár, azt hittem fps játék Így már nálam 100% hogy nem lesz a polcon, de még steamen se
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. gery84 mager...
2014.01.21. 12:00
Mivel gyorsan át portolták az új konsolra nem csodálkozok hogy nem megy rendesen.

Én az igazi új generációs játékok az idén fognak meg jelenei next gen konzolokra.

Ami eddig volt az csak ilyen gyors összecsapás, hogy megjelenésekor tudjanak játszani valamivel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. wishformor...
2014.01.21. 12:03
@Xbox One
Tudom hogy unalmas es mindig ezzel jovok, de:
" és úgy akarták kielégíteni a hardcore játékosok igényeit,"
1. es ez meg mindig valtozatlan hardcore gaming nincs a kanapen hatradolve TV-t bambulva, controllert markolgatva, 30FPS-en... (nem is lesz).
2. Sokat csalodtam mar az MS ben de most jott meg +1. Ezek komolyan gondoljak azt hogy egy "design manager pozícióban dolgozó úriember" tervez "hardcore stilust" ? ne vicceljunk mar! Ezt a szot torolni kellene a szotarakbol, mert csak egetik magukat vele, es inzultaljak vele azt a szuk valoban hardcore reteget.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. regener
2014.01.21. 12:29
Ez a Rambo játék még érdekelt is, de mostmár minél többet látok annál inkább csak: köszi, nem.
A grafika a mutatott képekhez sehol sincs, mindenhol fénylesz (izzadsz??) mint egy karácsonyfaizzó, na meg hogy nem FPS hanem régi Flash játék lövöldözés lesz...
Jó ötlet volt de lehetett volna jobban is kivitelezni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. bokpeter
2014.01.21. 13:22
@wishformore : Hany konzolod volt idaig es hany eve konzolozol?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. gery84
2014.01.21. 13:34
Ahhoz képest jól át dolgozták Larat: Tomb Raider: Definitive Edition
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. wishformor...
2014.01.21. 13:52
@bokpeter
0, 0.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. bokpeter
2014.01.22. 11:20
@wishformore : Akkor reszedrol ez teljesen hiteltelen kijelentes.

es ez meg mindig valtozatlan hardcore gaming nincs a kanapen hatradolve TV-t bambulva, controllert markolgatva, 30FPS-en... (nem is lesz).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. wishformor...
2014.01.22. 15:21
@bokpeter
Engem nem erdekel hogy ki mivel tolti el az idejet, mindenki azt jatszik es azt csinal amit akar, es ami kielegiti.
Engem 2 dolog zavar ami a sajat szemelyes kikapcsolodasomat zavarja, es ingerel:
1. pofatlan hazudozas megy, igergetes, es nephulyites olyan szavakkal aminke ezek a fejlesztok, es jatekosok a kozelebe nem kerulnek soha.
2. van egy nagy szakadek a pc es console gaming kozott, ami tok jo, mert mindenki el tudja donteni hogy neki mire van szuksege. a baj az hogy a console-os merce, filozofia, szinvonal az koltozik at egyre jobban PC-re, es errol a fejlesztok tehetnek elsosorban, tobbek kozott az igenytelen consolportokkal. Es csodalkoznak szetwarezoljak azt a raklap bloatware-t amit az asztalra raknak
Ezek a jovoben ne is fejlesszenek PC-re, ugyis ki fogja kozositeni oket a pc-s vilag.
TLDR: a consolos iranyvonal, es igeny ne befolyasolja a PC-s iranyt, ennyi az osszes problemam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!