iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.02.17.

Dátum | 2014. 02. 17.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Nem lesznek évenkénti GTA-részek Strauss Zelnick, a Take-Two vezérigazgatója továbbra is tartja magát azon kijelentéséhez, mely szerint nem adnak majd ki évente új részeket a Grand Theft Auto-sorozatból. Zelnick szerint a cél, hogy állandó franchise-okat hozzanak létre, nem pedig az, hogy azokat évente ismételjék. Ettől függetlenül az üzleti modelljük azért változott némileg. "Míg pár éve, ha megjelent egy játékunk akkor csak fizikálisan lehetett megvenni, majd később kiadtunk belőle leárazott változatokat. Most már szinte mindig készítünk DLC-ket, amiknek köszönhetően a rajongók hosszabb ideig a játékainkkal maradhatnak, és folyamatosan, apránként költhetnek további pénzt." Zelnick elárulta továbbá, hogy eddig 32,5 millió példány ment el a GTA 5-ből, és az összes váráló 70%-a kipróbálta a GTA Online-t is, és a Take-Two digitális értékesítéseinek fele most már ebből a játékból származik. "Az emberek arra szavaznak, hogy több időt szeretnének eltölteni egy játékkal, és erre a pénzüket is ráteszik." Unreal Engine 4 - még mindig technológia Tovább folytatódik az Unreal Engine 4 képességeit bemutató videosorozat, és habár jelenleg még viszonylag kevés bejelentett játék épül a motorra, az Epic szerint hamarosan bejelentések garmadáját várhatjuk. A technológiának tehát megvan az esélye arra, hogy számos cím alapját képezze, ahogy előde tette azt az előző generációban.
David Cage megkapja Franciaország legmagasabb kitüntetését Franciaországban első alkalommal fordul elő, hogy egy játékfejlesztő megkapja az Ordre national de la Légion d'honneur kitüntetést, vagyis a Francia Köztársaság Becsületrendjét. Ha az elmúlt éveket egy barlangban tölöttétek volna, Cage és csapata, a Quantic Dream felel az Indigo Prophecy, a Heavy Rain és a Beyond: Two Souls játékokért, melyek egyike sem talált ugyan egyöntetűen pozitív fogadtatásra, mégis nagy nevet szereztek a stúdiónak. Leárazást és új DLC-t kap a Ryse: Son of Rome Major Nelson pontosan tudja, hogy a játékosok olcsóbb árakat szeretnének az Xbox Live digitális piacterén, így most kísérleti jelleggel ideiglenesen leárazzák a Ryse-t. Ez azt jelenti, hogy holnaptól egészen február 24-ig 40 dollárért csaphatunk le az Xbox One nyitójátékára. Ezt követően a DLC-ket is leárazzák majd február 25-e és 27-e között. Ezzel párhuzamosan a készítők bejelentették, hogy új DLC érkezik Mars’ Chosen Pack néven, és benne egy új kooperatív túlélő módot találunk majd, négy új pálya, és egy karakter skin mellett - az egyik új pálya egyébként egyiptomi környezetet kapott.
Nagyon sok munka lenne egy Final Fantasy VII remake A Final Fantasy-sorozat legendás producere, Yoshinori Kitase újra lelombozta a rajongókat, amikor azok a hetedik rész esetleges remake-jéről kérdezték. Kitase szerint ugyan ő is és a csapat is nagyon szeretné megcsinálni, de szeretné egyértelművé tenni, hogy nagyon sok munka lenne, és egyszerűen nincs rá sem csapatuk, sem erőforrásuk. "Még ha azt is mondom, hogy én személyesen ugyan el akarnám készíteni, akkor is egy hatalmas projektről van szó, így fel kellene pumpálnom a motivációmat odáig, hogy el tudjak vállalni egy ekkora felelősséggel járó fejlesztést. Nem tudom, hogy valaha össze fog-e ez állni: a csapat, a költségvetés és a motiváció, de nem zárhatom ki. De ha valaha is nekiállok, akkor ennek a legnagyobb projektnek kell lennie, amit eddig csináltam. Az életem legjobb műve. Szóval olyan magas szinten kell éreznem a motivációt, hogy a végeredmény a legjobb lehessen. Ez egy hatalmas dolog számomra." - zárta. Újgenerációs játékot készít a Rockfish Az egykori Fishlabs vezetői által alapított Rockfish nem mobilplatformokon folytatja, sőt, csúcskategóriás 3D-s akciójátékot készít a brigád. A stúdió alapítói, Schade és Christian Lohr szerint egyre nehezebb mobilokon érvényesülni, a fizetős piac ugyanis gyakorlatilag nem létezik már: "Androidon sosem volt kereslet a fizetős játékokra, úgyhogy free-to-play modellel kellett dolgozni, amit most már csak a legnagyobbak tudnak sikeresen művelni, akiknek vagy mélyek a zsebeik, vagy már amúgy is többmilliós táborral rendelkeznek, így keresztpromócióban tudják hirdetni az új játékaikat." A páros szerint amíg a fizetős mobiljátékok piaca egészséges volt, ők is jól meg tudtak élni, és annak ellenére, hogy pontosan tudják, hogy működik a free-to-play modell, most már mégsem mernek újra belevágni. Azt viszont nem tudták megmondani, hogy a közösségi finanszírozáshoz fordulnak-e. Annyit árultak el, hogy egyelőre nem keresnek további befektetőket, de később ez még változhat. 10 percnyi The Witness kommentárral A PlayStation 4 egyik elsőként bejelentett játékai között van a Jonathan Blow által fejlesztett The Witness. Az úriember most most 10 percen keresztül játszik és kommentálja a látottakat, így kicsivel jobb képet kaphatunk arról, miről is szól ez a játék.
14 pályával és osztott képernyővel jöhet a Titanfall A PC-s béta megjelenése után a szakik rávetődtek a fájlokra, és mindenféle érdekességet bányásztak ki belőlük. Pályák közül a következőkre leltek rá: Angel City, Fracture, Colony, Relic, Airbase, Boneyard, Corporate, Outpost 207, Lagoon, Rise, Smugglers Cove, Overlook, Nexus, O2, Training Ground. Ezekből az első kettő szerepel a bétában is, ami tehát azt jelenti, hogy a végleges összesen 14 pályát tartalmazhat. Ezen kívül több utalást találtak arra nézve is, hogy a teljes játék osztott képernyős módot is kaphat. Mindezt persze egyelőre nem érdemes készpénznek venni: a fájlok között sokszor olyan dolgokat is lehet találni, melyeket eredetileg ugyan be akartak tenni a készítők, de később kivették, és az utalások benne maradtak. Újgenerációs játékhoz keres munkaerőt a Sony London Studio Azt már eddig is tudtuk, hogy PS4-es anyagon dolgozik a Sony London Studio, most azonban tetemes mennyiségű munkaerőt is keresnek. A legérdekesebb talán az, hogy járművek és környezeti elemek elkészítésére keresnek grafikusokat, ami legalábbis arra utal, hogy a járgányok nagy szerepet kaphatnak a játékban - talán valami autós cím lesz? De ezen kívül kell programozó is, aki igazi next-gen bevilágítást készít, és további művészek, akik a játék látványvilágáért felelnek majd. Ezek alapján mindenesetre feltételezhetjük, hogy a fejlesztés még nincs túl előrehaladott állapotban.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. Asagrim
2014.02.18. 06:28
"Ha az elmúlt éveket egy barlangban tölöttétek volna, Cage és csapata, ..." nem csinált semmit, ami egy PC játékosnak emlékezetes lett volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Shinjiii
2014.02.18. 07:39
PC-snek nem is emlékezetes, csak a Fahrenheit látott rajta napvilágot.

Nekem tetszettek a munkái, de mondjuk kitüntetni azért nem kéne, mert nekiáll még egy ilyen csőjátéknak, mint a Beyond. Ilyen példát kéne követnie minden kiadónak, fejlesztőnek. Bár nem minden esetben tehetnek róla a készítők, hogy tehetségtelenek, és a kiadók, hogy csak a pénzt kergetik.

Egyébként kitettél magadért, Ingen, tele vagy elírásokkal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Bugatty
2014.02.18. 07:41
Engem kifejezetten, nem érdekelnek a PC-s játékok :-D
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Asagrim Bugat...
2014.02.18. 09:04
Engem meg kifejezetten irritál, ha le vagyok írva, hogy gumibelsőben éltem x évet, mert nem kísértem figyelemmel egy olyan platform szoftver megjelenéseit, amivel nem is rendelkezem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. wishformor...
2014.02.18. 09:15
Osztott kepernyo =D
tul nagy a TV mar 1 embernek? vagy coll / billentyu arany olyan nagy a console-on hogy az mar mar elviselhetetlen???
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Szefmester
2014.02.18. 10:56
Final F. 7 bekezdés az egyenlő a tömény baromsággal, és a felszólalót egy döglött bébipocokkal kellene agyonverni.
Nemrég ismét végigjátszottam a játékot, és nagyfelbontásban lefesteni a háttereket, meg megcsinálni az átvezetőket lenne a legnagyobb munka az egészben. A rendszer ugyebár létezik, a világ is létezik, a stílus is létezik. Innentől "csak" a modellek, textúrák, átvezetők, hátterek lennének azok a részletek amiket meg kellene csinálniuk.
Ezeket a folyamatokat ismerve az átvezetők elkészítése lenne a legnagyobb meló.
De sajnos van egy olyan tippem hogy itt meg akarnák reformálni az egészet és valami csőben futkosós akciójátékká degradálnák a címet.

A QD kitüntetése meg egy vicc. Oké hogy művészetileg alkottak valamit, de becsületrendet azért csak nem kéne...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Bugatty Asagr...
2014.02.18. 12:31
Nekem sincs konzolom és mégis jobban érdekelnek, hogy mik jönnek ki rá mint a PC-re, valahogy már évek óta nem vonz a PC és az arra kijövő játékok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Szefmester Bugat...
2014.02.18. 15:12
Nekem meg van mindkettő és mégis inkább a PC-s címeket keresem... Na most akkor mi legyen?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2014.02.18. 15:39
Mondjuk abban igazat adok Asagrimnek, hogy nem kéne jellemzést írni az olvasókról, akármilyenek is, bár én nem sértődtem meg rajta. Először nem esett le, miért jegyezte meg a cikket, de most mondhatnám, szégyelld el magadat, Ingen.

FF VII-el ha kezdenének valamit, az lenne a legnagyobb siker, de attól tartok, minél tovább húzzák, annál öregebb lesz az a célközönség, aki várja, így ténylegesen nem az ő igényeiket fogják szem előtt tartani, hanem azt, ami abban az időszakban menő lesz. Lesz remake egyszer, ez tuti, de Szefmester jól látja, el fogják kúrni, ha sokat várnak vele.

(Egyébként, ha már FF VII remake, akkor legyen fasza full 3d az egész, mint a FF XIII, állkeresős látványvilággal, ne pedig tapasztott háttereket fessenek már újra... Nekem egy kis extrákkal megtoldott full új motorral készített FF VII lenne a méltó remake.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!