iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.02.18.

Dátum | 2014. 02. 18.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Számos játékstílust támogat a Titanfall A Respawn Entertainment fórumain Fairfax McCandlish beszélt arról, miért támogat annyiféle játékstílust a Titanfall. Nos, azért, hogy több játékost tudjon bevonzani, ami nem feltétlenül az eladások növelésére szolgál, hanem azért van, mert szűkebb rétegeknek szóló FPS-ből így is sok található a piacon. "Többen inkább szeretnek simán célozni, ahelyett, hogy benéznének az irányzékba. Így tettünk be olyan fegyvereket, melyeknél a lövedék több idő alatt ér oda a célponthoz. A parkour-mozgás és a Smart Pistol jutalmazza, hogy ügyesen tudsz mozogni a pályán. A gyalogos harcban gyorsan meg lehet halni, míg a titánokkal lassabban." - írta McCandlish, aki szerint ez azt eredményezi, hogy a játék változatosabb, és többféle szituáció alakulhat ki benne. Érkezik az új Strider A Double Helix által készített Strider, mely a klasszikus játék új formában történő találása, gyakorlatilag elkészült, és a héten már lehet rá számítani a PlayStation és az Xbox digitális piacterén, valamint Steamen. A hírt természetesen kíséri egy launch trailer is.
Peter Molyneux ezúttal új üzleti modellt talál fel A nagyotmondásai után hírhedté vált játékkészítő ezúttal azt ígéri, a Godus megjelenésével egy olyan üzleti modellt talál fel, ami eddig nem létezett, ami teljesen friss és amivel sosem találkozhattunk korábban. "Finomnak kell lennünk és lassan adagolnunk az ezzel kapcsolatos mechanikákat. A játékostól függ, melyik ponton jön be a képbe a monetizáció és a játékkészítő dolga, hogy addigra megfelelően kondícionálja erre a játékost." Molyneux szerint a cél az, hogy ne próbálják meg a játékosok torkán lenyomni a fizetési rendszert, hanem hogy elérjék azt, hogy a játékosok büszkék legyenek arra, hogy befektetnek a játékba. "Mielőtt egyáltalán elérünk a pénzes részhez, azt szeretnénk, hogy a játékosok úgy érezzék, a Godus egy hobbi." Habár Molyneux szerint ezt az új fizetési modellt inkább invest-to-playnek kellene hívni, valójában van egy olyan érzésünk, hogy ha mindebből levonjuk az úriemberre jellemző túlzást, akkor valójában egy jól megvalósított free-to-play rendszerre számíthatunk. Élővilág is lehet a Titanfallban? Az IGN egy héttel a megjelenés előtt rátette a kezét a The Art of Titanfall néven futó művészeti albumra, melyben érdekes dolgokra lelt. Egyrészt a könyv megerősíti azon pályákat, melyeket a bétában turkáló lelkes felhasználók is megtaláltak, így említést kap a Colony, a Boneyard, a Corporate, az Overlook, a Nexus, az Airbase, az Outpost 207 és a Lagoon is. Az egyik legérdekesebb történeti adalék a Boneyard pályáról derült ki. Ez a Leviathan bolygón, a Badlands rendszerben található, és egyébként gazdag élővilággal és hatalmas lényekkel rendelkezik. Úgy tűnik, hogy ezek a nagy szörnyek kergették el az IMC-t a bolygóról, sőt, az sincs kizárva, hogy eredetileg ezek legyőzésére fejlesztették ki a titánokat. Ezen a pályán például különböző lények mászkálnak majd, vagy repkednek a levegőben, akik csak akkor kapcsolódnak be a harcba, ha bántják őket. Más szörnyek azonban rögtön agresszívvá válnak, ahogy csak meglátnak. Úgy tűnik tehát, hogy több érdekesség várható itt, mint "egyszerű" titánok. Ráadásul a járműveket taglaló szekcióban feltűnnek a drónok és egy Gorilla Tank néven futó szerkezet is, ami azt jelentheti, hogy nem csak titánokat vezethetünk majd. Elképzelhető, hogy ezek magasszintű Burn Cardok lesznek? Ha többre vagy kíváncsi, érdemes megnézni az IGN videóját, ahogy átlapozzák a művészeti albumot.
Cliff Bleszinski nem készít többé lemezes játékot Azt tudjuk, hogy Bleszinski visszatér a gyökerekhez, és valamiféle aréna-alapú multiplayer FPS-t készít, kizárólag PC-re. Azt nem tudjuk, mekkora csapata van, és azt sem, hogy halad a fejlesztés. Az mindenesetre biztosnak látszik, hogy nem teljesen elégedett azzal, amit eddig elért. "Ami a Gearst illeti, tulajdonképpen kib****tt gyíkembereket lősz fejbe egy kib****tt láncfűrészes gépágyúval. Nem úgy sült el a dolog, ahogy eredetileg akartam. Eredetileg egy Band of Brothers-féle történetet akartam szörnyekkel, amiben sok az érzelem és egy klasszikus háborús sztori lett volna" - nyilatkozta az úriember, aki szerint a végleges játékban aztán valahogy mindenki túlzottan kemény lett, a dialógusok is másként alakultak, és valahogy az egész más irányba ment el. Tulajdonképpen a játékfejlesztés ilyen: nehéz valamit pontosan becélozni. "Nem akarom, hogy a Gears legyen a legfontosabb örökségem. Egy rendkívül szórakoztató játék és egy fantasztikus franchise. De úgy gondolom, én ennél azért jóval kreatívabb vagyok" - mondta a legendás designer, mielőtt nekiállt ostorozni azt az üzleti modellt és rendszert, ami tulajdonképpen annyira gazdaggá tette, hogy akár egész életére nyugdíjba vonulhatna. "Az egész régi módszer, ahol a GameInformer címlapját kapod meg és az E3-on jelented be a játékodat, halott. Soha többet nem fogok újra lemezes játékokat készíteni a karrierem hátralevő részében." Xbox One - fedezd fel a hibát Nem, nem a konzolban kell hibát keresni, hanem az Egyesült Királyságban leadott egyik tévéreklámban. A Microsoft ügyes marketingfogással elrejtett egy kis "apróságot" a reklámban, ami valójában egy nagy versengés első lépése volt. Ez aztán vírus módjára kezdett el terjedni és az eredeti reklám leadásától számítva 36 óráig tartott, mire a nyertes megtalálta a "kincset". A győztes jutalma egy Xbox One konzol, Live Gold előfizetés, három launch játék, egy Titanfall gyűjtői kiadás, és egy út az Egyesült Államokba a Titanfall launch partyjára. Az egészet az alábbi kisfilm dokumentálja nekünk:
Thief - felbontások az új konzolokon Ahogy azt már lassan megszokhattuk, a multiplatform játékok vagy magasabb felbontásban, vagy magasabb framerate mellett futnak PlayStation 4-en. Most éppen az új Thiefről derült ki, hogy a Sony konzolján 1080p-ben, a Microsoftén pedig 900p-ben megy a játék, azonban elméletileg mindkettőn tartania kellene a 30fps-t. "Nagyon jó szemek kellenek ahhoz, hogy lásd a különbséget." - mondta Nicolas Cantin, a játék vezető fejlesztője, aki azt is hozzá tette, hogy egyéb grafikai lehetőségek tekintetében megegyezik a két változat. A 900p-s felbontás persze ismerős lehet az Xbox One-exkluzív Ryse-ból, ahol a Crytek a nem natív felbontás ellenére mindent büntető képminőséget tudott kihozni. Kérdés, hogy a Thief fejlesztői képesek-e erre a mágiára? PS4-re dolgozik a legtöbb játékfejlesztő A GamesIndustry közzé tette tavalyi felmérésének végeredményét, melyet a Game Developers Conference-en végzett. Itt arról kérdezték a játékkészítőket, melyik platformra dolgoznak, a végeredményből pedig az derült ki, hogy a legtöbben, egészen pontosan a megkérdezettek 20%-a PS4-re fejleszt. 17% mondta az Xbox One-t, 14% a PS3-at, míg 12% voksolt az Xbox 360 mellett. A Wii U-nak a nem túl meggyőző 4% maradt. A konzolos fejlesztők körülbelül fele mondta azt, hogy játékaik megjelennek majd PC-re is.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. madcaptain
2014.02.19. 04:28
Na egy ilyen Titanfall albumot elfogadnek, innentol kezd erdekelni a jatek, hogy nem csak Mech-ek lesznek.

Amugy PC-re mint platform fejlesztenek a legtobben, ha minden konzolra fejleszto jatekainak a fele kijon PC-re Es ezekben tuti nincs benne a sokezer indie kiado nelkuli developer.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Asagrim
2014.02.19. 07:06
"Habár Molyneux szerint ezt az új fizetési modellt inkább invest-to-playnek kellene hívni, valójában van egy olyan érzésünk, hogy ha mindebből levonjuk az úriemberre jellemző túlzást, akkor valójában egy jól megvalósított free-to-play rendszerre számíthatunk."

Ez az InGen! Alázz!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. benczeb90
2014.02.19. 07:43
Megjelent tegnap este a Banished
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. bokpeter
2014.02.19. 07:47
Ami a Gearst illeti, tokeletes volt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Shinjiii
2014.02.19. 07:47
Titalfalltól már hányok, rosszabb a reklámkampánya, mint egy kólofdjutinak... Lehet csak én vagyok így vele, de ma már rögtön kettő bejegyzést is érdemelt, amúgy meg minden napra egy mese róla...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. m4ss.cor3 Shinj...
2014.02.19. 10:14
Pedig ha hozzávesszük hogy ez egy mp shooter, amiben "ugrálhatunk/repülhetünk?", közben pufogtatjuk az ellent és tök új meg érdekes, akkor talán elfogadható lenne ez a "kis" hype.........kár hogy a Quake/Unreal ellőtte ezt a poént már vagy tizen-egynéhány évvel ezelött.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Szefmester Shinj...
2014.02.19. 10:15
Nem ismered a mondást?

"Jó játéknak nem kell a hájp"

Persze hogy nyomják le a torkunkon hiszen van benne némi újdonság varázsa effektus, mert ezen kevés újdonságon kívül tökéletesen ugyanaz a csapat alapú FPS mint az összes többi.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Zolti77
2014.02.19. 10:59
Ráadásul nem is ugyan az vannak FPS játékok régebbről amik nem csak 6v6 támogatták szóval nem csak futoszalag hanem még vissza lépés is ez a Titanfall
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. wishformor...
2014.02.19. 11:38
@Zolti77
Ne viccelj mar, 6v6 az optimalis tokeletes minden tekintetben, az embereknek nincs szuksege masra / tobbre. Fix 6v6-ot innovacionak hivjak, nem olvastad a nyilatkozatokat rola?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. DogTheDog m4ss....
2014.02.19. 19:58
Kivancsi vagyok,hogy hanyan jatszottak a Quake/Unreal jatekokkal a mai 15 evesek kozott.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. DogTheDog
2014.02.19. 20:01
Az XBone reklam nagyon bejon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. m4ss.cor3 DogTh...
2014.02.20. 19:34
Sajna lassan annyira beléjük van plántálva az hogy csak az számít hogy hűdebrutálfaxaállat grafika legyen, meg 1080p vagy semmi, hogy egyenesen szentségtörésnek számít náluk ha le kéne ülni egy játék elé ami csak 800x600-ban fut, öklömnyi poligon mellett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!