iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.03.10.

Dátum | 2014. 03. 10.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Társasjáték készül a Portalból Portal: Uncooperative Cake Acquisition Game munkacímen maga a Valve tervezi a társasjátékot, mely teljes mértékben a videojátékra épít. Jeep Barnett, aki a kezdetektől részt vett a társasjáték elkészítésében, elárulta, hogy folyamatosan dolgozott rajta 2-3 ember a stúdiónál, de összesen körülbelül egy tucat munkatárs tett hozzá valamit a projekthez. A játékmenetről egyelőre keveset tudunk, de az biztos, hogy különböző feladatokat kell megoldanunk az Aperture Laboratories területén. Egyszerre négyen ülhetnek majd asztal köré, a játékosok pedig szövetkezhetnek is egymással, hogy keresztbe tegyenek a többieknek.
Mégis emelkedhet a Titanfall felbontása Éppen ma írtuk meg, hogy az első rajongói elemzések szerint az Xbox One-os Titanfall felbontása semmit nem növekedett a béta óta, ám most már nem kell erre hagyatkoznunk: a Respawn megerősítette, hogy tényleg maradt a 792p. Richard Baker, a játék vezető programozója azonban elmondta, a stúdió nem elégedett ezzel, és a megjelenés után nekiállnak majd optimalizálni és tovább kísérletezni. Baker elmondta, végső soron a beágyazott 32MB-os ESRAM mérete jelenti az akadályt, így azt kell eldönteniük, hogy a jelenlegi felbontás és MSAA használata helyett felvigyék-e a felbontást 1080p-re, de anti-aliasing nélkül, vagy próbálkozzanak inkább a 900p-vel, az FXAA bevetésével. Egy biztos, a programozók elszántak: "Soha nem hagyjuk abba a küzdelmet a magasabb felbontásért. Egyelőre nem vagyunk teljesen elégedettek egyik felmerült opcióval sem, úgyhogy tovább dolgozunk. A megjelenés napjára nem készülünk el a javítással, szóval a felbontás növelése valamikor későbbre marad." Dark Souls 2 - elfelejtetted... ...hogy sokszor meg fogsz halni? Akkor itt a játék launch trailere, hogy emlékeztessen erre. A Jethro Tull Locomotive Breath című száma megadja a megfelelő hangulatot ehhez a sötét, kemény, zsigeri élményhez.
Metal Gear Solid V - Kojima álmainak játéka "Mindig is ezt a játékot akartam elkészíteni, csak a technikai korlátok miatt eddig nem volt rá lehetőségem." - kezdte Hideo Kojima, akinek egyértelműen az volt a célja, hogy annyi szabadságot adjon a játékosok kezébe, amennyit csak lehet. "Eddig lineáris játékokat kellett készítenem, átvezetőkkel, hogy drámaibb hatást érjek el." Kojima szerint azonban nem csak emiatt lesz vízválasztó a sorozatban az ötödik rész. Azt is szerette volna, ha a játék egyértelműbb, hozzáférhetőbb a közönség számára: "Amennyire csak lehet, egyszerűbben tanulhatóvá akartuk tenni a játékot. Ehhez az is kellett, hogy megvizsgáljunk számos más, hasonló stílusú címet, és előálljunk valamivel, ami közelebb áll a megszokottakhoz, például az irányítás tekintetében." Yoji Shinkawa, a Metal Gear Solid legendás művészeti vezetője szerint ráadásul a fejlesztés is könnyebben megy, mint korábban, annak ellenére, hogy régi és új konzolokra is készül a játék. "A Fox Engine lehetővé teszi, hogy ne függjünk annyira a hardvertől, hanem arra koncentrálhassunk, milyen élményt szeretnénk átadni a játékosoknak." Assassin’s Creed 4: Black Flag Jackdaw Edition - a nagyon különleges kiadás Egyfajta GOTY kiadás érkezik hamarosan az Assassin’s Creed 4-ből Jackdaw Edition néven. A csomag tartalmazza a Death Vessel Pack, a Kraken Ship Pack, a Crusader & Florentine Pack, az Illustrious Pirates Pack DLC-ket, a Blackbeard’s Wrat és a Guild of Rogues többjátékos kiegészítő csomagokat, valamint a különálló történetet elmesélő Freedom Cry-t is.
Kikapcsolható lesz az állandó multiplayer a Watch Dogsban A Watch Dogs világában bármikor becsatlakozhat hozzánk egy másik játékos, és megpróbálhatja hackelés segítségével ellopni a kemény munkával (ööö) összeszedett pénzünket. Ha ez nem tetszik nekünk, akkor eltehetjük láb alól a szerencsétlent, vagy ha úgy gondoljuk, hogy ez az egész koncepció nem tetszik nekünk, akkor ki is kapcsolhatjuk a multiplayert. "Mindez választás kérdése. Ráadásul beépítettünk egy védelmi mechanizmust is. Ha például valaki becsatlakozik a játékodba, az közvetlenül utána nem jöhet be mégegyszer, tehát nem tud folyamatosan zaklatni. Ha csak te magad nem válasz agresszívvé, és elkezdesz átmenni más játékosok világába. Ilyenkor aztán teljesen megnyílnak a lehetőségek a többiek előtt is" - mondta Danny Belanger, a Watch Dogs vezető tervezője. Szeretnéd tudni, hányszor haltál meg a Dark Souls II-ben? Ha igen, akkor jó hírünk van, ugyanis készült egy weboldal, ami pontosan ezt mondja meg. Elég feltöltenünk a mentési fájlunkat, és a program kiszámolja belőle, hányszor harapott fűbe karakterünk. Az eddigi statisztikák szerint egy átlagos végigjátszás alatt körülbelül 650 haláleset történik, és egyébként a játékosok 70%-a egyszer sem vitte végig a teljes játékot. Ez a Titanfall intrója Habár egyjátékos kampánnyal nem rendelkezik a Respawn üdvöskéje, némi bevezetőt azért kapunk a "történetbe", elvégre valami magyarázatot csak igényel, miért esik folyton egymásnak az IMC és a The Militia.
Pachter 2015-re tippeli a Kinect nélküli Xbox One-t Kedvenc piaci elemzőnk a Bonus Roundban beszélt az Xbox One jelenlegi helyzetéről, ami szerinte közel sem rózsás. Az úriember egyértelműen úgy gondolja, a Kinect az Xbox-részleg előző vezetőjének, Don Mattricknek a szüleménye volt, és ő volt az, aki addig kardoskodott az eszköz mellett, míg azt hozzá nem csomagolták minden Xbox One-hoz. "Úgy gondolta, ez arra is jó lesz, hogy az Xbox One-on is tudja a Microsoft nyomni a Skype-ot, a kábeltévés hozzáférést, és hasonlókat." A probléma azonban, hogy a telefonok és tabletek integrációjának gyorsulásáról megfeledkezett a Microsoft, ezeket az eszközöket pedig az esetek többségében inkább használják a felhasználók videotelefonálásra, mint egy konzolt - ráadásul az Xbox One is rendelkezik SmartGlass integrációval, ami nagyrészt feleslegessé teszi a Kinect funkcionalitását. Pachter ezért úgy gondolja, hogy habár a konzol első évében nem nyúl hozzá a Microsoft drasztikusan a géphez, 2015-ben már jöhet majd a Kinect nélküli olcsóbb verzió, és esetleg egy 2TB-os merevlemezzel ellátott drágább csomag. Viszont ha a Microsoft le tud menni 400 dollárra, akkor a Sony is le tud menni 349-re: "A Sony jelenleg olyan pozícióban van, hogy folyamatosan a Microsoft előtt tud maradni. Ugyanez történt a PS2-nél is: ott a konzol úgy növelte folyamatosan a piaci részesedését, hogy rendszeresen csökkentették az árát."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. YellowFlas...
2014.03.10. 23:09
"egyébként a játékosok 70%-a egyszer sem vitte végig a teljes játékot."

Azzzzzigen Ennyi puhány embert.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Atesz1987
2014.03.11. 08:14
Az AA nem 10 évvel ezelőtti találmány? Komolyan problémát jelent 10 évvel később egy konzol számára, hogy nagy felbontás mellett teljesítse? Ugye ez csak vicc? Tudom, hogy nagyon durván leegyszerűsítem a dolgot, de végeredményben még is csak erről van szó, nem?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. magerg
2014.03.11. 08:43
A Dark Soulsban azt nem értettem, hogy miért olyan kevés halálanimáció van. Ha már úgyis erre épül a játékmenet, csinálhattak volna többet.
Pl. a Dead Space-ben meg tudták csinálni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Secondhand Atesz...
2014.03.11. 10:49
AA-ja válogatja, van vagy 5-6 féle megoldás (ezek szerint az xbox one a legegyszerűbbel sem boldogul 720P felett).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Secondhand
2014.03.11. 10:50
"Mindig is ezt a játékot akartam elkészíteni, csak a technikai korlátok miatt eddig nem volt rá lehetőségem."

De kijön PS3 - X360-ra is... Akkor csak van technikai korlát...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Secondhand
2014.03.11. 11:00
Mondjuk nem világos ez az xbox one esram dolog, nem lehet megkerülni, a GPU csak ezen keresztül látja a külső memóriát?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii
2014.03.11. 12:46
Secondhand

Grafikailag. Persze lehet neki ilyen mértékű szabadság kivitelezése volt az álma. MGS4 azzal az optimalizálatlan motorral rettentő szarul volt összerakva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. EpicTroll
2014.03.11. 16:14
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. HUFEUR
2014.03.11. 18:27
Volt már olyan MGS játék, amire nem mondta azt Kojima, hogy ez az álmai játéka? Kedvenc franchise-om az MGS és mindegyik részét szeretem, de az évek folyamán rengeteg hír volt, hogy Kojima-nak épp mi az álmai játéka.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!