iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.03.31.

Dátum | 2014. 03. 31.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Phil Spencer az Xbox új fejese Maga Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója jelentette be, hogy a nyáron távozott Don Mattrick helyét a Microsoft Studios vezetője, Phil Spencer veszi át. Spencer új titulusa a "Head of Xbox", ami nem csak azt jelenti, hogy az Xbox-konzolokért, a Microsoft Studiosért és a játékokért lesz felelős, hanem az Xbox Live, Xbox Video és Xbox Music szolgáltatásokért. Spencer a Microsoft Studios vezetőjeként újra és újra bebizonyította, hogy pontosan érti és tudja, mire van szüksége a keményvonalas Xbox-rajongóknak, és ő volt talán az egyetlen, aki egyenesen és őszintén tudott beszélni az Xbox One bemutatóját követő nehéz hónapokban. Spencer közvetlenül az operációs rendszereket felügyelő alelnöknek, Terry Myersonnak fog jelenteni.
Phil Spencer, az Xbox új fejese
Még évekig támogatni fogja a Ubisoft az előző konzolgenerációt "Idén, és még jövőre is biztosan jelennek meg játékaink az PS3-ra és az Xbox 360-ra. Szeretnénk játékokat adni azoknak, akik még nem vettek új konzolt. Igaz, hogy az Assassin's Creed 4: Black Flag mindkét konzolgenerációra megjelent, de ezt így is terveztük. Ez azonban nem feltétlenül lesz így a jövőben, bár ennek ellenére nem hívnám a Black Flaget sem kereszt-generációsnak, mert vannak benne olyan dolgok, amik csak az új gépeken működnek" - mondta Lionel Raynaud, a Ubisoft alelnöke. Raynaud egyébként elmondta, a régi konzolok nem fogják vissza a játékaikat. Az úriember szerint ugyanis minden azon múlik, melyik platformot jelölik ki vezető platformnak. "Ha az új generáció mellett döntünk, akkor gyakorlatilag nincsenek határok, viszont az előző generációs gépeken nem fog minden ugyanúgy működni - ám a játék ellenére valószínűleg jobb lesz, mint a korábbi játékok abban a generációban" - mondta az alelnök, majd hozzátette, sem az Assassin's Creed, sem pedig a Watch Dogs esetében soha nem hoztak kizárólag a platformok miatt kompromisszumokat. Metro Redux - új konzolokra is jönnek a Metro-játékok Egy pár hónappal ezelőtti prezentációból szivárogtak ki a lenti képek, melyek egyértelműen mutatják, hogy mind a Metro 2033, mind pedig a Last Light meg fog jelenni PS4-re és Xbox One-ra. A kiadó Deep Silver nem is tagad: elismerte, hogy a kiszivárgott anyag tényleg valós, és tényleg lesz bejelentenivalójuk hamarosan, azonban sem a Metro Redux név, sem pedig a dobozfotók nem véglegesek. Mindenesetre a PC-s megjelenésből arra következtethetünk, hogy egyfajta felújított, grafikailag felturbózott, kiegészített egybecsomag érkezik. A Metro-játékok még mindig fantasztikusan néznek ki, így nem csoda, hogy a fejlesztő 4A Games meg akarja őket mutatni az új konzolokon is.
Újra a core játékosokra koncentrálna a Square Enix Egy ideje úgy tűnt, a kiadó nem tudja, merre van az előre és a mobilos trendek meglovagolásától, illetve népszerű címeinek felvizezett verzióitól várja a megváltást. Szerencsére Yosuke Matsuda, a cég új elnöke pontosan látja, mik a kiadó problémái, és ezeket igyekszik is megoldani. "Amikor a közelmúltban az egész világ számára próbáltunk fejleszteni egy játékot, az lett az eredménye, hogy elveszítettük a fókuszt. Ezek a játékaink nem csak, hogy nem lettek japánok, de valójában hiányosak lettek, és így még a globális közönség tetszését sem nyertük el" - nyilatkozta az elnök. Ellenpéldaként a Bravely Default sikerét hozta fel, mely minden ízében japán játék, igazi keményvonalas JRPG, és mégis hatalmas sikert aratott világszerte. Elmondása szerint ez inspirálta őket a változtatásra, és hogy újra belássák: a JRPG-k rajongói a világon mindenhol megtalálhatók. Az információk azonnali áramlásával a játékosok többé nem szeparálódnak el egymástól, hanem országtól, régiótól függetlenül egy nagy közösséget alkotnak, így többé nem a teljes piac egy kis szeletéről van szó. "Az új játékainknál ha lehet, még keményebben rá akarunk menni arra, hogy igazi JRPG-k legyenek. Így jobban tudunk koncentrálni a célunkra, és jobb végeredmény fog születni." Nem csak a JRPG-k küzdöttek azonban identitásproblémákkal. Matsuda szerint a nyugati stúdióik is beleestek egy hasonló hibába. Példának a Hitman: Absolutiont hozta fel, amit a készítők teleraktak olyan újdonságokkal, melyekkel szélesebb rétegeket akartak bevonzani. Eközben azonban a játék elveszítette azt a varázsát, amiért a keményvonalas rajongók szerették, vagyis nem volt Hitman többé. "Ennél a sorozatnál is visszatérünk a gyökerekhez, és a keménymagra koncentrálunk, hogy a rajongók megint azt mondhassák, ilyen egy Hitman-játék. Úgy gondolom, a fejlesztőcsapataink így mutathatják ki legjobban erejüket." 50%-kal vágta meg profit-előrejelzését a Capcom A GamesIndustry beszámolója szerint a Capcom 51,5%-kal vágta meg profit-előrejelzését az évre, így 6,8 milliárd jen helyett már csak 3,3 milliárdot vár - de még az utóbbival is több profitot hozna a cég, mint a tavalyi 2,97 milliárd. A cég mindössze annyi magyarázatot adott, hogy tovább folyik a vállalat teljes átszervezése, ami bizony költségekkel jár, de hosszabb távon javítani fog a teljesítményen. Április 3-án jön a Warhammer 40K: Storm of Vengeance A címben említett napon érkezik iOS-re és Steamre az anyag, amivel egyébként keresztbe is lehet játszani a két platform között. A játékért 9,99 eurót fognak kérni és a biztonság kedvéért már az első napon fent lesz hozzá néhány DLC.
Nem is antiszociálisak a játékosok Egy újabb sztereotípiát sikerült elhesegetnie a North Carolina State University kutatóinak. Bebizonyították ugyanis, hogy a játékosok egyáltalán nem antiszociálisak, sőt, a szociálisan "magányos" játékosok valójában az erős kisebbséget képezik. "A játékosokat persze ez nem éri majd meglepetésként, de mindenki másnak azért megéri elmondani" - nyilatkozta Dr. Nick Taylor. A kutatást végzők egyébként több mint 20 játékos eseményre látogattak el, több ezer résztvevő viselkedését rögzítették, és 378-at külön, részletesen is megvizsgáltak. Az általános megfigyelésük az volt, hogy játékosok a játékstílusuktól függetlenül (agresszív, nagylelkű) folyamatosan szocializálódtak az események alatt - beszélgettek, ittak, és közösen néztek másokat játék közben. Forza Motorsport 5 - megjött a Top Gear DLC Nem csak tíz, a Top Gear csapata által válogatott autót kapunk az új, 9,99 dolláros DLC-ben, hanem egy új Rivals kihívást is, ahol a Stig "digitális kuzinját" kell elpáholnunk. Az autók listája: 1966 Chaparral #66 2E 2013 Holden #10 Xbox Racing Team Commodore VF 2013 Audi RS4 Avant 1980 Renault 5 Turbo 1999 Lotus Elise Sport 2011 Ford Transit SuperSportVan 1998 Nissan R390 2006 HUMMER H1 Alpha 2008 Subaru Impreza WRX STi 2013 Lexus GS350 F Sport
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Shinjiii
2014.04.01. 07:39
Egy Onimushának szerintem a fél világ örülne, igaz Capcom?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Domfoz
2014.04.01. 10:05
Azt hittem valami értelmes WH40k játék lesz, de végül egy Plants Vs. Zombies-szerűséget láttam.Kár....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Secondhand
2014.04.01. 13:57
Sok sikert Phil, éppen 7:1 volt az eladott gépek részaránya PS4 vezetéssel európában 1 hete...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!