iPon Hírek

Aprók nagyban - 2014.04.03.

Dátum | 2014. 04. 03.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Titanfall verseny az Xbox Live-on A Microsoft egy versenyt hirdetett, melynek részleteiről ugyan hosszasan beszélhetnék, de mindent elárul a lenti kép. 1 éves Xbox Live Gold tagságot lehet nyerni, ha elég ügyesek vagytok.
Az Alien: Isolation hangjai Egy horrorjáték egyik legfontosabb eleme a hang. Meg a zene. Talán ezért érezte úgy a Creative Assembly, hogy egy fejlesztői video keretén belül meggyőz minket arról, hogy ezek bizony rendben lesznek az új Alien-játékban.
Többen néznek e-sportot, mint NBA-t A SuperData friss felmérése szerint világszerte 70 millió ember néz e-sport közvetítéseket, ebből 31,4 millió jön kizárólag az Egyesült Államokból. A nézettség megduplázódott tavalyhoz képest, ami kapcsolatban állhat azzal, hogy a különböző e-sport versenyek összdíjazása lényegesen nőtt az utóbbi évben - tavaly 25 millió dollárt vihettek haza a versenyzők, amiből a legjelentősebb összeget a Valve által szervezett Dota 2 nagydíj képviselte. A The International összdíjazása 2,87 millió dollár volt. Az Egyesült Államokban a nézők 70%-a 21 és 34 év közötti férfi, ami gyakorlatilag tökéletes célcsoport a hirdetők számára.
Amy Hennig a Visceralhoz igazolt, egy Star Wars játék kreatív igazgatója lesz A Naughty Dogtól múlt hónapban váratlanul távozó Amy Hennig már meg is találta új munkahelyét. A Dead Space-ről ismert Visceralnál lesz kreatív igazgató, és egy új, eddig bejelentetlen Star Wars-játékon fog dolgozni. "Kollégaként és barátként mindig is csodáltam a hozzáállását a kreatív fejlesztéshez. Először ugyanis meggyőződik arról, hogy a játéknak van lelke, utána pedig gondoskodik róla, hogy a forgatókönyv, a játékmenet és a művészeti oldal is összejöjjön egy egységes, interaktív élmény formájában" - nyilatkozta a Visceral fejese, Steve Papoutsis. Az úriember hozzátette, Henniggel sokat beszélgettek arról, milyen játék fejlesztésébe kellene belevágnia, és közösen egyeztek meg abban, hogy tökéletes lesz neki a Star Wars. Késik a The Incredible Adventures of Van Helsing 2 A magyar fejlesztésű hack&slash késik, ugyanis a hírek szerint a NeoCore főhadiszállását ellepték a szörnyek, akiket ki kell tisztogatni, mielőtt kiadhatnák a játékot. Valójában persze arról van szó, hogy még kicsit polírozni szeretnék az anyagot, hogy az minden tekintetben felülmúlja az elődöt. Azért négy új képet szerencsére küldtek, vigasztalás gyanánt. Az új megjelenési dátum május 22-e!
Hamarosan elkezdenek özönleni az indie játékok Xbox One-ra Phil Spencer szerint az id@Xbox program keretein belül hamarosan tényleg megindul a játékok áradata. Az első címekre hamarosan számíthatunk, onnantól pedig folyamatos tempóban érkeznek majd a címek. Az új Xbox-vezér reagált Ed Fries tegnapi megjegyzésére a VR-rel kapcsolatban. Spencer szerint Fries nagyon okos, és kiváló rálátása van a piacra, de a VR-ral kapcsolatban Spencer nem gondolja, hogy ne lenne rendkívül népszerű. Ami az exkluzív játékokat illeti: az E3-on számíthatunk egy rakás új bejelentésre és free-to-play anyagok is lesznek később, de ahhoz még kicsit több konzolt kell eladniuk, hogy ez a modell igazán bevethető legyen. A játékosok egyébként mostanában hatalmas kampányt indítottak az interneten a Shenmue feltámasztására, ennek pedig egyik célpontja nem meglepő módon Spencer lett. A SEGA klasszikusának második része ugyanis Észak-Amerikában teljesen Xbox-exkluzív volt, így a rajongók talán a Microsofttól várják a széria megmentését. Spencer elmondta, nagyon örülne egy Shenmue-játéknak az Xbox One-on, de nem valószínű, hogy a belsős stúdiók dolgoznának rajta, tehát továbbra is a SEGA-n múlik a dolog. Víz alatt is félhetünk majd a SOMA-ban Pontosabban csak ott, a játék ugyanis teljesen mélytengeri díszletek között megy majd végig. Az óceán mélye nem csak azért félelmetes, mert nagyon kevés a fény, hanem mert pár méternyi eltérés is olyan nyomáskülönbséget eredményezhet, ami péppé változtat egy embert. Arról nem is beszélve, milyen szörnyek várnak ránk.
Válaszokat akar Rhode Island kormánya a 38 Studios ügyben A 38 Studios bezárásával, csődjével és értékeinek elárverezésével kapcsolatos történet olyan régóta húzódik, és olyan szövevényes, hogy képtelenség most összefoglalni, hol is áll a történet. Mi is írtunk róla számos alkalommal, így a keresőnk talán nyújt ebben némi segítséget. Mindenesetre a helyzet továbbra sem egyértelmű, hiszen eredetileg Rhode Island nyújtott 75 millió dollár kölcsönt a stúdió alapításához, azonban később, amikor a stúdió befektetőt keresett a Project Copernicus MMO-hoz, az utolsó pillanatokban Lincoln Chaffe kormányzó lejárató kampányba kezdett, ezzel megakadályozva, hogy pénzhez jusson a fejlesztőcsapat. Most a rhode islandi felügyelőbizottság új vezetője, Karen MacBeth ismét nyomozásba kezdett, aminek következtében már számos idézést küldött ki. Elmondása szerint nem boszorkányüldözésről van szó, hanem az állam válaszokat szeretne. "Beidézek mindenkit, aki válaszokat adhat nekünk. Ez a kötelességem." Half-Life, 3 kép az Unreal Engine-es City 17-ről Remélem sikerült néhányotokat megviccelnem a címmel. Mert sajnos továbbra sem a Half-Life 3-ról van szó, hanem egy lelkes rajongóról, aki az Unreal Developement Kit segítségével kezdte el újramodellezni City 17-et. Elmondása szerint egyébként a munka eddig lassan haladt, de most, hogy az Epic gyakorlatilag bárki számára megnyitotta az Unreal Engine 4-et, elkezdi majd arra átportolni az egész projektet, és gyorsabbá válik minden.
A free-to-play az ideális MMO-modell Legalábbis az Everquest Next fejlesztési vezetője, David Georgeson szerint: "Semmi bajom az előfizetős modellel, de van egy saját véleményem a dologról, amit most meg is osztok veletek. Szerintem a játékosoknak a free-to-play modellt kellene preferálniuk, ugyanis így ha nem végzünk nagyon jó munkát és nem szórakoztatjuk a őket, akkor egy fityinget sem fogunk keresni." Georgeson az utcai előadókhoz hasonlította az egészet. Hiába énekelnek és táncolnak, ha nem csinálnak valami kiemelkedőt, akkor az emberek nem fognak nekik pénzt dobni a kalapba. "Szerintem a játékoknak ilyennek kellene lenniük. 60 dollárt kifizetni előre gyakorlatilag egy szerencsejáték. Mi van, ha a játék rossz?" Ezzel szemben Georgeson szerint a free-to-play játékokba bárki belekóstolhat, és ha nem érzi úgy, hogy minőségi termékkel van dolga, és nem érzi magát szórakoztatva, akkor továbbállhat anélkül, hogy akármit is fizetett volna.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. Resike
2014.04.03. 23:30
Az a City 17-es MÁV vonat az WTF?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. tokyofej
2014.04.03. 23:51
A Nyugatiban ez tök természetes.
Gyönyörű lett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Secondhand
2014.04.04. 00:03
"Hamarosan elkezdenek özönleni az indie játékok Xbox One-ra"

Mind a nyolc...?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester Resik...
2014.04.04. 11:23
Én is észrevettem. Lehet valami pesti teherpályaudvaron van a City 17?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.04.04. 12:01
jaja ez a nyugati baró
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. apex
2014.04.05. 12:41
https://www.youtube.com/watch?v=g3zatdxxLqE


City seventeen )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!