iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.01.12.

Dátum | 2015. 01. 12.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Újabb előzetest kapott a Skywind A Skyrim motorjával készülő Morrowind továbbra is egészen döbbenetesen néz ki, ami nem is csoda, hiszen ezerrel dolgoznak rajta a rajongók. A legújabb előzetes most éppen a Sheogorad régiót mutatja be nekünk.
Ez már a DriveClub japán DLC-je? Gyakorlatilag a DriveClub megjelenése óta tudjuk, hogy előbb-utóbb egy japán helyszín is bekerül a játékba, de hogy pontosan mikor, az továbbra is rejtély. Most azonban a hivatalos oldal az alábbi képpel frissült, amiből arra következtethetünk, hogy talán már nem is kell olyan sokat várni.
Még idén hallunk az új Hitmanről Az IO Interactive a 2012-es Hitman: Absolution óta nagyon hallgat, annak ellenére is, hogy a Square Enix azóta többször is utalgatott arra, hogy természetesen azért a háttérben már készül az új rész. Most annyit árultak el a fejlesztők Twitteren, hogy még idén mindenképpen hallani fogunk róla. Elkezdődött a Halo 5 bétatesztelésének utolsó hete Ami miatt rendkívül szomorú vagyok. De nem ez az apropója ennek a hírnek, hanem hogy beszámoljak arról, mi változott. Nos, egyrészt bekerült egy új Forge-pálya, a Pegasus, és visszatért a Truth - ők ketten alkotják most a felhozatalt a Slayer játékmódban. A Breakout mód maradt a régiben, azonban érkezett egy teljesen új játékmód is, mely a Strongholds névre hallgat, és gyakorlatilag a domination helyi megfelelője. Ja, és bekerült végre a rakétavető! Formula Fusion - a Wipeout készítőinek új játéka Oké, egészen pontosan a Sony Liverpool, a Rockstar és a Team17 veteránjaiból összeálló új csapat, az R8 Games új játéka a Formula Fusion. A csapatban legalább 16 olyan jóember munkálkodik, akinek korábban köze volt a Wipeout-sorozathoz, így valószínűleg nem véletlen, hogy új játékuk is egy futurisztikus autóverseny. Az anyag fent volt a Steam Greenlighton, és márciusban indul a Kickstarter-kampány is. A játékot egyelőre csak PC-re jelentették be, az első játszható verzió júniusra készül el.
Guiness rekordot akarnak dönteni a játékosok a Planetside 2-ben Mégpedig a következő rekordra hajtanak: "A legtöbb játékos egyszerre online egy szerveren egy FPS-csatában". A Planetside első része már tartotta egyszer ezt a rekordot, de végül megdöntötte a Man vs. Machine néven futó böngészős shooter, amit kifejezetten csak azért készítettek, hogy elnyerjék vele a rekordot. Most a Planetside 2 közössége a Redditen szervezkedik, a céljuk pedig, hogy 1100 játékost csődítsenek össze egy szerverre egy jó kis háromfrakciós csatára. Mindenkit várnak szeretettel! Sandboxosabb lesz az Uncharted 4 Nem véletlenül tűnt úgy a PlayStation Experience-en bemutatott Uncharted 4 játékmenet-bemutató alapján, hogy jóval nagyobb pályákat, több lehetőséget, és sanboxosabb játékmenetet fogunk kapni, a készítőknek ugyanis pont ez a célja. Erről egyébként Bruce Straley, a játék vezető tervezője, és Neil Druckmann kreatív igazgató beszélt a GameInformernek. Elmondásuk szerint Drake-nek ezúttal sokkal több lehetősége lesz, mint az alapvető guggolás, lopakodás, mászás és lövés. A cél, hogy az Uncharted 4 harca folyamatosabb, dinamikusabb legyen. "Az Unchartedben akkor működik a legjobban a harc, ha a karakter nem csak egy fedezék mögött ül és lövöldözik, hanem állandóan csinál valamit. Akkor lesz igazán izgalmas, ha elkezdenek bekeríteni az ellenfelek, és mozognod kell, adott esetben átmenni a pálya egy másik szintjére". Nem véletlen, hogy éppen ezt emelték ki: az Uncharted 4 pályáiban nagy szerepet játszik majd a vertikalitás, a legtöbb terep több bejárható szinttel fog rendelkezni. Valaki FPS-módot készített a Metal Gear Solid 5: Ground Zeroeshoz A játék PC-s megjelenése óta folyamatosan érkeznek a jobbnál jobb modok. Most éppen egy olyat dobtak össze a rajongók, amivel FPS-nézetből tolhatjuk végig a játékot. Ez nem csak, hogy remekül működik, de egészen új izgalmakat és kihívásokat is jelent a Metal Gear Solid játékmenetében, hiszen például nem láthatunk be a sarkok mögé, mint a TPS-kamerával.
Napi szinten több, mint 1 millióan játszanak a MineCrafttal Pontosítok: napi szinten csak PC-n több, mint 1 millióan játszanak a Minecrafttal. Ezt Nathan Adams, a Mojang egyik munkatársa árulta el, ugyanis most már rendelkezésükre állnak olyan eszközök, melyekkel mérni tudják a PC-s forgalmat. És bizony a csúcsidőben az egyidejűleg Minecraftozó játékosok száma napi szinten meghaladja a milliós álomhatárt. Csak összehasonlítás képpen, a Steam messze legnépszerűbb játéka a Dota 2, ami a tegnapi napot például 961 ezer egyszerre online játékossal zárta. Overwatch - lehet, hogy más nevet kell választania a Blizzardnak A Blizzard még tavaly áprilisban jegyeztette be az OverWatch nevet, majd novemberben jelentette be a játékot. Az Egyesült Államok ezzel foglalkozó hivatalának beadott védjegykérelmei alapján azonban akad egy másik vállalat is, ami erre a névre pályázik, mégpedig az Innovis Labs Inc. egy terméke. Ráadásul ők előbb nyújtották be a kérelmet, így a Blizzard vagy megpróbál megállapodni velük, ha nagyon fontos számára az OverWatch név, vagy kénytelen lesz új nevet kitalálni a készülő játékának.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Fratello
2015.01.13. 08:54
Kis Minecraft illusztráció...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.01.13. 09:59
És ebben mi a parody? Merthogy semmi vicces nincs benne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Csimbee
2015.01.13. 10:21
Az egész minecraft egy vicc...
Nálam a Sims után a második legértelmetlenebb 'játék' címet simán viszi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Fratello
2015.01.13. 10:46
Én csak azóta utálom a Minecraft-et mióta havidíjas lett...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!