iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.02.05.

Dátum | 2015. 02. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Így fest a Tropico 5 a PlayStation 4-en A játék tavaly persze már megjelent PC-re és Xbox 360-ra, idén azonban ellátogat PS4-re is, és egyben ez lesz az első alkalom, hogy a sorozat megjelenik a Sony egyik gépén. A készítők ígérete szerint az irányítás nagyon jól működik a DualShock 4 kontrolleren, és egyébként meg a játék 1080p-ben fut 30fps-sel. Ezúttal valószínűleg senki nem fog hisztizni az utóbbi miatt.
Így szabhatjuk testre karakterünket a Bloodborne-ban A Souls-játékokhoz képest egy fokkal részletesebb karakterkészítővel jön a Bloodborne, így legalább hozzávetőlegesen mindenki el tudja majd készíteni a saját ízlésének megfelelő karaktert. Ezen kívül a karakterkészítőben egy pillanatra rápillanthatunk hősünk attribútumaira is, amik gyanúsan hasonlítanak a Dark Soulsban látottakra.
Fennakadások a Nintendo youtube-os programjában Mi is beszámoltunk róla, hogy a Nintendo bizonyos korlátozások mellett feloldja a YouTube-videókra vonatkozó tilalmat. Ahhoz, hogy Nintendo-játékokról készíthessünk anyagokat a neves videomegosztón, jelentkeznünk kell a Nintendo Creators Programba, akár egyetlen videóval, akár az egész csatornánkkal. Ezt követően a Nintendo elbírálja a látottakat, és ennek alapján ítéli meg, hogy az adott videó vagy csatorna felkerülhet-e YouTube-ra, és annak készítője kaphat-e pénzt a hirdetési bevételből. Nos, a dolog kicsit akadozik. A Nintendo eredetileg 2-3 napos átfutási időt ígért, de a jelentkezők nagy száma miatt ez jelentősen elhúzódik. A cég továbbá közölte, csak olyan csatornákat tud elfogadni, amin nincs más tartalom, kizárólag a Nintendo játékairól készült videók - azokból is olyanok, amelyeket kifejezetten engedélyezett a kiadó, az új Super Smash Bros-ról például érdekes módon nem lehet tartalmat gyártani. A Nintendo közölte továbbá, hogy azok a jelentkezők, akik nem videót adnak le, hanem a teljes csatornájukat, 60% helyett a bevétel 70%-át kaphatják meg. Végre akcióban a Persona 5 Nyugaton ugyan kevésbé népszerű a Persona-sorozat, mint Japánban, de mifelénk is egyre több rajongója akad az Atlus által kiadott, rendkívül igényes interaktív vizuális novellának. Most végre működés közben láthatjuk a "játékot", bár az előzetes egyelőre eléggé japán, így a felbukkanó feliratokból és menükből nem értek semmit.
Áprilisban jön a The Sims 4 első kiegészítője Nem kellett sokat várni arra, hogy az Electronic Arts bejelentse a The Sims 4 első kiegészítőjét, mely Get to Work néven érkezik, és címének megfelelően a különböző munkákra, karrierekre koncentrál, és végre élesben vehetjük át szimünk irányítását meló közben. Lehetünk orvosok, nyomozók (kihallgatás, letartóztatás, meg minden), kutatók és tudósok, indíthatunk saját üzletet (amit persze fel is építhetünk és be is rendezhetünk a nulláról), és egy csomó más új lehetőség vár ránk, mindenféle új képességgel, épülettel a szomszédságban, meg egyéb tevékenységekkel. Az anyag áprilisban jelenik meg PC-re és Macre, 40 dolláros áron.
Majdnem kimaradtak a zombik a Call of Duty: World at Warból A Call of Duty-játékokban ma már nagy népszerűségnek örvend a zombis mód, persze leginkább a Black Opstól kezdve, ahol már teljesértékűen volt jelen. Először azonban a World at Warba került be, amolyan felfedezhető extraként, de még onnan is majdnem kimaradt. A Treyarch főnöke, Mark Lamia ugyanis elmondta, hogy a csapat a vezetőség tudta nélkül, pusztán lelkesedésből kezdett el dolgozni a zombis módon. Azonban ahhoz, hogy ez bekerülhessen a végleges játékba, nem csak a Treyarch vezetőségének áldására volt szükség, hanem az Activision fejeseinek is rá kellett bólintaniuk. Lamia felvállalta, hogy a stúdió képviseletében prezentálja az ötletet az Activisionnek, ahol vegyes fogadtatásban részesült a dolog. Többen úgy gondolták, hogy ez lejáratja a Call of Duty franchise-t, míg másoknak tetszett a dolog, de azért aggódtak, mert a Treyarch már amúgy is lassabban haladt az alapjáték fejlesztésével, mint kellett volna. Végül Lamiának ott és azonnal a helyszínen kellett eldönteni, hogy maradjanak-e a zombik, vagy sem. "Döntenem kellett, hogy bevállaljuk-e ezt a hatalmas kockázatot a fejlesztés közben. Majdnem meghoztam egész karrierem legrosszabb döntését" - mondta Lamia, de végül természetesen bevállalta a dolgot, és így kerültek zombik a Call of Dutyba. The Order: 1886 - technológia a játék mögött Az már biztos, hogy megjelenésekor a The Order: 1886 ott lesz a valaha megjelent legszebb grafikájú játékok között. Ez persze komoly technológiát jelent a háttérben, erről beszélnek most hat percen keresztül a készítők. Részletekbe túlzottan nem mennek bele, inkább arról szól a videó, hogy mindenki megértse, miért is olyan nagyon látványos a játék.
Hamarosak kezdődik a Pillars of Eternity 2 fejlesztése Ugyan még az első rész sem jelent meg (de már közel állunk hozzá!), az Obsidian már a folytatáson gondolkozik. Fearqus Urquhart elmondása szerint valamikor a hónap végén ül össze először a csapat, hogy felállítsa a Pillars of Eternity 2 alapjait az olyan alapemberekkel, mint Josh Sawyer és Adam Brennecke. Sőt, az utóbbi két úriember már egy méretes listával is rendelkezik arról, hogy milyen jellegű újdonságokat szeretnének implementálni a folytatásba. Persze a teljes gyártási folyamat még egy ideig nem indul be, hiszen az első részt a megjelenés után is támogatni kell új tartalmakkal. Új kooperatív játék készül Warhammer: End Times – Vermintide néven A Warhammer fantasy világában, azon belül is az End Timesban játszódó Vermintide a svéd Fatshark stúdiótól érkezik. A csapat mögött eddig olyan kiemelkedő alkotások állnak, mint a War of the Roses, a War of the Vikings és az Escape Dead Island, úgyhogy minden okunk megvan a bizakodásra! A Vermintide még idén megjelenik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. Alapvetően egy kooperatív akciójátékról van szó, ahol többedmagunkkal kell visszavernünk a támadó skavenek tömegeit. A készítők már két éve dolgoznak az anyagon, elmondásul szerint ugyanis nagyok sokat tanultak a War of the Roses fejlesztése közben az élvezetes közelharci játékmechanizmusok kidolgozásáról, így most erre építve szeretnének valami nagyot alkotni a Warhammer világában.
Mi lenne akkor, ha a szerepjátékok karakterei teljesen őszinték lennének? Nos, valami ilyesmi. Szinte biztos, hogy mindenki talál majd olyan jelenetet, amiben magára ismer. :)
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. kisoe
2015.02.06. 08:39
A P5.-öt iszonyúan várom. Az egyik kedvenc jrpg sorozatom, és külön öröm, hogy jön PS4-re is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. magerg
2015.02.06. 08:49
"...csak olyan csatornákat tud elfogadni, amin nincs más tartalom..."
A Nintendo-s managerek művészi szintre fejlesztették az öntökönszúrást.
Nem kéne visszatérni a baseball kártyákhoz fiúk?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. SgScorpion
2015.02.06. 18:58
tegye fel a kezét, aki várja már a 24 fps "cinematic" játékokat! JEEE
.o/
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!