iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.02.06.

Dátum | 2015. 02. 06.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Hamarosan moddolhatjuk a Dying Lightot A Techland bejelentette, hogy nagyon komoly modkészítő eszközökön dolgozik a Dying Lighthoz, a csapat szerint ugyanis a játék nagy, nyitott világa és sandbox játékmenete tökéletes alapot ad a felhasználóknak a buheráláshoz. A Techlandnek persze van ebben tapasztalata, hiszen mind a Call of Juarez 2, mind pedig a Dead Island körül aktív modder közösség alakult ki. A stúdió tervei szerint amint elkészült a Dying Light modkészítője, aktívan monitorozzák majd az elkészült anyagokat, és a legjobb közösségi modokat kiemelik és könnyen megtalálhatóvá teszik a többiek számára. Demókkal és olcsóbb játékokkal támadna a Nintendo 3DS A Nintendo elnöke, Satoru Iwata nyilatkozata szerint hamarosan minden nagyobb játékhoz elérhető lesz demó verzió a 3DS-en, a felhasználók ugyanis "nagyobb eséllyel vesznek meg egy drágább játékot, ha előtte kipróbálhatják". Ezek mellett szintén fontosnak találja a cégvezető, hogy olcsóbb játékok is elérhetőek legyenek a platformon, ehhez pedig az inspirációt az Android és az iOS alkalmazásboltjai adják. Attól szerencsére nem kell tartani, hogy a Nintendo elkezdi árasztani magából a free-to-play anyagokat, inkább arról van szó, hogy a régebbi klasszikus játékaikat újítanák fel kicsit, és dobnák fel olcsón a 3DS online shopjába. Gabe Newell személyesen válaszol a felhasználók leveleire Oké, biztos nem mindegyikre, de az alábbi eset jól tükrözi, hogy a Valve vezére azért jóval elérhetőbb, mint a legtöbb stúdiófőnök. A that_earlyguy néven futó Steam-felhasználó valamilyen hiba folytán nem tudott hozzáférni Steak-fiókjához, ezért úgy döntött, tesz egy próbát. Leadta a hibajelentős ticketet a Steam hivatalos, erre szolgáló felületén keresztül, majd ezzel párhuzamosan küldött egy e-mailt Gabe Newellnek is, amiben leírta a problémáját, meg azt is, hogy kíváncsi rá, vajon GabeN előbb válaszol-e, mint a Steam support.
Nos, a felhasználó legnagyobb meglepetésére GabeN válaszolt, mégpedig elég gyorsan, és leírta, hogy a Steamnél minden alkalmazott valamilyen szinten "támogató" funkciókat is ellát, szóval nyugodtan írjon bárkinek.
Mortal Kombat X - harcolnak a frakciók A készítők már korábban is beszéltek a frakciókról, melyek lényege tulajdonképpen, hogy az online játékokban mindenkinek csatlakoznia kell egyhez, és mindent meg kell tennünk annak érdekében, hogy a mi frakciónk legyen a legjobb. Sok harc, és a tapasztalati pontok folyamatos gyűjtögetése vezet sikerhez, meg persze az olyan dolgok teljesítése, mint a szintén most bejelentett, a korábbi részekből visszatérő dinamikus challenge tower.
Utálja az évenkénti folytatásokat a Sony stúdióinak vezetője A Sony Worldwide Studios elnökét, Shuhei Yoshida mestert azért szeretjük, mert általában közvetlenül kommunikál a rajongókkal, és meglehetősen őszinte is szokott lenni. Yoshida most a folytatásokról beszélt, amikkel kapcsolatban elmondta, hogy nem mindig tekintett rájuk úgy az ipar mint most. Korábban nem volt egyértelmű, hogy egy sikeres játékhoz készüljön folytatás, sok kiadó ezt ugyanis pénzkidobásnak látta, ami nem hozott annyit a konyhára, mint az eredeti. Azonban ahogy a játékok fejlesztése egyre drágábbá vált, és egyre több szerep jutott a marketingnek, úgy váltak fontosabbá a könnyebben eladható folytatások, ez pedig végül az évenkénti megjelenésekhez vezetett. Yoshida szerint a játékfejlesztéshez nem értő, leginkább marketinges cégvezetők a Call of Duty és az Assassin's Creed sikerével próbálják bizonyítani, hogy az évenkénti játékmegjelenések működnek, de valójában erre nem sok pénzügyileg sikeres példa akadt eddig. Yoshida továbbá hozzátette: "Nem akarok megbántani senkit, de én személy szerint utálom az évenként megjelenő sorozatokat". Sid Meier’s Starships - így szabjuk testre a hajónkat A PC-re, Macre és iOS-re készülő Sid Meier’s Starships egyik fontos eleme lesz a hajónk teljes testreszabhatósága és fejleszthetősége. Szerencsére az új videó éppen ezt mutatja be nekünk. A játék megjelenésére egyébként a következő pár hónapban kell számítani.
Ősszel hatalmas frissítést kap a Destiny Azt már tudjuk, hogy tavasszal érkezik a House of Wolves néven futó DLC, ami a The Dark Below egyenes folytatása lesz, és ahhoz hasonlóan néhány új sztori küldetést, PvP pályát és egy új raidet tartalmaz majd. Régóta pletykálják már azonban, hogy ősszel egy ennél jóval nagyobb, átfogóbb frissítést kaphat a Destiny, és azt most meg is erősítette az Activision, bár ennél többet nem volt hajlandó elárulni. Kiszivárgott információkból mindenesetre úgy tudjuk, hogy ez a nagy kiegészítő "Comet" munkanéven készül, Plague of Darkness lesz a végleges címe, és szeptemberben jelenik meg. 10 percnyi űrhajós akció a Dreadnoughttal A Yager által fejlesztett, gyerekkori álmaink megvalósulását jelentő játékról egy ideje már nem hallottunk. Így elég nagy meglepetésként ért, amikor ma a semmiből megjelent 10 percnyi játékmenet, ami egy 5v5-ös team deathmatchet mutat be nekünk, melyben nagydarab hajók lövik halomra egymást. Akarom.
A Treyarch készíti a következő Call of Duty-t Oké, ezt mondjuk nem volt nehéz kiszámolni, hiszen a hároméves fejlesztési ciklust követve már túl vagyunk egy Infinity Ward és egy Sledgehammer által kiadott darabon. Akárhogy is, az Activision az aktuális negyedévét záró pénzügyi beszámolója során megerősítette, hogy igen, a Treyarch csinálja a következő Call of Duty-részt, és egyébként meg "az egyik legjobb csapatuk" dolgozik "valamin", ami majd a későbbiekben jelenik meg. Azt nem tudni, hogy ezzel a 2016-os, Infinity Ward-féle Call of Dutyra utaltak-e, vagy valami egészen másra. Azonnal szükségünk van a Xenoblade Chronicles X-re Az előző generáció egyik legjobb JRPG-je volt a Nintendo Wii-re megjelent Xenoblade Chronicles, most pedig pár hét múlva érkezik a folytatás, ezúttal már Wii U-ra. Ez az, ami még az olyan, JRPG-ktől genetikai szinten rettegő játékosokat is rá tudhatja venni a műfajra, mint én.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. mikej95
2015.02.07. 12:57
Ez a Dying Light egyre jobban hangzik, még akkor is, ha csak az "igazi" Dead Island 3.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shadowguar...
2015.02.07. 17:20
Hmmm, ki a hang a Xenoblade alatt? D: Baromira ismerős, pedig nem sok ilyen cuccal játszottam eddig (vagy csak hasonló volt a Last Remnantban).

És én is utálom az évenkénti folytatásokat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Chavalier
2015.02.07. 23:43
Még egy CoD, mily váratlan (:
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Rolee07
2015.02.09. 08:19
"[...] nem tudott hozzáférni Steak-fiókjához [...]"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!