iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.02.09.

Dátum | 2015. 02. 09.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

PS3-ra is megjelent a Chivalry: Medieval Warfare Az Activision jelenti, hogy a Chivalry: Medieval Warfare elég sikeres lett Steamen (2 millióan vették meg), így elkezdett terjeszkedni konzolokon is. Tavaly év végén megjelent Xbox-ra, holnaptól pedig PS3-on is kapható. Ha nem emlékeznétek, a Chivalry: Medieval Warfare egy 12 játékos középkori multiplayer móka, ahol különböző játékmódokban kaszabolhatjuk le egymást. Ezek között a játékmódok között akad sima FFA, Team Deathmatch és Capture the Flag, de vannak csapatos célokra épülő módozatok is. Hétvégén ingyenes multiplayer PS4-en Ha nem rendelkezel PlayStation Plus-előfizetéssel, akkor jó hírünk van: február 13-tól 16-ig szabadon ki lehet próbálni a többjátékos örömöket a PlayStation 4-en. Az ehhez kapcsolódó promóciós videóban nagy szerepet kap a Destiny és a The Crew, bár nem igazán értjük, hogy előfizetés nélkül miért venne meg bárki is kizárólag online működő játékot.
Kelendő a Resident Evil HD Remaster A Capcom bejelentette, hogy a Resident Evil HD Remaster a leggyorsabban fogyó digitálisan terjesztett játék a kiadó történetében. Sőt, ez aratta a legnagyobb elsőnapos eladásokat is a PSN-en a csak digitálisan terjesztett játékok között. Egy szó mint száz: a nép mindig szereti az első Resident Evilt. Nem lenne meglepő tehát, ha az iPonos kommentelők kérésének (is) eleget téve a Capcom nekiállna felújítani a második részt is. Ez utóbbi nem véletlenül a játékosok kedvence, hiszen amellett, hogy talán a sorozat legfélelmetesebb darabja, együtt dolgozott rajta a két legenda, az eredeti alkotó Shinji Mikami, és az azóta a Platinum Gamest vezető Hideki Kamiya. 3GB-ot nyom az Evolve elsőnapot javítása A hatalmas méretű elsőnapos javítások sorozata folytatódik, ezúttal a most megjelenő Evolve-val. A játékhoz mától elérhető patch 3GB-ot nyom, és egy csomó dolgot megjavít és megváltoztat. Optimalizálja például a teljesítményt, gyorsabbá teszi a töltéseket, kiirt egy csomó bugot, javítja a netkódot, de ami a legfontosabb, mindenféle egyensúlybeli változtatást is eszközöl. Az egyes szinteket és képességeket gyorsabban érhetjük el, és többek között megkapta a béta után ígért nagy nerfet a Wraith nevű szörnyike is, aki nekem is sok kellemetlen percet szerzett. Végre tényleg jön a screenshot funkció Xbox One-ra Szegény Phil Spencer már egy éve rendszeresen ígérgeti, hogy hamarosan megkapja a screenshot funkciót az Xbox One, de úgy tűnik, hogy most már tényleg megtörténik. Az utóbbi év során rengeteget fejlődött a konzol operációs rendszere, számos új alkalmazás és funkció került be, így sokak számára érthetetlen, miért kellett eddig várni a screenshotok készítésének lehetőségére. Most maga Spencer posztolta az alábbi képet Twitterre, ami alapján úgy tűnik, hogy a Snap Centerben helyezik el a képlopat készítésének lehetőségét.
Kölcsönből fizetik a The Witness fejlesztését Jonathan Blow, a Braiddel hatalmasat kaszáló játékkészítő kifogyott a pénzből, így kénytelen volt kölcsönt kérni - az nem tiszta, hogy barátoktól vagy banktól. Elmondása szerint a Braid továbbra is jól fogy bizonyos platformokon, de leginkább az Xbox 360-on és a PS3-on kaszált korábban, ez a két konzol pedig mára teljesen kifulladt. Ez pedig azt jelentette, hogy a Braidből befolyó pénzből nem tudta tovább finanszírozni kis csapatát. Blow elismeri, hogy a The Witness fejlesztését alaposan elhúzták, így reméli, hogy a játék tetszik majd a közönségnek, és néhányan meg is veszik, hogy vissza tudja fizetni a pénzt. Így kell megszerezni a Halo 5 legritkább medálját Nagyon sok ellenfelet kell egymás után ledarálni ahhoz, hogy megkapjuk a Halo 5 legritkább medálját, a Killpocalypse-ot. Annyira ritka ez, hogy a Halo 5 béta alatt az egy játékoson kívül (akinek a videója lentebb látható) senki nem tudta megszerezni. Pedig a Halo 5 béta népszerű volt: 20 millió meccs ment le, összesen 289 évnyi játékidőt kitéve.
Swattingért tartóztattak le egy fiatal férfit Egy ideje már mi is írunk arról a viszonylag friss és elég undorító jelenségről, melynek keretében nevesebb internetes streamerekre és játékosokra hívják ki a rendőrséget hamis vádakkal. Ezek a hamis vádak pedig olyan súlyosak (bombával fenyegetés, gyilkosság), hogy a rendőrség kénytelen taktikai egységekkel kivonulni, ezzel veszélybe sodorva az egyébként ártatlan szerencsétlent, akire a SWAT rátöri a házat. Most azonban pozitív fejlemény is akad: Nevada államban letartóztatták a 19 éves Brandon “Famed God” Wilson néven futó játékost, akit a rendőrök átadtak Illinois államnak. Wilsont azzal vádolják, hogy tavaly júliusban a napervilli rendőrségen tett direkt hamis bejelentést, de ezen kívül korábban már verbálisan is fenyegette azt, akire később ráhívta a SWAT-ot. Ezen kívül is akadnak vádak, például számítógépes bűntények, identitás lopás, és hasonlók, így akár 5 évet is ülhet az állami börtönben. Bónuszként azonban további három állam jelentkezett be, hogy még azért hozzátennének ezt-azt Wilson vádjaihoz, így a hűvösön töltendő évek száma némileg meggyarapodhat. Szinte filmes szinten vannak az Uncharted 4 karakterei Az Uncharted 4 főszereplői valószínűleg a legrészletesebben kidolgozott karaktermodellek, amiket játékban valaha láttunk. Frank Tzengi, a játékon dolgozó vezető művész elmondása szerint Drake olyan minőségű, hogy akár bekerülhetne egy filmbe is, CGI karakterként. "Ez a karakter nyugodtan lehetne egy digitális dublőr egy filmben. A minősége, a részletessége, a színek, a formák mind hozzájárulnak ehhez. Én tulajdonképpen mindig is azt szerettem volna, ha a játékok grafikája megközelíti a filmekét, szóval ez teljes siker" - nyilatkozta. Tzengi egyértelművé tette, hogy mindez az új hardverek erejének köszönhető, és hogy a fejlődés egyébként nem áll meg, néhány éven belül még közelebb érnek majd a játékok a filmekhez.
Érdekes dolgokat védetett le a Ubisoft A francia kiadó egy rakás új védjegyre adott be kérelmet, vegyesen az Assassin’s Creed, Far Cry, Watch Dogs és Just Dance játékokkal kapcsolatban. Ezek között vannak tévésorozatok és filmek is, de ami még érdekesebb, élő színpadi előadások, vidámparki szolgáltatások, és kulturális és oktatási kiállítások is. Persze ahogy azt mindig megírjuk, egy ekkora cég folyamatosan jegyez be olyan dolgokat is, melyekből sosem lesz semmi kézzelfogható eredmény. Pedig megnéznék egy Assassin's Creed musicalt. Friss előzetesen a Shiftlings A feltámasztott Sierra és a Rocket Pocket Games jóvoltából érkezik a Shiftlings, ami tulajdonképpen egy fizikai feladványokra épülő platformer. Két, cuki asztronautára hasonlító főhősünket egy kötél kapcsolja össze, így ennek megfelelően kell mozogniuk a pályán, és megoldaniuk a puzzle-öket. A megjelenésre március 11-én számíthatunk PC-n, PS4-en és Xbox One-on.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. bitangue
2015.02.09. 22:34
biztos vagyok benne hogy a warez miatt csinálják az első napos javításokat... persze megint azok szívnak vele legtöbbet akik megveszik a játékot...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Asagrim bitan...
2015.02.09. 22:44
Azért csinálják az első napos javításokat, mert nincs kész a játék időben, így bugos állapotban megy sokszorosításra adathordozóra, hogy időben legyen a boltok polcain.

Mire megjelenik a játék addigra meg elkészítik a javítást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. madcaptain
2015.02.10. 01:57
Hihetetlen, hogy az emberek meg mindig vevok az agyatlan zombigyilkolasra...

Bar megertem a kiadokat zombiknak zombikat kell adni, hogy jolerezzek magukat.

Az AI meg lassan az 50eves elso jatekok szintje alatt lesz... Mert sokkal egyszerubb par palyat osszedobni es azt mondani hogy nesztek multiplayer jatek oljetek egymast rajta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. madcaptain
2015.02.10. 02:00
A legtobb jatek mind kolcsonbol van, semmi uj nincs benne. Mivel evekig felesztik oket sok penzbol es amig nincs eladas, nincs bevetel.

Az Xbox-s screenshot meg vicc, hogy eddig tart nekik a videomemoria egy reszet kimenteni egy fajlba, masik teruletre. Mikor az AMD APU videot is hardveresen tud menteni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Kerub88
2015.02.10. 07:42
Az első napos javítások mögött nincsen semmiféle összeesküvés elmélet. A fejlesztőknek a megjelenés elött legalább 2 hónappal le kell adniuk a játékot hogy pl a Sony/MS elbírálhassa (minőség teszt). Ezen felül a dobozos verzió gyártása is idő így amiatt is hamarabb be kell fejezni a játékot.

Ilyenkor van 2 üres hónap amikor a 100-200 fős csapat tud még javítani a játékon de az már csak patch formájában elérhető.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Shinjiii
2015.02.10. 09:02
Kerub88 De régebben miért nem voltak ilyen problémák?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. predike07
2015.02.10. 09:35
Régebben nem volt benne ekkora lóvé.Több lóvé minél kevesebb idő alatt ami a minőség romlását eredményezi.Ezek már nem játékot gyártanak,csak pénzt...maguknak a többi felesleges..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Szefmester Kerub...
2015.02.10. 09:36
Elbíráltatni egy megjelenés előtt álló de még bugírtás alatt álló verziót is le lehet adni tesztelésre. A gyártás már rég nem olyan nagy meló, hiszen a kézikönyvek szinte nem is léteznek a dobozokban.. csak kis füzetcsökevények. A doboz is szabvány dvd tok. Ezek már nem olyan dobozok hogy van bennük 15 extra mütyür (novella, térkép, poszter, leírás, jogi bigyó, lemez, ajándék).
A digitális kiadásra meg pláne nem lehet igaz a dolog. Hiszen ott ha két nappal a megjelenés előtt töltik fel a szerverekre is bőven időben vannak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.02.10. 10:18
Régebben sokkal kevesebb ember dolgozott egy-egy projekten, kisebb befektetés, kevesebb befektető, kevésbé szűk határidő, és kisebb nyomás a határidő tartására. Ennek megfelelően amikor átadták a játékot gyártára az általában kész is volt, nem csak éppen becsomagolták az aktuális állapotot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. SnowCat Shinj...
2015.02.10. 14:12
>De régebben miért nem voltak ilyen problémák?
Az is közrejátszik szerintem hogy az internet hozzáférést mostmár garantáltnak lehet venni. Régebben amikor ez nem így volt kénytelenek voltak egy használható verziót sokszorosítani, mert nem tudták volna hogy eljuttatni utólag a patch-eket a vevőkhöz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2015.02.10. 15:31
Van benne valami, köszönöm a válaszokat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!