iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.02.16.

Dátum | 2015. 02. 16.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ma este érkezik a Screamride demója A fejlesztők ígérete szerint ma este kap egy demót a Screamride Xbox One-on és Xbox 360-on, melyben háromféle különböző aktivitásba is belekóstolhatunk. A végleges megjelenésre március 3-án kell számítani, addig kaptunk egy új előzetest.
Nem újította meg a Sony a The Last Guardian védjegyét Könnyen lehet, hogy csak valami véletlenről, vagy figyelmetlenségről van szó, de a Sony nem újította meg az Egyesült Államokban a The Last Guardian védjegyét. A dolog azért érdekes, mert a Sony 2012-ben már egyszer engedte lejárni a védjegyet, azonban rögtön bejegyeztetett egy újat, amit aztán tavaly meg is újított. Idén azonban nem. Nem tudni tehát pontosan, hogy miről lehet szó. Elképzelhető, hogy semmiről, de az is lehet, hogy a sok huzavona és szerencsétlenkedés után inkább egy új nevet adnak a játéknak. Egyre durvábban néz ki a GTA 4-es iCEnhancer A rajongók által készített iCEnhancer mod már eddig is olyan grafikai minőséget tudott produkálni a GTA 4-ben, amit nagyon sok next-gen játék megirigyelhetne. Most azonban a legutóbbi frissítéssel még szebbé vált. Belegondolni is félelmetes, hogy ezek a srácok mit tudnak majd elérni, ha rászabadulnak a hamarosan érkező GTA 5-re.
Tarolt a Kickstarteren a Shadowrun: Hong Kong A Harebrained Schemes mindössze 100 ezer dollárt kért ahhoz, hogy elkészülhessen a következő Shadowrun játék, a nép azonban megszólalt, mégpedig hangosan: mostanra már több, mint 1 millió dollárt kaptak a készítők, 27 ezer támogatótól! A gyűjtés vége felé még egyáltalán nem volt biztos, hogy meglesz az utolsó - igen magasra belőtt kiterjesztett cél, de szerencsére összejött. Ez a Shadows of Hong Kong minikampány, ami egy különálló 4-5 órás történet. Ebbe át tudjuk majd vinni az alap kampányból a magasszintű karaktereinket. 1 millióan játszottak egyszerre a Dota 2-vel Újabb rekordot állított be a Dota 2, ugyanis hétvégén egyszerre 1 millióan játszottak vele. A Dota 2 eddig is a Steam messze legnépszerűbb játéka volt, az in-game New Bloom Festival esemény azonban eszméletlen mennyiségű felhasználót vonzott be egyszerre. A Steamen eddig egyébként mindent összesítve 8 millióan játszottak egy időben, ez tehát jól megmutatja, mennyire sokan kedvelik a Dota 2-t. Ezzel együtt azonban meg kell jegyezni, hogy a League of Legendsben 7,5 millió a rekord, ami tehát nem hogy a Dota 2 számait, de tulajdonképpen az egész Steamet is lenyomja egy átlagos napon. Munkahelyet váltott a Batman: Arkham Origins kreatív igazgatója Eric Holmes elhagyta a Warner Bros. Montreal csapatát, és családjával Svédországba költözött, hogy a DICE-nál dolgozzon. Hogy pontosan melyik játékon fog tevékenykedni, azt egyelőre nem tudjuk, de valószínűleg a Star Wars: Battlefront, a Battlefield 5, vagy a Mirror's Edge valamelyikén. Holmes szép önéletrajzzal rendelkezik: a Batman előtt designerként dolgozott a Gears of War 3-on és a Prototype-on, de benne volt a keze az Unreal Engine 4-ben is. Mennyire részletesek a Battlefield Hardline hangeffektjei? Nos, úgy tűnik, hogy nagyon. A Visceral Games a lenti fejlesztői naplóban beszél a hangokról, és rendkívül érdekes látni, hogy egy-egy fegyverhez mennyi különböző réteg szükséges. Olyan apróságokat is lehet hallani, mint például a rugók duruzsolása.
Oscar-díjas színész szerződött le az Assassin's Creed-filmre Oké, egyelőre nincs megerősítve a hír, de a Deadline Hollywood beszámolója szerint az Oscar-díjas Marion Cotillard szerződött le az egyik fontos női szerepre. Cotillard leginkább az Inceptionből és a The Dark Knight Risesból lehet ismerős mostanában. Az Assassin's Creed forgatása Justin Kurzel rendezővel, és Michael Fassbenderrel idén ősszel kezdődik majd el, bemutatójára pedig 2016. december 21-én lehet számítani. 65 fős zenekarral vették fel a Bloodborne zenéit A Souls-játékokban nagyon ritkán hallhattunk zenét, leginkább csak a főellenségekkel való harc alatt szóltak. A FROM Software-nek ezzel egyértelműen az volt a célja, hogy a zene ne próbálja meg vezetni a játékos érzéseit, gondolatait egy adott területről, hanem az önmagában közvetítse a hangulatot. Továbbá a zene hiánya erősítette az elveszett, magányos érzést is. Úgy tűnik azonban, hogy a Bloodborne esetében nagyobb szerepet kap a muzsika, a FROM Softwares saját zeneszerzője ugyanis 90 percnyi zenét írt, melyet Londonban az Abbey Roadon vettek fel egy 65 fős nagyzenekarral és egy 32 fős kórussal.
Hamarosan hallunk a The Evil Within DLC-iről Shinji Mikami új horrorjátéka október 14-én jelent meg, és ahogy arról már mi is írtunk, a beígért három epizódnyi DLC-ről azóta sincs semmi hír. A Bethesda ugyan azt ígérte, hogy az első tartalmi csomag 2015 elején érkezik, még most sincs biztos dátum, pedig már jócskán benne vagyunk ebben az időszakban. A kiadó most is csak annyit tudott mondani, hogy "tartsunk ki, jó hírek érkeznek hamarosan". A három epizódból egyébként az első kettő Juli Kidman nyomozóval foglalkozik majd, míg a harmadikban az alapjáték egyik főellenségének, a Keepernek a bőrébe bújhatunk. Nagyfelbontású képeken a Rise of the Tomb Raider Néhány képet láttunk már korábban, néhány azonban újnak tűnik. A screenshotokról egyértelmű, hogy a motor szinte teljesen átalakult az új konzolok képességeinek megfelelően, és teljesen a fizikai alapú shaderekre épül. A részletek és a bevilágítás minősége egészen elképesztő.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Samupitecu...
2015.02.16. 23:22
bírom ezeket a "hangos" videókat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Tapir_606
2015.02.17. 00:39
milyen erőmüvek kellenek ehhez a GTA4 modhoz?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim Tapir...
2015.02.17. 03:53
Nem igazán lehet rendszerkövetelményt társítani hozzá, mivel ENB-vel és nagyobb felbontású textúrákkal dolgozik, az ENB pedig eszméletlenül részletesen konfigurálható.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. m76
2015.02.17. 08:58
Nézegessétek csak a nagyfelbontású képeket a tomb raiderből, amíg lehet, mert ha megjelenik úgyis csak 720p-ben láthatjátok majd, aztán lehet addigra már olyan kevésnek bizonyul az erő, hogy 1024x576 lesz.

Persze ezek a képek 1920x1080-asak, de hótziher, hogy a renderer legalább 4K-ban dolgozott 32xAA-val amikor készültek, és utána kicsinyítették le.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. wishformor...
2015.02.17. 11:13
@m76
Akkor a legfeleslegesebb az AA ha downscale-elsz belole, amugy meg ertelme nemsok 4K-nal amugysem, esetleg talan 32" felett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. ThePoweR
2015.02.17. 13:04
Nem az mondom hogy csúnya ez a Tomb Raider, de láttam már szebbet is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.02.17. 15:15
Azért a 4K még nem akkora felbontás, hogy ne kelljen AA majd talán 16K vagy 32K-nál el lehet kezdeni gondolkodni, hogy teljesen fölösleges.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!