iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.04.01.

Dátum | 2015. 04. 01.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Az ICO miatt vágott bele a játékfejlesztésbe a Dark Souls és a Bloodborne atyja Hidetaka Miyazaki talán mindenkinél gyorsabban vált legendává a játékiparban. Az úriember az Oracle-nél dolgozott egy jól fizető IT-s állásban, ám amikor barátai megmutatták neki az ICO-t, rájött, hogy milyen lehetőségeket tartogatnak a játékok, és ő is bele akart vágni a fejlesztésbe. Nem csodáljuk, az ICO a valaha készült egyik legjobb játék, szóval a barátainak jó ízlése volt szerencsére. Sok helyre azonban nem vették fel, míg végül a From Software hajlandó volt neki munkát adni programozóként. 2004-ben csatlakozott a stúdióhoz, és egy ideig az Armored Core-sorozaton dolgozott, amikor hallotta, hogy a cégen belül egy másik csapat egy fantasy-szerepjátékon dolgozik, de nem jutnak vele egyről a kettőre. "Ez rögtön felkeltette az érdeklődésemet, és tudtam, ha valahogy át tudom venni a projekt felett az irányítást, akkor azt csinálhatnék vele, amit csak akarok. Ha pedig elbukok, az nem az én hibám lenne, elvégre már előttem sem állt össze a játék" - mondta Miyazaki a Guardiannak adott interjújában. A többi már történelem. 2004-es csatlakozása óta Miyazaki mára már a From Software elnöke, a kritikusok és a játékosok pedig egyaránt a játékfejlesztés egyik legnagyobb elméjének tartják, aki senki máshoz nem foghatóan képes összehozni a játékmenetet, a pályatervezést és a környezeten keresztüli történetmesélést. Az biztos, hogy egy japán vállalatnál ritka az ilyen gyors előmenetel. Megjelent a Sunset Overdrive utolsó DLC-je A kifejezetten sci-fi témájú Dawn of the Rise of the Fallen Machines címében azt hiszem minden benne van, és tökéletesen előrevetíti, hogy mit is várhatnak a rajongók az utolsó tartalmi csomagtól. Ez egyébként mától elérhető 9,99 dolláros áron, vagy a 19,99 dolláros szezonbérlet részeként.
Elindult a StarCraft 2: Legacy of the Void bétateszt A mai nappal kezdetét vette a Starcraft 2 legújabb kiegészítőjének bétatesztje, és folyamatosan mennek ki az elsőkörös meghívók is. Ebben a korai szakaszban a sima PvP mérkőzések mellett már tesztelhető lesz az Archon módnak, aminek a lényege, hogy két játékos irányíthat egy csapatot. Elérhető továbbá három új pálya is, a Ruins of Seras, a Lerilak Crest, és az Orbital Shipyard. Ahogy az lenni szokott, nincs NDA a bétateszten, így mindenki azt teszi ki róla az internetre, amit csak szeretne. Előre kipróbálhatók lesznek a Mortal Kombat X DLC-karakterei Nem kell vakon beruháznunk majd az új Mortal Kombathoz érkező DLC-karakterekbe. Visszatér ugyanis a Challenge Towers mód, ahová bizonyos időközönkénti rotációba bekerülnek majd a megvehető harcosok is, így azokat mindenki kipróbálhatja, mielőtt megvenné. Sőt, valójában ez az egész egy új rendszer, a Living Towers része lesz. Ebben találunk majd meg három darab Challenge Towert, melyek közül az egyik óránként, a második pedig naponta változik, míg a harmadik bizonyos eseményekhez kapcsolódik. Az utóbbi részeként lesznek majd kipróbálhatóak a különböző DLC-karakterek. 20 percig mozog az Amplitude A Harmonix által Kickstarteren beindított, rendkívül szórakoztatónak tűnő ritmusjátékból 20 percnyi nyers játékmenetet láthatunk. Titeket ez érdekel inkább, vagy az új Rock Band?
Nem tetszik a GTA Online-nak sem a PS4-es Suspend/Resume A Bloodborne online módja után a GTA Online-nak sem tetszik, ha menet közben tesszük Rest módba a PlayStation 4-et. Ugyanis amikor visszakapcsoljuk, azt tapasztaljuk majd, hogy teljesen egyedül kerültünk be a Free módba, és sehova nem tudunk átlépni. A Rockstar egyelőre azt javasolja, hogy teljesen zárjuk be a játékot, és indítsuk el újra. Megjelent a The Sims 4 első kiegészítője Kereken 40 dollárért elérhető a Get to Work, a The Sims 4 első kiegészítője. Mivel már többször írtunk róla, így most csak egy gyors összefoglaló: bejön a munkás élet, többféle karrier közül választhatunk, és lehet saját üzletünk is.
Meglepő fordulat: nem jelenik meg Xbox 360-ra az új Gears of War Egy rajongó bizakodva kérdezte meg a Black Tusk egyik vezetőjét arról, hogy a készülő új Gears of War vajon megjelenik-e Xbox 360-ra. Nos, a válasz várható volt: nem. Ez persze lehet, hogy egy bizonyos réteget kiábrándít, de érdemes belegondolni, hogy jobb esetben is jövő év végén jelenhet meg a játék, addigra pedig már három évesek lesznek az új konzolok is, az Xbox 360 pedig túllép a tizedik évfordulóján.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!