iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.04.30.

Dátum | 2015. 04. 30.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

2016-ra csúszik a Dead Island 2 A Yager által fejlesztett Dead Island 2-nek több időre van szüksége, hogy hozza a megfelelő minőséget. A stúdió szerint ténylegesen a következő szintre szeretnék emelni a Dead Island-sorozatot, és kiválóan megvalósítani mindent, amit a rajongók akarnak. De mit akarnak a rajongók? Nos, a Yager szerint a legfontosabb prioritások a számos játszható karakter, a kooperatív, több tartalom és a jobb harcrendszer, valamint egy hangulatos helyszín. A Dead Island 2 eredetileg most tavasszal jelent volna meg, ám a legutóbbi mérföldkő elérése után mind a fejlesztőknek, mind pedig a kiadónak nyilvánvalóvá vált, hogy csúsztatniuk kell a játékot. HoloLens-támogatást kap a Unity Engine Az egyik legnépszerűbb keresztplatformos játékmotor fejlesztőivel működik együtt a Microsoft annak érdekében, hogy a Unityvel készült játékok és alkalmazások támogassák majd a HoloLens szemüveget. A Microsoft szerint egyébként a Windows 10-zel érkező univerzális alkalmazások is támogathatják az eszközt, és mivel ezek elérhetőek lesznek Xbox One-on, így feltételezésünk szerint a konzol is kompatibilis lesz majd a HoloLensszel. Készül a Watch Dogs 2? Oké, a kérdés hülyeség, hiszen nyilvánvalóan készül. Egyrészt azért, mert nagyon sikeres volt a kasszáknál az első rész, másrészt azért, mert a Ubisoft ma már nem csinál olyan nagyköltségvetésű játékot, amiből nem lehet franchise a későbbiekben. Ezen kívül a kreatív igazgató Jonathan Morin is többször beszélt már arról, milyen lehetőségeket tartogat egy folytatás, annak ellenére, hogy hivatalosan még nem jelentették be annak fejlesztését. Most viszont a Ubisoft egyik programozója, Julien Risse véletlenül (?) beleírta LinkedIn-es önéletrajzába a Watch Dogs 2-t.
Tapasztalt fejlesztő kezében a Deus Ex: Mankind Divided PC-s portja A Deus Ex: Mankind Divided PC-s verzióját a portolásra specializálódott holland Nixxes készíti majd. Ez persze nem meglepő, hiszen a Square Enix szeret együtt dolgozni a csapattal, akik eddig is olyan igényes PC-s portokat tettek le az asztalra, mint a Thief, a Hitman és a Tomb Raider, de ők készítik majd a Rise of the Tomb Raider portját is. Sikeres nyugaton a Danganronpa-sorozat... ...ahhoz képest, hogy csak PS Vitára jelentek meg a játékok. Az interaktív vizuális novellából két rész, a Trigger Happy Havoc és a Goodbye Despair jutott el Európába és Amerikába, és összesen több, mint 200 ezer darab ment el belőlük. Ez ugyan kevésnek hangzik, de egyrészt a PS Vita alapból nem túl népszerű konzol, másrészt pedig a kiadó még ennyiben sem reménykedett. Valójában akkora siker ez a NIS Americának, hogy a vezérigazgató Takuro Yamashita elmondta, olyan JRPG-k helyett, mint a Disgaea, a jövőben inkább más vizuális novellákat adnak majd ki. Így kell megalázni egy csalót Sajnos a GTA Online jelenleg rendelkezik még néhány hibával, melyeket különböző aljas játékosok ki is használnak annak érdekében, hogy végtelen töltényeket, vagy éppen láthatatlanságot szerezzenek. Csalhatnak azonban bármennyit, ha ettől függetlenül nem játszanak jól. Ahogy az a lenti videóban is látszik, valaki alaposan helyben hagyja és megalázza a cheatereket.
A HTC Vive-ot is támogatja az Unreal Engine 4 Az Epic rendkívüli sebességgel integrálja motorjába a különböző VR-eszközök támogatását. Az Unreal Engine 4 már kezeli az Oculus Riftet, a GearVR-t és a Project Morpheust, egy hamarosan érkező frissítés pedig az utóbbi támogatottságán javít, továbbá behozza a Valve és HTC által készített Vive-ot is. Jövőre jön az Overkill-féle The Walking Dead A PayDay 2-t is készítő, a Starbreeze bábáskodása alatt álló Overkill bejelentette, hogy az új The Walking Dead-játékot az 505 Games adja majd ki, és 2016-ban jelenik meg. Egyelőre annyit tudni csak az anyagról, hogy a kooperatív játékra fókuszál, és egy "egészen új élményt" nyújt majd a korábbi hasonló címekhez képest. Bejelentették továbbá, hogy a megcélzott platformok a PC, a PS4 és az Xbox One, és mind digitálisan, mind pedig boltban beszerezhető lesz. Ilyen gép kell a Wolfenstein: The Old Bloodhoz Minden további kommentár nélkül, a következő konfigurációk kellenek a Wolfenstein különálló kiegészítőjéhez. Minimum OS: 64-bit Windows 7/Windows 8 Processzor: Intel Core i5-2500 @ 3.3 GHz / AMD FX-8320 @ 3.5 GHz Memória: 4 GB RAM Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6870 (1GB VRAM) Merevlemez: 38 GB szabad hely Recommended OS: 64-Bit Windows 7/Windows 8 Processzor: Intel Core i7 / AMD FX-8350 Memória: 8 GB RAM Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon R9 280 (3GB vagy több VRAM) Merevlemez: 38 GB szabad hely
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Meteoreso
2015.05.01. 10:02
A Disgaea volt az egyik legértelmesebb agy RPG PSP-n , kiváló hogy ezt is megszüntették,( már azoknak persze akik elviselik vagy netán szeretik a manga stílust.)
Hát ez is behalt.
Japánok minidg is nagyon szerették ezeket a mondjuk így "interaktív vizuális novellákat" csak mostmár bejött ez amerikába és európába is. A walking deadel, trónok harcával és még sokminden más játék nem játszós hanem mesélős változatával..
Nekem fura, de az eladási számok őket igazolják.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester Meteo...
2015.05.02. 09:27
A telltale féle kalandjáték még nem is olyan vészes az igazi visual novel "játékokhoz" képest hogy hajjaj!
Ezeknél még irányítod a főhőst, és nem csak olvasod a képeskönyvet (jobbára állóképekkel), és néha döntesz valami minimális dologban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Resike
2015.05.03. 13:05
Személy szerint szívesen olvasnák egy komolyabb UE4 összefoglaló cikket a jelenlegi állapotáról is akár. Szerintem lenne mit írni róla.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. mikej95 Resik...
2015.05.04. 00:09
Én meg szívesen látnám az UE4-et egy komolyabb cím alatt muzsikálni, mert még nem láthattuk teljes pompájában, az biztos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!