iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.08.07.

Dátum | 2015. 08. 07.
Szerző | Freelancer
Csoport | JÁTÉK

2017-ben fog debütálni a mozikban a Ready Player One filmváltozata A Warner Bros. közleménye alapján az Ernest Cline regényéből készült, Steven Spielberg által rendezett Ready Player One 2017. december 15-én jelenik majd a mozikban. A virtuális valóság és a videójátékok körül forgó, hatalmas sikert arató alkotás filmváltozatának forgatókönyvét részben Cline, részben pedig az egyebek mellett a Bosszúállók egy korai változatát, az Elektrát és a Zéró gyanúsítottat jegyző Zak Penn írták, de az Oscarra is jelölt Eric Eason is besegített pár ötlettel. John Wick VR-játék érkezik jövő tavasszal Egy, VR-technológiát használó FPS készül a John Wick alapján. A tavalyi év egyik legkelemesebb meglepetésének számító, remek kritkákat kapó és a pénztáraknál is jól teljesítő akciófilm feldolgozását a theBlu: Encountert is tető alá hozó WEVR és a Grab fejlesztik, a kiadója pedig a Starbreeze lesz. Bár a végleges produktumot csak 2016 tavaszán kaparinthatjuk majd a kezeink közé, akit nagyon fog érdekelni, hogy milyen érzés is akcióhősnek lenni, annak még az idén módja lesz kipróbálni a Valve VR-headsetjére, a Vive-ra megjelenő demóval. Ahogy azt a lentebb látható videó is igazolja, a John Wick bővelkedik látványos akciójelenetekben, remélhetőleg a játék is hozni fogja a kötelezőt.
Külső merevlemez kell majd a tévéműsorok Xbox One-nal való rögzítéséhez Mint ahogy azt korábban megírtuk, egy új Xbox One funkcióval igyekszik elnyerni a közönség kegyét a Microsoft. A jövőben ugyanis módunk lesz arra, hogy a konzol segítségével rögzítsük, visszanézzük vagy bármelyik Windows 10-et futtató eszközre streameljük kedvenc műsorainkat. Az azonban csak ma derült ki, hogy ha és amennyiben élni akarunk majd a lehetőséggel, akkor mindenképpen rendelkeznünk kell majd egy külső merevlemezzel. Mindezt az Xbox One mérnökcsapatának egyik legfontosabb tagja, Richard Irving erősítette meg a Gamespot egyik újságírójának. Ez megmagyarázza azt is, hogy a redmondiak miért jelentettek be két nappal ezelőtt egy 2TB tárkapacítású, a Seagate szakemberei és a saját csapatuk közötti kooperációval készített hivatalos merevlemezt. Így fest a különböző platformokon az Metal Gear Solid V A Konami egy, a különféle platformok grafikai megjelenítése közötti különbséget bemutató képcsokorral lepte meg a Metal Gear Solid ötödik részére várakozókat. A galéria alapján, amit ide kattintva tekinthetnek meg az érdeklődők, megállapítható, hogy bár értelemszerűen PC-n és a jelenlegi konzolgeneráció tagjain néz ki a legjobban a játék, azoknak sem lesz okuk panaszra, akik PS3-on vagy Xbox 360-on próbálják majd ki a sorozat gyaníthatóan utolsó olyan epizódját, amit Hideo Kojima rendezett. 400+ órányi tartalom a Fallout 4-ben? Mivel a legtöbb fejlesztő köztudomásúan igen optimista hangvételben szokott nyilatkozni az őt foglalkoztató stúdió által fejlesztett játékokról, érdemes némi kétkedéssel kezelnünk Jeff Gardiner kijelentését. A játék vezető produceri feladatait ellátó, a legtöbb játékos által a Bethesda fórumain használt nickje után jg93-ként ismert szakember ugyanis nem kevesebbet állít, mint hogy négyszáz órányi tesztelés után még mindig talál korábban nem látott elemeket a Fallout 4-ben. Gardiner szerint ebben oroszlánrésze van a minden korábbinál részletesebb és több lehetőséget kínáló tárgykészítő-rendszernek. Mindez igen érdekesen hangzik, hiszen ha a Bethesda tényleg képes volt erre a bravúrra, az azt jelenti, hogy a jövőben a sandbox játékok készítői kénytelenek lesznek alaposan felkötni azt a bizonyos alsóneműt, ha versenyben akarnak majd maradni.
Újrakiadást és DLC-t is kap az Ori and the Blind Forest InGen kolléga szerint az Ori and the Blind Forest olyan közel áll a tökéletességhez, amennyire az elképzelhető, de a Moon Studiost vezető Thomas Mahler szerint lehet még ennél jobb is. Bejelentése alapján az idén ősszel napvilágot lát majd a játék új pályákkal és funkciókkal kibővített, a játékosok visszajelzései alapján átgyúrt verziója. Továbbá egy Windows 10-re és Xbox One-ra érkező kiegészítőről is hírt adott a fejlesztőcsapat, erről azonban a puszta létén kívül semmit sem lehet tudni, csak azt, hogy az új variáns már tartalmazni fogja. Ismét magyarázkodik a Bungie Újra magyarázkodni kénytelen a The Taken King miatt a Bungie. Míg korábban a készítők amiatt voltak kénytelenek lehűteni a kedélyeket, mert rengetegen felháborodtak azon, hogy a kiegészítő a vásárló régiójától függően 39.99 dollárba, fontba, vagy euróba kerül, ezúttal a dühös rajongók a nemsokára életbe lépő nagy fegyverbalanszot kifogásolják. A fejlesztők ugyanis azt tervezik, hogy alaposan legyengítik majd a közösség legkedveltebb gyilokszerszámait. Így a jövőben egyebek mellett a Thorn néven futó kézi ágyú, és a Gjallarhornnak keresztelt rakétavető sem lesz olyan pusztító, mint most. Mivel ez a két fegyver roppant népszerűségnek örvend, a játékosok nem elhanyagolható része lázadozik a változtatás ellen. A vállalat közösségi kapcsolattartója, David Dauge azonban arról igyekezett meggyőzni az elégedetlenkedőket, hogy bár elsőre tényleg durvának tűnhet ez a lépés, nagyban növeli majd a játékélményt, mert ezt követően más készségekkel is megéri majd csatába vonulni.
Ilyen egy 20 fős DOTA 2 meccs A DOTA 2 alaphelyzetben két öt fős csapat összecsapásáról szól, a jövőben azonban akár huszonnégyen is egymásnak eshetnek majd a népszerű MOBA-ban. Tekintve, hogy a hősök java része nem igazán az efféle tömegverekedésekre van optimalizálva, ez sok látványos és szórakoztató meccset eredményez majd. A Valve jóvoltából most már tudjuk, hogy pontosan hogyan is néz majd ki egy 10vs10 meccs.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

17. eriol
2015.08.07. 22:03
"Gardiner szerint ebben oroszlánrésze van a minden korábbinál részletesebb és több lehetőséget kínáló tárgykészítő-rendszernek."
Szóval a 400 óra oroszlán részében tárgyakat fogunk farmolni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Kerty
2015.08.07. 22:53
Az all-star dota meccsen elvileg Pit Lord lett volna a másik meglepetés, mint utolsó hős a csapatba, de bugos volt a játékmód és nem sikerült előcsalni, úgy tettek mintha mise történt volna pedíg hogy skandálta a nép, kár érte
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. kiskoller
2015.08.07. 23:51
Nem tudom, én a Skyrimban is találok újdonságot többszáz óra után, de csak mert nem maxolok ki egyik karit sem. Játékmód kérdése.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. mikej95
2015.08.08. 00:26
Fallout 4 és 400 óra játékidő, majd meglátjuk mennyi lesz ebből az érdemi tartalom. Azt meg nem is értem, hogy Destiny-vel miért játszanak még az emberek, fizetős DLC formájában kap olyan frissítéseket, amik kezdettől benne voltak minden érdemi MMO-ban vagy legalábbis ingyen jöttek.

A One pedig egyre jobb extrákat kap. Már csak NAS funkció kell torrent web klienssel és tényleg veszek egyet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Asagrim kisko...
2015.08.08. 06:09
Sajnos ez úgy megy, ha nem maxolod ki a karit, hogy egy bizonyos játékstílussal úgy eljutsz lvl35 magasságáig, mikor is már mindent megcsináltál azzal a bizonyos kaszttal, amit csak lehet, aztán unalomból nekiállsz a főküldinek és ennyi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Shinjiii
2015.08.08. 08:05
Oké, kezd beérni a többiekhez a MGS V is a marketing faszságaival. Nem meglepően PC win az eredmény.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Atesz1987
2015.08.08. 08:29
Az a gond, hogy a játékfejlesztők fogalma szerint a tartalom=rengeteg tárgy, skin, puzzle, és egyéb gyűjthető basz. Ez nem tartalom, ez nem játékélmény. GTA5 kapcsán néhány példa az igazi tartalomra: tuningolható taxi (vagy a pay and spray-ben lehessen akármelyik autót taxivá alakítani egy "festéssel" ) időre menő, jól fizető fuvarokkal. Bérgyilkos küldetések (nem a gyári 4-5 db, hanem egy megújuló). Rendőr, és mentő küldetések, mint a Vice City-ben? Rali autók, rali versenyek? Felfegyverezhető autók? Vas ember páncél (nyílván GTA-sított verzió)? Kismillió könnyen, és gyorsan leprogramozható élményfaktort lehetne belepakolni, de a DLC-el csak újabb autók, meg ruhák jönnek mindig... Néha olyan érzésem van, mintha direkt csinálnák.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Nexus22
2015.08.08. 10:10
Azért 400 órát kétlek, hogy egy singleplayer játék tudna nyújtani nekem. Mert az oké, hogy CS 1.6-ban több ezer órám van, de hát az multi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. MastR
2015.08.08. 11:29
Én is kétlem, és az is oké hogy több mint egy év play time-om van wowban a main karakteremmel de hát az is multi és annak sincs semmi köze a hírhez akár csak a CS-nek, meg ez se érdekel senkit, csak gondoltam én is írok valami olyat amitől nagy karajnak tűnök.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Shinjiii MastR
2015.08.08. 12:53
Trollocska, mire volt ez jó? Ha én felhozom témának a sonkás szendvicset, más kajáról már nem is lehet beszélni? Ez egy összefoglaló, de amúgy sem hiszem, hogy annyira elkalandozott volna a mi kis CS kockánk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. kiskoller Asagr...
2015.08.08. 13:05
Ez az, lvl 30-40 között feladom, új karit csinálok, mert túl erős vagyok, vagy új modot próbálok ki. A főküldinek 4szer álltam neki eddig (legalább) de még nem fejeztem be
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Asagrim kisko...
2015.08.08. 14:34
Én azért egyetlen egyszer végigvittem!

Felhúzott Delphine ultimátuma Paarthurnax-szal kapcsolatban, aztán az ezt feloldó "Paarthurnax dilemma" modot letöltve sem volt indíttatásom újra végigvinni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. tomchee
2015.08.09. 03:15
A TES-ek (számomra legalábbis) mindig is inkább a rengeteg kismellék tartalom/story miatt voltak nagyon nagy élmények, mint sem hogy fő story miatt.
Bár a Skyrim volt az első aminek a fő storyát végig vittem, de azt is csak egyszer, hogy "NaAzértMárNemaradjonKi"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.08.09. 08:12
Majd ha idősebb leszel akkor te is látni fogod az okot amiért írtam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. kiberg
2015.08.09. 10:35
Azt hittem már velem van baj hogy a fokuldit nem vittem vègig skyrimbe, èn is parszor neki alltam mar. Nem tudom mi fog meg ennyire a jatekban de zsenialis. 400 ora nem tulzas annak akinek nagyon bejon ez a stilus, pár moddal meg simán.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii MastR
2015.08.09. 20:49
Témánál maradt a gyerek, mert a cikkben szerepel a 400 óra játékidő, és ő ahhoz szólt hozzá. Az, hogy összehasonlította valami mással, nem okolhatod.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. lc
2015.08.10. 04:14
Én még egyetlen TES vagy Fallout játékot sem vittem végig
Annak idején közel álltam hogy végigvigyem a fallout 2-t de pont annál a résznél akadt valamiért a cd és nem lehetett továbbmenni. Aztán az a gép is beszart még ezelőtt 10 éve, szóval ennyi pedig megvan minden fallout és TES game
Én még mindig tartom hogy a Morrowind a legjobb
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!