iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.08.27.

Dátum | 2015. 08. 27.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Itt van Michael Fassbender az Assassin's Creed-film főszereplőjeként Habár a Ubisoft és filmes partnerei korábban már elárulták, hogy a film elvileg 2016. december 21-én kerül a mozikba, ennél többet sosem tudtunk meg róla biztosan - már azon kívül, hogy Michael Fassbender lesz a főszereplője. Na, most végre szórtak elénk néhány morzsát. Egyrészt megtudtuk, hogy az úriemberen kívül szerepet kap még Marion Cotillard és Michael Kenneth Williams is. Másrészt pedig, hogy Fassbender karaktere egy Callum Lynch nevű jóember lesz, aki a XV. században élt spanyol elődje, Aguilar emlékeit éli majd újra. Nem utolsó sorban pedig, így fog kinézni Fassbender, mint kőkemény orgyilkos:
Elkészült a Forza Motorsport 6 Aranylemezre került az idén januárban bejelentett Forza Motorsport 6, így tehát sínen van az előre meghatározott szeptember 15-ös megjelenés. Érdekes azonban, hogy a mai trendektől eltérően kapunk majd egy demó verziót is, ami pedig már szeptember 1-től elérhetővé válik. Igaz, akkor némileg elfoglaltak leszünk a Metal Gear Solid 5-tel és a Mad Max-játékkal. Zárásként pedig befutott a 450 darabot számláló autólista utolsó szelete is: 2015 Mercedes-AMG GT S 1979 BMW #6 BMW Motorsport M1 Procar 2015 Volvo S60 Polestar 2014 Audi #45 Flying Lizard Motorsports R8 LMS ultra 2014 BMW #5 Ebay Motors 125i M Sport 2014 Chevrolet #3 Corvette Racing Corvette C7.R 2015 Jaguar XKR-S GT 1976 Lotus #5 Team Lotus 77 1969 Lola #10 Simoniz Special T163 2014 Ferrari California T This War of Mine: The Little Ones - túlélés a gyerekek szemszögéből Január 29-én Xbox One-ra és PS4-re is megjelenik a This War of Mine, azonban némileg kibővítve. The Little Ones alcím ugyanis arra utal, hogy ezúttal már a gyerekek szemszögéből is megtapasztalhatjuk a háború túlélésének gyötrelmeit a felnőttek mellett. Lényegében egy extra nehézségi fokozat jön a játékba: gondoskodnunk kell a gyerekekről, és nem csak a túlélésüket kell figyelembe vennünk, hanem olyan dolgokat is biztosítanunk kell nekik, mint például játékokat - amiket sokszor darabokból kell majd összeszerelnünk napfény mellett.
Ezt a Fallout 4 dalt egy rajongó készítette A Miracle of Sound néven futó YouTube-os zeneszerző készítette a lent meghallgató számot, azon egyszerű oknál fogva, hogy egy hatalmas Fallout 4-rajongó. Az anyag leginkább egy '60-as években divatos country-pop egyvelegre hasonlít, és egészen remek.
Total War: Warhammer - bemutatkoznak a törpök Egészen konkrétan három egység, melyek baltát és kalapácsot használnak, és látszólag eléggé keményarcnak tűnnek. Ennél többet sajnos nem tudok hozzátenni, ahhoz meg kellene idéznünk az iPon Warhammer-szakértőjét, Leon121-et. :)
A teljes Metal Gear-idővonal egy honlapon Nagyon készülünk a Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain megjelenésére, és éppen ezért rendszeresen közlünk olyan videókat, amik igyekeznek bemutatni a történet legfontosabb elemeit - ezzel lehetőséget adva az újoncoknak a felzárkózásra, a veteránoknak pedig az ismétlésre. Most azonban nem egy videót, hanem egy honlapot találtunk, ahol egyben megtalálható a teljes Metal Gear-idővonal, ami bizony rendkívül hasznos lehet sokaknak, csak talán pont a teljesen újoncoknak nem - ők még mindig jobban járnak egy videós összefoglalóval. Transformers: Devastation - bemutatkoznak az autobotok A Platinum Games elmondása alapján azon igyekeztek, hogy a játékban irányítható autobotok jelentősen eltérő játékstílust képviseljenek - és ezek lehetőleg megfeleljenek annak, ahogy a képregényekből és rajzfilmekből megismertük őket.
Nem archiválhatók az Until Dawn közvetítései A Sony ugyan engedélyezi, hogy a PS4 beépített rendszerével közvetítsük az Until Dawnt a Twitch-re, azonban azt már nem, hogy ezeket a felvételeket archiváljuk is a rendszerben. Érdekes azonban, hogy ez a feltétel nem vonatkozik azokra, akik nem a PS4 a rendszerét használják, hanem valamilyen külső eszközzel streamelnek. Hogy miért teszi ezt a Sony? Nos, az első gondolat nyilván a spoilerek elkerülése lenne, hiszen az Until Dawn legfontosabb része maga a történet. Ugyanakkor vitatkozhatnánk, hogy az élő streamek ugyanúgy lelövik a nézők elől a sztorit, tehát ezen az elven azokat sem kéne engedni. Mindenesetre a Twitch közölte, hogy kapcsolatba lépnek a Sonyval, és megpróbálják megoldani a helyzetet. Forest of Sleep - a Proteus készítőjének új játéka Ed Key úgy döntött, hogy következő játékának inspirációjául az orosz tündérmeséket használja fel. Ennek eredményeként készül a Forest of Sleep, aminek a grafikáját kézzel készíti az orosz művész, Nicolai Troshinsky, de az ihletforrások között megtalálhatók olyan 20. századi Kelet-európai művészek, mint Janusz Stanny, Stepan Zavrel és Yuri Norshteyn. A játékosok egy három gyerekből álló csoportot vezetnek majd át az erdőn ebben a grafikus kalandregényben. "Királyságok között utazva, különös kérésekkel előálló idegen embereknek segítve, és a tűz körül énekelve" zajlik majd ez az érdekes kaland. A készítők szerint nagyon fontos szerepet kap a történet, a dráma, és a játékos cselekedetei alapján keletkező sztoriszálak. Beépítenek egy viszonylag egyszerű erőforrás-menedzsmentet is, azonban ha az éhségtől elájulunk, az még nem jelenti a játék végét - egyszerűen csak egy más irányba halad majd tovább a történet.
Újra kiadják a Turok két részét PC-re A Night Dive Studios elméletileg egy olyan csapat, akik kifejezetten azzal foglalkoznak, hogy régi PC-s játékokat élesszenek újra, és jelentessék meg azokat olyan formában, hogy a modern hardvereken is fussanak. Közben persze a grafikát is felpumpálják kicsit, bár a Turok alábbi képeit elnézve ez talán leginkább a felbontásra értendő. Akárhogy is, az ígéretek szerint a grafikán kívül még "egyéb fejlesztések" is várhatóak a Turok 1997-ben megjelent első, majd 1999-ben Nintendo 64-re kiadott második részén.
Just Cause 3 - fókuszban a pusztítás A Just Cause 3 új fejlesztői naplója a pusztításról szól, ami a készítők szerint a játék központi eleme lesz. Az ezt irányító rendszert már az elejétől kezdve úgy alakították ki, hogy új generációs hardverek erejét vették figyelembe, aminek köszönhetően olyan dolgokat tudnak megcsinálni, amiket korábban nem lehetett. Az alábbi videóban nem csak az Avalanche egyik vezető effektese beszél, de a Havoktól is megjelenik Cormac O'Brien.
Bemutatkozik a Girl Friend Beta: Summer Vacation Spent With You Meg sem próbálom értelmezni, miről szól a játék (ami természetesen Japánból jött, honnan máshonnan), a cím úgyis elég beszédes. Hogy a béta barátnő mit jelenthet, az erősen kérdéses, lehet néha lefagy a kislány, vagy ilyesmi. Az anyag egyébként PS Vitára jelenik meg. Valamikor.
Zárásként pedig jöjjön egy kellemes kis cosplay:
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. Kerty
2015.08.27. 22:41
ez az AC-s kép összevan vágva? Elég nagynak tűnik fassbender feje
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. 19milan97
2015.08.28. 01:50
Az igen! Éppen pár hete találtam meg egy kartondoboz aljában a Turok-ot CD-n.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Atesz1987
2015.08.28. 08:07
Furcsa, hogy mennyire meg tudja szépíteni az idő a régi játékok grafikáját. Egészen más kép élt bennem a Turokról.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.08.28. 09:29
Mennyire igaz!

Viszont bennem az is felmerült, hogy a nosztalgián kívül az is közre játszhat a "szebbre emlékezésben", hogy egy 14"-17"-os CRT-n 800x600-ban teljesen más "hangulatot" áraszt, mint 24-27"-on 1920x1080-ban. A felskálázással mintha "kinyúlnának" a textúrák meg a modellek és olyan fura érzetet adnak. A Quake 1-el éreztem ezt először, amikor múltkor felraktam egy délutánra a HD pack-kal. Fura.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Meteoreso
2015.08.28. 19:47
A Fallout nóta REMEK, tiszteletbeli példányt neki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. s7abo
2015.09.03. 08:28
Csak ez az AC film is nehogy olyan "remek" legyen, mint a Prince of Persia.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!