iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.09.30.

Dátum | 2015. 09. 30.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

2 millió dollárral fejeződött be a Divinity: Original Sin 2 Kickstartere Bizony, úgy tűnik, hogy a nép nagyon is szeretett volna egy folytatást a Divinity: Original Sinnek, meg persze talán az is segített, hogy a végére még Chris Avellone is beszállt a projektbe. Akárhogy is, végül 2 millió dollár gyűlt össze, ami négyszer több, mint a készítők által megjelölt alapösszeg. Ez egyben azt is jelenti, hogy az összes kiterjesztett célt sikerült elérni, és így megvalósítják a fejlesztők a Game Master módot is, ahol a játékosok megcsinálhatják saját kalandjaikat, és menet közben on the fly módon manipulálhatják a környezetet, és helyezhetnek le ellenfeleket. Már most szeretnék Game Master lenni. Így készült a Just Cause 3 szigete A játék ezúttal a Medici nevű képzeletbeli szigeten játszódik, ami láthatóan eléggé változatos és ügyesen megvalósított helyszín - nyilván kifejezetten a legjobb játékélményre szabva. Most azt is megnézhetjük, hogyan készült:
Nagyon sikeres a Super Mario Maker A kizárólag Wii U-ra megjelent Super Mario Maker tulajdonképpen azt jelenti, hogy soha többet nem lesz szükségünk új 2D-s Mario játékra, hiszen megcsinálhatjuk magunknak - vagy éppen megcsinálhatja nekünk a közönség. A Nintendo bejelentette, hogy három hét alatt már 1 millió példány elkelt a játékból, és több mint 2,2 millió pályát osztott meg a közönség. A megosztott pályák egyébként népszerűek is: összesen 75 millió alkalommal játszott rajtuk a közösség. 12 fősre bővült a party chat Xbox One-on A jelenlegi nyolc fős limit felemelését régóta kéri már a közönség a Microsofttól, és ez most végre meg is történt. A 12 fős party chat kihasználásához nincs szükség frissítésre, az ugyanis csak szerveroldali módosításokat igényelt, így a következő pár órában elvileg már mindenkinél aktiválódik is. Fejlesztői naplót kapott a konzolos This War of Mine A This War of Mine: The Little Ones végre elhozza Xbox One-ra és PS4-re is a PC-n már nagy sikert aratott független fejlesztésű játékot. A megjelenésre január 29-én kell számítani, de addig is a fejlesztői naplók sorozatának első darabja:
Nem készül HD-felújítás a Burnoutból A Criterion egyértelműen kijelentette, hogy nem készül HD-felújítás a Burnout-sorozatból, ugyanis túlságosan elfoglaltak más projektekkel. Hogy ezek a projektek mik, azt egyelőre mi sem tudjuk sajnos. Ugyanakkor azt meg kell jegyezni, hogy a stúdió együttműködik a Microsofttal abban, hogy a Burnout Paradise a visszafelé kompatibilitás segítségével fusson Xbox One-on. Fallout 4- fókuszban a Charisma A S.P.E.C.I.A.L.-videosorozat akutális részében ezúttal a Charisma került sorra.
Teljesen beállt a VR mögé az Epic Tim Sweeney, az Epic vezetője egyértelműen kijelentette, hogy a VR-t látja az iparág jövőjének. Persze nem most, és még csak nem is a következő években, de egy évtizeden belül biztosan. "A váltás akkor fog megtörténni, amikor minden képernyőt, és minden interakciós eszközt kivált a VR, vagy az a technológia, ami utána következik. 100%-ig beállunk e mögé a vízió mögé. Most még nem ez az a platform, ahová olyan 100 millió dolláros játékokat lehetne készíteni, mint a Gears of War-sorozat, de hamarosan az lesz." 2016-ban nyit a Mass Effect vidámparkos izéje Az "izé" a címben nem véletlen, ugyanis a jelenlegi leírás alapján fogalmam nincs, miről van szó. A lényeg, hogy a Mass Effect izé a kaliforniai Great America vidámparkban nyit majd meg, és a jelenlegi információk alapján egy nagyon komoly küldetést vállalhatunk egy távoli bolygón, megküzdhetünk mindenféle ellenséggel, mindezt "a legmodernebb 3D-s technológiával, 4D-s effektusokkal". Ha valaki ez alapján sejti, hogy ez mit takarhat, kérem írja le a kommentekhez. (Ja és élő szereplő is lesz mellettünk, lehet játékostól függően femshep vagy Shep.) Tele van hibákkal a Tony Hawk’s Pro Skater 5 Mondhatnánk, hogy nem meglepő a dolog, hiszen a játék eleve kissé gagyinak tűnt. És hiába nagyobb az elsőnapos javítás mérete, mint maga a teljes játék, a Tony Hawk’s Pro Skater 5 így is borzalmas. Egy név nélkül nyilatkozó fejlesztő szerint egyébként mindez arra vezethető vissza, hogy az Activision még gyorsan pénzt akart csinálni a licencből, arra ugyanis 2015 végéig van jogosultsága - ennek megfelelően a játék is rohamtempóban készült el, egy eleve nem túl tapasztalt fejlesztőnél.
10 millió példány fölött jár a Sniper Elite A 2005-ben elkezdődött Sniper Elite-sorozat tagjai a mai napig több, mint 10 millió példányban keltek el. Jason Kingsley, a Rebellion vezetője köszönetet mondott mindenkinek, aki "támogatta az Egyesült Királyság egyik független fejlesztőcsapatát". Legalább 15 órás kaland a Rise of the Tomb Raider Mike Brinker, a Crystal Dynamics stúdió vezető dizájnere beszélt kicsit arról, milyen hosszú lesz a Rise of the Tomb Raider kampánya. Szerinte nagyjából 15-20 órára kell számítani egy átlagos végigjátszást, de ebben nincsenek benne a mellékes dolgok. Ha az ember mindent látni szeretne, és mindent össze is gyűjteni, nagyjából 30-40 órányi játékidő biztosan benne lesz. A játékban számos központi régió lesz, ahonnan mindenféle küldetéseket kaphatunk, amiket aztán a saját tempónkban és a saját választásaink alapján teljesíthetünk.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. perneki
2015.09.30. 22:42
Tony Hawk’s Pro Skater 5 újabb nagy hírű sorozat amit a kiadó buktat el mert kell a pénz............. A játékipar már csak a pénzről szól nem az élményről sajnálom a játékfejlesztőket ők fejlődni és elismerést szeretnének kapni mert valami jó és szórakoztatót készítettek erre a fent azt mondja nem, adjuk ki a félkészt és utáltassuk meg magunkat és piszkítsuk a jót
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.09.30. 23:32
szerintem nem a kiadóval van a gond. a kiadó megcsináltatja a félkész szennyt majd kiadja, mert úgy is tele van a világunk hülyékkel akik gondolkodás és várás nélkül előrendelik, ahelyett hogy megvárná mindenki az első videókat a játékról majd aztán vásárolni esetleg ha még mindig tetszik. előbb-utóbb mindenki agyában megfordul a gondolat, hogy lehet nem kéne vaktában vásárolgatni játékokat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. i2k010 umi92
2015.10.01. 10:16
A vásárlást nem tudod megakadályozni.
Már az is pozitív visszajelzés a kiadónak/fejlesztőnek, hogy a csillió online/offline újság teszterei megveszik/kapják, további a csillió+1 hivatalos Youtube-majomka első napon akar videót feltenni adott játékból, hogy nézettséget és bevételt kajáljon...
S akkor még nem beszéltünk azokról, akik nem torrentekről vásárolnak, hanem valódi pénzen vett termékek alapján ítélkeznek (joggal, mert ez a helyes út, és joggal, mert bizonyára nem tétel nekik akár a 90 euró/dollár sem)...

Továbbá, ott vannak az előzetes videók/képek/mézesmadzagok által megkajáltatott rajongók/új keletű kíváncsiak, akik azért rendelik elő/veszik meg, mert kíváncsiak, nem torrenteznek és megtehetik...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.10.01. 23:15
mondjuk engem nem fenyeget ilyesmi, hogy játékot vegyek, mert egyik játék sem ér meg nekem annyit hogy kiadjak érte tíz ezret vagy éppen amennyit. inkább költöm benzinre és autózok egyet, nekem ez többet ér.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!