iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.12.08.

Dátum | 2015. 12. 08.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Jövőre megjelenhet a Cyberpunk 2077? A Gamereactor Germany több forrásból is azt állítja, hogy a CD Projekt RED már jövőre (az év végén) kiadná a Cyberpunk 2077-et. A magazin megjegyzi, hogy eddig csak a játék PC-s verzióját jelentette be a stúdió (és ez igaz is), de várhatóak konzolos verziók is, csak valamikor egy későbbi időpontban. Ezen kívül a Gamereactor szerint mind a Sony, mind pedig a Microsoft komoly ajánlatokat tett annak érdekében, hogy a játék valamelyik konzolon exkluzívan jelenjen meg. A Cyberpunk 2077-en már 2012 óta dolgozik a stúdió, de a teljes stáb csak mostanában állt rá a fejlesztésre - ráadásul a csapat egy része még mindig masszívan dolgozik a The Witcher 3 utolsó kiegészítőn, a The Blood and Wine-on. Éppen ezért az iPon úgy gondolja, valószínűtlen a 2016-os megjelenés, mint ahogy az is, hogy a CD Projekt RED ne egyszerre adná ki a konzolos verziókat a PC-ssel, hiszen a The Witcher 3-ból is messze több fogyott konzolon, mint PC-n. Dátumot kapott a Resident Evil 0 Remaster Ez a dátum pedig egészen konkrétan január 19. Az anyag PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox One-ra és Xbox 360-ra lesz elérhető, 19,99 eurós áron, ami egyébként megegyezik a 19,99 dolláros amerikai árral, de ezt már megszoktuk, ugyebár...
Rekordot döntött a PlayStation a fekete pénteken Andrew House, a Sony Computer Entertainment elnöke elmondta, a cég legsikeresebb fekete péntekét zárták idén. A céljuk most már egyértelműen az, hogy a PlayStation 4 hátralevő életében is legalább ugyanakkora eredményeket érjenek el, mint annak idején a PlayStation 2-vel. Azt már House nem mondta el, hogy tiszta eladások tekintetében szerinte túlszárnyalhatja-e a PS4 a PS2-t, mert szerinte most már nagyobb ütemben számítanak a vásárlók a különböző újításokra. Ez nyilván azt jelenti, hogy habár jelenleg a PS4 felülmúlja a PS2 teljesítményét, kérdéses, hogy ez a lendület megmarad-e a generáció vége felé is? Vélhetően ebben segíthet komolyan a PlayStation VR. Hearthstone - szükség van a gyenge kártyákra Habár ahogy bővül a Hearthstone, úgy jönnek be az egyre erősebb kártyák, ám a fejlesztők szerint az alapvető, gyengébb kártyákra is szükség van. Ben Brode, a játék egyik vezető dizájnere az alábbi videóban fejti ki, hogy az egyszerűen használható, de gyenge kártyák nagyon jó belépési alapot jelentenek a kezdők számára. És ugyan nem tűnhet túl kiegyenlítettnek ez az egész, Brode szerint a kezdő játékosok nem azért veszítenek, mert gyengébb kártyák vannak náluk, hiszen alapvetően hozzáférnek a komolyabb lapokhoz is, hanem egyszerűen azért, mert még nem látják át teljesen a játék működését.
Unreal Engine 4-re épül a Final Fantasy VII Remake Tegnap arról számoltunk be, hogy a Final Fantasy VII Remake epizodikusan jelenik meg, ám minden epizód felér majd egy teljes játéknyi tartalommal. Most pedig egy újabb érdekességet tudtunk meg: a játék az Unreal Engine 4-re épül majd. Yoshinori Kitase, a játék producere elmondta, hogy az Unreal Engine 4 rendkívül fejlett és egyszerűen használható fejlesztői eszközökkel rendelkezik, így a játék elkészítésére szánt idő jelentősen lerövidíthető. Mostanában egyébként egyre több japán stúdió használja az Epic fejlesztői eszközét, és erre rendkívül egyszerű a magyarázat: az Unreal Engine 4 nagyon jó japán dokumentációval rendelkezik, és az Epic egy helyi képviseletet is létrehozott, ami közvetlenül segíti a fejlesztőket. Elképzelhető a Brütal Legend folytatása Ahogy arról már beszámoltunk, elindult a gyűjtés a Psychonauts 2-re. A Fig ezzel kapcsolatos oldalán legalul felmerül egy kérdés, mely szerint lehetséges-e, hogy a Double Fine valaha folytatást készít a Brütal Legendnek? Erre pedig érkezett egy érdekes válasz a fejlesztőktől: "Mindig is akartunk folytatást készíteni a Psychonauts és a Brütal Legend számára is. Semmit nem ígérhetünk, de ha a Psychonauts 2 sikeres lesz, akkor talán lehetségessé válik egy Brütal Legend-folytatás is". Elindultak a DayZ fizetős szerverei A Bohemia Interactive bejelentette, hogy a mai naptól kezdve lehet fizetős szervereket indítani a DayZ-hez. Ehhez először is engedélyt kell szereznünk a stúdiótól, és ha ez megvan, akkor a befizetett pénz alapján limitálhatjuk, hogy ki fér hozzá a szerverünkhöz. Innentől kezdve szedhetünk pénzt a szerver elérhetőségéért, az in-game hirdetésekért, valamint a különböző cuccokért. A Bohemia egyetlen megkötése, hogy nem kérhetünk pénzt olyan tárgyakért, amik előnyhöz juttatják a játékosokat, így tehát sosem válik majd pay-to-win jellegű játékká a DayZ. Az ilyen formán indított szervereket a fejlesztők figyelik majd, és ha azt látják, hogy a szervereket tulajdonosa valamilyen módon kihasználja a játékosokat, akkor azonnal lelövik az egészet. Mindjárt itt van a Hatoful Boyfriend folytatása Az egészen "zseniális" Hatoful Boyfriend új része, a biztatóan elnevezett Hatoful Boyfriend: Holiday Star hamarosan megjelenik PS4-re, PS Vitára és PC-re, a Steamen keresztül. Az ára várhatóan 9,99 euró lesz. A történetről nem sokat tudok írni, de elvileg karácsony van, a galambok pedig berúgnak, és mindenféle dolgot csinálnak, amit a japánok ki tudnak találni ebben a viszonylatban.
Saját messengert kap a PlayStation Ha rendszeresen használtad mobilról a PlayStation alkalmazást, akkor van egy jó és egy rossz hírem. A rossz az, hogy az alkalmazásból kikerül az üzenetküldő funkció. A jó viszont az, hogy az üzenetküldés egy saját alkalmazásban éled újra, nagyjából hasonlóan, mint a Facebook és a Facebook Messenger. Az új PlayStation Messenger elérhető iOS-en és Androidon, és akik a sima alkalmazást használják, azok egy frissítést követően kapnak majd értesítést arról, hogy le kéne tölteniük az új appot. A Sony célja, hogy mindkettő egymástól függetlenül fejlődjön, és rendszeresen frissüljön.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. Freelancer
2015.12.08. 22:55
A CP 2077-nél tartok attól, hogy a csapat túl nagy fába vágta a fejszéjét. Night City egy hatalmas metropolisz, tele ikonikus helyekkel, bandákkal, lehetetlen lesz visszaadni az asztal melletti hangulatot. Plusz, a modern környezetnél figyelembe kell venni egy csomó lényeges dolgot is, én pl nagyon nem szeretnék egy olyan játékot, amiben simán mászkálhatok az utcán egy Armlite .44-et lóbálva és csak az számít, hogy mennyi króm van a karakterben. Jó, nyilván nem az asztali szerepjátékkal játszók lesznek az elsődleges célközönség, de jó lenne, ha nem ordítanék fel kínomban a cucc megjelenése után.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Asagrim Freel...
2015.12.09. 07:01
CD Projekt Red-ről van szó, eddig a legnagyobb probléma az volt velük, hogy jobb grafikával demózták le a TW3 korai koncepcióját, mint amivel a végleges megjelent. Egyrészt nem mondanám ott se a térképet kicsinek, a fegyverhordásról meg csak annyit, hogy Vizimában sem lehet fegyverrel flangálni TW3-ban sem, ami középkori játékvilág lévén egyáltalán nem lenne szokatlan, ha lehetne is, főleg amilyen kapacitásban vagy ott.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Solear Freel...
2015.12.09. 08:25
Azért a CPR nem szokott szarokat kiadni. Hardcore fanokat mindég is nehéz volt más művajban (de még a sajátjukban is) kielégiteni, de én azért alapvetően elhiszem ha azt mondják hogy élvezettel csniálják és nem csak a lóvé miatt.. Ez szokott segíteni..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. kiskoller Freel...
2015.12.09. 08:35
Őszintén szerintem erre ma már csak egy megoldás van: modok támogatása.

Egy fejlesztőcsapatnak nem lehet ideje mindenre odafigyelni, de ha jó alapot ad a modoknak, akkor a userek képesek ilyesmiket belerakni.


Jó példa erre a Skyrim. Elvben akcióRPG, de emellett "középkori élet szimulátor", mert ha valami, ami szerinted a középkori élet szerves része, és nincs benne a játékban, akkor hiányozni fog. Aztán fél év múlva ott van a mod a Nexuson.


Mondjuk én nem játszottam még CD Projekt játékkal, nem tudom, hogy ők mennyi időt fordítanak a fejlesztésre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Asagrim kisko...
2015.12.09. 13:47
Már a Witcher 3 is eléggé szépen átszabható. Nem Bethesda szinten, de lényegesen jobban, mint a legtöbb másik játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!