iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.01.27.

Dátum | 2015. 01. 27.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Lady Hammerlock a Borderlands: The Pre-Sequelben Ma jelent meg a címben szereplő hölgyet(?) tartalmazó DLC a Borderlands: The Pre-Sequelhez. A csomag 9,99 dollárral veti vissza pénztárcánk tartalmát, de minden bizonnyal sok örömet fog okozni a rajongóknak.
Nem kell félni, készül a The Witness Ha még emlékeztek, a The Witnesst a PlayStation 4-gyel együtt mutatták be több, mint egy éve. Jonathan Blow, a Braid készítője azóta gyanúsan hallgatott a játékkal kapcsolatban, így a rajongók már aggódni kezdtek. Pedig nem kell: az úriember most a hivatalos blogon írt arról, hogy áll a fejlesztés. Ezek szerint múlt pénteken elérték a "Puzzle Complete" mérföldkövet, ami azt jelenti, hogy a végleges verzióval érkező összes feladvány már bekerült a játékba. Innentől kezdve már elkezdhetik a véglegesítést: jöhetnek a textúrák, a művészeti elemek és a játékmechanizmusok polírozása. Egy újabb látványos környezet Unreal Engine 4-gyel Oké, ezúttal is az a helyzet, hogy nem fut szimuláció a háttérben, nincs mesterséges intelligencia, sem pedig semmilyen játékmechanizmus vagy fizika. Ettől függetlenül azért elképesztő az a grafikai minőség, amit az Unreal Engine 4-gyel elért egy grafikus, aki ezúttal egy csodás kis lakást hozott el nekünk.
Resident Evil Revelations 2 - a megjelenéskor jön a Raid mód Februárban érkezik a játék első epizódja, és mellé rögtön elérhető lesz a Raid mód is, 54 küldetéssel, melyek között megtalálunk majd mindenféle helyszínt az első Revelationsből és a Resident Evil 6-ból is. Összesen 15 választható karakter lesz, azonban ezek egy részét a későbbiekben érkező epizódokkal kapjuk meg, illetve Wesker és Hunk a dobozos verzió sajátja lesz. Érdekes módon a Raid először csak offline módban lesz elérhető osztottképernyős kooperatív módban, de a Capcom ígérete szerint később jön majd az online is.
Kitiltással válaszolt a Valve a Counter-Strike bundabotrányára Pár napja megírtuk, hogy kiderült, a nyáron két neves csapat, az iBUYPOWER és a NetcodeGuides előre lebeszélte egymás között a Cevo Season 5-ben játszott mérkőzésük végeredményét. Több játékos, a csapatok és azok menedzsmentjének tagjai is nagyobb összegű, több felhasználói fiókról érkező fogadásokat tettek a meccsre, és annak rendje és módja szerint nagyot is kaszáltak. Miután az eset lelepleződött, a Valve is lefolytatta a maga vizsgálatát, és a két csapatot kitiltotta minden jövőbeli, általa szponzorált eseményről. Sőt, a Valve névszerint is megemlített mindenkit, aki többé nem teheti be a lábát ilyen versenyekre: Duc “cud” Pham, Derek “dboorn” Boorn, Casey Foster, Sam “Dazed” Marine, Braxton “swag” Pierce, Keven “AZK” Larivière és Joshua “Steel” Nissan. A DOOM-ot veszi célba a Mythbusters A magyarul szerencsés módon "Állítólag..."-nak nevezett, mindenféle tudományos misztikumokat leleplező műsor következő részében a DOOM-ról lesz szó. Egészen konkrétan arról, hogy a játék bizonyos dolgai lehetségesek lennének-e a valóságban, például tudna-e egy ember annyi fegyvert és életerő-dobozt magával hordani. A műsorvezetőket maga Tim Willits segíti majd ki az id Software-től.
Hű marad a játékhoz a The Last of Us-mozifilm Erről maga Neil Druckmann, a játék kreatív igazgatója gondoskodik, aki maga is részt vesz a forgatókönyv megírásában. Ahogy azt korábban is nyilatkozta, a film és a játék nagyon különböző médiumok, hiszen utóbbi esetében jóval több idő áll rendelkezésre a történet kibontására, míg a film esetében össze kell vonni dolgokat, és egy jelenetnek több mindent kell jelentenie. "Muszáj volt néhány nagyobb változtatást eszközölnünk, de a film hangulata és mondanivalója nagyon hű marad a játékhoz" - mondta Druckmann. Jelenleg egyébként ő és írótársai már a mozifilm forgatókönyvének második verzióját írják, így tehát közelítenek a véglegeshez. Ingyenesen letölthetők a Dragon Age: Inquisition kocsmanótái Február 9-én fognak megjelenni különböző online zenedisztribúciós platformokon a Dragon Age: Inquisition kocsmánótái, addig azonban ingyen meg lehet kaparintani őket a BioWare-től. Mindössze el kell látogatni a játék hivatalos blogjára. Ismét frissül az Xbox One kontrollere A Microsoft frissíthető firmware-rel adta ki az Xbox One irányítóját, ami kifejezetten hasznosnak bizonyult, ugyanis a konzol megjelenése óta többször is érkezett hozzá frissítés - legutóbb éppen a Titanfallt fejlesztő Respawn visszajelzései alapján. Az éppen tesztelés alatt álló új rendszerfrissítéssel együtt azonban hamarosan érkezik majd egy új frissítés a kontrollerhez is. Ez két dolgot csinál majd. Egyrészt megold néhány problémát, amiket a felhasználók jeleztek (például, hogy néha szétcsatlakozik a konzoltól), másrészt pedig jelentősen gyorsabbá teszi a kontroller kapcsolódását az Xbox One-hoz - a jelenlegi 4-5 másodpercről körülbelül 2 másodpercre csökken majd a kapcsolódási idő.
Hellblade - a korai prototípusok Folytatódik a Ninja Theory fejlesztői-napló sorozata, melyben ezúttal a Hellblade korai prototípusait tekinthetjük meg, meg néhány olyat is, amivel jelenleg próbálkoznak a fejlesztők. A prototípusok készítése általában folyamatos dolog egy játék fejlesztése során, hiszen ezekkel tudják korán letesztelni, hogy egy-egy új ötlet, mechanizmus működik-e és szórakoztató-e.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. tomchee
2015.01.27. 23:26
Én arra leszek kíváncsi, hogy az UE4 lesz-e olyan jól optimalizált, mint a 3.
Csak, mert hiába néz ki jól, ha minden más téren romokban hever. Lásd: Frostbite.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Asagrim tomch...
2015.01.28. 07:32
Statikus környezetet viszonylag könnyű fotorealisztikusra csinálni szerverpark nélkül, a gond ott kezdődik, ha valamit útközben kell számolni.

A videóban egy kanyi dinamikus tartalom se volt, még egy nyamvadt lámpát se kapcsolt le vagy fel, hogy legalább valamiféle parallax mapping effektet lássunk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. tomchee Asagr...
2015.01.28. 19:40
Jajaa.
Bár én semmi grafikájára nem szoktam panaszkodni, ami megüti már legalább a Half-Life 2 szintjét , mert nekem már az is nagyon szép, (De tényleg ! ) szóval inkább érdekel, hogy működjön legalább annyira simán és biztosan mint az UE3 tette, és ne csak arra menjenek rá, hogy "jujdeszép", mint ahogy az elmúlt pár évben minden engine-nél láthattuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim tomch...
2015.01.29. 05:51
Én akkor estem volna hanyatt tőle, ha nyitott lett volna az egyik ablak, és hihető fizikával lobogtatta volna a szellő függönyt ... ha meg lett volna engedve a csap a fürdőszobában, és látni lehetett volna ahogy telik a kád a csobogó, hullámzó vízzel stb.

Ezek a 3D festmények számomra nem érnek semmit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. tomchee Asagr...
2015.01.29. 06:44
Nah igen. Nyilván arra, h teljesen realisztikus legyen ingame is, nem sok esély van.
Bár én igazság szerint nem is örülnék neki. Manapság már lassan annyira realisztikus akar lenni minden játék, h nem is érzem azt hogy én most játszok.... ._.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!