iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.02.12.

Dátum | 2015. 02. 12.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

The Order 1886 - játék és átvezetők egyben A Ready At Dawn egyértelműen azzal próbálkozik a The Order 1886-ban, hogy az átvezetőket és a játékmenetet ne lehessen megkülönböztetni egymástól. Az persze alap, hogy minden átvezető valós időben, in-game történik, meg persze az is, hogy esetenként QTE-ket is nyomkodnunk kell. Ru Weerasuriya, a játék kreatív igazgatója azonban úgy véli, a The Order ennél még tovább is ment. "Az volt a célunk, hogy észrevehetetlen legyen az átmenet a kettő között, és a játékos sose tudja, hogy most éppen átvezetőt néz, vagy nem" - nyilatkozta, utalva ezzel arra, hogy a játékos bármikor visszakaphatja az irányítást, és az átvezetők közben is kérhetnek tőle inputot. Vice City-hangulat Los Santosban A #VICE200 hashtag alatt indult egy kis verseny, melyben a résztvevők olyan képeket posztolnak, amiken a Vice City hangulatát próbálják meg visszaadni a GTA 5 segítségével. Érdemes ránézni a dologra, született néhány egészen kiváló alkotás is.
Nem csak hó lesz a Rise of the Tomb Raiderben Arról már korábban is írtunk, hogy a fejlesztők szeretnének egy kis változatosságot, így a hideg Szibérián kívül lesz egy másik helyszín is a játékban. Erről továbbra sem mondanak semmit a készítők, csak annyit, hogy Oázisnak hívják, és teljesen más lesz, mint Szibéria. Persze a Rise of the Tomb Raider jelentős része a havas vidékeken játszódik majd, ebbe pedig rengeteg munkát fektetett a Crystal Dynamics: egy teljesen új technológiát írtak a hó kezelésére. Ez többek között azt jelenti, hogy Larának néha utat kell majd ásnia, az állatok pedig különböző nyomokat hagynak, amik alapján aztán levadászhatjuk őket. Bloodborne - barátságtalan környék Eszméletlenül hangulatos a Bloodborne gótikus városa. A grafikusok nem kíméltek minket a részletgazdagsággal és a változatossággal, így érdemes maximumra tenni a videó felbontását. Ráadásul néhány felvételről úgy tűnik, hogy visszatér majd az első Dark Souls összetett, nyitott pályatervezési filozófiája, ami a Dark Souls 2-re jelentős egyszerűsödésen esett át.
Egy éven belül megjelenik a The Division és a Rainbow Six Siege A Ubisoft legfrissebb pénzügyi jelentéséből kiderült néhány érdekes dolog. Az Assassin’s Creed Unityből és az Assassin’s Creed Rogue-ból együtt 10 millió darabot szállítottak le a boltoknak, a Far Cry 4-ből összesen 7 milliót, míg a The Crew-ból (nem meglepő módon) csak 2 millió jutott el a viszonteladókhoz. És akkor folytatva a sort: a Watch Dogsból eddig 10 milliót, a Just Dance 2015-ből pedig 4 milliót szállítottak le az üzleteknek. A Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot a befektetőknek tartott konferenciahíváson kitért arra, hogy az Assassin’s Creed Unity indulása körül tényleg akadtak problémák, amik annak tudhatók be, hogy teljesen új engine-t kellett írniuk a next-gen konzolokra. Guillemot elismeri, hogy ez nem ment zökkenőmentesen, de szükséges volt. "Az engine azonban készen van, és ez segíteni fogja a jövőben megjelenő részeket." Guillemot továbbá kiemelte, az új Assassin's Creed, a The Division és a Rainbox Six: Siege is megjelenik a következő üzleti év vége, vagyis 2016 márciusa előtt. Ingyen kapjuk meg a Dying Light hard módját A Techland egy DLC keretén belül ingyenesen ad nekünk néhány skint, meg egy új hard módot a játékba. A nehéz fokozat azt takarja, hogy az éjszaka még keményebbé válik, még kevesebb nyersanyagot találunk, szükség lesz a lopakodásra, és az ellenfelek még erősebbek lesznek. A csomag egy-két héten belül elérhetővé válik majd.
Nincs 130 dollárnyi DLC az Evolve-hoz Kedden megjelent az Evolve, és ezzel párhuzamosan az Xbox Store-ba és a PSN Store-ba is felkerültek az opcionálisan megvehető DLC-csomagok, melyek leginkább különböző skineket és hasonló, kozmetikai elemeket tartalmaznak. A Polygon szerkesztője felment az Xbox Store-ra, összeadta az ott található DLC-k árát, majd megszült belőle egy "hírt", miszerint több, mint 130 dollárnyi cuccot lehet összevásárolni az Evolve-hoz. Ezt aztán több nagyobb külföldi lap is átvette. A helyzet az, hogy tényleg sok extra holmit lehet megvenni az Evolve-hoz, de alapvetően nem sokkal többet, mint más hasonló multiplayer játékhoz. A hír írója ugyanis nem vette figyelembe, hogy a DLC pakkok miatt duplán számolta rengeteg DLC árát (ugye ha valamit megveszünk egy pakk részeként, azt még egyszer már nem tudjuk megvenni). Jelenleg ha ezt figyelembe vesszük, akkor kicsivel több, mint 60 dollárnyi extra cucc érhető el az Evolve-hoz. The Swindle - PC-re és konzolokra is A The Swindle főszereplője valószínűleg nem az iPont főszerkesztő Svindler, ő ugyanis nem tud sem lopakodni, sem pedig platformerkedni, meg biztonsági rendszereket sem tör fel annak érdekében, hogy utána pénzt lopjon (honnan tudod, hogy nem ugrálok a háztetőkön éjjelente? - Svindler). Pedig a játékban mindezt meg kell tennünk, mégpedig többszintes, procedurálisan generált pályákon. A játék PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox One-ra, Wii U-ra és PS Vitára jelenik meg még idén valamikor.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. madcaptain
2015.02.13. 01:39
Hihetetlen, hogy ennyi evtized utan a 2D-s sidescroller platformerek meg mindig mennek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. zorrd023
2015.02.13. 02:03
The Order 1886 - játék és átvezetők egyben
Marketing blabla. Max qte-vel lesz teli az átvezető és néha fuss odébb majd megint vidi... ( Bár remélem tévedek. )

Ubisoft (Bullshitsoft) :
Kiadják megint futószalagon a szarjaikat, nulla fejlesztés. Csak a kövi játékba már be lesz építve megjelenésre az előtűnő npc-k bagjának videós effektje aztán szarnak bele hogy egy optimalizálatlan bagos szart tolnak ki megint. Watch Dogs is egy túlreklámozott szar lett. Aztán sokan megvették. Optimalizálás abban se nagyon van, grafika butult gépigény felment. NPC-k tucat háttér sztorival, na meg játékban ugyan úgy leemeled a pénzét ha egyedül álló anya vagy ha adócsaló. Mivel játék pont nem számít. Történet meg max elmegy.

Remélem senki nem lesz olyan hülye már, hogy előrendel tőlük bármit is. Várják meg a teszteket , gameplay-okat stb. Aztán talán nehezebben adják el úgy a szart. Igaz a teszteket is le lehet fizetni. De talán nem mindet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. madcaptain zorrd...
2015.02.13. 04:00
Az ilyen Ubisoft fele kiadok termelik ki azokat a megcsomorlott fejlesztoket akik nek eleguk lesz abbol hog felkesz allapotu munkajukat adjak el es a felet se valositjak meg amit tudnanak a kiado penzehsege miatt.
Ezekbol lesz a so kis indie studio es jonnek ki normalisabb jatekokkal. Vagy rosszabb esetben rajonnek, hogy bizony az ido nagyur es szinten bugos jatekkupacot adnak ki sajat maguk es a crowsfunderrek hoppon maradnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Atesz1987
2015.02.13. 08:13
Az interaktív játszható átvezető, az maga a játék, nem?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. magerg
2015.02.13. 08:37
Ha random elveszik meg visszaadják az irányítást a játékosnak, garantált a frusztráció.
A Witcher 2-ben sem szerettem hogy bizonyos párbeszédopciókat csak rövid ideig választhattál ki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Meteoreso
2015.02.13. 08:52
De hol van itt a Sword Coas Lenend szerepjáték
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shadowguar... Meteo...
2015.02.13. 09:05
Én is azt keresem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!