iPon Hírek

Aprók nagyban - 2015.03.24.

Dátum | 2015. 03. 24.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

40 órán át tart az éppen zajló leghosszabb kör a Hearthstone-ban A Heartstone ugyan alapvetően 90 másodpercet ad egy játékosnak arra, hogy elvégezze a dolgát, ez nem akadályozza meg a Mamytwink néven futó felhasználót abban, hogy inkább 40 óráig húzzon ki egy kört, és ezzel rekordot döntsön - mindezt élőben közvetítve a Twitch-en keresztül. A dolog úgy működik, hogy először is Mamytwink irányítja mindkét felet. Trükkösen hét Prophet Velen kártyát sikerült kijátszania, jól megerősítve Velen's Chosen buffal (+spell damage-ért), amit többek között a minionokat megduplázó Faceless Manipulator kártyák használatával ért el. A Prophet Velen kártya megduplázza a sebzést, és mivel emberünk az Arcane Missile varázslatot használja, ez azt jelenti, hogy megduplázza a támadások számát, ami már amúgy is tekintélyes a sok spelldamnak hála, míg a végére egy Arcane Missile kártya összesen 28 752 lövedéket bocsát ki magából. Mivel ebben a körben emberünk kilenc Arcane Missile kártyát játszott ki, összesen 258 768 pontnyi sebzést visz be az ellenfélre. Ez a számítások szerint nagyjából 40-43 óráig fog tartani, mire vége lesz az animációnak. Reméljük a szerverkarbantartás nem rondít bele a rekordba.
Xbox-platformokon késik a RIDE Az olasz Milestone által fejlesztett, viszonylag ígéretesnek tűnő motorversenyzős játék március 27-én megjelenik PS4-re, PS3-ra és PC-re. A nem olyan rég érkezett sajtóközlemény szerint azonban nem várt okok miatt Xbox 360-ra és Xbox One-ra el kellett tolniuk a megjelenést április közepére. Minden Borderlands-részt az új konzolokon szeretne látni a Gearbox Ugyan a Borderlands: The Handsome Collection megjelenésével a Borderlands: The Pre-Sequel és a Borderlands 2 is elérhetővé válik PS4-en és Xbox One-on, az első rész még mindig hiányozni fog az új konzolokról. Randy Pitchford, a Gearbox vezetője azonban úgy véli, ha ez a csomag sikeres lesz, akkor biztosan könnyebben meggyőzik majd a kiadó 2K-t arról, hogy esetleg az első részt is jelentessék meg az új gépekre. Pitchford szerint alapvetően egy nagyobb probléma jöhet közbe: az első rész még más motoron fut, mint a továbbiak, így a portolás némileg több munkát jelentene, hiszen nem használhatnák a már az új konzolokhoz igazított motort. Minden pokémont elkaptak a Twitch Plays Pokemon játékosai A Twitch közösségi játéka újabb mérföldkőhöz érkezett: a Pokémon Redben ugyanis a játékosok szinte hihetetlen módon, de megszerezték az összes pokémont, még a rendkívül ritka Mewtwo-t is!
A teljesítményen és a töltési időn is igyekszik javítani a Bloodborne A mai napon az Egyesült Államokban már hivatalosan is megjelent a Bloodborne, és ugyan a játékot mindenki dicséri, kisebb technológiai problémák azért akadnak. A kettő legfontosabb, hogy a framerate sokszor leesik az egyébként sem túl fényes 30fps alá, ami önmagában még elviselhető lenne, ha a képkockák sorozata nem borulna fel néha (rossz a frame pacing). Ezen kívül a játék hajlamos elég sokat tölteni, átlagosan akár 30-35 másodpercet is. A From Software gyorsan reagált az aggodalmakra, és a stúdió képviselője megerősítette, hogy már javában dolgoznak egy javításon, ami pont ezekre a gondokra kínál majd gyógyírt. 2017-ig támogatják a PayDay 2-t Az Overkill stúdió hivatalosan is bejelentette, hogy egészen 2017-ig támogatja és bővíti majd a PayDay 2-t. Azt persze egyelőre nem tudjuk, hogy ez nagyobb tartalmakat jelent majd, mint a tavalyi évben érkező DLC-k többsége, vagy kozmetikai holmikat, de vélhetően vegyesen. A fejlesztők egyébként az 505 Games kiadóval alakítottak ki partneri kapcsolatot, ennek köszönhetően valósulhatott meg, hogy az előre tervezettnél több ideig foglalkozhassanak a játékkal. Call of Duty: Advanced Warfare - bemutatkozik az Ascendance DLC A tartalom jövő héten jelenik meg, szokás szerint először Xbox 360-on és Xbox One-on. Ebben jön az Exo Zombies folytatása és négy többjátékos pálya, a Perplex, a Site 244, a Climate és a Chop Shop.
Lehet jelentkezni a Rainbow Six: Siege bétájára A Ubisoft bejelentette, hogy szabadon lehet jelentkezni az új Rainbow Six zárt bétatesztjére. Ehhez itt kell feliratkoznunk, továbbá rendelkeznünk kell egy uPlay-fiókkal is. A bejutás persze nem garantált, a felhasználók ugyanis egy várólistára kerülnek - az egyetlen garantált mód a bejutásra az előrendelés. Véletlenül nem újított meg egy csomó védjegyet a Sony A Sony Computer Entertainment America adminisztrátori részlege továbbra sincs a csúcson. Legutóbb a The Last Guardian védjegyét felejtették el megújítani, és most szintén valamiféle véletlen vagy benézés miatt felejtődött el néhány márkanév. Ezek között van egyébként az éppen holnap megjelenő Bloodborne, valamint a Kill Strain, a Guns Up és a No Heroes Allowed is. A Sony vélhetően napokon belül pótolja a hiányosságot, ahogy tette azt a The Last Guardian esetében is. Áprilisban érkezik a The Evil Within: The Consequence A Juli Kidman történeteit feldolgozó dupla DLC második fele április 21-én jelenik meg PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra, PS4-re és Xbox One-ra. A The Consequence az előző tartalmi csomaghoz hasonlóan 19,99 dollárt kóstál majd.
1 millió felett jár a H1Z1 A volt Sony Online-ból alakult Daybreak Entertainment örülhet, ugyanis a jelenleg a Steam Early Access keretein belül elérhető zombis MMO, a H1Z1 már 1 millió példányban elkelt. A januárban "megjelent" játékra azonnal lecsaptak az érdeklődők, és ugyan még nagyon korai stádiumban van, láthatóan élvezik a folyamatos fejlődést, és hogy részesei lehetnek a folyamatnak. A H1Z1 egyébként január óta folyamatosan benne van a legkelendőbb steames játékok top 10-es listájában. Még idén jönnek a teljesen DirectX 12-es játékok Az Xbox-főnök Phil Spencer egy kérdésre válaszolva egyértelművé tette, hogy 2015 végén már láthatunk olyan játékokat, melyek az új DirectX 12-es API-ra épülnek. Ráadásul ezek nem olyanok lesznek, melyek korábbi DirectX 11-es játékok portjai, hanem ténylegesen olyan anyagok, melyek az alapoktól kezdve az új technológia kihasználását szem előtt tartva készültek. Az egyelőre nem tiszta, hogy Spencer ezt Xbox One-os vagy PC-s játékokra értette egyébként, de vélhetően az utóbbi valószínűbb.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. tomchee
2015.03.25. 01:20
Még mindig tróger dolog automatikusan induló videokat, streameket beágyazni egy cikkbe <_<
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. KatonaKM
2015.03.25. 07:46
Én is szóvá tettem már ezt. Az ember reggel megnyit egy csomó oldalt középső egérgombbal, hogy majd sorban végigolvassa őket. Nemsokára a tömegben valamelyik elkezd zajongani, mert publikálója vagy provokál vagy egyszerűen béna. Apróságnak tűnik, de pont olyan szelete az életnek, ami nélkül szebb lenne a világ és kiérdemel egy "InGen kérlek, iratkozz már be egy ECDL-tanfolyamra" - felkérést.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Gyurkov
2015.03.25. 08:26
Rühellem az automatikus videókat, több profizmust srácok, ezeket mellőzzétek!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. FaL
2015.03.25. 09:00
eddig mindig a twitch-es embeddek voltak autoplayesek, nem lehet, hogy nem a cikkíró béna, hanem a twitches dolgokban default az autoplay? Aztán lehet h nem akkor viszont tényleg nem szép dolog
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. lestyanrob... FaL
2015.03.25. 10:26
Igen, a twitch az automata, de akkor nekik nem kéne beágyazniuk, max link-ként megjelentetni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Riddick77
2015.03.25. 13:30
"Az egyelőre nem tiszta, hogy Spencer ezt Xbox One-os vagy PC-s játékokra értette egyébként, de vélhetően az utóbbi valószínűbb."

Szerintem meg pont fordítva,az XBOX One-os játékra gondolt az Xbox-főnök,és nem a PC-s játékokra.....
Pár napja volt is cikk,hogy gyorsulnak az AMD APU-s nextgenek,az új DX12 után.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!