iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.01.25.

Dátum | 2016. 01. 25.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

40 percig mozog a felújított Dying Light Ahogy arról már írtunk, a kiegészítővel együtt érkező Dying Light: The Following – Enhanced Edition a játékmenetbeli újdonságokon kívül a grafikán is javít némileg. Ráadásul most a PC-s verzióból kaptunk 40 percnyi új játékmenetet.
Máris moddolják a Street Fighter 5-öt A játék még meg sem jelent (habár már nem kell sokat várni rá, hiszen februárban érkezik), de néhány okos felhasználó máris elkezdett modokat készíteni a korábbi béták tapasztalatait alapul véve. Egyelőre még főleg a karaktermodellekkel kísérleteznek, például egészen furcsa, eltúlzott arcokat készítenek nekik, vagy lecserélik őket.
Készül a Her Story folytatása A nagy meglepetésként berobbant Her Story nem marad sokáig folytatás nélkül. Sam Barlow, a játék készítője ma megerősítette, hogy már készül a Her Story 2 - a forgatókönyv első oldalát már meg is írta. Barlow megerősítette, hogy az új rész nem kifejezetten az előző epizód folytatása, szóval inkább egyfajta szellemi örökösről van szó. Fallout 4 - hogyan húzzunk fel lehetetlen épületeket? A közösségben mára már elég komoly nevet szerzett magának Jug, aki látszólag lehetetlen építményeket húz fel a játék világán belül, ráadásul teszi mindezt modok és egyéb segítségek nélkül. Az úriember most úgy döntött, hogy egy videó formájában megosztja tudását a néppel is, így mindenki leutánozhatja. Tulajdonképpen nagyon ügyesen helyez el építőelemeket furcsa szögekben, majd eltávolítja a nem szükséges darabokat, hogy ne lépje túl a játék által meghatározott limitet. Helyszínül pedig okosan az Abernathy Farmsot választotta, ami a Fallout 4 egyik legalacsonyabb építkezési pontja, így magasabb lehet a végeredményként elkészült épület.
Nem tudta levédetni az Electronic Arts az Unravel nevét Az Electronic Arts annak rendje és módja szerint jó előre beadta minden kontinensen a védjegy kérelmet a készülő Unravel nevére. Meglepő módon az Egyesült Államok hivatala ezt nem fogadta el azzal az indoklással, hogy a név túlságosan hasonlít egy társasjáték nevére: ez a SimplyFun által készített Beary’s Unravel. A hivatal hat hónapos határidőt adott arra, hogy az Electronic Arts válaszoljon, a kiadó azonban ezt sosem tette meg, így a védjegy kérelem végül elévült. Ez alapján arra lehetett gondolni, hogy megváltoztatják majd az Unravel nevét, ám az Electronic Arts ma azt nyilatkozta, hogy erről szó sincs: a játék neve változatlan marad, és továbbra is februárban esedékes a megjelenése. Gondolom az ügyvédek és jogászok felkészültek mindenre. Attack on Titan - még idén várható a megjelenés Azt eddig is tudtuk, hogy Japánban március 18-án megjelenik az anyag, de most már azt is tudjuk, hogy biztosan érkezik nyugatra is, ráadásul még idén. Az Attack on Titan a Koei Tecmo játéka, és a Dynasty Warriors-sorozatért felelős csapat készíti. Stílusában talán a Kojima-féle Zone of the Enders és az Earth Defense Force közé tehető, és meg kell hagyni, eléggé látványos - legalábbis az új előzetes alapján. A játék PS3-ra, PS4-re és PS Vitára érkezik. Btw a videó elég spoileres ha valaki még nem látta a sorozatot, szóval így nézzétek!
Osztottképernyős móddal bővül az Xbox One-os ARK: Survival Evolved A stúdió ígéretének megfelelően rendszeresen frissül a játék konzolos verziója. Most éppen egy olyan lehetőséget fognak beépíteni, amit egyébként már megígértek az Xbox One-os megjelenés előtt: érkezik az osztottképernyős multiplayer! Hogy pontosan mikor, azt egyelőre nem tudni, de vélhetően a következő hetekben kerül be. A kérdés már csak az, hogy ez milyen hatással lesz a játék egyébként sem kiemelkedő teljesítményére. Ahogy a Digital Foundty rámutatott, az ARK: Survival Evolved nem fut éppen jól Xbox One-on: a 30fps-t sem tudja tartani, és egészen sokszor esik le 15fps környéki mélységekbe. Az osztottképernyős mód pedig jellemzően negatívan befolyásolja egy játék teljesítményét, hacsak nem butítják a grafikát is mellé. Hardcore móddal bővül a DriveClub Az utóbbi egy év során kiváló és tartalmas játékká bővült DriveClub fejlődése nem marad abba. Paul Rustchynsky, a játék vezető fejlesztője épp most tudatta ugyanis a néppel, hogy hamarosan bekerül a hardcore mód, ami kikapcsolja az autókba épített összes elektronikus segítséget, valamint az egyéb beépített rásegítéseket. Még egy rövidke videót is közzé tett a csúszkálós élményről Twitteren:
VR-os játéktermet nyit a StarBreeze A svéd stúdió mostanában agresszívan ráfeküdt a virtuális valóságra. Ennek keretében nem csak játékokat készít (például egyet a The Walking Dead licencét felhasználva), de most jelentették be, hogy Los Angelesben egy kifejezetten a VR-ra szabott játéktermet is nyitnak. A stúdió célja, hogy itt minden tökéletesen adott legyen a legjobb VR-os élmény megteremtéséhez, és így a The Walking Dead alaposan ráhozza a frászt a közönségre. Persze nem csak ez lesz kipróbálható: a StarBreeze más játékokkal és "élményekkel" is készül, továbbá partnereket is keres, hogy változatosabb portfóliót tudjon a látogatóknak prezentálni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. thestock
2016.01.26. 06:22
Az tök szép és tök jó hogy javítanak a dying light grafikáján,vajon az FPS droppokat is orvosolják?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. predike07 thest...
2016.01.26. 07:25
Azt már rég orvosolták.
Anno az első változat csak árnyék nélkül tudott stabilan futni de nemrég kipróbáltam a legfrissebb javítással és gond nélkül hozta a stabil 60fps-t.
Persze a látótávot lehúztam fullra,minden más a legmagasabban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. magerg
2016.01.26. 09:06
Jó. Akkor ha befejezték a Following-ot, rákapcsolhatnak a Hellraid fejlesztésére.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. thestock predi...
2016.01.26. 09:13
kb 1 hete pörgettem ki,és (ha nem is túl sűrűn) volt hogy 60 fps-ről hirtelen ledobott 25-re.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Meteoreso
2016.01.26. 09:53
Remélem lesznek helyek ahol ki lehet majd próbálni az eltérő VR termékeket.
Mert hogy ki mitől van rosszul az elég személyfüggő
Kellene egy hely ahol mindent ki tudnál próbálni és utána dönthetnél.
Nem az hogy Vedd meg 600 dollárért és majd lehet 5 perc múlva végleg leteszed.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Rimagras Meteo...
2016.01.26. 10:11
Én inkább nem tennék az arcomra valamit, amit előttem már 200 pattanásos zsíroshajú egyetemista használt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. iponpeter
2016.01.26. 11:13
Egész érdekes játéknak tűnik ez az Attack on Titan, de miért mindig csak a konzol?? Ennyire nehéz portolni vagy csak így próbálja a Sony rávenni az embereket a vásárlásra?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Phantomstr... iponp...
2016.01.26. 13:03
Mi ebben a furcsa? A konzoloknak mindig voltak exkluzívjai, a Sonynak különösen sok, ráadásul a forrásanyag is japán.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.01.26. 13:08
Milyen géppel próbáltad? Mert az enyémen végig 60 fps fölött volt max grafikán, max látótávolság mellett az 1.61-es verzió.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. thestock gtas
2016.01.26. 14:29
4790k, 16 GB RAM,és egy gtx 980. Nálam is stabil 60,csak néha gondolja úgy hogy leesik 25-re.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.01.26. 16:03
Azon a gépen akkor még jobban kéne mennie mint az enyémen 1080p-n csinálja ezt? Lehet a driverben van valami elállítva, vagy a háttérben fut valami proci/winyózabáló program.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. thestock gtas
2016.01.26. 21:07
1920x1200-ban bohóckodom. A driverhez nem nyúltam, a samu 850 pro köszöni jól van,és az erőforrásokat sem zabálja fel teljesen a stabil 60 fps-hez,mégis van hogy leesik 25-30-ra...túlélem,meg jó játék,csak azért mégis ott van..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!