iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.02.08.

Dátum | 2016. 02. 08.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Hey, Look Up! - új magyar játék a Kickstarteren A Hey, Look Up! egy független fejlesztésű játék, amit két házaspár készít - az egyik házaspár Magyarországon, a másik Angliában él. A kis csapat korábban már a Bugs vs. Aliens című játékával szép sikert ért el Kínában, most pedig úgy döntöttek, hogy új ötletüket az internet népével szeretnék megfinanszíroztatni. El is indult a Kickstarter-kampány, de nem nagyon akart ráharapni a közönség, így inkább gyorsan le is vették, majd némi további felkészülést követően pár nappal ezelőtt már újra el is indították. A Hey, Look Up! alapjában véve a text-walkerekről szól? Kik ezek? Nos, azok a fiúk és lányok, akik külföldi nagyvárosokban már tömegével, de Magyarországon is egyre többen vannak: akik úgy sétálnak az utcákon, hogy közben a telefonjukat nyomkodják. A játék tehát részben egyfajta társadalomkritikát is megfogalmaz, de nyilván a szórakoztatás a legfőbb célja. De hogyan lesz ebből játékmenet? Nos, a Hey, Look Up! végső soron egy endless runner, bár jelen esetben a főszereplő karakterek sétálnak a pályán. A legfontosabb feladatunk, hogy elkerüljük a szemből jövő akadályokat (akik lehetnek más text-walkerekek, meg egyebek is), közben pedig követőket gyűjtsünk a karakterünknek - ezt úgy tehetjük meg, hogy a játékon belül virtuálisan Twitter-üzeneteket, Instagram-szelfiket és videókat készítünk. Tulajdonképpen a Hey, Look Up! ezzel váltja ki a hasonló játékban megszokott érmék és egyéb tárgyak gyűjtögetését. Az anyag első körben iPhone, iPad és iPod Touch-ra jelenne meg, de szerepel a tervek között az Apple TV, illetve a kiterjesztett célok között az Android, a tévéokosító kütyük és az Amazon-cuccok is.
Mindjárt indul a Hitman bétája Egészen pontosan február 12-én PS4-en, majd február 19-én PC-n. Ebben az első küldetés lesz játszható az ICA kiképzőközpontban. Kivéve persze Xbox One-on, ahol egyáltalán nem lesz játszható a béta. A játék végleges megjelenésére március 11-én lehet számítani, addig is pedig itt van az előzetes a béta mellé:
Egy évig semmilyen játékot nem tör fel a 3DM A világ egyik legaktívabb cracker csapata, a kínai 3DM egy tagok közti megbeszélést követően kijelentette, hogy egy évig egyetlen single player játékot sem törnek majd fel. Ez csak részben annak a következménye, hogy a brigád korábban már elmondta, a Denuvo védelem eleve nagyon nehézzé vált a dolguk, és nem biztos, hogy megéri az időbefektetést. A mostani döntésük tulajdonképpen egy kísérlet: azt szeretnék megnézni, hogy az egy év alatt növekednek-e az általuk fel nem tört játékok legális eladásai. Azt viszont nem tudjuk, hogy az eredmény függvényében mik lesznek a csapat további tervei. Quantum Break prototípus 2012-ből Most, hogy hamarosan már megjelenik a Quantum Break, Sam Lake a Remedytől úgy gondolta, egy előadás keretein belül levetíti az alábbi videót. Ez a korai prototípusból készült, és azt mutatja meg, milyen anyagokkal próbálta a Remedy bemutatni a projektet a Microsoftnak, hogy az végül zöld utat adjon a fejlesztésnek. Néhány pályarészt át is emeltek belőle a végleges verzióba (persze feltupírozva), és az alap időlassítós képességek már ott is megvoltak.
Visage - egyszerre P.T. és Silent Hill Legalábbis az akar lenni. A kanadai fejlesztőcsapat ugyanis most érkezett meg a projekttel a Kickstarterre, ahol 35 ezer helyi dollárt szeretnének összerakni a játék elkészítésére. Inspirációként pedig a Kojima- / del Toro-féle P.T. jelölték meg, valamint a korábbi Silent Hill-játékokat. Ráadásul még 12 percnyi felvételt is tudnak prezentálni nekünk a pre-alfa verzióból.
The Division - játék és valóság A Ubisoft nagyon büszke arra, hogy bár a The Division a reméltnél kisebb területtel jelenik majd meg, az viszont szinte tökéletes másolata az eredeti Manhattannek. Ezt egyébként Manny Diaz, a játék vezető pályatervezője is többször hangsúlyozta, amikor interjút készítettem vele. Persze a fejlesztők hajlamosak túlzásba esni, de Diaz kiemelte, hogy sokszor még ő sem hitte el a végeredményt, hiszen még a legapróbb részletek is stimmeltek. Az alábbi videó ezt látszik megerősíteni, és ráadásul nem is a Ubisoft készítette, hanem egy mezei rajongó, így még csak azt sem mondhatjuk, hogy valamit manipulálni próbáltak.
Egy pillanatra visszafelé kompatibilis lett a Red Dead Redemption Az Xbox One felhasználói már hosszú hónapok óta a szavazás élén tartják a Red Dead Redemptiont, mint a játékot, amit leginkább szeretnének elérni a visszafelé kompatibilitás segítségével. Pár percig úgy tűnt, hogy a nagy nap ma érkezett el, ugyanis az Xbox Live-ra felkerült a játék, több más címmel együtt - ott volt még a Halo Wars, a Left 4 Dead, a Castlevania: Symphony of the Night és a Tekken Tag Tournament 2 is. Hamarosan kiderült azonban, hogy ez csak hiba volt. Major Nelson közölte, hogy a Microsoft minden egyes címet alapos tesztelésnek vet alá, hogy jól működjön együtt az emulátorral, és ennek következtében tűntek fel a játékon az online rendszerben egy rövid időre, aztán pedig el is tűntek. Mindez azonban nyilvánvalóan azt jelenti, hogy a fenti címekre már nem kell sokáig várnunk. The Division - felfedezés a bétán kívül A bétateszt alatt a The Division világának egy kis részét járhattuk csak be. Néhány ponton azonban ki lehetett menni a lezárt zónából, amikor azonban ezt a játék észlelte, elindított egy 10 másodperces visszaszámlálást. Ha addig nem értünk vissza a megengedett részre, akkor a rendszer automatikusan visszarakott minket. Na, éppen ezért lehetett hatalmas munka összehozni az alábbi videót, ahol emberünk az engedélyezett zónán kívül végez egy kis felderítést. A trükk az volt, hogy minden alkalommal kijelentkezett a játékból, mielőtt a visszaszámláló lejárt volna, és amikor visszalépett, a 10 másodperc újraindult.
Javul a Battlefield 4 konzolos netkódja A DICE hosszú tesztelési időszak után úgy döntött, hogy a PC-n már egy ideje aktív netkódot áthozza konzolokra is. Ez a fejlesztés konkrétan a 32 fős játékmódokra vonatkozik (64 fő esetében ne várjunk változást), és tulajdonképpen azt eredményezi, hogy a szerver tick rate-je 45hz-re javul a korábbi 30hz helyett. Még konkrétabban: a játékos minden egyes tevékenységéről (ez leginkább a lövéseknél számít) lejön további 11ms késleltetés a hálózat oldaláról. Rajzfilmes paródiát kapott a Fallout 4 A rendkívül tehetséges Matthew Shezman a YouTube-csatornájára töltötte fel a paródiáját, ami minden szempontból remekül sikerült. Különösen az a rész az elején, amikor a főszereplő reménykedve kérdezi meg, hogy elkészült-e már a Half-Life 3 (elvégre 2287-et írunk), de csalódással kell tudomásul vennie, hogy sajnos a válasz: nem!
Megjelent a Shadowrun: Hong Kong Extended Edition Több, mint hat órányi új tartalommal, új grafikai elemekkel, feljavított párbeszédekkel érkezett (többek között) a Shadowrun: Hong Kong bővített változata. Aki már rendelkezik az alapváltozattal, az a frissítést ingyen megkapja, de aki még nem, annak jó hír lehet, hogy a Steamen és a GoG-on is 50%-os leértékeléssel lehet megvenni, így mindössze 4,99 dollárért lehet hozzájutni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. Avisto
2016.02.09. 03:07
3dm: biztos tudnak a síkok közt utazni, és egy alternatív valóságban pedig feltörik a játékokat, ahhoz hasonlítják majd.

Nekem is ez volt az első gondolatom amúgy
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. KatonaKM
2016.02.09. 07:07
Hey, Look Up! > haha! A fotón kicsit túl van tolva az izomagy, komám! Szerintem BMW-je van a fiatalembernek.

Játéktmarketing szempontból: A legelső találkozáson, ezen a fotón sikerült két annyira ellenszenves alakot feltüntetni - egy lapát sztereotípia az egész - hogy a második fotót már nem várnám meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. predike07
2016.02.09. 07:23
Ez a 3dm dolog érdekes.Egyrészt amit leírtatok.Másrészt meg mióta érdekel egy törő csapatot az eladási statisztika???
Valami van itt a háttérben.
Most majd mindenhol azt fogják hangoztatni,hogy mennyire sok lett az eladás.
Ami egyébként is nagy volt neves játékoknál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Samanoske
2016.02.09. 09:25
Mintha valami csodacsapat lenne,csak hozzák a szokásos kínai minőséget.
Ezek szerint a multiplayereket feltörik továbbra is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Szefmester
2016.02.09. 09:47
A 3DM hírből kimaradt hogy ez a csapat most egy évig fordításokat fog csinálni, amolyan törés jelleggel lokalizálnak játékokat.. pénzért. A hápogás a nehéz törések miatt jobbára azért van mert az csak dicsőséget hoz, ez meg pénzt is.
Az lesz a röhej hogy az eladások nem fognak számottevően emelkedni, sőt talán még csökkenni is fognak, mert nem tudják kipróbálni őket a játékosok.

A hey Look up kampányból meg semmit sem tudtam meg. Jópofa videó, vicces kamerás képek, és kb ennyi. Legalább artworkoket megosztottak volna, mert ez így semmi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.02.09. 11:05
Azért tegyük hozzá, hogy a hápogás olyan törések miatt történik, amiket rajtuk kívül senki nem tudott véghezvinni, pedig van pár erre szakosodott csapat odakint. Továbbá ehhez a munkához már egy kisebb szerverparkot kell nekik fentartani, amit ki kell fizetni. Nem tudom miért lenne ördögtől való, ha pénzt szeretnének csinálni. Te is szeretsz pénzt keresni, én is és még az ncore is reklámokból és adományokból tartja fenn magát.

Amúgy én is kiváncsi leszek, hova fog ez vezetni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. BReal
2016.02.09. 11:08
"division: hiába modellezték le pontosan manhattant ha downgradeelve van az összkép."

Ez a hsz nem lepett meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. PACSA
2016.02.09. 15:56
Division:
Én nem tudom, hogy hol hasonlóság a játék és a valóság között.
Az hogy vannak ablakok és homlokzatok 1 épületen sőt még emeletek is az még nem hasonlóság.
Vannak olyan képek ahol még az ablakok számát+ablakkeret színét és a szintek számát se sikerült eltalálni.
Sikerült néhány főbb épületet google maps segítségével megcsinálni gratulálok. Ennyi idő alatt ezért ez nem nagy karrier.
Marketing gépezetnek sikerült behülyíteni a népet, de nem tűnik ki a tömegből.
Minden napra jut 1 video, hír bármi, de akkor se lesz eladhatóbb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Dante73
2016.02.09. 17:23
Szerintem csak simán haverek a Denuvo-s arcokkal. És így akarnak szívességet tenni. Vagy inkább jól meg lettek fizetve? (Mellesleg, közben elmennek dolgozni) Nagy cucc, majd valaki más feltöri, max nem lesz scene release. MGS5 például nem scene, és működik, így is... (Ha jól tévedek, az is Denuvo-s)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. ChoSimba PACSA
2016.02.09. 17:40
+1
Szinte köze sincs a valósághoz, nem tudom miről beszélnek. Alig van pont, ahol stimmelne valami. Talán épülettömeg szintjén rendben van, de már a nagyobb részletek sem stimmelnek, nem hogy a kicsik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Szefmester eriol
2016.02.09. 17:44
Sokan vannak akik hobbiból csinálnak dolgokat. Pusztán a dicsőségért. Lehet egy idő után belefáradnak és abbahagyják... De csak úgy lelépnek dolgozni (mintha eddig mindenki éhenkórász homeless lett volna), és beböffentenek valami ürügyet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!