iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.02.10.

Dátum | 2016. 02. 10.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Dragon’s Dogma: Dark Arisen - nagyon sikeres PC-n A Capcom ma bejelentette, hogy a Dragon’s Dogma: Dark Arisen az eddigi leggyorsabban fogyó PC-s játéka a kiadónak. De ha ez még nem lenne elég, akkor a legkelendőbbek között is ott van: néhány hét elteltével körülbelül annyit adtak el belőle, mint hasonló idő alatt a Dead Rising 3-ból és a Resident Evil HD Remasterből. Antoine Molant a kiadótól elmondta, hogy rendkívül elégedett a Dragon’s Dogma: Dark Arisen teljesítményével, és a sikert az értő közönségnek, valamint a jól sikerült PC-s változatnak tudja be. Még mindig készül film Sonic alapján Évek óta hitegetnek már minket azzal, hogy film készül Sonic the Hedgehog alapján, de ezidáig semmi konkrétumot nem tudtunk meg a projekttel kapcsolatban. A SEGA nagyfőnöke, Hajime Satomi most azt mondta, továbbra is készül a film, és valamikor 2018 folyamán lehet számítani a megjelenésére. Megtudtuk, hogy a SEGA a Sony Pictures stúdióval dolgozik együtt a megvalósításon, és elképzelhető, hogy élőszereplős felvételeket vegyítenek majd számítógépes grafikával - a Ratchet & Clank-filmmel ellentétben tehát valószínűleg nem kizárólag CGI-re számíthatunk. A projektben jelenleg a Halálos iramban producere, Neal Moritz, valamint az Upright Citizens Brigade két írója, Evan Susser és Van Robichaux vesz részt biztosan. Megjelent az Assassin’s Creed Chronicles: Russia Az Oroszországban játszódó epizóddal teljessé vált az Assassin’s Creed Chronicles-trilógia. Nem mondjuk, hogy teljes az örömünk, mert valójában ezek a játékok több hatalmas ziccert is kihagytak, és eléggé középszerűen sikerültek (bővebben majd a tesztben), de azért érdemes megemlékezni róla, hogy most már mindhárom rész elérhető, és itt egy közös launch trailer is nekik:
Ingyen World of Warcraft járhat a Warcraft-film nézőinek Még nem biztos, de a Blizzard erősen fontolgatja annak a lehetőségét, hogy mindenki megkapja a játékot ingyen, aki megnézni a filmet. Sőt, a csomagot jelenleg World of Warcraft: Ultimate Movie Editionnek nevezik, és tartalmazná az alapjátékot, valamint az összes kiegészítőt a Legionön kívül, valamint egy hónapnyi ingyenes játékidőt. Mindenesetre a Blizzardnak még van egy kis ideje eldönteni: a Warcraft-film június 10-én kerül a mozikba, a Legion kiegészítő pedig legkésőbb szeptember 21-én jelenik meg. The Division - változatosan megoldható küldetések A nyílt béta előtt a Ubisoft igyekszik még többet megmutatni a játékból. Most például az IGN-nek mutatták meg, hogy a különböző küldetések többféle módon is megoldhatók, és egyértelműen az volt a cél, hogy választási lehetőséget adjanak a játékosok kezébe.
Dupla XP-s hétvége a Star Wars Battlefrontban A Star Wars Battlefront közössége több, mint 4 millió napi kihívást teljesített, úgyhogy a DICE úgy döntött, mindenki megérdemel egy kis jutalmat. Éppen ezért a mostani hétvégén február 12-től kezdve dupla mennyiségű tapasztalati pontot gyűjthetünk össze a játék során. Ez pedig ugyebár azért fontos, mert a megszerzett pontokból vásárolhatunk utána mindenféle dolgot. Project Elea - érdekes sci-fi kalandjáték Bulgáriából A független fejlesztésű Project Elea a bulgár Kyodai stúdiótól érkezik, és az Unreal Engine 4-re épül. Történetünk központjában egy Elea néven futó nő áll, aki egy kolonizációs küldetésre elinduló űrhajón, a Pilgrimage II-n ébredve találja magát. Meglepő módon a hajót vezető mesterséges intelligencia, Kazumi valamiért offline állapotba került, a legénység maradék része pedig már régen evakuált. Nekünk játékosként segítenünk kell visszaállítani Kazumit az életbe, majd meg kell küzdenünk egy idegen erővel, hogy megvédjük a hajót. Közben pedig (jobb esetben) ki kell derítenünk, hogy mi is történt, és így remélhetőleg Elea emlékei is visszatérnek majd. A játék számos puzzle-t és fizikai alapú feladványt ígér. A Project Elea PC-re, PS4-re és Xbox One-ra jelenik meg, és kifejezetten támogatni fogja a VR-os szemüvegeket.
Májusban jelenik meg a következő Sherlock Holmes-játék A Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter kereken a nyolcadik epizód lesz a Frogware stúdió által készített sorozatban. Ezúttal a fejlesztők mindenféle új játékmechanizmust ígérnek, továbbá azt is, hogy a legendás nyomozó a zseniális képességei és intellektusa mellett komoly érzelmi döntésekre is kényszerül majd, amint "a család, a bosszúvágy és a sötét erők" hatása alá kerül. Mindezt május 27-én kapjuk meg PC-n, PS4-en és Xbox One-on. Visszatért a motion capture stúdióba az Uncharted 4 Eredetileg tavaly októberben számoltunk be róla, hogy az Uncharted 4-en minden színész befejezte a munkát, így a motion capture felvételek lezárultak, a fejlesztők pedig már csak a végső simításokat végzik el. Nos, a helyzet az, hogy végül mégsem így történt. Jeremy Yates, a Naughty Dog vezető animátora még úgy vélte, hogy szükség van néhány újabb felvételre, amikhez ő maga öltötte fel a mozgásrögzítéshez használt furcsa ruhát a színészek helyett. Mivel sem Nolan North, sem pedig a többi színész nem volt jelent, feltételezhető, hogy csak néhány átkötő animációra, néhány apróságra volt még szükség a tökéletes eredmény érdekében, valószínűleg semmi komolyabb jelenetet nem módosítottak már.
Két hét múlva jön a The Walking Dead: Michonne A Telltale által fejlesztett, kifejezetten Michonne karakterére koncentráló új sorozat február 23-án jelenik meg PC-re, PS4-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és Xbox One-ra, majd két nappal később érkezik az anyag iOS-re és Androidra. Ezen kívül még két epizód érkezik, egy márciusban, egy pedig áprilisban, a teljes minisoroat pedig 14,99 dollárért lesz majd megvásárolható. A játék egyébként alapvetően nem a sorozatot, hanem a képregényt veszi alapul, így Michonne karaktere is erre épül. Egészen konkrétan a képregények 126. és 139. része között játszódik majd, és egyébként ugyanabban az univerzumban, mint a Telltale-féle "alap" The Walking Dead. Itt van a DriveClub hardcore frissítése Ahogy a fejlesztő Evolution Studios megígérte, a következő 24 órán belül mindenkihez befut majd a DriveClub legújabb frissítése. Ennek legfontosabb része a "hardcore irányítás", mint opcionális lehetőség, ami kikapcsol az autóban minden elektronikus segítséget, valamint a játék beépített segítségeit is leveszi, így jóval keményebb, de valósághűbb élményben lehet részünk. Ezen kívül bekerült hat új változat a Scotland - Old Town pályából, és még rengeteg új kihívás is, egyebek mellett.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. Shinjiii
2016.02.11. 08:10
Már nem azért, de nekem teljesen homály, hogy melyik volt az AC chro 2. része...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. nedcoleman Shinj...
2016.02.11. 08:23
Assassin's Creed Chronicles: India
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. degradator
2016.02.11. 08:27
A Division egy éve még érdekelt volna.
Sajnos, a fegyverek erejére, úgy látom, nem terjed ki a realitásra törekvésük, mert akit mellkason lőnek, egyszer egy rohamkarabéllyal, az hiába visel golyóálló mellényt, nem fog vissza puffogtatni a kis pisztolyával. Valamint sajnos, valóban nem olyan részletes a látványvilág, mint az első videókon és sajnos DLC-sítették a bejárható térkép nagy részét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. kihaennem degra...
2016.02.11. 08:31
a division RPG. aki azt mondja erre hogy ronda vagy ne mrészeltes az eléggé el van tévedve, nagyon szép játék és ha kicsit fejlődsz a fegyvereid is sokkal hatékonyabbak lesznek...modolni kell a fegyókat és kész... hibátlan
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. degradator kihae...
2016.02.11. 09:21
Nem állítottam, hogy ronda, vagy nem részletes. De a korai videókon jobban össze volt rakva a környezet.
Ha egy akkora puskát, amekkorát ez a fazon lóbál, még upgrade-elni kell ahoz, hogy egy lövvéssel elintézzen valakit, akkor bizony gumi lövedéket használ.
A Fantasy RPG-ben sem szeretem, mikor egy kétkezes kard suhintását homlokkal leveszi az ellenfél, majd visszaüt.
Sajnos a téma amibe belenyúltak, hozza magával, hogy még a kis méretű fegyverek is halálosak messziről. Onnantól, hogy nem így programozták le, számomra bukik a mutatvány.
Lehet upgradelni lámpával, coputeres célzórendszerrel, vagy akármi, de ha az erejét fejlesztik, akkor max annyi, hogy 500 méterről halálos, vagy 1500-ról. Itt meg max 50m-en van a kűzdőtér.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. BReal
2016.02.11. 10:32
Degradator a személyes meglátásaim:

1. Igen, csúnyább lett, mégis a játékok zöme örülne, ha úgy nézne ki, mint a Division.
2. Szerintem te lennél az elsők között, aki kilépne a játékból, ha egy lövés után meghalnál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. SnowCat
2016.02.11. 10:49
Dragon’s Dogma: Dark Arisen nem véletlen sikeres, tényleg nagyon jó lett a port.
Az irányítást leszámítva, Bill+Egérrel annyira használhatatlan hogy leszaladtam venni egy x360 kontrollert hozzá. Nem bántam meg mondjuk!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. degradator BReal
2016.02.11. 11:12
A 2. ponttal nem értek egyet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. magerg
2016.02.11. 12:11
Látom a Division-ös AI a szokásos csonthülye lesz. A küldetéstípusokkal sem erőltették meg magukat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.02.11. 12:12
Szerintem is rosszabb a látvány ahhoz képest amit mutattak és a mai gépek is lazán elbírnák, csak akkor meg kéne tanulniuk optimalizálni + a konzolosok sírnának. Ezért szívunk mi PC-sek..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. firebird18...
2016.02.11. 19:38
ha valakinek gyenge a the division akkor ne easy.ben hanem hard ban játszon majd vele. Egyébként ezt minden játéknál alkalmazhatnák hogy a könnyü fokozatban mindenki lazán végég tudja játszani és ahogy emelgeti a nehézségi szinteket ugy lenne agresszívebb. De van olyan hogy a leggyengébb módban is játszhatatlan már az első pálya is azokat nem engedném kiadni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!