iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.03.04.

Dátum | 2016. 03. 04.
Szerző | Freelancer
Csoport | JÁTÉK

Új traileren a Timbleweed Park Új trailer érkezett Ron Gilbert és Garry Winnick a régi idők LucasArtsos kalandjátékainak hangulatát visszahozó művéhez, az augusztusban debütáló Timbleweed Parkhoz. A videóban az öt játszható karakter egyike, Ray különleges ügynök narrálja a látottakat.
Ingyenes új tartalom a The Divisionhöz Bár a Ubisoft általunk a béta kipróbálása után némi óvatossággal kezelt TPS-e csak a jövő héten jelenik majd meg, már jó ideje tudni lehet, hogy még ebben az évben három DLC-vel fog bővülni. A cégnél azonban gondoltak azokra is, akik nem tudnak vagy akarnak beruházni a szezonbérletbe, ezért ingyenesen elérhető bővítményekkel is szinesíteni fogják az alapjátékot. Az áprilisi frissítést követően a játékosok egy Incursions-nek nevezett, izzasztó, de komoly jutalmakkal kecsegtető raidben tehetik majd próbára magukat, illetve arra is lehetőségük lesz, hogy a kooperatív küldetések során elcseréljék csapattársaikkal a zsákmányt. A májusban esedékes újításokról még nem sokat tudni, az azonban biztos, hogy a Dark Zone-ban járva-kelve új lehetőségekbe botlunk majd bele, valamint a Columbus Circle-nél is meggyűlik majd a bajunk a fosztogatókkal. Mit rejt a Baldur's Gate Siege of Dragonspear gyűjtői kiadása? Március 31-én jelenik majd meg a Baldur's Gate első és második része közötti eseményeket elmesélő Baldur's Gate: Siege of Dragonspear, aminek a hagyományos változata mellett immár a gyűjtői kiadása is megvásárolható. A százharminc dollárba kerülő csomag megvételét és kézhez kapását követően a miénk lehet a a Siege of Dragonspear egy digitális kópiája, valamint az új epizód és a Baldur's Gate: Enhanced Edition DVD-je. Az ízléses, díszcsomagolású doboz ezen kívül a két játék zenéjét tartalmazó DVD-ket, a Kardpart egy jókora, vászonból készült térképét, a Flaming Fist egyik tagjának, Bence Duncan-nek a jelentését, egy, egyebek mellett a kasztokat, a megidézhető szörnyeket és a varázslatokat bemutató könyvet, egy érmét, egy nyakláncot, valamint egy asztali szerepjátékhoz remekül használható kockaszettet is tartalmaz.
Vegyes hírek a Kingdom Come háza tájáról Örömteli és kevésbé vidám fejleményekkel egyaránt szolgált a Kingdom Come: Deliverance iránt érdeklődők számára a Warhorse Studios. A jó hír, hogy ha annak idején adtunk pénzt az RPG tető alá hozatalára, vagy előrendeltük a játékot, akkor belevethetjük magunkat a bétába. Fontos, hogy az akció még mindig él, így ha beruházunk egy példányba, akkor kipróbálhatjuk, hogy mit is tud a cseh fejlesztők játéka. Rossz hír viszont, hogy az alkotás PC-s verziójának megjelenését eltolták, mégpedig azzal az indokkal, hogy a PS4-es és az Xbox One-os porttal egyszerre jelenhessen meg. Az új dátum nem ismert, de a csapat tagjai szeretnék, ha még idén mindenki játszhatna a végleges verzióval.
Nem érti a Remedy a konzoltulajok felháborodását Mint ismeretes, a Remedy februárban bejelentette, hogy sokak által várt játékuk, a Quantum Break nem csak Xbox One-on, hanem a Windows 10-et futtató PC-ken is elérhető lesz. A stúdiónál érthető módon azt hitték, hogy döntésük nem különösebben zaklat majd fel senkit, hiszen az efféle közleményeknek jellemzően örülni szoktak az emberek. Csakhogy a történetet jegyző és a munkálatokat irányító Sam Lake elmondása alapján a konzoltulajdonosok közül meglehetősen sokan rossz néven vették, hogy a program immár nem Xbox One-exkluzív és ugyancsak színes nyelvezettel adták a csapat tudtára haraggal vegyes csalódottságukat, illetve az előrendelésüket is lemondták. Lake szerint a Remedynél egyszerűen nem tudják mire vélni ezt a fajta hozzáállást mert nem értik, hogy miért fáj az egyeseknek, hogy egy játék más platformokra is megjelenik. Mirror's Edge Catalyst - Harc és mozgás Két új videóval igyekszik felcsigázni a Mirror's Edge rajongók érdeklődését a DICE. Az egyikben azt nézhetjük meg, hogy Faith miképpen is ugrál háztetőről háztetőre, a másikban viszont a küzdelemé a főszerep.
Nem szabotálták a Spintirest Azt követően, hogy egy, percekkel a játék elindulása után fagyást okozó hiba miatt vissza kellett vonni a szovjet járművek szerelmeseinek szánt Spintires Steamen való értékesítését, a hoppon maradt játékosok körében felütötte a fejét a pletyka, miszerint a problémát a játék egy korábbi fejlesztője, Pavel Zagrebelnyj okozta, mégpedig azért, mert ex-munkaadója, a Oovee Game Studios ismételt felszólítások után sem volt hajlandó megadni számára a neki szerinte jogosan járó jussát. Ez értelemszerűen komoly felháborodást okozott, hiszen a huszonöt euróba kerülő játék tulajdonosai teljes joggal úgy érezték, hogy ilyesminek nem lenne szabad előfordulnia. A jelek és a hivatalos kommunikáció szerint azonban nem egy csalódott munkatárs bosszújáról, hanem egyszerű figyelmetlenségről van szó, mert a gondot a túlbuzgó, a legutóbbi frissítés óta a jogtiszta játékokat is törtnek néző másolásvédelem okozta. A probléma egy új patchnek hála elhárult, így újra nekiveselkedhetünk a sok tonnás monstrumokkal az úttalan utaknak. Mozgásban az Obduction A leginkább a Mystről ismert Cyan Worlds játéka, az Obduction nem titkoltan a nagy klasszikus szellemi örököse igyekszik lenni, amire jó esélye van, hiszen bár Robyn Miller már jóideje elhagyta a céget, bátyja, Rand még mindig elnök-vezérigazgatóként vezeti azt. A videóban pillesúlyú spoiler látható, így azt mindenki csakis a saját felelősségére tekintse meg.
Új koncepciórajzokon a Kupolaváros Mint ahogy azt az Overon Station tagjaival készült interjúnkból már tudhatjátok, a Nemere István sci-fije alapján készülő játékban igen éles lesz a kontraszt Teca, az elhagyatott bolygón ragadt csapat űrhajója és a brutalista stílusban megépült Kupolaváros között. A stúdió legutóbbi sajtóközleménye is az eltérő stílusokra hívja fel a figyelmet. "Célunk egy olyan vizuális kontraszt kialakítása, amely szembeállítja a Teca letisztult, elegáns vonalait a város robosztus, brutalista stílusával. Míg az űrhajó elegáns, lekerekített íveivel és könnyű, műanyag anyaghasználatával napjaink jövőképét jeleníti meg, addig a Kupolaváros a 60-as évek retrofuturisztikus elképzeléseiből építkezik; ez a stílus hatalmas betonépületekkel, szögletes idomokkal és fémes, nehéz anyagokkal dolgozik. Főhőseinknek ez szinte időutazás a múltba, mivel túl fiatalok ahhoz, hogy emlékezhessenek a Kupolaváros fénykorára.” – osztotta meg velünk Kovács Péter. “Rengeteget foglalkoztunk a fontos helyszínek vizuális megkülönböztetésével, így mindegyikük egyedi megjelenést és különleges hangulatot kapott.” A különbség tényleg jól látható a lentebb megtekinthető képeken.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

16. kihaennem
2016.03.05. 07:26
" miért fáj az egyeseknek, hogy egy játék más platformokra is megjelenik"
nem az fáj, hanem az hogy éveken át hazudtak hogy exclusive tartalom, még kb 1 hónapja is az volt, xbox youtube csatornán is.... Ha nem hazudnának akkor most nem fájna nekik...... Én amúgy is tojok rá, mert semmi értelmes anyagot nem találtam még ami miatt érdekelne, szép látványos na és?! Megértem a preorder visszamondásokat, elég volt a nagy kiadók hazugságaiból... érezzék hogy lehet következménye, mással nem tudunk visszavágni csak azzal ha nem veszünk meg egy játékot...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. 5hR3kY
2016.03.05. 08:17
Persze! Az összes Xbox One tulaj csak a Quantum Break miatt vette meg a konzolt.
Aki tényleg volt olyan hülye hogy egy játék miatt vette meg a gépet, ráadásul hónapokkal előtte, azokat ilyen közepes userek lehetnek: Nem nagyon okos, de nem kicsit hülye.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Dante73 kihae...
2016.03.05. 09:56
Vegyük már észre. A stúdiók hazudnak. Én amondó vagyok, ez egy sokkal jobb hazugság, mint mondjuk UBI hazugságai, a The Division-al kapcsolatban. Vagy EA bármelyik játékkal kapcsolatos hozzáállása.
Ezt akár meglepinek is lehet venni, avagy kedveskedésnek. Jól látszik az egységsugarú konzol user gyűlölete a PC-s játékosok iránt, ami nem meglepő.... Sokkal inkább szánalmas.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. potocki kihae...
2016.03.05. 10:02
"éveken át hazudtak hogy exclusive tartalom"

TotalBiscuit szerint soha nem állította a Microsoft, hogy exkluzív lesz a Quantum Break. Korrekt videó, a releváns részt linkeltem, de érdemes visszatekerni az elejére és az egészet végignézni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. ianbrenner
2016.03.05. 11:33
"mert nem értik, hogy miért fáj az egyeseknek, hogy egy játék más platformokra is megjelenik"

hát ezek nem sokat tudnak az emberi természetről, ami alapvetően irigy, kicsinyes, önimádó... ld. rögtön az első hozzászólást... nincs itt semi csoda
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. gtas
2016.03.05. 12:29
Azért fáj nekik, mert így mi PC-sek is tudunk játszani vele (ha jó lesz a port) sokkal nagyobb felbontáson/60fps-el, amíg ők csak a röhejes 900p/30fps-t kapják Ebből is látszik, hogy ők is tisztában vannak ezzel a helyzettel. De ha ennyire zavarja őket akkor miért nem váltanak PC-re?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. magerg gtas
2016.03.05. 15:50
Miért nem váltanak PC-re? Talán mert bitang sokba kerül?
Igen, ha profi szinten, nagy felbontással és részletességgel akarsz modern játékokat tolni, akkor megkérik az árát.
Nem kell 150k-s "gémerpécékkel" példálózni, ez ugyanaz mint audiofileknél a hi-fi meg a high end közti különbség.

Ezen kívül van egy meglévő platformjuk, amire megígérték nekik hogy ugyanazt a minőséget adja majd, mint a fullos PC játékok. Kár hogy az egész "next-gen" konzol átverés ilyen szempontból.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Szefmester mager...
2016.03.05. 16:10
Igazad van, vegyen mindenki olcsó konzolt, és vegyen hozzá sok sok játékot... amiből ha 3at veszel akkor vehettél volna annyiért vagy 5-öt pc-re...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Resike gtas
2016.03.05. 16:59
Mert messze van még a karácsony, hogy tudnának írni a Jézuskának.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Dante73
2016.03.05. 21:01
Hagyjuk már, ezt a PC vs Konzol vitát. Tolja mindenki azon, amin úgy érzi neki jobb.
A PC drága, de a játékok olcsóbbak. A Konzol olcsó, de a játékok drágák.
Innen meg beállítottság kérdése, hogy villával eszed a levest, (FPS kontrollerrel. -Szerintem MEGÖLI a játékot a rásegítéssel, ezzel az erővel már filmet is lehetne nézni helyette) de kényelmesen, kanapén, vagy ülsz egy fotelban a gép előtt, a jobb grafikáért, jobb irányításért cserébe.
Aki meg azon rugózik, hogy jajj, megjelenik a másik platformra is, az meg nőjön fel...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Szefmester Dante...
2016.03.05. 21:52
Kérlek, könyörgöm, de komolyan... mondod hogy hagyjuk a vitát, majd nekiállsz ilyen demagógiával dobálózni hogy kényelmesen fotelban... mintha nem lehet a PC képét tévére küldeni és ne lenne vezeték nélküli vezérlés (egér, bill, gamepad)...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Dante73 Szefm...
2016.03.06. 09:27
Arra próbáltam rávilágítani, hogy mind a két tábornak vannak érvei. És a leggyakoribbakat idéztem. Viszont belemenni a vitába felesleges, trollkodás a vége.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. mikej95
2016.03.06. 14:21
Sírnak az X1 tulajok, megvették a rosszabbik dobozt, most meg még a hostageware-nak se örülhetnek. Azért jön Windowsra is, hogy váltsanak az emberek DX12 Win10 only... Úgy érzem aki márkahűséget tanúsít az M$ felé a 2012-es E3-as mutatványuk után az meg is érdemli.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. KatonaKM
2016.03.06. 21:05
Egyre jobb a Kupolaváros dizájnja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim Katon...
2016.03.06. 21:31
Én pont az egyéni stílust hiányolom belőle. Ugyanazok a lekanyarított négyszögsarkok a lapos felületeken, meg ugyanaz a geometria a tárgyakon, amit már ötven másik helyen láttunk.

Egyedül a 10-11-es képeken vélek felfedezni némi újat, amit a sajátjának hívhat, a többi meg lehetne akár Portal, vagy Mass Effect.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. KatonaKM Asagr...
2016.03.07. 21:13
Lehetne és ez azt jelenti, hogy világszínvonalon nyomják
Pre-nosztalgikus stílus, mint ahogy régen képzelték a jövőt. Szinte hiányolom Rózsa Gyurit és az ajándék hangszórók gömbjeit.

De ha valami negatívot kellene mondani, én a tágas tereket tartom pazarlónak - hacsak fel nem találták az ingyen üzemanyagot - mert minden plusz köbmétert milliókba kerül kitölteni a Földön kívül. Bár a nemerei stílushoz hű. Ott az emberek testhezálló rucikban téblábolnak a steril űrállomásokon és művészetekkel múlatják az időt, miközben a robotok dolgoznak helyettük.

Na ezért kedvelem a Shadowrun és Aliens mocsokban fürdő világát. Mert realista és nekik lett igazuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!