iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.04.01.

Dátum | 2016. 04. 01.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Alan Wake helyett Kameo járhat a Quantum Break előrendelései mellé A Quantum Break előrendelése persze elsősorban azért csalogató, mert akkor ingyenesen megkapjuk mellé a PC-s verziót is, emellett pedig ajándékba jár még a csomaghoz az Alan Wake, valamint az Alan Wake's American Nightmare is, azonban itt becsúszott egy kis probléma. A helyzet ugyanis az, hogy míg a Quantum Break csak 16 éven felülieknek szóló ajánlást kapott a PEGI-től, addig az Alan Wake's American Nightmare már 18 éven felülieknek szól a hivatalos besorolás szerint, így a kettőt összecsomagolni nem feltétlenül szerencsés. Azt nem tudjuk egyelőre, hogy pontosan melyik régiókban veszi át a Rare által fejlesztett, az Xbox 360 egyik nyitójátékaként megjelent Kameo: Elements of Power az Alan Wake helyét, de egyre több érintett számol be arról, hogy velük ez már megesett. 18 év után kapott új kiegészítőt a Baldur's Gate Ahogy azt a heti játékmegjelenésekben már megírtuk, érkezik a Beamdog által felújított Baldur's Gate első részéhez az ugyanazon csapat által fejlesztett kiegészítő. Az új sztori a két rész között játszódik, azok történeteit köti össze. Habár eredetileg még DLC-ként jelentették be, végül a készítők szerint a Siege of Dragonspearbe annyira sok tartalmat sikerült belezsúfolni, hogy érdemesebb volt kiegészítőként megjelentetni.
Újabb bizonyíték a Bioshock: The Collection létezésére Korábban a tajvani és a brazil korhatár-besorolásért felelős hivataloknál már feltűnt a Bioshock: The Collection, most azonban már az Egyesült Államok hasonló szervezete, az ESRB is besorolta a játékot. Így jelenleg tulajdonképpen teljesen biztosak lehetünk a létezésében. A kollekció PC-re, PS4-re és Xbox One-ra fog megjelenni, és a Bioshock, Bioshock 2, és Bioshock: Infinite játékokat tartalmazza majd az összes DLC-vel. Nyilvánvalóan a csomag kizárólag felnőtteknek szóló besorolást kapott. Minden jövőbeli Forza Motorsport jön majd PC-re A jelenleg PC-re bejelentett Forza Motorsport 6: Apex valójában a hatodik rész visszavágott, ingyenesen kipróbálható változata. Az egész olyan érzést ad, mintha a Microsoft és a fejlesztő Turn10 még csak kísérletezne azzal, hogy a tavalyi részre építve kihoznak egy autós játékot PC-re is. Nem véletlenül érződik így: Dan Greenawalt, a Turn10 vezetője elmondta, a Forza Motorsport 6: Apex valójában tényleg csak az első lépést képviseli, a jövőben ugyanis minden Forza Motorsport-játék megjelenik majd PC-re. A Forza Horizonról konkrétan nem beszélt, de ezek után meglepő lenne, ha az kimaradna. Total War: Warhammer - mozgásban a vámpírok kampánya A fejlesztők kommentálásával ismerhetjük meg a Vampire Counts kampányt. Megtudhatjuk milyen különleges képességekkel rendelkeznek, és megcsodálhatjuk a térkép-nézetet is.
A Microsoft miatt csúszott a Quantum Break megjelenése A Quantum Break eredetileg a tavalyi ünnepi szezonban jelent volna meg, azonban végül elcsúszott most áprilisra. Mivel a Remedy hajlamos sokat csúsztatni a játékait, arra gondoltunk, hogy a Quantum Break egészen egyszerűen nem készült el, ez azonban Sam Lake szerint nem teljesen igaz. Az úriember elmondta, valójában a Microsoft kérte, hogy csúsztassák el a megjelenést, ugyanis az ünnepi szezonra már így is rengeteg exkluzív játékuk volt - ráadásul például a Rise of the Tomb Raider szerencsétlen módon pont a Fallout 4-gyel jelent meg egy napon. Ez persze nem azt jelenti, hogy a Remedy ne örült volna az extra fejlesztési időnek: "Örömmel fogadtuk az eltolt megjelenési dátumot, hiszen ezek rendkívül összetett és sok kihívást jelentő projektek. Egy ilyen nagy játéknál a végső polírozás rendkívül fontos. Ez ahhoz vezetett, hogy a végső játék sokkal kifinomultabb és jobb élményt nyújt". Katasztrofális állapotban van a RollerCoaster Tycoon World A héten a Steam Early Access rendszerében jelent meg a RollerCoaster Tycoon World, ami már korábban is alaposan felbosszantotta a felhasználókat, a fejlesztőcsapat ugyanis tavaly decemberre már a végleges játék megjelenését ígérte. Akik azonban mégis adtak egy esélyt a játéknak, és kifizették a döbbenetesen hangzó 45,99 eurót érte, szinte egytől egyig csalódtak. A RollerCoaster Tycoon World már több, mint 1100 felhasználói értékelést kapott a Steamen, és messze a többségük negatív, sokan egyenesen hatalmas átverésnek titulálják az egészet. A készítők persze gyorsan reagáltak, és elmondták, hogy a visszajelzések alapján már dolgoznak a feljavított grafikán, az optimalizáltabb motoron, a hibás és borzalmas animációkon, azonban mindez sajnos időbe telik majd.
Félmillió eladás felett jár a Warhammer: End Times – Vermintide A fejlesztő Fatshark stúdió bejelentette, hogy a Warhammer: End Times – Vermintide átlépett egy mérföldkövet: már több, mint 500 ezer példány kelt el belőle. Ez pedig szép eredmény egy kizárólag PC-re megjelent "kisebb" játéktól. A stúdió vezetője, Martin Wahlund elmondta, hogy az általuk vártnál sokkal hamarabb teljesítette a fél millió példányt a játék, és ez egy hatalmas siker egy olyan kis stúdió számára, mint az övék. Wahlund szerint egyébként ettől a csapat még motiváltabbá vált, és gőzerővel dolgoznak azon, hogy tovább támogassák a játékot, és új tartalmakat készítsenek egészen addig, amíg a közösség részéről igény van rá. A következő DLC egyébként májusban fog megjelenni. Máris két óra alatt teljesítették a Dark Souls 3-at A Dark Souls-sorozat mindig is kiemelkedő célpontja volt a speedrunnereknek, és nincs ez másként a harmadik rész esetében sem. Mivel a játék már Japánban megjelent, és sokan végig is vitték, neki lehetett állni a kísérletezésnek, és úgy látszik, meg is van az első rekorder a maga 1 óra 42 percével. Ez valószínűleg fog még lejjebb is menni, mert az első rész esetében 46 perc, a másodiknál pedig 54 perc a rekord, míg a Bloodborne esetében ez 35 perc. Ez persze nem jelenti azt, hogy a Dark Souls 3 rövid lenne: az első beszámolók szerint legalább olyan hosszú, mint az első két epizód. A végigjátszás ideje a felfedezés mértékétől és a gyakorlottságtól függően 30 és 70 óra közé tehető az első tapasztalatok szerint.
Eredetileg korábban jött volna a PlayStation VR Még tavaly is olyan pletykákat lehetett hallani, hogy a PlayStation VR eredetileg idén tavasszal jelent volna, nagyjából egy időben az Oculus Rifttel és a HTC Vive-val. Most a Sony Computer Entertainment (ami mától egyébként Sony Interactive Entertainment hivatalosan) alelnöke, Masayasu Ito elárulta, eredetileg tényleg az volt a terv. Hogy miért módosították mégis idén októberre? Nos, a frissebb piackutatások azt mondták, hogy a PlayStation VR iránt jóval többen érdeklődnek, mint arra a Sony eredetileg számított. Ez azt is jelenti, hogy sokkal több egységet kell legyártania a cégnek az indulás pillanatára, így inkább a késleltetés mellett döntöttek. A Sony idénre 1-2 millió PlayStation VR eladását tervezi, de könnyen lehet, hogy még ezek a készletek is szűkösek lesznek, hiszen az első előrendelési hullámban már minden elfogyott.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. Meteoreso
2016.04.02. 20:48
Ebben nem sok látszik a vámpírosból, a törpésből legalább van értékelhető
Videó
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2016.04.04. 08:08
RTC World = fail. Pedig ígéretesnek tűnt. Na majd talán a Planet Coaster szerencsésebb lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!