iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.05.30.

Dátum | 2016. 05. 30.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Megerősítve: tényleg késik a No Man's Sky A múlt héten beszámoltunk arról, hogy a No Man's Sky június helyett csak valamikor később jelenik meg, valószínűleg júliusban vagy augusztusban. Akkor ez még csak (több forrásból megerősített) pletyka volt, most már azonban maguk a készítők is bejelentették, hogy tényleg ez a helyzet. A PlayStation Blogon a Hello Games vezetője, Sean Murray árulta el, hogy augusztus 10-re tolódik a megjlenés napja. Erre egész egyszerűen azért volt szükség, mert a fejlesztés ugyan nagyon jól alakult, és mindennel elkészültek, amivel szerettek volna, azonban még néhány hétnyi polírozásra szükség van ahhoz, hogy a végeredmény tökéletes legyen. Murray szerint olyan játékot készítettek, amit még korábban senki, ráadásul mindezt egy kis csapattal. Azonban, ha már végigküzdötték a fejlesztés hosszú éveit, akkor nem a végén akarnak megbotlani. Érkezik a Batman: Arkham Knight GOTY Edition A német Amazon oldalain tűnt fel a Batman: Arkham Knight új kiadása, a Game of the Year Edition. Ez persze logikus: a játék lassan egy éves lesz, és megjelent hozzá minden kiegészítő, így hamarosan érdemes lehet ezt újra eladni, csak éppen egybe csomagolva. A különböző források szeront a Batman: Arkham Knight GOTY csak PS4-re és Xbox One-ra jelenik meg, ami nem is csoda, hiszen a PC-s változat a mai napig nincs valami jó állapotban, ráadásul az összes kiegészítő sem jelent meg ott. Tulajdonképpen a Warner egy ponton inkább feladta a próbálkozást.
Dinamikus időjárás és dinamikus napszakok nélkül jön a Gran Turismo Sport Habár a Gran Turismo korábbi részeiben már bizonyos pályákon elérhető volt a dinamikus időjárás és a napszakok váltakozása, ez a Gran Turismo Sportból kimarad. A készítők ehelyett azt a lehetőséget adják meg nekünk, hogy a verseny előtt beállíthassuk az időpontot - az időjárásról még nem esett szó. Yamauchi mester, a Gran Turismo-sorozat legendás atyja ezt azzal indokolta, hogy így garantálni tudják a stabil 60fps-t, valamint a jobb képminőséget. A Gran Turismo mindig is az atomstabil 60fps-ről volt híres, ezt a sorozatot azonban a hatodik rész némileg megszakította - Yamauchi valószínűleg ezt nem akarja megismételni. Holnaptól modtámogatást kap az Xbox One-os Fallout 4 És ezzel történelem íródik, hiszen a Bethesda korábbi játékai eddig sohasem voltak moddolhatók konzolon (sőt, igazából a játékok legtöbbje egyáltalán nem). Mindez hamarosan megérkezik PlayStation 4-re is, bár arra dátumot még nem tudunk - vélhetően a szokásos 30 napos exkluzivitási időszakot követően. Egyelőre annyit tudunk biztosan, hogy a modok maximális méretét 2GB-ban maximálizálta a Bethesda. Ezen kívül ha betöltünk egy korábbi játékállást, és aktiváljuk a modokat, akkor az nem hat majd ki automatikusan az adott mentésre, hanem ehelyett egy külön mentési ág jön létre, ami kifejezetten a modolt verzióra vonatkozik - onnantól kezdve tehát két mentésünk lesz, egy alap és egy modolt. Érdemes továbbá megjegyezni, hogy a PC-hez hasonlóan beállíthatjuk, hogy milyen sorrendben töltődjenek be a modok. Ez a stabilitás miatt fontos, ugyanis bizonyos modoknak szüksége lehet más modokra ahhoz, hogy működjenek, illetve más esetben konfliktusok is kialakulhatnak. Végül pedig: az achievementek kikapcsolódnak, ha modokat használunk, de ez azt hiszem, hogy érthető is. Megjött a teljes SMITE a PlayStation 4-re Oké, valójában csak holnap érkezik, de mire ezt a legtöbben olvassátok majd, már pont holnap lesz. A Hi-Rez Studios ugyanis bejelentette, hogy május 31-én végre megjelenik PlayStation 4-re. A végleges verzió változtatási között olyan apróságok szerepelnek, mint hogy most már a játék stabil 60fps-sel fut a bétában tapasztalt 30-hoz képest (igaz, teszt jelleggel ott is bekapcsolható volt a 60), bekerült két új játékmód, melyek az 5v5-ös összecsapásokra koncentrálnak, és négy új istenség is, így összesen már 75 áll rendelkezésre.
Javítást kapott az Uncharted 4 többjátékos módja Megjelent az 1.05-ös patch az Uncharted 4-hez, ami kifejezetten a többjátékos mód hibáit hivatott orvosolni. Ezek között élen áll, hogy eddig az animációk exploitolhatók voltak a tauntoknál, illetve számos probléma akadt a többjátékos partikhoz való csatlakozáskor. Ezen kívül a javítás azt ígéri, hogy ha viszonylag normális internetkapcsolattal rendelkezünk, akkor jelentősen csökkenhet bizonyos esetekben a lag, illetve a lag nyomán előkerülő láthatatlan, vagy sebezhetetlen ellenfelek száma. Továbbá a korhatárt is módosították néhány régióban a multiplayerre vonatkozóan, de ez már csak formalitás. Mafia 3 - így készült New Bordeaux városa Habár eredetileg a készítők azt hintették el, hogy New Orleans városában kalandozhatunk majd, azóta már kiderült, hogy a Rockstar saját kis univerzumában ezt New Bordeaux-nak hívják - a kiszivárgott térkép szerint a Red Dead Redemption 2-ben is ez lesz a neve. A lényeg azonban az, hogy a játékban található várost egyébként tényleg New Orleans alapján mintázták, csak éppen annak "legjobb részeit" ültették át a virtuális világba, felturbózva olyan dolgokkal, hogy azok egy videojátékos környezetben is érdekesek legyenek. A város egyébként teljesen nyitott és felfedezhető lesz a játék elejétől kezdve, így szabadon vezethetünk majd ide-oda, azonban ha a történetet követjük, akkor szépen-lassan, szakaszonként vezet majd végig minket az egyes kerületeken.
Ezen a héten mutatkozik be a The Order: 1886 fejlesztőinek új játéka A The Order: 1886 és a God of War: Ghosts of Sparta fejlesztéséről elhíresült Ready at Dawn ezen a héten mutatja majd be új játékát. Sajnos azt nem tudjuk, hogy pontosan mikor. Azt viszont tudjuk, hogy a játékot tulajdonképpen a GameStop áruház adja majd ki, hiszen az elindított egy olyan programot, melynek keretein belül különböző játékokat karolnak fel, és látják el a kiadó feladatokat. Ezt a GameStop GameTrust név alatt futtatja, és a Ready at Dawn stúdiót az elsők között szerződtették. Nyilván az új játék nem lesz olyan kaliberű, mint a The Order: 1886, de nem kizárt, hogy a technológiát azért felhasználják majd. Dead Island Definitive Collection - csak egy játék lesz a PS4-es lemezen Érdekes helyzetbe került a Deep Silver kiadó a Dead Island Definitive Collection kapcsán. Úgy tűnik ugyanis, hogy a PlayStation 4-es lemezen csak egy játék, a Dead Island kap majd helyet, a kollekcióhoz járó Riptide kiegészítőt külön kell majd letöltenünk. Mindez nem azért történik, mert a két játék nem fér rá egy lemezre, amit az is megerősít, hogy az Xbox One-os kiadáson rajta lesz a lemezen mindkét rész. A kiadó annyit mondott, hogy a PlayStation 4 esetében egy akadályba ütköztek, mely szerint "nem lehet két különböző multiplayer játék egy lemezen". Mikor aztán a rajongók felvetették, hogy az Uncharted-gyűjteménynél és a Borderlandsnél is megoldották ezt, a Deep Silver kicsit pontosított: "Igazatok van, egy kicsit jobban is megfogalmazhattuk volna ezt. A lényeg az, hogy két különböző menü kell a két játéknak, és nem rakhatjuk csak úgy lemezre őket, mint az Xbox One-nál".
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. FaL
2016.05.31. 10:17
Ezt sosem értettem és valszin nem is fogom, hogy a japán gamedev-ek mivel "érdemelték" ki a 'mester' jelzőt? (pl.: InGen hőn szeretett Kojima-mestere)
Mert rajtuk kívül 1000 és egy másik legendás és meghatározó gamedev van nyugaton és keleten egyaránt, de azok soha nem érdemelték ki ennek az oldalnak a hasábjain a 'mester' jelzőt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. perneki FaL
2016.05.31. 21:57
Szerintem azért kap 'mester' jelzőt valaki mint Kojima, mert nagy nyomot hagyott a játéktörténelemben, innovatív dolgot. Az a baj ma már hogy többet halljuk az EA, meg a UBORKASOFT-ot, mint hogy ki készítette a játékot. Kötve van mindenkinek a keze, ma már túl nagy pénz 1 játékot megcsinálni ami előrelépés lenne szerintem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!