iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.06.20.

Dátum | 2016. 06. 20.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Még idén megjeleneht a PlayStation 4 Neo A PlayStation 4 Neo kapcsán sokféle pletykát hallottunk már, melyek egy része idei, más része pedig jövő tavaszi megjelenésről szól. Most a Digital Foundry újabb belsős forrásokat talált, melyek mindegyike azt mondta, hogy a PlayStation 4 Neo még idén megjelenik. Ezzel együtt azonban arról már senki nem tudott nyilatkozni, hogy az idei megjelenéshez mikor jelentik be a konzolt. A legvalószínűbb eset az augusztusi GamesCom, hiszen a PlayStation mindig is rendkívül népszerű volt Európában, illetve a másik lehetőség még a Tokyo Game Show, ez azonban kicsit valószínűtlennek tűnik. Launch traileren a Mighty No. 9 Június 24-én, azaz még a héten a boltokba kerül a Kickstarter egyik legsikeresebb játéka, a Mighty No. 9. A Mega Man néhány készítőjétől érkező, és egyben a Mega Man szellemi örökösének szánt anyagért maga Keiji Inafune volt a felelős, de az első külföldi értékelések alapján nem úgy tűnik, hogy jó munkát végzett volna.
Fegyverszakértő segített a Battlefield 1 hangjainak elkészítésében Habár ma már nem meglepő, hogy a játékok hangjainak elkészítésében olyan szakértők működnek közre, akik egyébként akár Hollywoodnak is szoktak dolgozni, de a Battlefield 1 esetében sikerült egy igazi fegyverőrültet keríteni. Aleks Grondal, a játék producere elmondta, hogy a DICE az Egyesült Államokban és Svédországban is rögzített hangokat a fegyverekhez, azonban az volt a probléma, hogy nem tudtak mindent beszerezni a klasszikus első világháborús fegyverekből. De semmi gond, mert jött a fegyverszaki, aki rávilágított, hogy valójában a második világháborúban használt fegyverek az első világháborús alapra épülnek, azokat fejlesztették kicsit tovább. Éppen ezért sokszor csak apróságok változtak, ami azt jelenti, hogy a hangjuknak nagyjából (vagy akár teljes egészében) meg kell egyeznie - esetleg utólag apróbb módosításokat kell végezni rajtuk. Jó lesz a Nintendo NX - legalábbis a CD Projekt RED szerint A CD Projekt RED kommunikációs vezetője, Mario Döehla elmondta, hogy a Nintendo új konzolja a jelenlegi állás szerint "fantasztikus lesz", és ezt onnan tudja, hogy már hozzáférésük van a korai fejlesztői példányokhoz, és olyan dolgokat tapasztaltak, amik eddig még nem szivárogtak ki. Döehla ezzel együtt arra is utalt, hogy a Nintendo NX a közelében sem lesz a 6tflops teljesítményű Xbox Scorpiónak. "Ez sosem volt a Nintendo célja. Lehet-e jobb, mint az új Xbox? Ez egy realisztikus megközelítés lenne a Nintendo számára? Szerintetek megvannak a kapcsolatai a cégnek ahhoz, hogy egy ilyen konzolt elkészítsen egy elérhető áron? És jó lenne ez bárkinek? Nem. Valószínűleg senki nem fejlesztene rá játékokat. Ettől függetlenül azonban eszméletlen lesz!" - zárta Döehla. Tíz percig mozog az Inside A Limbo készítőitől érkező Inside a Microsoft E3-as konferenciáján kapta meg a végleges megjelenési dátumát, ami egészen konkrétan július 7-e. Túl sok játékmenetet azonban nem láthattunk eddig, amit kiválóan tudunk pótolni az alábbi videóval.
Teljesen új címen dolgoznak az Evolve fejlesztői A Turtle Rock stúdió több új álláshirdetést is közzétett a honlapján, melyek egyértelműen arra mutatnak, hogy egy eddig bejelentetlen új anyagon dolgoznak a srácok. Többek között egy narratív direktort, és egy vezető grafikust is keresnek. Ebben az egészben azonban az az érdekes, hogy most már szinte biztosan kijelenthetjük, hogy a Turtle Rock nem dolgozik az Evolve folytatásán. Ehhez ugyanis az kellene, hogy a stúdión belül két csapatot alakítsanak ki, ez pedig erősen valószínűtlen. Persze ez nem is csoda: habár az Evolve-ot jól fogadták a kritikusok, valójában sosem lett igazán sikeres, leginkább a rendkívül borzalmasan kezelt DLC-k következtében. Folyamatosan lerántja az Overwatch szervereit a Lizard Squad A múlt héten többször, majd a hétvégén és hétfőn is álltak az Overwatch szerverei több-kevesebb ideig. A játékosokat folyamatosan kidobálták a szerverek, akik ezért aggódtak, hogy meccs közbeni kilépésért majd büntetést kapnak. Ez persze nem történt meg, és nem sokkal később a Blizzard beismerte, hogy DDoS-támadás alá kerültek. Ezek a támadások nem tartottak sokáig, viszont így is rendkívül sok kellemetlenséget okoztak, később pedig az egészet a Lizard Squad egyik tagja vállalta magára. Reméljük, hogy hamarosan megjelennek nála a rendőrök. Négy percig mozog a Titanfall 2 Habár a Titanfall 2 az idei E3 egyik legnagyobb neve, furcsa módon mégsem láthattunk belőle sok játékmenet-felvételt - annak ellenére, hogy még idén megjelenik. Most ezt pótolhatjuk négy percnyi felvétellel az E3-ról, ami egyébként számos dolgot felfed előttünk: az új titánokat, azok képességeit, a kampós kötelet, és a teljesen új, TPS-nézetből vetített kivégző mozdulatokat. A Titanfall 2 egyébként októberben jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
A Xenoblade fejlesztője is dolgozik az új Zelda-játékon Azt gondoltátok, hogy véletlenül emlegetik a fejlesztők a Xenoblade Chronicles X-et az új Zelda kapcsán? Nos, nem! Ma ugyanis kiderült, hogy a Xenoblade-sorozatot készítő Monolith Soft is dolgozik a The Legend of Zelda: Breath of the Wildon a Nintendo csapata mellett. A legendás Shigeru Miyamoto elmondta, hogy a Nintendo mellett majdnem százan besegítenek a projektbe a Monolith-tól, és szerinte ez rendkívül sokat segített a játékon - a Monolith ugyanis hatalmas szerepjátékos tapasztalattal rendelkezik, és otthon vannak a nyitott világú anyagok elkészítésében is. Mindez persze nem véletlen, hiszen a Monolith most már a Nintendo tulajdonában áll, és tulajdonképpen azon kevés csapatok egyike, akik a cégen belül saját néven, és viszonylag külön tudnak működni a többiektől. Kicsomagoljuk az Xbox One S-t Megjöttek az első kicsomagolós videók a vékony Xbox One-ról. Az alábbi például azért is hasznos, mert élőben láthatjuk, hogy mennyivel kisebb az új konzol a réginél. Konkrétan egyébként 40%-kal, csak éppen a Microsoft hivatalosa képei néhol kicsit átverősek lehetnek. Ezzel együtt persze az Xbox One S tényleg jóval kisebb, és tényleg jobban néz ki, mint elődje. Jelenleg háromféle verzióban kapható: 500GB-os, 1TB-os és 2TB-os kiadásban, melyek rendre 299, 349 és 399 dolláros áron kerülnek forgalomba.
Elutasította az Electronic Arts a Rocket League-et Patrick Söderlund, az Electronic Arts stúdióinak vezetője ma elmondta, hogy annak idején a Rocket League fejlesztői megkeresték őket a játék ötletével, de ők elutasították azt. Söderlund megemlíti, hogy természetesen a mai napi bánja a döntést, és éppen ezért hozták létre az EA Originals néve futó kezdeményezést, melynek keretein belül független fejlesztőket karolnak fel, és segítik piacra a játékaikat. "Szeretném-e, ha én találtam volna meg a Rocket League-et? Persze! Szeretném-e, hogy az EA tulajdona legyen a játék? Persze, hogy szeretném! Számunkra az a lényeg, hogy megtaláljuk az olyan embereket, akik ilyesmiket csinálnak, segítsünk nekik elkészíteni és piacra segíteni ezeket a termékeket, és hogy végső soron másfajta termékeket készítsünk, mint a szokásos" - mondta Söderlund.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. i2k010
2016.06.21. 07:01
Egy kis elgépelés:

"Még idén megjeleneht a PlayStation 4 Neo"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. magerg
2016.06.21. 08:20
Ez a Battlefield 1-es szakértő azt is megmondta az illetékeseknek, hogy akkor még sokkal kevésbé voltak elterjedve a full automata kézifegyverek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!