iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.06.21.

Dátum | 2016. 06. 21.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

The Surge - a Dark Souls által megihletett fejlesztők második játéka Azért a második, mert az első a Lords of the Fallen volt, amit szintén a Dark Souls ihletett. A The Witcher 3 fejlesztőiből alakult új lengyel stúdió első játéka megfelelően sikeres volt ahhoz, hogy újabb anyagba vágjanak bele, melynek végeredménye a The Surge. Ez azonban most már több ponton is különbözik a Dark Soulstól. Egyrészt a jövőben játszik egy sci-fi környezetben. Másrészt pedig egy teljesen új célzási rendszert kapott, aminek segítségével pontosan belőhetjük, hogy melyik végtagot szeretnénk támadni, amire egyébként az ellenfelek is dinamikusan reagálnak. A The Surge valamikor 2017-ben jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
Lány karakterrel is játszhatunk a South Park: The Fractured But Whole-ban Trey Parker és Matt Stone, a South Park két alkotója elmondta, hogy már az első résznél is gondolkodtak azon, hogy lehessen lányt választani, azonban ez akkor nem jött ki. Ennek az egyik oka, hogy az eredeti epizód fantasy világában a lányok egy külön frakciót képviseltek, és egy nagy quest is kapcsolódott hozzájuk. És mire ezt az egészet megírta a két alkotó, már nem lehetett behozni egy lány karaktert a rendszerbe, mert egész egyszerűen nem jött volna ki a történet. Stone és Parker azonban elmondta, hogy a folytatásban mindenképp szerették volna, ha a játékos tud választani lány karaktert is, így az alapoktól erre gondolva építették fel a sztorit. Parker egyébként viccesen megjegyezte, hogy ő minden játékban női hőst választ (már ahol lehet választani), és arra számít, hogy a South Park: The Fractured But Whole-ban is a legtöbben lánnyal vágnak majd neki a kalandoknak - habár azt ő is tudja, hogy ez alapvetően kicsit idegen a South Park-sorozat alapvetéseitől, aminek a főszereplői fiúk. Azt viszont megerősítette, hogy amennyiben lányt választunk, úgy egészen máshogy fognak ránk reagálni a többiek, és számos dialógus, valamint döntési lehetőség megváltozik. A jelenlegi PS4-en futott a Spider-man demója A Sony konferenciáján a legtöbb játék annyira jól nézett ki, hogy sokan kérdezték meg, vajon melyik konzolon is futnak a bemutatók? A mostani PS4-en, vagy már a felújított PS4 NEO-n? Nos, a Sony egyrészt megerősítette, hogy minden játékmenet és felvétel a jelenlegi, eredeti PS4-ről származik, másrészt pedig ezt most megerősítette a Spider-man játékot készítő Insomniac Games is. Igen, a Spider-man tényleg impresszíven néz ki: láthatóan egy nagy, nyitott világgal van dolgunk, és a grafika is kiváló. Éppen ezért szegezték neki a kérdést az Insomniac Gamesnek, hogy ez egyébként biztosan nem NEO? Nos, biztosan! Ezen kívül az Insomniac azt is megerősítette, hogy minden, amit láttunk, az a játék motorjával futó, in-game, valós idejű felvétel.
Szakít a paragon/rengade rendszerrel az új Mass Effect A Mass Effect Andromeda vezető írója, Mac Walters elárulta, hogy a játék nem csak a karaktereket tekintve képvisel teljesen új vonalat, mint az eredeti trilógia, de a döntések tekintetében is teljesen más lesz. Ez egészen konkrétan azt jelenti, hogy elszakadnak az eredeti részek viszonylag egyszerű jó/rossz rendszerétől. Walters szerint a játékok annyit fejlődtek az utóbbi években, hogy egésze egyszerűen a felhasználók nagyobb elvárásokkal ülnek le, és több lehetőséget akarnak. Ezzel együtt az író kitart amellett, hogy Shepard parancsnok történetéhez jól illeszkedett a renegade/paragon rendszer, azonban az Andromédában már ennél több árnyalatot szeretnének megjeleníteni, és nem akarják, hogy minden döntés egyértelműen jó vagy rossz legyen. The Technomancer - kemény ellenfél a környezet Már "nagyon várjuk" a Spiders stúdió legújabb játékát, és szerencsére nemsokára a kezeink közé is kaparinthatjuk, hiszen június 28-án megjelenik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re. Meg kell hagyni viszont, hogy a stúdió korábbi játékaival ellentétben ez most tényleg ígéretesnek tűnik - legalábbis a videók alapján. A The Technomancer a Mars bolygóra kalauzol el minket, aminek a politikai és környezeti viszonyait ismerhetjük meg az alábbi videóból. Ezen kívül láthatjuk, hogyan működik néhány fegyver és képesség, valamint az eltérő harci stílusok.
Egyelőre legfeljebb 900MB-osak lehetnek a PS4-es Fallout 4 modjai A Fallout 4 most már mind Xbox One-on, mind pedig PS4-en támogatja a modokat, azonban egyelőre úgy látszik, hogy a Sony konzolján akadnak problémák. Ezek abból erednek, hogy PS4-en a játék a PC-s textúrákat használja, aminek következtében gondok akadhatnak a teljesítménnyel. A Bethesda már bejelentette, hogy a japánokkal közösen dolgoznak annak megoldásán, hogy miként lehetne optimális méretű textúrákat exportálni PS4-re. A második gond az, hogy a hangfájlok egyelőre nem működnek, ugyanis a PS4 egy saját formátumot használ a hangokhoz, ami sehol máshol nem található meg. A Bethesda itt is együttműködik a Sonyval a megoldáson. A harmadik pedig, hogy az Xbox One 2GB-os limitjével ellentétben PS4-en jelenleg 900MB-ra korlátozódnak a modok. Talán most már nem mondok újdonságot azzal, hogy a Bethesda ebben a kérdésben is a Sony segítségét kérte. Nagyon ütős demót kapott a Unity Engine Az alábbi videót eredetileg a március GDC-n mutatta be a Unity, azonban akkor csak egy rövid verzió szivárgott ki. Most azonban hivatalosan is megkaptuk a teljes változatot, ami valós időben fut egy GeForce GTX 980-as videokártyát felvonultató PC-n, 1440p-s felbontásban. Az anyag a Unity legújabb, 4.5-ös verzióján megy, és egy olyan eszközt használ, ami hamarosan minden fejlesztő számára elérhető válik - ezzel nagyon szép, filmszerű jeleneteket lehet csinálni. Az egész annyira jól néz ki, hogy nagyon sajnáljuk, hogy nem készül belőle tényleg játék.
Először mozog a Warhammer 40K Inquisitor – Martyr A magyar NeoCore által készített, Diablo-szerű izometrikus akció-RPG először látható hosszabb játékmenet-felvételen, akció közben. Az alábbi videót az E3 alatt mutatták be, és nagyon megmutatja, hogy a Warhammer 40K Inquisitor – Martyrban milyen frankón lehet pusztítani a környezetet, ami egy egészen másfajta játékmenetet eredményez.
További Ubisoft-részvényeket vásárolt a Vivendi Ahogy azt megjósoltuk, a Vivendi továbbra is vásárolja a Ubisoft részvényeit. Miután cég átvette az uralmat a Ubisoft testvér-stúdiója, a Gameloft felett (és miután lemondott annak vezérigazgatója, Michel Guillemot), a Vivendi láthatóan folytatja az utat célja felé, ami a Ubisoft megszerzése. Habár tegyük hozzá, hogy a Vivendi továbbra is tagadja, hogy ez lenne a célja, de nem sokkal az E3 után újabb részvényeket vett, így most már 20,1%-os tulajdonrésszel bír a francia kiadóban. Ezen kívül még mindig szeretne egy helyet az igazgatótanácsban, azonban ezt a Ubisoft vezetősége továbbra is ellenzi. A francia törvényeknek megfelelően, ha a Vivendi eléri a 30%-os részesedést, akkor nyílt ajánlatot tehet a cég egészének megvásárlására.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. noPublicFG
2016.06.22. 03:05
A Technomancer a Steamen már megjelenés előtt leárazva 38€-ra. Nem tudom ez most jót, vagy rosszat jelent? Nem is merem megvenni, pedig a videók nagyon csábítók...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. F2Face
2016.06.22. 13:56
"Az anyag a Unity legújabb, 4.5-ös verzióján megy"
nem, nem... 5.4beta-val volt hegesztve.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!