iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.06.27.

Dátum | 2016. 06. 27.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Dátumot kapott a Minecraft-film Ahogy a Warcraft-film lekéste a World of Warcraft népszerűségének csúcsát, és ahogy az Assassin Creed-film is azután fog megjelenni, hogy a sorozat már leélte a jobb éveit, vélhetően ez lesz a helyzet a Minecraft esetében is. Habár nem biztos, elvégre a játék felhasználói bázisa még mindig folyamatosan növekszik. Akárhogy is, a Mojang operatív igazgatója, Vu Bui ma bejelentette, hogy továbbra is dolgoznak a filmen, és már egy konkrét dátumot is kitűztek a bemutatóra... ami nem mostanában lesz. Hanem konkrétan 2019. május 24-én. Vu Bui szerint ennyi időre van szükségük ahhoz, hogy "a film teljesen király legyen". Így néz ki a Game of Thrones-témájú Xbox One Vasárnap este lezárult a Game of Thrones tévésorozat aktuális évada, így a Microsoft úgy döntött, hogy érdemes lenne kiadni néhány konzolt, amiket teljesen átalakítottak a témának megfelelően. Azt azonban már nem gondolták sajnos, hogy ezt világszinten elérhetővé kéne tenni, így az Iron Man-témájú Xbox One-hoz hasonlóan csak Franciaországban érhető el, ráadásul ott sem lehet megvenni, hanem különböző versenyeken lehet megnyerni.
Új kezelőfelület fogja össze a Battlefield-játékokat Habár a DICE jelenleg keményen dolgozik a Battlefield 1-en, szerencsére annyi energiája még maradt a csapatnak, hogy a korábbi részek tulajdonosainak is kedvezzenek egy kicsit. Konkrétan arról van szó, hogy készítettek egy kezelőfelületet, ami a tervek szerint egységesen összefogja majd a Battlefield 4-et, a Battlefield Hardline-t és a Battlefield 1-et. A DICE célja az volt, hogy kényelmesen tudjunk együtt játszani a barátainkkal - így például már egy meccs elkezdése előtt alakíthatunk majd squadokat, és ezt a squadot aztán vihetjük magunkkal a játékok között. És utóbbit szó szerint kell érteni, ugyanis ez a kezelőfelület lehetőséget ad arra, hogy a fentebb említett három játék között gond nélkül ugráljunk, ha éppen olyan játékmód vagy pálya kerül elő, ami nekünk tetszik. Mindezt jelenleg egy szűk réteg számára bocsátotta ki tesztelésre a DICE, de a következő egy-két hónapon belül elvileg mindenki megkapja majd. Hamarosan megjelenik az öt éve készülő Skyrim mod Igen, az Enderal kereken öt éve készül, és valójában egy teljes konverzióról van szó, ami a The Elder Scrolls 5: Skyrimre épül. A mod tervezését már azelőtt elkezdték, hogy a Skyrim egyáltalán megjelent volna, és az egészet 14 ember hozta össze, a munkát pedig Münchenből koordinálták. A készítők ígérete szerint az Enderal jóval mélyebb, filozofikusabb történettel rendelkezik, mint az alapjáték, ami komolyan belemerül olyan kérdésekbe, mint a pszichológia és a vallás. Kikerült azonban az alapjáték szintek szerinti skálázódása, valamint a fejlődési rendszer helyét is átveszi egy, a hagyományosabb szerepjátékokra jellemző szisztéma. Az Enderal német verziója július 1-jén jelenik meg, az angol változatra pedig további egy-két hetet kell majd várnunk.
A teljes Telltale-féle Batman befejeződik idén A Telltale ugyan jellemzően egyre pontosabbá válik az egyes epizódok megjelenésével, késések viszont még mindig előfordulnak. A Batmannél már nem nagyon lesz ilyen, jelenleg legalábbis ez a stúdió terve. A Telltale ugyanis most azt mondta, hogy mind az öt epizódot meg szeretnék jelentetni még idén, tehát legkésőbb december 31-ig. Mindez persze nem egyszerű kihívás, hiszen az egyes részeket nem előre készítik el, hanem folyamatosan dolgoznak rajtuk. Azt továbbra sem tudni biztosan, hogy a Batman-sorozat mikor indul el, de a jelenlegi információink szerint vagy júliusban, vagy augusztusban. Onnantól kezdve pedig körülbelül egy hónap áll a stúdió rendelkezésére minden egyes epizódra. Dátumot kapott a csak bossharcokból álló Furi A Furi annak idején a bejelentésekor azért maradt meg az emlékezetünkben, mert a készítők azt ígérték, hogy az egész játék kizárólag bossharcokból fog állni. A játék viszonylag egyszerű: főhősünk vissza akarja nyerni a szabadságát, és ehhez mindenféle csúnyaságot kell legyőznie. A mozgáskultúránk kimerül a vágásban, védésben, lövésben és kikerülésben, azonban mint minden hasonlóan egyszerűnek tűnő anyagban, itt is azon lesz a lényeg, hogy ezeket hogyan tudjuk használni - és milyen időzítéssel. Most azt is megtudtuk, hogy a Furi július 5-én jelenik meg PS4-re és PC-re (utóbbi a Steamen), és 24,99 euróba fog kerülni.
Regények magyarázzák el a Mass Effect Andromeda előzményeit Ahogy arról már többször beszámoltunk, a Mass Effect Andromeda egy teljesen új történet lesz, egy teljesen új galaxisban - még az előző trilógiában meghozott döntéseink sem fognak számítani. Ezzel együtt biztosan történtek fontos dolgok a trilógia befejezése, és az új sorozat elkezdése között. Ezt a készítők egy regénysorozat útján szeretnék bemutatni, melyek közül az első már idén augusztusban meg is jelenik. Jelenleg összesen négy könyvet terveznek, melyek közül kettő még idén napvilágot lát a Mass Effect Andromeda megjelenése előtt, kettő pedig jövőre érkezik - egy márciusban, egy pedig májusban. Jelenleg még nem teljesen tiszta, de könnyen lehet, hogy az utóbbi kettő már a Mass Effect Andromeda utáni történéseket meséli majd el, esetleg vezeti át a történetet a folytatásba. Megjelenés előtti traileren a The Division Underground DLC Holnap jelenik meg a The Division első fizetős tartalma, az Underground néven futó DLC, valamint mellé az 1.3-as patch. Ahogy arról már az E3 alatt beszámoltunk, ezúttal mélyen behatolunk majd New York alagútrendszereibe, kapunk egy új raidet, új küldetéseket, és persze fegyvereket és felszereléseket. A legfontosabb újítást azonban a véletlenszerűen generált városi dungeonök jelentik.
Szabad űrharcok a Call of Duty: Infinite Warfare-ben A Call of Duty-sorozat mindig is arról volt híres, hogy alaposan megtervezett, lineáris pályákra épült. Az Infinite Warfare mindezt áthelyezi egy sci-fi környezetbe, de alapvetően mindenki pontosan ugyanazt várja játékmenet tekintetében, mint korábban. A Sony E3-as konferenciáján bemutatott demóban azonban emberünk látszólag szabadon repkedett az űrhajóval. A nép erre azt gondolta, hogy ezek a szekvenciák biztosan előre rögzített pályákon működnek, vagyis egyáltalán nincs szabad mozgásunk. Most azonban több bennfentes forrás is arról beszélt, hogy ennek az ellentéte az igaz: az Infinite Warfare-ben igenis szabadon irányíthatjuk majd az űrhajónkat azokon a pályákon, melyeknek ez a célja. Ez pedig azt jelentené, hogy most először kapunk teljes kontrollt egy jármű felett azóta, hogy a sorozat elhagyta a második világháborút.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. noPublicFG
2016.06.27. 23:39
Új kezelőfelület a Battlefieldekhez: -Ebből csak az jött le nekem, hogy a BF4-et még sokáig támogatni fogják, amiért örül a szívem.

A Mass Effect nevetséges.
A Division dlc, uhh... inkább hagyjuk.

A CoD viszont örvendetes. Lehet, hogy még is csak lesz belőle játék?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2016.06.28. 06:16
Az Enderal nagyon ígéretes, de félek összeszedték az összes "átvezetőt" erre a trailerre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. wedgeantil...
2016.06.28. 08:37
Az eddigi Mass Effect regények se voltak rosszak úgyhogy kíváncsian várom.
Azt nem igazán tudom elképzelni milyen film készülhet a Minecraft-ból. Talán mint a Tron-ba bekerül egy fickó a computerbe
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mainframe
2016.06.29. 14:55
"most először kapunk teljes kontrollt egy jármű felett azóta, hogy a sorozat elhagyta a második világháborút"

Állva tapsoljak hozzá, vagy jó lesz így ülve is?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Tapir_606
2016.07.08. 00:41
Ha William C Dietz írja azokat a Mass Effect könyveket, kilóméterről kerüljétek el őket, kivéve, ha rá akarjátok gyűjtani a könyvtárat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!