iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.06.30.

Dátum | 2016. 06. 30.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

The Legend of Zelda: Breath of the Wild - kétmillió eladott példány kell Mivel legalább öt éve kézül az új Zelda-játék, az ember azt gondolná, hogy soha az életben nem fog már hasznot már termelni, főleg, hogy rendkívül kevés Nintendo konzol van a piacon a konkurenciához képest. Elvégre a nagy nyugati játékok ilyen fejlesztési idő alatt több száz millió dollárba kerülnek, hacsak le nem lövik őket menet közben. Úgy látszik azonban, hogy mégsem ez a helyzet, és ez is a Nintendo fejlesztőit dicséri, akik nagyon olcsón tudnak összehozni kiváló minőségű játékokat. Shigeru Miyamoto, a Nintendo fejlesztőinak atyaúristene elmondta, hogy jelenleg körülbelül 100-an dolgoznak az új Zeldán, de a készítők listája összesen 300 embert embert tartalmaz, akik valamilyen módon közreműködtek az évek során. Mindehhez képest nem tűnik olyan soknak, hogy Miyamoto szerint összesen 2 millió eladott példány szükséges ahhoz, hogy a fejlesztési költségek megtérüljenek. Shinya Takahashi, a Nintendo fejlesztési vezetője azonban elmondta, hogy az új Zelda még ennél is fontosabb feladatot tölt be. A Nintendo ugyanis azon igyekszik, hogy tovább csökkentse a fejlesztési költségeket, és ehhez például az egyes játékok motorjait is igyekszik majd újrahasznosítani. A The Legend of Zelda: Breath of the Wildhoz például egy nagyon komplex fizikai engine-t készítettek el, valamint alaposan kidolgozták a játékelemek streamelését a nyitott világban, aminek mindenképp hasznát fogják venni a jövőben. Dátumot kapott a PlayStation 4-es Neverwinter Nem éppen egyszerű a Neverwinter históriája. A játékot a City of Heroes és a Star Trek Online anyagokért felelős Cryptic Studios készítette még 2013-ban. Akkor kizárólag PC-re jelent meg, ám az átütő siker elmaradt, így hamarosan szükségessé vált a konzolos változatok fejlesztése is. Ezek közül elsőként az Xbox One-os verzió jelent meg, és azóta is mindkét változat szépen-lassan bővül. Most pedig elérkezett az idő arra, hogy PlayStation 4-en is napvilágot lásson a játék. Erre egészen konkrétan július 19-én fog sor kerülni, de 19,99 euróért megvásárolhatjuk a korai hozzáférést, aminek segítségével már július 12-től tolhatjuk. Összesen eddig kilenc kiegészítő látott napvilágot a Neverwinterhez, a tizedik a Storm King's Thunder névre hallgat, és PS4-re még valamikor ebben az évben megjelenik, az összes többi DLC-t azonban megkapjuk a Sony konzolján is.
Twitch - most már közvetíthetjük magunkat, miközben eszünk Ahogy egyre népszerűbbé válik a Twitch, úgy tesznek az alkotók egyre több lehetőséget szabaddá a játékokon kívül. Ennek a legújabb példája az evés. Úgy tűnik ugyanis, hogy tőlünk nyugatabbra (és keletebbre) létezik egy olyan dolog, hogy social eating, vagy közösségi evés. Ez Dél-Koreában annyira menő dolog, hogy a közönség rendkívüli módon szereti nézni, ahogy a legnagyobb játékos sztárok esznek, a közönség pedig velük együtt étkezik, sokszor ugyanazt a rendelt kaját. Meg ilyesmi. A lényeg az, hogy ez most már világszerte teljes mértékben engedélyezett és elfogadott a Twitch-en, azt követően, hogy a streamelős oldal elindította a zenével és művészettel foglalkozó szekcióit is, ezzel kiszakadva a szigorúan játékos körből. Megkapta első nagy frissítését a Total: War Warhammer A fantáziadús Update 1 néven futó patch több száz apró változást hoz be a játékba. Javul a mesterséges intelligencia, a játék stabilitása és teljesítménye, valamint egy teljesen új Vampire Count egység érkezik, a Blood Knight - róluk azt mondják a készítők, hogy az egyik legjobb lovas egységek a Warhammer világában. Ezen kívül talán a legfontosabb, hogy ezzel a javítással bekerült a fejlesztők által ígért DirectX 12-es megjelenítési motor is, igaz, jelenleg még csak béta verzióban, és külön kell aktiválni a beállítások között. De már ez is haladás! A változások teljes listája megtalálható a hivatalos Wiki oldalon.
Nem jutottál be a Battlefield 1 alfatesztjébe? Ráadásul igazi rajongó vagy? Akkor ne szomorkodj, ugyanis sokan mások sem jutottak be. A zárt alfatesztben való részvételről a DICE most beszélt azok után, hogy sokan fel voltak háborodva azon, hogy nem vehettek részt benne. A DICE elmondta, hogy a meghívók véletlenszerűen mentek ki a játékosoknak, semmiféle előzetes egyeztetés nélkül. Ezzel együtt az egész alfateszt nagyon zárt körű, és nagyon exkluzív, így senkinek nem kell amiatt szomorkodnia, hogy nem jutott be - ugyanis eleve nagyon kevesen jutottak be. A DICE hozzá tette, hogy megvan a megfelelő mennyiségű játékos a jelenlegi teszteléshez, és ezután már nem hívnak be több embert, így inkább mindenkinek a megértését a kérik a bétatesztig. Végre hivatalosan is érkezik a BioShock: The Collection Sok-sok pletyka, és rengeteg kiszivárgott információ után a 2K Games végre hivatalosan is bejelentette, hogy érkezik a BioShock: The Collection. A megjelenésre szeptember 16-án kell számítani, és a következő tartalmakat kapjuk meg: - BioShock - BioShock 2 - BioShock 2: Protector Trials DLC - BioShock 2: Minerva's Den DLC - BioShock Infinite - BioShock Infinite: Clash in the Clouds & Columbia's Finest Packs - BioShock Infinite: Burial at Sea Episode 1 & 2 DLC Vagyis röviden a teljes trilógiát megkapjuk, az összes létező letölthető tartalommal együtt. Amiből viszont kimaradunk, az a BioShock 2 többjátékos módja, és az ahhoz kapcsolódó DLC-k, ezek ugyanis nem lesznek benne a kollekcióban. Érdemes továbbá megemlíteni, hogy amennyiben rendelkezünk a Bioshock első vagy második részével Steamen, úgy ingyenesen megkapjuk a felújított változatokat. A BioShock Infinite-ből nem készült új verzió, az ugyanis a kiadó szerint már alapból a jelenlegi konzolok grafikai szintjén mozgott.
Trilógia lesz a Tetris-film És tudjátok, hogy miért? Mert a történet igen-igen nagy! És ez nem vicc, ezt tényleg a film készítői mondták. A Tetris története akkora, hogy egyetlen filmbe biztosan nem fér bele! Larry Kasanoff, a filmek producere ráadásul még odaszúrt egyet a Harry Potternek is az Empire magazinban adott interjújában: itt elmondta, hogy egyáltalán nem olyan megoldásról van szó, hogy a "nyolcadik filmünket csak úgy ketté vágjuk, hogy több filmünk legyen", hanem ténylegesen megköveteli a sztori a több epizódot. Kasanoff, aki korábban a Mortal Kombat, a True Lies és a Strange Days producere volt, elmondta, hogy nagyon jó dolog az, hogy a nép a játékhoz hasonló tömböket vár, amik jönnek le a képernyő tetejéről. Így ugyanis nagyon kellemesen fognak csalódni, a film ugyanis egyáltalán nem erről szól. Hogy akkor miről, azt már nem tudtuk meg. Az azonban tuti, hogy a forgatás 2017-ben kezdődik, kizárólag kínai színészekkel. J.J. Abramsként is lehet játszani a Lego Star Wars: The Force Awakensben Ha valaha is szeretted volna megszemélyesíteni az új Star Wars-film rendezőjét, J.J. Abramset, akkor örömhírünk van: a Lego Star Wars: The Force Awakens erre lehetőséget nyújt. A direktor ugyanis bekerült a több, mint 150 választható karakter közé, és mellé csatlakozott Kathleen Kennedy, a LucasFilm elnöke is. George Lucas azonban sehol sincsen, valószínűleg nem véletlenül. Érdemes hozzá tenni, hogy mind Abrams, mind pedig Kennedy az ellenállók oldalán harcol. Ez persze nem az első eset, hogy a LEGO-játékok egy-egy poénos karaktert hoznak be: a Lego Marvel-játékokban például választható volt a képregények legendás alkotója, Stan Lee is.
Jelenleg inkább rövidebb élményekre jó a virtuális valóság Legalábbis Andrew House, a PlayStation nagyfőnöke szerint, akit éppen arról kérdeztek, hogy a virtuális valóság játékok vajon tudnak-e olyan hosszúságot nyújtani, mint a tradicionális címek, vagy inkább a rövidebb etapokra megfelelők? Nos, House szerint a jelenlegi generációs VR-os élmények inkább a rövidebb, mintsem a hosszabb verzió felé orientálódnak, ami azonban nem feltétlenül baj. "Jelenleg szeretek úgy tekinteni a VR-os élményekre, mint egyfajta vidámparki menetre. Rövid, de nagyon intenzív és élvezetes. A lényeg szerintem az, hogy megtaláljuk a megfelelő élményt mind a hosszúságot, mind pedig az intenzitást tekintve" - nyilatkozta House. Az úriember továbbá hozzátette, hogy mivel a virtuális valóságra épülő játékok még nagyon újak, első körben ne feltétlenül számítsunk arra, hogy ugyanolyan magas költségvetésű anyagok készülnek majd, ugyanolyan komplex játékmechanizmusokkal, mint egyébként.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. McDuff
2016.07.01. 11:01
f*sztorta lesz az, nem trilógia.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!