iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.08.10.

Dátum | 2016. 08. 10.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Furcsa hibával szembesülhetnek a No Man's Sky előrendelői Érdekes és elég komoly hibával szembesülhetnek a No Man's Sky előrendelői, akik egy kicsit felspécizett űrhajót kapnak ajándékba. Ez az űrhajó egy extra inventory slottal rendelkezik, de nem is ez a legfontosabb, hanem hogy alapból megkapják a hiperhajtóművet, ami szükséges ahhoz, hogy a csillagrendszerek között tudjunk utazni. Az űrhajóhoz valló hozzájutás velejárója ugyanis, hogy ezek a játékosok nem kapják meg azokat a küldetéseket, amik a hiperhajtómű tervrajzának megszerzésére irányulnak (amiből később elő lehet állítani magát a hajtóművet). Ez eddig logikus, semmi probléma nincs is. A probléma ott kezdődik, hogy néhány órával később a figyelmetlen játékosok elcserélhetik a hajójukat egy olyanra, ami nem rendelkezik hiperhajtóművel, és mivel korábban a tervrajzot sem szerezték meg, és a küldetés nem elérhető számukra, komoly bajba kerülnek. Innentől kezdve az egyetlen esélyük, hogy véletlenül megtalálják a hiperhajtómű tervrajzát valahol abban a galaxisban, ahova beragadtak. Steamen is megjelenik a Quantum Break Na, erre valószínűleg nem sokan gondoltunk volna. Úgy tűnik, hogy a Remedy valamiféle egyedi megállapodást tudott kötni a Microsofttal, így a Quantum Break meg fog jelenni Steamen is - holott azt hittük, hogy a világ végéig Windows Store-exkluzív lesz, elvégre a Microsoft nagyon szeretné nyomni a saját áruházát. A megjelenésre szeptember 14-én kell számítani, ráadásul ezen a napon érkezik egy dobozos kiadás is a játékból PC-re, Quantum Break: Timeless Collector's Edition néven, amit a Nordic Games segítségével jelentet meg a Remedy. Kíváncsiak vagyunk, hogy a steames verzió nyújt-e majd előrelépést a Windows Store-oshoz képest.
Demót kapott a The Silver Case A legendás (vagy inkább hírhedt?) Suda51 első játéka volt a The Silver Case, amiből az úriember most egy remake-et készít éppen. Az eredeti változat 1999-ben jelent meg, és alapvetően a vizuális novellák műfaját erősíti. Tokióban járunk, ahol a rendőrség mindenféle fejlett technológiát vet be a bűnüldözésben. Alapvetően két szálat követ a történet: az egyiket egy detektív, a másikat pedig egy újságíró szemszögéből. Az európai megjelenésre valamikor ősszel kell számítani, azonban ha kíváncsiak vagytok az anyagra, akkor mostantól letölthető a Steamről egy ingyenes demó. Egy hónapot csúszik a Gwent: The Witcher Card Game bétája A készítők eredetileg azt mondták, hogy valamikor szeptember végén léphet be zárt bétába a Gwent PC-n és Xbox One-on, ez azonban nem fog megvalósulni - egészen október 25-ig kell várnunk rá a jelenlegi állás szerint. "Sajnálatos módon úgy éreztük, hogy több tesztelésre van szükségünk, mielőtt a kezetekbe adjuk a játékot. Csak egyszer van lehetőségünk első benyomást tenni, és azt szeretnénk, ha minden készen állna, mielőtt elkezdődik a béta" - nyilatkozta a CD Projekt RED. "Egy jó játék leadása fontosabb számunkra, mint a határidők. Ez persze nem azt jelenti, hogy a késés nem jelent csalódást mindenki számára, és elnézést is kérünk, hogy várakoznotok kell" - zárul a hivatalos közlemény.
Kártyajáték készül a Superhot alapján Valószínűleg ez a nap legváratlanabb bejelentése. A Superhot ugyebár az a különös FPS, ahol az idő csak akkor telik, ha a játékos mozog. Ez nagyon jól is működik egy videojáték keretein belül, a lengyel Board and Dice azonban úgy gondolta, hogy valójában kártyajátéknak sem lenne rossz. "A töltények milliméterekre mennek el tőled. Minden irányból érkeznek. Felfegyverzett vörös ellenségek mindenhol. Levegőt veszel. Megnézed, mik a lehetőségeid. Játszd ki ügyesen a kártyáidat, és használd ki az időt, mert az csak akkor halad előre, amikor te mozogsz" - szól a hivatalos kedvcsináló szöveg. A kártyajáték egyébként egy Kickstarter-kampány keretein belül valósulhat meg, maga a kampány pedig decemberben fog elindulni. Visszafelé kompatibilissé vált a Far Cry 3: Blood Dragon A mai naptól már Xbox One-on is játszható a rendkívül hamar kultstátuszba emelkedett Far Cry 3: Blood Dragon. Érdekes lesz látni, hogy az új konzolon hogy fut majd az anyag, az eredeti verzió egyik legnagyobb problémája ugyanis a teljesítmény volt mind Xbox 360-on, mind pedig PS3-on. Mindkét platformon akár 22fps-ig is visszaeshetett a képfrissítés, és állandó volt a screen tearing. A Digital Foundry szerint van rá esély, hogy ezen az Xbox One-os futtatás segíthet, de teljesítménytesztet még nem végeztek, így egyelőre biztosat nem tudunk. Titanfall 2 - harc a jobb matchmakingért Ma már szinte magától értetődő, hogy egy multiplayer FPS-ben matchmaking rendszer működik, így az általunk játszott mérkőzések minősége szinte csak attól függ, hogy ez a rendszer milyen jól működik. Most Jon Shiring, a Titanfall 2 egyik vezető programozója avat be minket a játék matchmaking rendszerének titkaiba. A készítők célja az volt, hogy az első részhez képest még hamarabb kerüljenek be meccsekbe a játékosok, és hogy még alaposabban tudja kielemezni a rendszer az egyes felhasználók képességeit, és így egyenlőbb mérkőzések alakuljanak ki.
Nem látják egymást a No Man's Sky játékosai Történetünk tegnap este kezdődött, amikor is a TheSadCactus nevű felhasználó rájött, hogy egy olyan bolygón landolt, amit valaki más felfedezett, nem olyan régen. Ez a másik felhasználó Psytokat volt, akinek emberünk küldött is egy üzenetet, hogy ha már úgyis a közelben van, akkor találkozhatnának. Psytokat eddigre már négy csillagrendszerrel odébb volt ugyan, de megtette a távot, és sikerült úgy összehangolniuk a dolgokat, hogy az adott bolygón pontosan ugyanarra a helyre szálljanak le. A probléma azonban ekkor jelentkezett: a két játékos nem látta egymást. De nem csak ez számított furcsának: az egyiküknél nappal volt, míg a másikuknál éjszaka, és habár a bolygó földrajzi adottságai mindkét játékosnál megegyeztek, más jellegű események zajlottak körülöttük. Sean Murray, a Hello Games vezetője korábban nem beszélt egyértelműen az ilyen helyzetekről. Hónapokkal ezelőtt azt nyilatkozta, hogy a No Man's Sky nem egy multiplayer játék, így senkinek nem érdemes úgy belevágnia, hogy ilyen jellegű élményeket keres. Azt viszont egyértelművé tette, hogy a játékosok igenis találkozhatnak egymással, csak éppen annyi a helyzet, hogy erre rendkívül kicsi az esély: a játékban körülbelül 18 trillió bolygó található, ráadásul még ha valamilyen csoda folytán két játékos ugyanarra a bolygóra is tévedne, még akkor is nagy szerencse kellene ahhoz, hogy összefussanak, hiszen a bolygók valós méretűek. Úgy tűnik azonban, hogy ez mégis megtörtént. De akkor miért nem látták egymást? Nos, egyelőre ebben Murray sem biztos, de szerinte az a helyzet, hogy a szerverek egész egyszerűen túl vannak terhelve. Szeretnék, ha a játékosok találkoznának egymással, ezért is tették be az elsőnapos patch-csel a szkennelési lehetőségeket, amivel könnyebben rábukkanhatunk a mások által felfedezett bolygókra. Azonban jelenleg egész egyszerűen akkora terhelést kapnak a szerverek, amire még ők sem számítottak: Murray elmondta például, hogy már most több, mint 10 millió fajta élőlényt fedeztek fel a játékosok, ami több, mint amit a Földön eddig összesen ismerünk. "Szeretnénk, ha a játékosok tudnák, hogy egy közös, megosztott univerzumban vannak. Éppen ezért tettünk be online lehetőségeket és easter eggeket, hogy ezekből szórakoztató pillanatok alakulhassanak ki. Reméljük, hogy ezek meg is fognak történni, de jelenleg túl sokan próbálnak játszani. Sokkal többen, mint amivel előzetesen számoltunk" - fejezte be Murray.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

13. ChoSimba
2016.08.10. 23:14
akkora terhelést kapnak a szerverek, amire még ők sem számítottak
Ahányszor ez az elmúlt 10 évben hallottam, csak 1$-t kapnék mindegyikért...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. eriol ChoSi...
2016.08.10. 23:22
De végül is igazat mondott, egy helyen volt a két játékos, egy időben és nem látták egymást, úgyhogy tényleg elég kicsi az esélye, hogy a játékosok találkozzanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. noPublicFG
2016.08.11. 00:06
Steamen is megjelenik a Quantum Break
Juhuu!
Remélhetőleg köze lesz egy akcióhoz is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Ashface
2016.08.11. 07:21
Yaaaay, Gwent!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. m-a-r-i-u-...
2016.08.11. 10:20
Nem látják egymást mert a szerverek túl vannak terhelve? Nem értem az összefüggést.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. KisDre m-a-r...
2016.08.11. 10:54
Nekem is ez akasztotta meg a szemem. Ha túl van terhelve a szerver akkor lag jelentkezik, vagy disconnect, nem pedig ilyen jellegű hiba.
Szóval eléggé kerüli a forrókását a válaszadó, vagy ő maga sem tudja milyen óvintézkedést (találkozás lehetőségének kivétele) vetettek be közben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. m-a-r-i-u-... KisDr...
2016.08.11. 11:16
Szerintem csak bekamuzták, hogy lehet találkozni és azt remélték úgy se fog senki se találkozni mert olyan nagy a játéktér...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. m-a-r-i-u-... m-a-r...
2016.08.11. 12:24
Mondjuk, nincs is a játékra ráírva, hogy multiplayer, szóval nem akkora problem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. KPKG
2016.08.11. 12:33
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. m-a-r-i-u-...
2016.08.11. 14:24
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. VikMorroHu... m-a-r...
2016.08.11. 17:19
Nincs ráírva, ettől függetlenül sokan azt hitték.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mainframe ChoSi...
2016.08.12. 18:36
De elég kézenfekvő válasz, hiszen így lesz a "szar az infrastruktúránk" helyzetből egy csapásra "baromi népszerű a játékunk"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. ChoSimba
2016.08.12. 19:52
No, 552 értékelésből 45% pozitív.
Akkor majd csak winter sale alatt veszem meg akciósan 5$-ért
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!