iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.08.29.

Dátum | 2016. 08. 29.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Így működhetnek a Ninteno NX lecsatolható kontrollerei Körülbelül egy hónapja a Digital Foundry szivárogtatta ki, hogy a Nintendo NX ténylegesen egy hibrid konzol lesz, ami alapvetően egy hordozható masina, ám hazaérve bedokkolhatjuk a teljes tévés élményért. Már akkor is írtunk róla, hogy a beszámolók szerint a hordozható konzolhoz két oldalról lehet majd csatlakoztatni egy-egy kontrollert, és úgy tűnik, hogy ez igaz is lesz. Maga a hordozható kütyü egy modern, a legfrissebb információk szerint 6,2"-es átmérőjű képernyőből áll, 720p-s felbontással. Ez az okostelefonokhoz hasonlóan támogatja a multitouch-t, azonban két oldalról rá lehet kapcsolni egy-egy olyan kontrollert, melyek leginkább a Nintendo Wii irányítóira hasonlítanak. Ahhoz hasonlóan a Ninendo NX kontrollerei is támogatják a mozgásérzékelést, illetve a vibrációt, eltérő erősségben. Úgy tűnik, hogy a Nintendo azt szeretné, hogy bizonyos játékokban lehetőség legyen menet közben a multiplayerre - tehát például ülünk a buszon, és a barátunknak odaadjuk az egyik kontrollert, mi pedig játszunk a másikkal.
Elméletileg az utolsó patch érkezett meg a The Witcher 3-hoz Holnap jelenik meg a The Witcher 3: Game of the Year Edition, ami a játék legújabb verzióját képviseli. Ez a legújabb verzió pedig az 1.30-as, és mivel a CD Projekt Red megígérte, hogy az alapjáték tulajdonosai semmiben nem szenvednek majd hátrányt, így ahhoz is megjött az 1.30-as patch. Ez egyébként olyan túlságosan nagy változásokat nem hoz, de akad néhány hibajavítás a felhasználói felületen, a játékmechanizmusokban és főleg a küldetésekben - a készítők szerint végre nem lesz problémás a hírhedt Without a Trace quest sem. Először mozgásban a Battlefield 1 Rush módja Még a héten elindul a Battlefield 1 nyílt bétája, amiben a Sinai Desert pályán nem csak a 64 fős Conquest, de a 24 fős Rush is elérhető lesz. Utóbbi játékosszámát egyébként valószínűleg a végleges verzióban megnövelhetjük majd, de erről még nincs konkrét információnk. Akárhogy is, erről a játékmódról kaptunk most egy friss in-game felvételt LevelCap szemszögéből, ahol láthatunk egy kört a támadók, és egy kört a védők oldaláról. Kommentár nincs, csak igazi, kemény játékmenet. A rajongók úgyis érteni fogják.
Közvetlenül Facebookra streamelhetjük a Blizzard-játékokat Nagyobb frissítést kapott a Battle-net kliens a World of Warcraft: Legion megjelenése előtt, ami most már lehetővé teszi, hogy közvetlenül a Facebookra közvetítsük a Blizzard játékait. Mindez egész egyszerűen Blizzard Streaming néven fut, és a kliens jobb felső sarkából érhető el a kamera ikonra kattintva. Ez azt jelenti, hogy végre egyéb programok és felszerelések nélkül közvetíthetünk rögtön a legnépszerűbb közösségi platformra, de persze ehhez (nyilvánvaló okok miatt) össze kell kapcsolnunk a Battle.net és a Facebook fiókunkat. Az egyedüli probléma, hogy mindez Európában még nem érhető el, és jelenleg csak PC-n működik, Mac-en még nem. De elvileg mindkét dolog hamarosan megoldódik. Jobb Wi-Fi egységgel érkezik a PlayStation 4 Slim A vékonyított PlayStation 4 nem csak... nos... vékonyabb lesz, hanem úgy látszik, a Sony meghallgatta a rajongók siralmait, és jobb Wi-Fi vevő egységet is rakott bele. A PlayStation-konzolok esetében régóta gyenge pont (már a PS3-nál is így volt), hogy a beépített Wi-Fi csak a 2,4GHz-es tartományt támogatta, ez azonban a PlayStation 4 Slim megjelenésével megváltozik - legalábbis minden eddigi bizonyíték erre mutat. Egyrészt említést tesz róla az új kézikönyv is, másrészt pedig az alábbi képlopat is erről tesz tanúbizonyságot. Ezen a Wi-Fi beállítások látszanak, ahol külön sorban írja ki a rendszer, hogy most éppen a 2,4GHz-es sávot használja - amit nyilván nem lenne értelme kiírni, ha nem tudna más sávot is használni. Ezen kívül azon szerencsések (és most már jó páran vannak), akik valahogy hozzájutottak egy vékony PS4-hez, arról is beszámoltak, hogy a konzol már B/G/N/AC Wi-Fi-vel érkezik.
Ilyen PC kell a Windows 10-es Halo 5 Forge-hoz Ahhoz képest, hogy csak egy pályaszerkesztőről beszélünk, elég komoly gép kell a Windows 10-re megjelenő Halo 5 Forge-hoz. Oké, azt meg kell hagyni, hogy a Forge élőben, teljesen 3D-ben mutatja a készülő pályákat, körülbelül úgy, ahogy azt a játékban viszontlátjuk majd. Ami viszont dicséretes, hogy a Microsoft legalább megadta, hogy melyik konfiguráció milyen sebességhez és felbontáshoz lesz elég. Ezen kívül érdemes megemlíteni, hogy az anyaghoz mindenképp szükséges a Windows 10 Anniversary frissítés. Érdekes továbbá, hogy a grafikus kártyák tekintetében csak Nvidia termékeket nevezett meg a kiadó. Minimum OS: Windows 10 Anniversary Edition 1607 vagy újabb DirectX: DirectX 12 CPU: Intel Core i5 2,3Ghz, vagy ennek megfelelő AMD GPU: GeForce 650 Ti VRAM: 2GB RAM: 8GB HDD: 40GB Ajánlott – 1080P@60FPS OS: Windows 10 Anniversary Edition 1607 vagy újabb DirectX: DirectX 12 CPU: Intel Core i5-3570K 3,4GHz, vagy ennek megfelelő AMD GPU: GeForce GTX 970 VRAM: 4GB RAM: 12GB HDD: 40GB Ultra – 4K@60FPS OS: Windows 10 Anniversary Edition 1607 vagy újabb DirectX: DirectX 12 CPU: Intel Core i7-4770K 3.4GHz, vagy ennek megfelelő AMD GPU: GeForce 980 Ti VRAM: 6GB RAM: 16GB HDD: 40GB Két új videón a Mafia 3 Folytatódik a Mafia 3-at felvezető videók sorozata, és láthatóan bonyolódik a helyzet. Az első videóban James Ballard atya mutatkozik be, aki főhősünknek, Lincoln Clay-nek a szellemi vezetője, és egyben örökbefogadó apja is. De rajta kívül feltűnik John Donovan is, aki egy CIA-megbízott, és állandó információforrásként szolgál majd nekünk. Mindketten komoly hatással lehetnek főszereplőnkre a történet során. A második videóban azonban már Thomas Burke, az ír maffia vezetője kerül középpontba, akinek szintén megvannak a maga motivációi arra nézve, hogy miért is áll össze Lincolnnal, aki ugyebár elsősorban az olasz maffiában szeretne leszámolni.
Nem lesz teljesen nyitott világú a Final Fantasy XV Hajime Tabata, a Final Fantasy XV rendezője beszélt a játék világáról arra a kérdésre válaszolva, hogy az első néhány fejezethez hasonlóan az anyag többi része is a nyitott világú sémára épül-e. Nos, erre a válasz az, hogy nem, és ennek talán a klasszikus Final Fantasy-rajongói örülnek majd a legjobban. Tabata ugyanis elmondta, hogy míg a játék első fele valójában (kvázi) nyitott világú, tehát egy nagy területen szabadon tehetünk azt, amit csak szeretnénk, addig a játék második fele tulajdonképpen lineárissá válik. A Final Fantasy XV fokozatosan vált majd át lineárisba, ugyanis ahogy halad előre a játékos, úgy válik egyre szorosabbá a történet: "A második felvonásban már lineárisan vezetjük a történetet. Úgy gondoljuk, hogy így a játékosok nem fogják megunni a nyitott világot, és úgy élvezhetik a történetet, ahogy azt a hagyományos Final Fantasy-játékokban megszokták". Gears of War 4 - központban a zene A Gears of War 4 muzsikáját Ramin Djawadi szerzi, akit korábban egyébként jelöltek már Emmy- és Grammy-díjra is. Olyan játékokhoz készítette korábban a zenét, mint a 2010-es Medal of Honor, de filmes területen azért jóval menőbb: hozzá köthető a Warcraft, az Iron Man és a Pacific Rim zenéje, illetve sorozatos fronton a Game of Thrones is. Az alábbi videó a zenei aláfestés elkészítését taglalja. Ebben Ramin Djawadi némileg belemerül abba, hogy mi inspirálta a Gears of War 4 muzsikáját: elmondása szerint a COG-hoz keverték az elektronikus témákat a nagyzenekarral, míg az ellenfeleknél jóval sötétebb muzsikát használtak.
Kivégzi két játékát a Ubisoft A Ubisoft bejelentése szerint két játékának is vége lesz hamarosan, nem működnek majd tovább a szerverek, illetve szolgáltatások. A Ghost Recon Phantoms egy ingyenesen játszható online lövölde, mely 2012-ben eredetileg Ghost Recon Online néven jelent meg. A játék december 1-ig lesz elérhető. A döntést a játékosok számának lassú, de folyamatos csökkenése előzte meg az utóbbi években, egészen addig a szintig, hogy havonta csak kicsivel több, mint 800 felhasználó lépett be. A stúdió közlése szerint a játék nem lett annyira sikeres, mint ahogy azt remélték, ugyanakkor megköszönték az érdeklődők eddigi támogatását. A Ghost Recon Phantoms online lesz a megadott időpontig, de a játékbeli bolt nem, Ghost Coinokat már nem lehet vásárolni, nincs visszatérítés a megmaradt egységekre és nem is lehet átváltani más játék pénzeszközére. A játékot készítő Ubisoft Singapore munkatársait más feladatokra csoportosítják át, elbocsátások nem lesznek. Ugyancsak bezárják a szintén ingyenes Mighty Quest for Epic Lootot is, mégpedig jóval korábban, már október 26-án. A döntés okairól nagyjából ugyanazt fogalmazták meg, mint a Phantoms esetében, tehát a játék ezek szerint nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Ez utóbbi szerintem sajnálatos, ugyanis egy nagyon vicces darab volt, de nincs mit tenni, a piac farkastörvényei uralkodnak.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Kerub88
2016.08.29. 23:16
Emlékszem anno felkelltette az édeklődésem a Mighty Quest for Epic Loot. Nagyon ötletes mechnaikája volt (papíron), de végül nem próbáltam ki. Esetleg valakinek volt tapasztalata vele?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. noPublicFG Kerub...
2016.08.29. 23:28
Most hallok róla először.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Ashface
2016.08.30. 10:49
Witcher 3 Without a Trace-hez volt hála az égnek workaround, jól meglepődtem mikor először belefutottam. De legalább lehetett gyakorolni az 1v2-t mozgó dummykon
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Szefmester
2016.08.30. 12:03
Volt vele tapasztalatom. Ötletes és jópofa játéknak indult de mikor csatlakoztam még erősen béta jellege volt. Persze a mikortranzakció nem mikor van mikor nem jellegű volt hanem már akkor is jobb ha fizetsz. Humoros volt, de viszonylag hamar darálásba fulladt az egész. Nem volt túl bonyolult az alapja, mégis hosszú pályákon át tartott a tutorial, ahol jó szokás szerint lépésről lépésre mutatták meg miként kell valódi pénzért megszerezhető cuccokért építkezni.
Meg akkor még csak a harcos volt játszható...
A játék viszont konstans PvP móka volt a másik játékos erődjének a lerohanásával és lootolásával. Éééééés ennnyi. Tényleg semmi több.
Építkezel, fizetsz hogy gyorsabban készüljön el, közben betámadod a többieket és kezded elölről.

Az FF XV módszere fura lesz. Eddig az FF játékok az elején voltak lineárisak, a végére megkapott szabadsággal, és esetenként egy egy rövidebb sztori miatt lineár szakasszal. Érdekes lesz az hogy az elején mindent megtehetsz aztán a készítők kedvesen kezdenek egyre több mindent elvenni a szabadságodból.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!