iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.10.20.

Dátum | 2016. 10. 20.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Nvidia chip lapul a Nintendo Switch belsejében A Nintendo Switch bejelentésével együtt az Nvidia is elárulta, hogy az új konzolhoz ők készítették el a központi egységet. Pontos specifikációkat azonban nem árultak el, pusztán annyit, hogy a Switch szívét egy új, egyénileg átalakított Tegra APU adja, mely ugyanarra az architektúrára épül, mint "napjaink leggyorsabb GeForce grafikus kártyái". Szóval valószínűleg a Pascalról van szó. Az Nvidia ezzel párhuzamosan külön szoftvert is készített a Switch számára, saját fizikai motorral, könyvtárakkal, fejlesztői eszközökkel és egy teljesen új, NVN nevű API-val, amit kifejezetten a hordozható játékokhoz alkottak meg. Az Nvidia az egyedi, jól integrált szoftveres és hardveres megoldásoktól kiemelkedő teljesítményt és hatékonyságot vár. Teljesen új szinkrongárdát kap a Persona 5 Mivel hat év telt el a Persona 4 óta, a sorozat angol szinkronjáért felelős Yu Namba úgy döntött, hogy inkább nem szeretné visszahozni az ott megszokott szinkronszínészeket - így búcsút inthetünk Troy Baker és Laura Bailey ismerős hangjának. A váltást persze az is indokolja, hogy a Persona 5 teljesen új karaktereket helyez a középpontba, így Namba inkább tiszta lappal akart indulni a színészeket illetően is. Jelenleg a következő színészek szereplése biztos a Persona 5-ben: - Xander Mobus mint a főszereplő - Cassandra Morris mint Morgana - Max Mittelman mint Ryuji Sakamoto - Erika Harlacher mint Ann Takamaki - Matt Mercer mint Yusuke Kitagawa - Cherami Leigh mint Makoto Niijima - Erica Lindbeck mint Futaba Sakura - Xanthe Huynh mint Haru Okumura - Robbie Daymond mint Goro Akechi
Minden fontosabb kiadó és fejlesztő támogatná a Nintendo Switch-et A Nintendo Switch mai bejelentése után a japánok lerántották a leplet arról, melyik stúdiók és fejlesztők támogatják jelenleg az új platformot. Ez pedig fontos, hiszen a Wii U egyik nagy problémája volt, hogy külsős játékok csak nagyon ritkán jelentek meg rá. Láthatóan a Switch esetében ezzel nem lesz nagy probléma: megtalálható az alábbi képen az Activisiontől kezdve az Electronic Artson át a Ubisoftig mindenki, aki jelenleg fontosnak tűnik az iparágban - és persze még rajtuk kívül is lesznek még partnerei a Nintendónak. Ezzel együtt hozzá kell tenni: a Ubisoft például eredetileg a Wii U-t is nagyon támogatta, aztán gyorsan hátat fordítottak neki.
Javult a Deus Ex: Mankind Divided DirectX 12-es rendermotorja A korábban preview formájában elérhető patch most már minden PC-s tulajdonos számára aktiválódik, és jelentősen megdobhatja a DirectX 12 alatt elért teljesítményt. De először is, kezdjük azzal, hogy a DirectX 12-es renderert most már a játék launcheréből, és játékon belülről is bekapcsolhatjuk, de utóbbi esetében a játék újraindítására van szükség. Ha sikerült elindítanunk, akkor az Eidos ígérete szerint sokkal jobb stabilitásra és feljavított teljesítményre számíthatunk, és a töltési idők jelentősen lerövidültek. Ezzel együtt a stúdió hangsúlyozza, hogy a DirectX 12 használata minden konfiguráció esetében nyújt előnyöket, és grafikailag egyébként a játék megegyezik a DirectX 11-es verzióval. Így akinek az előbbivel problémái akadnak, érdemesebb visszaállnia az utóbbira. A következő patch már a DirectX 12-es Multi-GPU támogatásra koncentrál majd, de előzetes verzióban már most elérhető a Steamen a dx12_mgpu_preview aktiválásával. Battlefield 1 - grafikai összehasonlítás a platformok között Ha kíváncsi vagy, hogy néz ki a Battlefield 1 a PC-s ultra beállítások mellett, és ehhez képest hogyan festenek a konzolos változatok, akkor jó hírünk van: a lenti videó ugyanis pont ezzel foglalkozik. Ráadásul még részletekbe menően is megnézhetjük, hogy egyes beállításoknak milyen hatása van a látványra. Összességében a Battlefield 1 szinte egyformán néz ki Xbox One-on és PS4-en, míg a PC-s ultra beállítások nyilván szebb látványt produkálnak - bár akció közben nem feltétlenül jönnek ki a különbségek.
Nincs humorérzéke a Samsungnak a Galaxy Note 7-tel kapcsolatban Mi is beszámoltunk róla, meg persze valamelyik közösségi médiumon már biztos mindenki látott videókat a Grand Theft Auto V egyik új modjáról, melyben gyakorlatilag gránátként használhatjuk a Galaxy Note 7-et. A modkészítő társadalom részéről ez egy vicces és szatirikus reakció volt az utóbbi időszak egyik legnagyobb hardveres baklövésére, ami konkrétan emberek életét is veszélybe sodorta már. A Samsung azonban nem vette a poént, így több YouTube-felhasználó is arról kezdett beszámolni a mai napon, hogy a koreai cég elkezdte levetetni az ezt a modot mutató videókat a YouTube-ról. Ami tehát azt jelenti, hogy a Samsung emberi erőforrást és pénzt áldoz arra, hogy egy modról készült videókat üldözzön - ez biztosan javít majd a megítélésükön. A Path of Exile készítőinek osztogat tanácsokat a Diablo atyja Pár napja, amikor a Diablo 4 közelgő bejelentéséről írtunk, azt is megjegyeztük, hogy a Blizzard North egykori alapítója, és az első két Diablo-játék vezető fejlesztője mostanában a Blizzard főhadiszállása körül sündörög. Ráadásul még azt is írta Twitteren, hogy tanácsadóként részt vesz egy olyan játék elkészítésében, ami új szintre emeli majd a műfajt. Ez alapján azt lehetett hinni, hogy David Brevik is a Diablo 4-en tevékenykedik, de kiderült, hogy nem ez a helyzet. Brevik ugyanis a Grinding Gear Games számára ad tanácsokat, mégpedig a Path of Exile kínai bevezetésével kapcsolatban. Nos, ez így azért némileg csalódás. Előzetesen a Resident Evil: The Final Chapter Az ígéretek szerint ez most már aztán tényleg az utolsó Resident Evil-film lesz - legalábbis Paul W.S. Anderson rendezésében Milla Jovovich főszereplésével, mert ugye nem zárhatjuk ki, hogy később azért valaki újra előveszi a címet Hollywoodban. A Resident Evil: The Final Chapter jövő január 27-én kerül a mozikba.
Késik a Star Trek: Bridge Crew A Ubisoft által készített, kifejezetten a virtuális valóságot megcélzó Star Trek: Bridge Crew nem jelenik meg idén. A kiadó elmondta, hogy több időre van szükségük a finomhangoláshoz, így az új dátum 2017. március 14-e. A Star Trek: Bridge Crew-ban a teljesen új U.S.S. Aegis fedélzetére léphetünk társainkkal, akikkel egy fontos küldetésre indulunk: fel kell derítenünk az űr egy eddig ismeretlen, Trench-nek nevezett területét. Mindezt abban a reményben kell tennünk, hogy új otthont találjunk szegény vulkániaknak. A helyzeten nem segít, hogy a Trench-ben mindenféle anomáliákra bukkanunk majd, és persze a Klingon Birodalom is tevékenykedik, akik vélhetően nem barátsággal fognak hozzánk közelíteni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. IcolumboI
2016.10.21. 08:23
BF1 ...- bár akció közben nem feltétlenül jönnek ki a különbségek.
Hát én ezzel az állítással nem teljesen értek egyet. Pont ezek az "apró" különbségek teszik szebbé és élvezetesebbé a játékot PC-n, de azt meg kell hagyni, hogy szépen megcsinálták a játékot a konzolokra is. Szokásos köd (view distance) és a hasonló finomságok még mindig butítják a látványt, de alapjában véve nem rossz.
Off: még mindig tartom magam ahhoz, hogy FPS-t csak PC-n játszunk, egér és billentyűzet kombóval.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Samcsepp
2016.10.21. 08:37
Egyet értek a Icolumbol kollégával. És meg kell hogy mondjam nem azért mert itt nagy harcot akarok megint kirobbantani de azért sajnos sokat csalódtam már játékokban pontosan a konzolportok miatt. Nagyon várós volt a Mafia 3 és sajnos mindent elrontottak azzal hogy csak a konzol platformokra koncentráltak. Hála istennek ezt az EA már nem engedi meg magának bár náluk is megéltem már 1-2 csalódást. De ma minden kiderül a BF 1-el kapcsoltban is...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. tomchee
2016.10.22. 13:10
Nagyon jó játék az a Path of Exile. Nem csalódás ez. Szerintem nagyon jó dolog, hogy egy ilyen név mellé áll.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!