iPon Hírek

Aprók nagyban - 2016.12.15.

Dátum | 2016. 12. 15.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Egész hónapban ingyenes a Lost Odyssey Ami ugyebár az az Xbox 360-as exkluzív JRPG, amit maga Hironobu Sakaguchi, a Final Fantasy alkotója készített. A játék annyira hatalmas és eposzi, hogy rögtön négy lemezen jelent meg, és egyébként az egyik első olyan cím volt, ami már az új Unreal Engine 3-at használta. Ennek megfelelően akadtak is vele technikai problémák, viszont tényleg remekül festett. Szóval a Lost Odyssey egész hónapban ingyenes letölthető az Xbox Live-ról, ráadásul mivel visszafelé-kompatibilis, így az Xbox 360 mellett Xbox One-on is játszható.
Egy volt alkalmazott pert indítana a Crytek ellen Éppen a napokban számoltunk be arról, hogy a Crytek ismét pénzügyi problémákkal küzd: az alkalmazottak késve, vagy egyáltalán nem kapják meg a fizetésüket, a cégvezetés pedig nem kommunikál velük, így a legtöbben bizonytalanságban élnek. A dolog annyira kezd elfajulni, hogy egy grafikus (aki menet közben már otthagyta a stúdiót) jogi útra szeretné terelni az ügyet, ehhez pedig segítséget kér a néptől. Ludviq Lindqvist elmondta, hogy a problémák idén májusban kezdődtek, és onnantól kezdve egyetlen fizetés sem érkezett meg időben, több mint két hónapja pedig egy petákot sem látott a munkáltatójától. Éppen ezért létrehozott egy GoFundMe oldalt, ahol arra kéri az embereket, hogy dobjanak neki össze 20 ezer eurót az ügyvédi költségekre - neki ugyanis nincs erre pénze, tekintve, hogy az utóbbi időben ugyebár problémás a fizetése. Egy hétig újra lecsaphatunk a Ubisoft összes évfordulós játékára A Ubisoft volt olyan rendes, hogy fennállásának harmincadik évfordulójának alkalmából ebben az évben havonta egy játékot ingyenesen a rendelkezésünkre bocsátott. Ha viszont lemaradtunk róluk, akkor így jártunk... gondolhattuk eddig ezt. A Ubisoft azonban most még rendesebbé vált, és egy hétig újra elérhetővé teszi az összes játékot egyszerre. Így tehát most lecsaphatunk december 18-ig a Prince of Persia: The Sands of Time, Splinter Cell, Rayman Origins, The Crew, Beyond Good & Evil, Far Cry 3: Blood Dragon és az Assassin's Creed 3 játékokra.
Megjelent a Super Mario Run Avagy az első igazi Mario-játék, amit mobilos eszközökre adott ki a Nintendo. Az anyag egyelőre csak iPhone-ra és iPad-re érhető az App Store-ból, 9,99 dolláros áron.
Nagy költségvetéssel készül az Epic VR-os játéka Tim Sweeney, az Epic nagyfőnöke elmondta, hogy az Oculus finanszírozza exkluzív címként a Robo Recall néven készülő VR-os játék fejlesztését. Ráadásul nem is kevés pénzt tesz bele a cég, a játék ugyanis körülbelül annyiból készül, mint az első Gears of War. Sweeney pontos összeget nem árult el, mindössze annyit mondott, hogy míg 2006-ban (amikor az első Gears of War készült) még 10-20 millió dollárból össze lehetett rakni egy AAA-kategóriás játékot, addig ez ma már inkább a 100 millió dollárt közelíti. Ahogy annak idején a Gears of War, úgy a Robo Recall is tulajdonképpen egy új platform húzóneve lehet, és Sweeney szerint ezzel nincs is semmi baj: "Az Oculus hajlandó külsős fejlesztéseket finanszírozni, amíg azok exkluzívan a Riftre jelennek meg. Ez egy tökéletesen elfogadott módja annak, hogy beindítsanak egy új iparágat". Fejlesztői naplón a Horizon: Zero Dawn A Guerilla Games új fejlesztői naplóval jelentkezett a Horizon: Zero Dawnból, ami ráadásul egy nagyon érdekes témát dolgoz fel ezúttal, hiszen a főszereplő Aloy történetébe nyerhetünk egy kis betekintést. "Nem úgy álltunk neki a játék fejlesztésének, hogy mindenképpen női főszereplőt akarunk, azonban azt biztosan tudtuk, hogy nem akarunk egy nagydarab kemény férfit. Olyan karaktert szerettünk volna, akinek megvan a saját nézőpontja a világról, és aki nem feltétlenül tud nyers erővel szembeszállni a gépekkel, hanem inkább megpróbál túljárni az eszükön" - mondja Herman Hulst a főszereplő koncepciójával kapcsolatban. A készítők szerint a lényeg az volt, hogy a karakter megfelelő intelligenciával rendelkezzen, és érdeklődjön a környezete iránt, így a játékos számára is élvezetesebb lesz együtt felfedezni vele ezt a furcsa világot.
Jövőre csúszik a Warhammer 40K: Inquisitor - Martyr Ha gyanús volt, hogy a tegnapi aprókban látható előzetesben miért nem volt feltüntetve a megjelenési dátum, nos, ezért: a NeoCore bejelentette, hogy a játék késik, mégpedig nem is keveset. Eredetileg még 2016-ban kellett volna kijönnie, most már azonban csak 2017 második felére taksálják a megjelenését. A magyarázat viszonylag egyszerű: a játékot a tavalyi GamesComon jelentették be, ám hamar rájöttek a srácok, hogy egyre több és több dolgot szeretnének beépíteni, így egyértelművé vált, hogy az idei megjelenés nem tartható. A NeoCore szerint ez a jó abban, hogy függetlenek: nem kell kötniük magukat egy előre meghatározott dátumhoz és kiadniuk egy félkész terméket, hanem addig dolgozhatnak rajta, amíg csak jónak látják. Kiderült az is, hogy a megjelenést egy intenzív alfa- és bétatesztelés fogja megelőzni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Asagrim
2016.12.16. 10:36
Ha egy hétig újra elérhetővé tette, akkor miért dec 16-án szól a hír dec 18-i határidőről?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. __tom_ Asagr...
2016.12.16. 15:19
én most sem látom, hogy ingyenes lenne
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim __tom...
2016.12.16. 18:33
Ezen a linken próbáld:

https://club.ubisoft.com/hu-hu/ubi30
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. punchman
2016.12.16. 19:59
És kapunk egy pint érte, Magificent Seven néven. Amit épp tegnap néztem meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!