iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.01.12.

Dátum | 2017. 01. 12.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ezért nem lesz Kínában Pokemon Go, legalábbis egyelőre A Pokemon Company tavaly beszélt reményeiről, hogy a Pokemon Go a játékosokkal teli Kínában is megjelenhet majd, de úgy tűnik, ezt nem lesz túl egyszerű elérni. A Reuters jelentése szerint a Pokemon Go-t és más, meg nem nevezett AR-játékokat sem fognak a közeljövőben engedélyezni az ázsiai országban, mert a helyi hatóságoknak kételyeik vannak az információs biztonsággal kapcsolatban. A kínai Állami Sajtó, Kiadó, Rádió, Film és Televízió Hivatal úgy döntött, hogy a kínai kormányzat más ágaival kezdeményez együttműködést annak érdekében, hogy megállapíthassák a játékok kockázatát. A vizsgálatot a nép életének és tulajdonának, valamint az állambiztonságnak érdekében rendelték el. A kínai Audio-Videó és Digitális Kiadó Szövetség kifejezetten a Pokemon Go-t hozta fel példaként: szerintük a földrajzi információkra, a közlekedésre és a vásárlók személyes biztonságára is veszélyt jelent. A Pokemon Go világszerte több autóbalesettel áll összefüggésben, ezek között halálos kimenetelűek is voltak. A játék a Google Maps segítségével állapítja meg a felhasználó helyzetét, ennek pedig sokan (köztük sok kormányzat, nem nehéz belátni, hogy a kínai különösen) finoman szólva nem örülnek. A japán megjelenéskor az ország kormánya rövid figyelmeztetést adott ki, melyben a szörnyecskék keresgélése közben ránk leselkedő veszélyekre emlékeztettek. A Kínából érkező hírekre válaszul a Niantic egyik szóvivője azt mondta, hogy jelenleg másfelé összpontosítják figyelmüket, nem foglalkoznak a kínai terjeszkedéssel.
Első előzetesén a hamarosan újra megjelenő Lego City Undercover A Lego City Undercovert sokan dicsérték a megjelenésekor, mindössze egyetlen probléma akadt vele: kizárólag Wii U-ra jelent meg, így gyakorlatilag senki nem tudta kipróbálni. Ezen igyekeznek változtatni a készítők azzal, hogy hamarosan újra kiadják (nyilván némi ráncfelvarrás után), ezúttal már PS4-re, Xbox One-ra, Steamre és Nintendo Switch-re.
Sztoritrailert kapott a Troll and I Nemrég írtunk az angol Spiral House által készített Troll and I-ról, mely bizonyos szempontból a The Last Guardianre emlékeztet. Akkor még nem volt túlságosan tiszta, mi történik majd a játékban azon kívül, hogy egy hatalmas troll és egy fiú fog össze, hogy elkerüljék felettébb morcos üldözőiket. Láthattunk egy keveset a karakterek közti együttműködésre épülő harcból, de a történetből szinte semmit - erre vet némi fényt egy friss videó. A Troll and I az 1950-es években játszódik, a második világháború utáni Skandinávia fenséges hegyei között. Vadászok üldöznek egy hatalmas lényt, akivel Otto, a nemrég az erdőbe költözött fiú köt barátságot – a közös alapot a természet és az erdők szeretete jelenti ehhez. A felvétel narrátora Otto, szavai szerint a mohó emberek felégették a világot, trófeát akartak csinálni egy félreértett legendából, vakon rombolnak a hegyek között. A túlélés már nem elég, Ottonak és a trollnak otthonát is meg kell védenie. A szóló, illetve lokális kétfős játékmódot is kínáló Troll and I március 24-én jelenik meg Európában.
Több kockázatot vállalna az Xbox-vezér A Scalebound fejlesztésének leállítása után nyilvánvalóan a nép jelenleg nem igazán szereti az Xbox-vezér Phil Spencert, aki ráadásul nem is éppen a megfelelő hangnemben látott neki a kármentésnek, az első reakciója ugyanis az volt Twitteren, hogy "végső soron az Xbox-rajongók jobban jártak a Scalebound lelövésével". Ezzel együtt Spencer egyetértett abban, hogy a jövőben több kockázatot kell vállalniuk a különböző projektekkel, és azon is el kell gondolkodniuk, hogy később mutassák csak be a fejlesztés alatt álló játékaikat. Az úriember megerősítette, hogy a first party stúdiók továbbra is fontos szerepet játszanak, ugyanakkor a Scalebound esete nem jelenti azt, hogy a jövőben befejeznék külsős partnerek projektjeinek finanszírozását. Úgy véli, ebből az esetből sokat tanultak. 27 percig mozog a Rime Az eredetileg PS4-exkluzívként bejelentett, majd több évre teljesen eltűnt Rime nem olyan rég jelentették be újra, immár multiplatform címként. Most pedig egy extenzív videó keretein belül nyerhetünk betekintést abba, merre is vitték el a készítők a játékot az utóbbi időben.
Hajnalban jön a Nintendo nagy sajtókonferenciája a Switch-ről Ahogy azt a Nintendo jó előre bejelentette, péntek hajnalban megtartja majd a nagy sajtókonferenciáját, ahol még többet megtudhatunk az új Switch-konzolról, és itt fog kiderülni az is, milyen játékokra számíthatunk a konzol első időszakában. Sok mindenről lesz tehát szó. Azonban aki élőben szeretné követni az előadást, annak eléggé sokáig fent kell maradnia, magyar idő szerint ugyanis reggel 5 órakor kezdődik a közvetítés a hivatalos oldalon. Furcsa per indult a Gears of War készítői ellen Aki játszott a Gears of War-sorozattal, valószínűleg emlékszik Cole Trainre, a vicces fekete másodvonalbeli szereplőre. Na, most egy bizonyos Lenwood Hamilton nevű amerikai focista és bunyós azt állítja, hogy ezt a karaktert valójában róla mintázták, de egészen mostanáig nem tudott róla - most is csak véletlenül szerzett tudomást a dologról, miután a fia egyik barátja megmutatta neki a játékot. A helyzet az, hogy hivatalosan Cole Traint egy másik bunyósról, Lester Speightről mintázták, és ő adja a szinkronhangját is. Hamilton azonban azt állítja, hogy még korábban előadta a saját ötleteit Speightnek egy karakterről, aki szerinte jól illeszkedne egy videójátékba, és szerinte ezt Speight lenyúlta, és tulajdonképpen ezzel adta el magát az Epicnek. Hamilton kiemeli, hogy a fizikai külsőségek nagyon hasonlóan: Cole Train az egyetlen fekete a csapatban, mindketten hasonló sapkát és karperecet viselnek, valamint mindketten rendelkeznek aranyszínű fogakkal. Sőt, Hamilton odáig is elment, hogy felbérelt egy professzionális hangelemző szakértőt, aki megállapította, hogy még Cole Train beszédstílusa és hangleejtése is teljesen az övé, szóval Speight ezt is nyilván tőle vette át. A sértett úriember nem is vacakolt sokat: egyszerre perelte be az Epicet (vagy a Microsoftot, ez egyelőre nem tiszta), valamint Lester Speight-et is.
Daniel Wu a Tomb Raider-filmben A Variety értesülései szerint Daniel Wu is csatlakozott az Alicia Vikander főszereplésével készülő új Tomb Raider-filmhez. A lap úgy tudja, a neves színész egy hajóskapitányt fog alakítani, aki "segít Larának az apja megtalálásában". Daniel Wu mostanában az AMC-féle Into the Badlands sorozatban csillogtatja harcművészeti tudását, de nem idegenek tőle a videojátékok, vagy az azokból készült adaptációk sem. Ő alakította Gul'dant a Warcraft-filmben, és szinkronhang volt a Skylanders Acedemyben is. Az új Tomb Raider-film a jelenlegi állás szerint 2018 márciusában kerülhet a mozikba, a főellenséget pedig Walton Goggins alakítja majd.
Skyrim Special Edition - hamarosan érkezik a Script Extender Nagyon szép gesztus volt a Bethesdától, hogy bizonyos feltételek teljesülése mellett PC-n még akár ingyenesen is a megkaphattuk a Skyrim felújított változatát, sokan azonban egyelőre továbbra sem váltottak. Ennek leginkább az az oka, hogy számos népszerű mod még nem működik a Special Editionnel, ugyanis nem érhető el hozzá a scriptelési rendszert feltuningoló Script Extender mod. Szerencsére ez az áldatlan állapot már nem tart sokáig: a mod készítői bejelentették, hogy már dolgoznak az új verzión a Skyrim Special Editionhöz, mely az SKSE64 néven fut majd. A fejlesztők úgy saccolják, hogy körülbelül március közepén futhat be az első béta.
25 millió játékosa van a Rocket League-nek A Rocket League felhasználóinak száma hatalmas ütemben növekszik: tavaly júniusban 15 millióan játszottak vele, ez a szám azonban mostanra felkúszott az egészen döbbenetes 25 millióra. A készítők elárulták, hogy a Rocket League 2015 júliusi megjelenése óta már több, mint 1 milliárd mecccset toltak le a játékosok, aminek az 50%-a kompetitív, 33%-a casual, 6%-a privát és 11%-a az alternatív módokban ment. Összesen a játékosok eddig 42100 évet, vagy 421 évszázadot töltöttek el a Rocket League előtt. Külön bétát kap a Halo Wars 2 kártyagyűjtögetős módja Ahogy arról már írtunk, a Halo Wars 2 kap egy külön kártyagyűjtős multiplayer játékmódot, melynek neve Blitz. Ennek lényege, hogy a játékosnak választania kell egy vezért, aki alá aztán három különböző paklit építhet ki, és a paklin belül minden kártya egy-egy egységet szimbolizál. Magukat a kártyákat a kampány során, illetve a különböző kihívások teljesítésével szerezhetjük meg. Ebben a módban különösen fontos tehát az egyensúly, nem csoda, hogy a készítők egy külön bétát szentelnek neki. A tesztelés nyílt lesz, és január 20-tól 30-ig tart majd Xbox One-on és Windows 10-en.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. Szefmester
2017.01.13. 11:03
Több kockázatot vállalna az Xbox vezér? Miután lelőttek egy jóformán ötlettelen klónt ami jó játéknak ígérkezett?

Hiszünk neked Phil!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!