iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.01.16.

Dátum | 2017. 01. 16.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

Kalóznerf a Hearthstone-ban? Egy élő közvetítésben hangzott el a „fenyegetés”: Dean Ayala dizájner szerint a játékban lévő kalózpaklik száma kissé magasabb, mint ahogy azt egészségesnek tartja a Blizzard. Ahogy elmondta, ha ez továbbra is így marad, valamit tenni fognak – ez valószínűleg egy csinos nerf lesz. A lépés ritkán történik egy pakli nyers ereje miatt, a fő gond a népszerű összeállítások előfordulásának gyakoriságával van. A Blizzard belső statisztikái szerint bármely pakli legmagasabb nyerési aránya jelenleg 52%, míg a lista 11. helyezettje esetében 49%, vagyis a játékosoknak elegendő számú életképes pakli áll rendelkezésére. Ugyanakkor túl sokszor találkozhatunk olyan csomagokkal, melyek a kalózokra épülnek – ezek gyakorlatilag egyforma ellenfeleket jelentenek, még akkor is, ha akár 10-12 kártya eltér az egyes esetek között. Mivel jelenleg semmi sem szorítja rá a játékosokat arra, hogy ne játsszanak kalóz-lapokkal, valószínűleg lesz majd néhány változás ezen a téren. Teljes modtámogatást kap a Conan Exiles PC-s verziója A Funcom készülő barbár sandbox túlélősdije már a január 31-i induláskor támogatni fogja a modokat PC-n, írják a játék oldalán. Letölthetünk majd egy szerkesztőt az Unreal motorhoz, mellyel aztán új szörnyeket, fegyvereket és más játékelemeket készíthetünk. Az eszköz csatlakozik a Steam Workshophoz, így kreálmányainkat meg is oszthatjuk másokkal. A bejegyzésből az is kiderül, hogy saját szervereket indíthatunk majd a játékban, vagy bérelhetünk is a PingPerfect nevű hivatalos partnertől. A magánszervereken széleskörű beállítási lehetőségeink lesznek például a PvP, a homokviharok, az éjszaka/nappal ciklus vagy az „isten-mód” aktiválásának terén. Friss trailer a Friday the 13th-hez Az új felvétel középpontjában Jason teleportszerű képességét, a morphot láthatjuk. Az aszimmetrikus többjátékos módban hét játékos ellen játszik a Jasont alakító személy, célja az, hogy mindenkit megöljön. Mivel futni nem tud, a morph nagyon hasznos ahhoz, hogy hirtelen feltűnjön áldozata közelében. A játék tavasszal jelenik meg, de az egyjátékos mód induláskor nem lesz elérhető, csak később érkezik majd.
Új játékmódot kap a Titanfall 2 A Respawn Entertainment bejelentése szerint a Live Fire játékmódban két, hatfős csapat áll majd szemben egymással, Titánok és éledési opció nélkül. A nyertes az, aki öt kör alatt többször diadalmaskodik úgy, hogy egy kör időtartama csak egyetlen perc lesz. A cél, hogy mindenkit megöljünk az ellenséges csapatból, vagy az idő lejártakor nálunk legyen a semleges zászló. Az új játékmódon kívül a Colums nevű térkép is érkezik a Titanfall 2-be. A Halo Megablokshoz hasonló játék készülhet? A Halo-t fejlesztő 343 Industries legalábbis nem zárta ki ennek lehetőségét. A Halo Megabloks játékmenetének prototípusa nemrég szivárgott ki és hamar népszerűvé vált. Ahogy Brian Jarrard közösségi menedzser elmondta, a pozitív visszajelzések hatására talán belevágnak egy hasonló alkotás készítésébe valamikor a jövőben. Saját bevallása szerint a videó felbukkanásáig Jarrard nem is tudott a prototípus létezéséről. A dolgot Bonnie Ross stúdiófőnök magyarázta meg: a Haggar kódnevű projekt az akcióra, felfedezésre és a felhasználók kreativitására épült a Halo-univerzum keretei között, és bár rengeteg ötlet és szórakoztató lehetőség állt mögötte, sosem jutott tovább azon a korai fázison, amit a felvételen is láthatunk, így csak egy példája azoknak a kísérleteknek, melyeket számításba vettek az évek során.
Csúszik a Darkest Dungeon DLC-je A Crimson Court nem jön április előtt a Red Hook Studios legutóbbi blogbejegyzése szerint. Ugyanakkor a játékidőt nagyjából felező új nehézségi mód, a Radiant február elején megérkezhet, ezzel már három játékmód áll majd rendelkezésünkre. A normál beállítás mellett a Stygian szolgál majd azoknak, akiknek keményebb kihívásokhoz van kedvük, míg a Radiant, bár nem „könnyű” módnak tervezték, sokat csökkent a Darkest Dungeon időigényesebb elemeinek, például a csapatépítésnek tartamán, ezzel az eredeti átlag 80 órás játékidő akár 40-re is apadhat. Pokemonok az Arkban Egy mod jelent meg a Steam Workshopban az Ark: Survival Evolved-hoz, mely pokemonokká változtatja a dinoszauruszokat a játékban. A modellek és animációk egyenesen a Pokemon X/Y-ból kerültek át, a mod készítője csak annyit változtatott, hogy működjenek a játékban. Kapott is a nyakába egy szerzőijog-sértéses jelzést, de ezt később levették a modról, mikor kiderült, hogy egy másik modder, vagy az ő támogatója jelentette, aki szintén egy Pokemon-modon dolgozik az Arkhoz. Dráma! De hogy fest ez élőben? Nézzétek meg!
A Classic Offensive nevű CS:GO mod az 1.6-os Counter-Strike-ot hozza vissza Bár az eredeti Counter-Strike továbbra is játszható a Steamen, sokan örülnének neki a CS:GO grafikai és technikai szintjén. Erre szolgál majd a Classic Offensive mod, mely jelenleg a Steam Greenlight programjában szerepel. A készítők nem szeretnék kitiltatni magukat, így a klasszikus térképeket kapjuk meg, a GO-hoz képest egyszerűbb látványvilággal és a GO-ban bevezetett fegyverek nélkül. A projektet gyakorlatilag egy nosztalgiamodnak lehet tekinteni. A bétaverzió már játszható.
Portal Apple II-re A nyolcbites látványvilággal hasító átdolgozás Vince Weavernek, a University of Main segédprofesszorának keze munkája. Főhősünk Chell, az ellenség GlaDOS, az értelmes robot, megvannak a kék és narancssárga portálok és a humor is, érdemes belenézni!
Jön a PC-s Guilty Gear Xrd Rev 2 Az Arc System Works verekedős játékának feltuningolt változatáról van szó, két új karakterrel (Baiken és Answer), friss történettel és továbbfejlesztett online móddal. Állítgattak kicsit a meglévő karakterek egyensúlyán és képességein is. Megjelenési dátum még nincs.
Fontos menüopciót kapott a Thimbleweed Park A kérdéses pont a készülő játék egy screenshotján bukott ki és nem más volt, mint az, melyik irányban van felrakva a WC papír. Eredetileg csak a képen látható módon lehetett felrakni, Ron Gilbert pedig számos megjegyzést kapott erre nézve a Twitteren. Eleinte megtagadta a változtatást, sőt, kifejezetten élvezte a „felháborodást", de végül csak beadta a derekát: a végleges játékban be lehet majd állítani a menüben, merről tekeredjen a papír. És ez nem vicc! A Thimbleweed Park az első negyedévben várható.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!