iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.01.19.

Dátum | 2017. 01. 19.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Hamarosan érkezik a Nintendo következő nagy mobilos játéka Ami a Fire Emblem Heroes, és a Super Mario Runnal ellentétben ez először Androidra jelenik majd meg, február 2-án, és csak később érkezik iOS-re. Láthatóan a sorozat klasszikus játékmenetét viszonylag sikeresen ültették át mobilokra, így akár még a rajongóknak is ajánlott lehet.
Cross-buy lesz PC-n és Xbox One-on a Resident Evil 7 Pontosabban a Windows Store-os és az Xbox One-os verzió esetében értendő az, hogy ha megvesszük az egyikre, akkor automatikusan megkapjuk a másikra is. Ezzel tehát a Microsoft is tud valami kis hozzáadott értéket nyújtani a Resident Evil 7-hez, hiszen a PS4-es verzió pedig támogatja a PS VR-t (ráadásul egy évig nem is jöhet ki más VR-os platformokon). A Resident Evil 7 jövő héten, egészen pontosan január 24-én jelenik meg. Helyi multiplayert is kap a Yooka-Laylee Emlékeztető: a Rare néhány egykori alkalmazottja megunta, hogy a Microsoft alatt nem készül új Banjo-Kazooie, úgyhogy inkább függetlenedtek, és nekiálltak elkészíteni annak szellemi örökösét, a Yooka-Laylee-t. A megjelenés már nincs messze, hiszen április 11-én érkezik az anyag PS4-re, Xbox One-ra és PC-re. Most pedig kiderült, hogy a fejlesztők beépítenek egy csomó olyan minijátékot, amik alkalmasak a helyi (kanapés) multiplayerre. Egyelőre a következőket nevezték meg (és a nevük nagyjából sugallja is, hogy miről szólnak): Glaciators, Kartos Karting, Blag the Flag, Gun-let Run, Jobstacle Course, Hurdle Hijinx.
Idén is kihagyja az E3-at az Electronic Arts Ahogy tavaly, úgy idén is az E3 idejére szervez egy különálló saját eseményt az Electronic Arts. Nem véletlen, hogy a nagyobb kiadók egyre kevésbé preferálják az E3-at: egyrészt rendkívül drága a bérleti díj, másrészt pedig ez az esemény a szakmának szól, így tehát a valódi játékosok és vásárlók nem tudják élőben kipróbálni a kiállított játékokat. Az idei EA Play június 10-től 12-ig tart majd a Hollywood Palladiumban, és természetesen a sajtókonferenciát ezúttal is közvetítik majd online. Arról persze még nem beszélt a kiadó, hogy milyen címekre számíthatunk. A Star Wars Battlefront 2 vélhetően ott lesz, hiszen az ősszel jelenik meg, de ezen kívül reménykedhetünk benne, hogy lerántják végre a leplet a Visceral-féle Star Wars-játékról, meg esetleg a Dragon Age 4-ről is. Xbox One-ra is megjelenik a Path of Exile A Grinding Gear stúdió bejelentette, hogy az eddig kizárólag PC-n elérhető és rendkívül sikeres Path of Exile még idén megjelenik Xbox One-ra is. A játék a konzolon is free-to-play marad, és a megjelenésekor tartalmazni fog mindent, ami a PC-s verzióban is elérhető, beleértve a hamarosan érkező 3.0.0-ás kiegészítőt. "Nagyon izgatottak vagyunk emiatt. Egy évig dolgozott rajta egy kis csapat a stúdión belül - ugyanazok készítették, akik PC-s DirectX 11-es verzión is dolgoztak" - szól a hivatalos nyilatkozat.
Lelőtték a Minecraft Windows Phone-os verzióját A Minecraft lényege, hogy tulajdonképpen minden létező platformon elérhető - és ez nem változott azután sem, hogy a Microsoft felvásárolta a játékot a fejlesztővel együtt. Úgy tűnik azonban, hogy vannak platformok, amikre egyszerűen nem éri meg tovább fejleszteni a Minecraftot, és ironikus módon ezek a platformok pont a Microsoft sajátjaié. Éppen ezért a Mojang ma bejelentette, hogy nem frissül tovább a Minecraft a Windows Phone 8.1-et és Windows Phone 10-et futtató telefonokra. A játék továbbra is letölthető az alkalamzásboltból, azonban nem érkeznek majd újabb frissítések és javítások. Ez valószínűleg azt jelenti, hogy a Microsoft tulajdonképpen feladta ezt a két operációs rendszert. Hiszen ha már a Minecraftot sem éri meg rájuk fejleszteni, akkor tényleg nagy lehet a baj... Akcióban a végleges Halo Wars 2 Ahogy arról már írtunk, a Halo Wars 2 már aranylemezre került, ám ennek ellenére azért holnap indul a bétatesztje. Igen, ilyen a mai játékfejlesztés. Na, de mindegy is, a lényeg, hogy az egyik kedvenc jelenlegi külföldi YouTube-osunk, Arrekz rá tudta tenni a mancsát a végleges PC-s verzióra, és egy szép felvételt készített belőle nekünk, amiben beszél a kampányról és a többjátékos módokról is.
A Ubisoft továbbra is bízik a Nintendo Switch-ben A Ubisoft francia részlegének vezetője, Xavier Poix úgy érzi, igenis szükség van a piacon a Nintendo Switch-re, hiszen rengetegen szeretnek otthon és menet közben egyaránt játszani. "Kétféle módon játszanak ma az emberek: ott van az igazi, magas minőségű élmény a tévé előtt, de ha valamiért éppen mégsem tudsz a tévé előtt ülni, akkor maradt a mobiltelefonod" - véli az úriember. "Éppen ezért úgy érzem, hogy igenis szükség van a Switch-re, csak lehet, hogy még nem érezzük, hogy mennyire. Éppen ettől válik ez az egész nagyon érdekessé" - teszi hozzá. Szerinte azért lehet sikeres a konzol, mert a Nintendo meg tudja teremteni a hidat a tévés és a mobilos világ között. Részletek a For Honor közelgő bétatesztjéből A For Honor bétája január 26-tól 29-ig tart majd PC-n, PS4-en és Xbox One-on, szóval lassacskán elkezdhetjük a mentális felkészülést. A Ubisoft ráadásul nem aprózza el a dolgot, sok mindent ki tudunk majd próbálni. Lássuk ezeket! Tizenkét hős válik elérhetővé: a vikingek részéről a Raider, a Berserker, és Warlord, a szamurájuk részéről az Orochi, a Kensei, és a Nobushi, a lovagok részéről pedig a Conqueror, a Warden, és a Peacekeeper. A teljes verzió öt multiplayer módjából hármat tesztelhetünk majd, melyek a 4v4-es domination, a 2v2-es brawl, és az 1v1-es duel. Ezen kívül hat különböző környezetben harcolhatunk majd, három olyan pályán is, melyek nem voltak benne a korábbi tesztekben. A bétára a hivatalos oldalon, és egy új interaktív weboldalon is lehet regisztrálni.
Új stúdiót alapítottak a Techland egykori munkatársai Pawel Zawodny, a Techland korábbi operatív igazgatója új stúdiót indított el Strange New Things néven. Nincs egyedül, ugyanis számos tapasztalt munkatárs csatlakozott hozzá a CD Projekt RED-től, az IO Interactive-tól és persze magától a Techlandtől is. Zawodny hangsúlyozza, hogy a brigád hatalmas tapasztalattal rendelkezik, hiszen a producereik, művészeik, programozóik és íróik olyan játékokon dolgoztak, mint a Hitman, a Dead Island, a The Witcher-sorozat, a Dying Light vagy éppen a Call of Juarez. Mostanra azonban megunták, hogy mindig olyan játékokat kell készíteniük, ami "megfelel a piaci követelményeknek", ráadásul úgy érzik, hogy az iparág hatalmas stúdióinak működési modellje is elavult, úgyhogy inkább átmentek függetlenbe. Arról egyelőre nem beszéltek, hogy mi lesz az első játékuk.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!