iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.01.30.

Dátum | 2017. 01. 30.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Dátumot kapott a VR-os Psychonauts Ami persze nem egy igazi Psychonauts-folytatás, hanem egy kifejezetten VR-ra kihegyezett kisebb anyag. Akárhogy is, a rajongók valószínűleg így is örülni fognak, hogy visszatérhetnek a játék világába, ráadásul hamarosan, hiszen a fejlesztők ma bejelentették, hogy február 21-én érkezik az anyag PS VR-ra.
Nagyfelbontású textúrákat kap a Fallout 4 A Bethesda bejelentette, hogy a jövő héten érkezik az 1.9-es javítás a Fallout 4-hez, ami két dolgot hoz magával. Egyrészt a játék támogatni fogja a PS4 Pro-t, ami azt jelenti, hogy az új konzolon 1440p-s natív felbontást, nagyobb látótávolságot és néhány feljavított effektust kapunk. A másik, hogy ezzel érkezik az opcionálisan letölthető nagyfelbontású textúracsomag PC-re, mégpedig teljesen ingyenesen. A stúdió ezzel igyekszik megköszönni a PC-s közönség folyamatos támogatását az utóbbi évek alatt. A Bethesda arra hívja fel a figyelmünket, hogy a textúracsomag használatához legalább az alábbi PC szükséges (vagy még jobb): OS: Windows 7/8/10 (64-bit) CPU: Intel Core i7-5820K vagy jobb VGA: GTX 1080 8GB / AMD Radeon RX 490 8GB RAM: 8GB+ Egyre jobban fest a Total War: Trónok Harca Bátor vállalás a Game of Thrones alapján modot készíteni a Total War: Attilához, de a lelkes rajongók ráfeküdtek, és egyre szebb képet fest az anyag. Új kampányt vagy térképet egyelőre nem kapunk, a készítők inkább az egyedi seregekre és csatákra koncentrálnak. Ez talán elsőre nem hangzik túl jól, de vélhetően a könyv / sorozat ikonikus ütközeteinek megelevenítésével sok rajongót be lehet húzni. Ráadásul a munka mennyiségét így sem érdemes lebecsülni: már 20 külön sereg és 35 tábornok érhető el a nyolc westerosi frakcióban.
Két új nehézségi fokozattal bővül a Dead Rising 4, és demót is kap A mai nap során elméletileg mindenkihez eljut az új patch a Dead Rising 4-hez, ami két új nehézségi fokozatot vezet be a már meglévők fölé: ezek a Hard és az Ultra Hard. Aki tehát komolyabb kihívásra vágyik, az szembenézhet a gyorsabban elromló fegyverekkel, és a kevesebb életet visszatöltő ételekkel - többek között. Ezen kívül érkezik még a játékba néhány ruha a Street Fighter-sorozatból (egészen konkrétan Cammy, Guile, M. Bison, T. Hawk és Zangief), valamint január 31-től elérhető lesz egy limitált demó is, amit egy óráig nyúzhatunk, egyelőre csak Xbox One-on. Viszont az előrehaladásunkat átmenti a játék a teljes verzióba.
Jövő héten érkezik PS VR-ra a Ninja Theory-féle Dexed A Heavenly Sword, az Enslaved és a Hellblade fejlesztői (az utóbbi játék befejezése mellett) egy VR-os címet is elkészítettek, ami egy ideje már elérhető Oculus Riftre és HTC Vive-ra. A jövő héten azonban megjelenik PS VR-ra is, így vélhetően több emberhez is eljuthat.
Még az E3 előtt befuthat a felújított Phantom Dust A Phantom Dust még az első Xbox egy kultikus címe volt, ami igazából sosem tett szert hatalmas népszerűségre, de a tábora imádta. A Microsoft a 2014-es E3-on jelentette be, hogy készül belőle egy új rész, azonban ezt nem sokkal később el is kaszálták (erről bővebben a hamarosan megjelenő cikkünkben értekezünk), és most úgy néz ki, hogy az eredeti játék egy felújított változatát kapjuk majd meg, kibővítve néhány modern funkcionalitással. Azonban az utóbbi időben már ezzel kapcsolatban is kételyek kezdtek felmerülni, hiszen egészen konkrétan eddig semmit nem hallottunk a játékról. Phil Spencer, az Xbox-részleg vezetője azonban ma megerősítette, hogy a fejlesztés jól halad, már játszott egy korai builddel, és a végleges megjelenés is esedékessé válik még az E3 előtt. Horizon: Zero Dawn - így fest a PS4 Pro-n, 4K-ban A Horizon: Zero Dawn valószínűleg az év egyik legszebb játéka lesz, még akkor is ha a sima PS4-en toljuk. Azonban nem kétséges, hogy a Sony belsős fejlesztésű címeként a végletekig kihasználják majd a PS4 Pro képességeit is, így valószínűleg hamarosan sokan rákívánnak majd egy 4K-s tévé vásárlására. De aki hagyományos tévén élvezné az új konzol előnyeit, annak sem kell aggódnia, hiszen supersampling élsimítást és szebb grafikát várhatunk.
A Counter-Strike után a Team Fortress 2-ben is lecsap a Valve a szerencsejátékra A múlt év egyik legnagyobb botránya volt, mikor kiderült, hogy milyen brutális (illegális) szerencsejátékot működtetett néhány oldal a Counter-Strike: Global Offensive közönségét kihasználva. A helyzet annyira komoly volt, hogy miután a Valve elkezdett leszámolni ezzel az egésszel, a játék nézettsége megfeleződött Twitch-en - hiszen a szerencsejáték ugyebár a közvetítéseken keresztül ment. A bonyodalmaknak azonban nincs vége, hiszen nyilvánvaló, hogy nem csak a Counter-Strike: Global Offensive esetében fordulhat elő ilyen dolog, hanem aktívan működik a Team Fortress 2 közönségénél is, igaz, jóval kisebb mértékben. A Valve most bejelentette, hogy a Team Fortress 2-nél is alapos irtást végeznek majd a közeli jövőben, és kitiltanak minden olyan felhasználót és weboldalt, akinek köze van a szerencsejáték szervezéséhez. 91 évesen elhunyt a Namco alapítója Illetve egészen pontosan január 22-én halt meg Masaya Nakamura (csak most hozták nyilvánosságra), aki 1955-ben alapította a legendás japán játékkiadót, a Namcót. Ahogy például a Nintendo, a Namco is kezdetben gyerekjátékok gyártásával foglalkozott, és ezt forgalmazó áruházakat működtetett, így meg is kapta a Nakamura Amusement Machine Manufacturing Company nevet - később ebből lett a NAMCO rövidítés. A vállalat aztán 1970-ben vásárolta meg az Atari japán részlegét, és lépett be a videojátékok piacára olyan játéktermi gépekkel, mint a Pac-Man, a Galaga vagy a Pole Position. A cég sikeresen vészelte át az 1980-as évek elejei videojáték-válságot, és 2005-ben egyesült a Bandai-jal, így jött létre a mai Bandai Namco.
Gears of War 4 - végleg összeeresztik a PC-s és Xbox One-os játékosokat A Microsoft belsős stúdiója, a Gears of War 4 fejlesztéséért felelős The Coalition a tavalyi év végén több teszthétvégét is szervezett, ahol összeeresztették a PC-s és az Xbox One-os játékosokat az online multiplayerben. Természetesen ezek külön playlisteket kaptak, így mindenki számára egyértelmű volt, hogy ha ebbe csatlakozik be, akkor a felhasználók között lehetnek konzolosok és PC-sek is. A The Coalition a teszthétvége tapasztalatai alapján (ebben benne vannak a felhasználói visszajelzések és a begyűjtött adatok is) úgy döntött, hogy a következő javítással véglegesen egyesíti az Xbox One és a Windows 10 táborát a Social Quickplay játékmódban - úgy tűnik ugyanis, hogy a dolog működik és a játékosok elégedettek. A stúdió szerint egyébként az itt beszedett tapasztalatok fontosak lesznek a Microsoft későbbi exkluzív címeinél is. Természetesen a Core és Competitive módok ezután is elszeparáltan működnek majd, hiszen a jobb játékosok között teljesen esélytelen, hogy egyforma sansszal induljon egy konzolos és egy PC-s játékos.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. bl4st4h
2017.01.31. 00:46
AMD Radeon RX 490 8GB

Tudhat valamit a Bethesda hogy még meg sem jelent videokártya szükséges a textúracsomaghoz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. BloatFly bl4st...
2017.01.31. 10:37
Mert az eredeti sajtóanyag összeállításánál még az volt, hogy bemutaják év elején és kijön februárban, aztán mégsem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Terror
2017.01.31. 10:42
A Fallout 4 elég gyatrán fut a megagiga textúrák nélkül is. Kár foltozgatni azt az ezeréves motort. Hogy 5820K minek kell neki, teljesen rejtélyes, megint csak a hasukra csaptak egyet. Még két magot is alig teker meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Pho3n1X
2017.01.31. 17:28
Nem vagyok egy nagy hozzáértő, de azért a Fallout 4es gépigény valóban érdekes, már csak azért is, mert odairnak egy CPU/VGA kombót, ami kb 400e ft, meg 8gb+ ramot; ma már bármilyen játék mellé odairják az ajánlotthoz a 16ot....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!