iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.02.02.

Dátum | 2017. 02. 02.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Akit Trump kitiltott, azon a Devolver Digital segít Azt ezen a ponton már valószínűleg mindenki tudja, hogy az Egyesült Államok új elnöke, Donald Trump a múlt héten egy elnöki rendelettel megtiltotta a belépést minden iraki, iráni, szíriai, jemeni, szudáni, líbiai és szomáliai állampolgárnak, még akkor is, ha azok egyébként zöld kártyával rendelkeznek és Amerikában vállalnak munkát. A tiltás 90 napra vonatkozik, és nem túl meglepő módon számos játékfejlesztőt is érint. Ami azért probléma, mert hamarosan kezdődik a Game Developers Conference, így előreláthatólag ezek a fejlesztők ezen nem tudnak majd megjelenni. A Hotline Miami, a Downwell és a Shadow Warrior fejlesztője, a Devolver Digital azonban felajánlotta, hogy a saját standján megjelenít és képvisel minden olyan játékot, aminek a készítői az elnök rendelete miatt nem tudnak beutazni az országba, és részt venni az eseményen. A Devolver elmondta, hogy a konzolok mellett kivisznek rengeteg PC-t és HTC Vive-ot is, így mindenféle játék megjelenhet az ő standjukon, technológiai akadály valószínűleg nem lesz. Új pilótás játékmóddal bővül a Titanfall 2 A következő frissítésben egy új játékmódot és három pályát kapnak majd a felhasználók. Az új játékmód neve Live Fire, és csak pilóták vehetnek részt benne (titánok kizárva), és teljesen le van tiltva a respawn. De ez még nem minden: az egész menet legfeljebb egy percig tarthat, és az a csapat nyer, amelyik életben tud maradni, vagy amelyik az idő leteltét követően uralja az egy szem zászlót a pályán.
Lelőtték a Nintendo egyik utolsó Wii U-s játékának fejlesztését A Nintendo még 2014-ben mutatott be többféle kísérleti játékot, melyek Shigeru Miyamoto vezetése alatt készültek. A terv az volt, hogy ezekből előbb-utóbb teljes értékű játékok készülnek a Wii U-ra, és ez többé-kevésbé meg is valósult: a Project Guard és a Project Giant Robot kettősből ugyanis az első végül a Star Fox Guard képében manifesztálódott. A Project Giant Robot azonban már sosem fog elkészülni. Ezt ma erősítette meg a Nintendo, miután a vállalat átértékelte a "termékekkel és fejlesztéssel kapcsolatos stratégiáját". Mindez összhangban áll azokkal a korábbi információkkal, melyek alapján úgy tudtuk, hogy a The Legend of Zelda: Breath of the Wild lesz az utolsó Nintendo által fejlesztett játék, ami megjelenik Wii U-ra. A Project Giant Robotban egyébként (a játék nevének megfelelően) egy hatalmas robotot irányíthattunk volna a Wii U gamepadjének mozgásérzékelőjét használva, miközben az analóg karokkal ütlegelhettük volna a többi robotot. Rekord három hónapon van túl a PlayStation 4 A Sony pénzügyi beszámolójából kiderült, hogy több PlayStation 4-et adtak el a tavalyi október-november-decemberi időszakban, mint korábban bármelyik negyedév során. Ez azt jelenti, hogy most 9,7 millió konzol kelt el ebben a három hónapban, míg tavaly ilyenkor 8,4 millió (ami szintén rendkívül erős). A PlayStation 4-ből eddig összesen 57,1 millió példány ment el. Ezzel a PlayStation-divízió 5,3 milliárd dolláros forgalmat és 431 millió dolláros üzemi nyereséget produkált a negyedév során. A nyereség növekedett az ezt megelőző évhez képest, köszönhetően a több eladott játéknak, és a PS4 gyártási költségének csökkenésének. Injustice 2 - bemutatkozik a Black Canary Újabb karakterrel bővült az Injustice 2 felhozatala a játék május 16-ig megjelenése előtt. A hölgyről leginkább azt kell tudni, hogy eléggé jártas a harcművészetekben, romantikus és szakmai kapcsolatot ápol a Zöld Íjásszal, és ő is kipróbálható lesz a multiplayer bétában még a megjelenés előtt.
Újabb leépítések a Cryteknél Az állandóan küszködő Crytek folyamatos átalakulás alatt van, a stúdió ugyanis szeretné lecsupaszítani magát, és visszaállni kizárólag a játékfejlesztésre és a CryEngine tuningolására. Ennek keretében kötötték meg a megállapodást az orosz Mail.ru vállalattal, akik számára tovább bővítik a Warface-t, és fejlesztik a Warface 2-t. A folyamat következménye, hogy most újabb 15 embert bocsátanak el a frankfurti központból. Olyan munkatársakról van szó, akik leginkább a marketinges és kiadásért felelős osztályon dolgoztak, így a munkájuk sajnos feleslegessé vált. Belsős forrásoktól úgy értesültünk, hogy a Crytek továbbra sem tudja időben fizetni az alkalmazottak bérét, jelenleg még a 2016-os decemberi fizetéseket sem kapták meg a munkatársak. Jól fut PS4-en a For Honor Legalábbis a bétateszt alapján ezt a tanulságot vonta le a Digital Foundry. A szakértők letesztelték a játékot sima PS4-en és PS4 Pro-n is, és azt találták, hogy az alap konzolon 1080p-ben fut, az erősebb gépen pedig 1440p-ben, és ezt skálázza fel 4K-ra. A Digital Foundry szerint egyébként a nem natív 4K-s felbontás ellenére a PS4 Pro-n egészen kiváló a képminőség, és részletesebb textúrákat, valamint jobb ambient occlusion effektet kapunk. Ami a framerate-et illeti, a béta tulajdonképpen mindkét konzolon tökéletesen tartja a megcélzott 30fps-t.
Idén már tényleg megjelenik a Hellblade Valószínűleg a jelenlegi egyik legnagyobb független fejlesztésű játék a Ninja Theory által készített Hellblade. Az anyagot eredetileg 2014-ben jelentették be, majd 2015-ben kiáltotta ki a stúdió, hogy 2016-ban várható a megjelenés. Nos, mint azt látjuk, ez nem igazán sikerült. Az nem egészen tiszta, hogy egy független fejlesztés keretein belül a Ninja Theory hogyan tud olyan technológiai újdonságokkal előállni, mint a motion capture és az arcanimáció teljes megújítása, vagy hogy az Epic Games-szel közösen fejlesszenek ki egy új eljárást az átvezető animációk létrehozására. Akárhogy is, úgy látszik, hogy megcsinálják, a stúdió ugyanis bejelentette, hogy 2017-ben már egészen biztosan megkapjuk a játékot. Szívesen látnák a fejlesztők PC-n a Final Fantasy XV-öt Hajime Tabata, a Final Fantasy XV vezető fejlesztője elmondta, hogy nagyon szívesen kiadnál a játékot PC-re, egyfajta technológiai kísérletként. Szerinte ez nekik is fontos tapasztalat lenne, másrészről pedig azt szeretnék, hogy a felhasználók lássák, hogyan is festene a játék egy igazán kemény konfiguráción. Azonban ha a Final Fantasy XV megjelenne PC-re, akkor annak egyedi dolgokat kellene tartalmaznia. Tabata például nagyon kíváncsi lenne, hogy mihez kezdenének a felhasználók egyfajta moddolási lehetőséggel - hiszen a nagy, nyitott világ adott, onnantól pedig már mindenkinek a fantáziájára van bízva, hogy mihez kezd vele. Tabata korábban azt mondta, hogy a PC-s megjelenés egyáltalán nincs kizárva, azonban semmiképpen nem jelenhet meg a konzolos változatokkal egyszerre, ugyanis a PC-s verzióhoz legalább plusz egy év fejlesztési idő kell.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Gyurkov
2017.02.03. 10:13
A Nintendo instant kivégzi a Wii U konzolt, nem erre számítottam azért. Jó kis pofon ez a tulajdonosoknak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Szefmester Gyurk...
2017.02.03. 10:22
Egyszerűen nem értem mit művelnek ezek ott azon a kis szigeten....
Készítenek egy "hordozható" konzolt, mikor aki mobilis játékos az már jóformán csak telefonon játszik, vagy DS-en. Csináltak egy otthoni konzolt ami épp csak eléri az előd erejét...
És csináltak egy konzolt ami nagyobb mint egy telefon, de kisebb mint egy tablet, cserébe két gamepadot lehet rakni az oldalára... de a két gamepaddal akár ketten is játszhatnak... egy tabletnél kisebb kijelzőn...
Végül pedig csináltak egy konzolt ami nem kompatibilis visszafelé, az eddig ingyenes online helyére behozzák a prémium előfizetést, amihez a konkurenciával ellentétben csak snes emulátoros játékot fognak adni...

Inkább vennék egy haldokló Wii U-t mint a switchet.. csak ne lenne haldoklása ellenére drágább mint egy ps4...

Az FF XV moddolás miatt nem bánom ha később jelenik meg PC-re. Főleg hogy vélhetőleg a DLC-k addigra kifulladnak és hozzá fogják csapni egy kiadásba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. magerg
2017.02.03. 10:42
Az még semmi, de ahogy kinéz, az online fícsörök is drágábbak/rosszabbak lesznek mint PS Network/XB Live.
A Nintendo szépen kivégzi önmagát is... bár Japánban valószínűleg sokáig megmarad.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!