iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.02.09.

Dátum | 2017. 02. 09.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

Nagyobb szabadságot ad a Mass Effect: Andromeda párbeszédrendszere A BioWare már tavaly közölte, hogy az új epizódból kimarad az elődök Paragon/Renegade morálrendszere, amely meghatározta Shepard parancsnok beszélgetéseit, sőt, ez a Shepardhöz fűződő kapcsolat a fő ok, amiért kukázták a dolgot – túlságosan emlékeztetett a karakterre. Mac Walters kreatív igazgató szerint az új megoldás inkább arra épül, egyetértünk-e bizonyos dolgokkal, vagy sem. Az eredeti trilógiában, ha eldöntöttük, hogy például Paragonként játszunk, nem kellett gondolkodnunk, csak kiválasztottuk az ennek megfelelő válaszokat. Az új verzióban azonban minden a körülményektől és a beszélgetőpartnertől függően változik, tehát oda kell figyelnünk arra, miről is van szó. A játékosok négy „hangot” választhatnak majd a beszélgetésekben, vagyis négyféle módon fejezhetik ki magukat - a kérdés pedig ezúttal nem az lesz, jók, vagy rosszak szeretnének-e lenni, hanem az, hogy akarnak viszonyulni a másik karakterhez. Megérkeztek házaink a The Elder Scrolls Online-ba A hét elején élesedett a Homestead update a PC-s verzióhoz, vagyis most már csak a pénztárcánk szab határt annak, hogy szobát, kis lakást, házat, vagy egész palotát vásárolunk-e magunknak. Összesen 39 változat létezik és Tamriel minden fajának stílusa képviselve van. Az árszint az olcsótól a nagyon drágáig mozog, mindenki találhat magának megfelelőt, akár játékbeli aranyat, akár crownt szán a célra. A berendezést közel 2000 tárgy segíti – könyvek, bútorok, hordók, növények és számtalan más dolog között válogathatunk, az elhelyezésükben pedig teljes szabadságot kapunk, hiszen mindent oda és úgy pakolhatunk, ahová akarunk (a majompet például mehet fel a pálmafára).
A jelenlegi történet csak a jéghegy csúcsa, mondja a Stoic Studio A The Banner Saga 3 egy hét alatt elérte kickstarteres kampányának célkitűzését és mivel még több, mint három hét van hátra a gyűjtésből, rengeteg idő jut az extra célok bemutatására. A Stoic Studio már tett is néhány célzást a szinkronnal kapcsolatban (eddig nem volt a sorozatban): ahogy fogalmaztak, nagy lépés lenne egy ilyen kis cég számára, de szeretnék megvalósítani, ha lehetőség nyílik rá. A Redditen a felhasználók máris elkezdték az ötletelést, kik lehetnének majd a szinkronhangok, de olyanok is voltak, akik a játék hangulatát és vonzerejét féltették a profi szinkron megjelenésétől. A Stoic azt is elárulta, hogy a trilógián kívül is vannak terveik az abban felvázolt univerzummal – még több kalandot mesélnének el ugyanebben a világban, például olyanokat, melyek Dalalondban, a völgyek földjén játszódnak, sőt, akár a nagy vízen túlra, nyugatra is elmerészkednének. Szerverböngésző az Overwatchban Jeff Kaplan játékigazgató jelentette be a legújabb fejlesztői update-ben, hogy a lehetőség hamarosan megérkezik a játékba. A szerverböngésző kilistázza az összes, épp futó meccset, a válogatáshoz széleskörű szűrési lehetőségek állnak majd rendelkezésünkre, egyben saját nyilvános, vagy privát szervereket is indíthatunk. A megjelenés után kilenc hónappal érkező feature szembemegy a modern multiplayer játékokra jellemző trenddel, mely automatikusan párosítja össze a játékosokat a képességeik, a ping, vagy a távolság alapján. Kaplan úgy fogalmazott, hogy a felhasználók kipróbálnának több különböző dolgot is, olyan matchmaking rendszer pedig nem létezik, ami mindenki igényeit kiszolgálná az összes lehetséges kombinációban. A szerverböngésző jelenleg a tesztszerveren fut, további változtatások várhatóak az élesedés előtt ehhez a verzióhoz képest.
Lopakodás és kemény ellenfelek a Dark Souls 3 új DLC-jében Egy friss videón láthatjuk a játék második, egyben utolsó kiegészítőjének játékmenetét, kicsit spoileresen. Az új helyszínek, szörnyek és főellenfelek mellett még egy lopakodásra emlékeztető mechanikát is láthatunk, ami idegen a sorozattól. Természetesen keményebbnél keményebb rémségekkel kell majd szembeszállnunk, a videó végén a démon elég durvának néz ki!
Történelmi stratégia-szerepjáték jön áprilisban Az Expeditions: Vikingben egy viking klánt irányítunk a hatalom és dicsőség felé – a játék az Expeditions: Conquistador című alkotás folytatása. Egy apró északi falu főnökeként meg kell szilárdítanunk hatalmunkat a rivális szomszédokkal szemben, szövetségeket és kereskedelmi útvonalakat kell létrehoznunk, illetve rablóportyákat kell vezetnünk a gazdag Brit-szigetekre. A játékmenetben egyensúlyban lesznek a harci és diplomáciai elemek, ehhez szerteágazó párbeszédrendszer járul majd, mely több, mint 280 ezer szót tartalmaz. A játék április 24-én jelenik meg.
Láthatatlanul harcolunk az Invisigun Heroesban Először is, mindenkinek van fegyvere. Másodszor: mindenki láthatatlan, még saját magának is. Ha elsütjük a mordályunkat, egy pillanatra láthatóvá válunk, ha pedig falakba, vagy tárgyakba ütközünk, azok karakterünk színében fognak csillámlani. Az egy- és többjátékos módokban úgy kell kitalálnunk ellenfelünk helyzetét, hogy a bújócska közben nem tévedünk el. A játék elérhető a Steamen.
360 fokos látvány vár a Demise-ben A játék nem csak azért nehéz, mert lebegő robotizék lövöldöznek ránk, hanem a gyomrunkat is megterheli. Ebben az FPS-ben, mindent látunk, ami körülöttünk van, 360 fokban. A Demise valamilyen okból kifolyólag csak kontrollerrel játszható és a legkisebb mozdulatra az egész képernyő elkezd pörögni a fejünk körül, azt üzenve emésztőrendszerünknek, hogy az istenek elhagyták az emberiséget és megkezdődött a lázadás kora. A játékot egy négyfős csapat készítette a tavalyi Nordic Game Jam alatt, ha bírjátok az ilyesmit, próbáljátok ki Ti is, ingyenesen letölthető.
Történetek elmesélésén alapuló játéksorozat indul A Stories Untold talán a Netflix nyolcvanas éveket megelevenítő, nagy sikerű sci-fi szériájára, a Stranger Thingsre hasonlít leginkább, még a korra jellemző látványvilágban is. Ez nem véletlen, hiszen a film plakátját és ezt a bizonyos látványvilágot ugyanaz a Kyle Lambert nevű dizájner készítette. A Stories Untold gyakorlatilag egy gyűjtemény lesz, melynek első része a The House Abandon című, tavaly megjelent szöveges kalandjáték felújított változata.
A League of Legends sztárja a Twitchen A dél-koreai profi játékos, Sang-hyeok „Faker” Lee elég nagy névnek számít: az egyik az összesen kettő játékos közül, akik háromszor megnyerték a LoL-világbajnokságot. Csapata, az SK Telecom nemrég a Twitchre költözött és Faker első streamje hatalmas sikernek bizonyult: volt, hogy egyszerre 245 ezren nézték, ez pedig a legnagyobb eredmény, amit egy szóló streamer valaha elért. Kezdésnek nem rossz.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. magerg
2017.02.10. 08:41
Nocsak. A BioWare megtanult értelmes választásokat tenni a dialógusokba?
Küldhetik a söröket a CD Projeckt-nek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester mager...
2017.02.10. 10:29
Ne kiabáld el. Lehet olyan lesz mint a bards taleben, és akkor örülhetünk ha véletlen olyat mond a karakterünk amit mi is akarnánk.

Ezt az egész rendszert a játékos nélkül kéne kezelni. Választasz valamit, de nem írja ki előre mi lesz a következmény.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95 mager...
2017.02.10. 11:40
Az ME3-ban már próbálkoztak külön volt a reputációs szint és külön jó/rossz irány, bár így is gyerekes volt a dolog. Ne bízd még el magad, az egyik fő "selling point", hogy "diverse" a legénység, mert ugye az eredetiben nem volt az. Van egy ötletem miért hangsúlyozták ki ezt és mit takar, de a játékosok helyett a 4chan szórakozását fogja szolgáni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. RaimiHS
2017.02.10. 12:13
Hol van a Kojima? Így semmi értelme az egésznek...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!