iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.03.13.

Dátum | 2017. 03. 13.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

Márciusban jön a Twitch Desktop App nyílt bétatesztje A Twitch tavaly nyáron vásárolta meg a Curse-t, most pedig bejelentette, hogy felfejleszti, átnevezi és újraindítja Twitch Desktop Appként. Benne lesznek olyan régi Curse-elemek, mint a képernyőmegosztás, a hang- és videóhívások, illetve a közösségi szerverek létrehozásának lehetősége, de mindezt különböző twitches dolgokkal dobják fel. Ezek között a barátlista, a suttogóüzenetek, az aktivitásunk megosztása is szerepel, valamint nemsokára játékkönyvtárként is funkcionál majd, miután beindult a Twitch-áruda. Mindezek eredménye egy olyan alkalmazás lesz, mely folyamatosan összeköti a twitches közönséget, nézőket és streamereket egyaránt. Az egész kicsit úgy hangzik, mint a Discord, amit máris rengeteg streamer használ (bárki ingyenesen létrehozhat rajta saját chatszervert). A Twitch Desktop App nyilvános bétatesztje március 16-án kezdődik. Több, mint 1200 beszélő karakter lesz a Mass Effect: Andromedában és egyéb hírek Mac Walters kreatív igazgató hasonlította össze a szereplőket a Mass Effect 3-ban tapasztaltakkal: míg a trilógia befejező részében nagyjából 670 egyedi lény szólalt meg, addig az új játékban ez a szám túlnő az 1200-on is, párbeszédből pedig legalább annyi sor lesz, mint a Mass Effect 2-ben és 3-ban összesen. Ezen a téren főleg a csapatunkra összpontosítottak, biztosra akartak menni abban, hogy kidolgozott, mély karakterek várnak ránk. A játék PAX East-panelje egyik csapattársunk, Liam Kosta loyalty-küldetését mutatta meg, a questtípus a második részből lehet ismerős. Spoileres videó is van!
Mindezeken kívül bemutatkozik az angara nevű faj, illetve inkább egyik képviselője, Jaal, a nagy, kék Garrus 2.0. Némi spoilerre itt is számíthattok!
Baljós jövő előtt áll az emberiség az Elite: Dangerousban A játék PAX-trailerében ismét összefutunk a thargoidokkal – az egész végződhetett akár kézfogással is, de valami azt súgja, hogy annak a hatalmas idegen hajónak az árnyékában más végkifejlettel kell számolnunk.
Nézz meg két szörnyet a Dauntlessből! A co-op akció-szerepjáték, vagyis inkább szörnyvadász-buli PC-re fog megjelenni és szörnyek helyett igazából behemótokat hajkurászunk majd, azok pedig nyilván teljesen mások (legalábbis annyira mindenképp, hogy a Monster Hunter nevű játék ügyvédeinek ne keltse fel a figyelmét). A Dauntless nyílt bétatesztjére már jelentkezhettek, a jó hír az, hogy a normális futáshoz nem kell majd atomerőmű.
Brutális gyilokmontázs a nyolcvanas évekből Ez a Friday the 13th friss trailere, melyben Tom Savini, a legendás horrorművész-sminkes új Jason-modellje is bemutatkozik. Jason nem rejtegeti, hogy egy nagy melák, ellenben kegyetlenül elbánik a szerencsétlen táborozókkal. Mindehhez körítésként teljesen nyolcvanas évekbeli hangulatot külcsönző hajmetál szól… Az egész olyan, mint egy montázs a Karate Kidből, vagy a Rockyból, ahol Jason a nagy bajnokságra gyakorol (még a kinyúlt videószalagos hangtorzulás is megvan!). A játék idén jelenik meg a Steamen – már tavaly jött volna, de a szóló mód beépítésének és a többjátékos mód továbbfejlesztésének érdekében elcsúsztatták.
Több, mint 3 és fél millió példány fogyott a Cities: Skylinesból A Paradox egyik sikertörténetévé vált ezzel, a kétéves megjelenési évfordulóra kapunk is néhány ingyenes kiegészítőt. A Pearls from the East kínai stílusú épületeket hoz majd, lesz pandaállatkert, kínai templom és shanghaji Gyöngy Torony is, némi ázsiai fűszerezést adva nagyvárosainknak, a Mass Transit DLC-vel pedig például egyvágányú vasút, libegő, komp és léghajók érkeznek.
Ilyen lesz a Sonic Mania Sonicja A játékban a klassszikus Sonic-zónákat dolgozzák át és növelik meg, a sün és barátai Green Hill eddig fel nem fedezett részébe is eljutnak majd. Nosztalgiázáshoz tökéletes lesz, tavasszal várható.
Egyre jobban fest a Skywind Morrowind júniusban megérkezik a The Elder Scrolls Online-ba, de az eredeti játék Skyrim-motoros rajongói újraalkotása, a Skywind is alakulgat. A legújabb trailer a silt stridereket mutatja be egy alfaállapotot tükröző felvétellel, így a hibákat nem érdemes túl komolyan venni. A Skywindet 2012 óta készítik (egyébként dolgoznak a Skyblivionon is), a tavaly októberi, legutolsó progress update szépen megmutatja, milyen nagyszerű dolog lesz ez, ha elkészül.
A szamurájok emberi oldala A Tale of Ronin ezt az oldalt szeretné majd felfedezni, illetve mindent, ami vele jár: a bajtársiasságot, az árulást, a háborút, a békét és a becsületet. A szamurájok életének ez a része eddig nem nagyon jelent meg játékokban, a fejlesztő Dead Mage ezen szeretne változtatni. A Tale of Ronin körökre osztott harcrendszerrel és a Sekai Systemmel vár – az előbbinek része a katana harcművészet, az utóbbi lényege, hogy a világ halálunk után is tovább él és visszatérésünkkor egy új ronin bőrébe bújunk ugyanabban a világban. A játék megjelenési dátuma még nem ismert.
A Rocket Legaue-ből már 10 és fél milliónyit adtak el Nem kevés a Cities három és fél milliója sem, de az autós őrület – mely nyilván teljesen más műfaj – csaknem háromszor ennyit teljesített idáig az összes platformra nézve. Ebben része lehet a szinte havonta érkező frissítéseknek, kiegészítőknek, vagy új játékmódoknak – a Psyonix rendesen foglalkozik a játékkal. A sikert látva értelemszerűen felmerül a folytatás kérdése, de a stúdió alelnöke, Jeremy Dunham szerint veszélyes lenne megosztani a játékosbázist, ehelyett inkább egyre jobbá teszik a Rocket League-et, hogy ne veszítsenek el senkit. Úgy tűnik, a dolog működik… Csúszik a Strafe A Quake-Brutal Doom-System Shock 2-turmixnak tűnő véres FPS eredetileg márciusban jelent volna meg, de a fejlesztő Pixel Titans bejelentése szerint május 9-ig kell várni rá. Az ok: különböző jogi gondok és hivatali hibák miatt csaknem 25 ezer polygon későn érkezett meg a stúdióhoz (150 ezer kell belőlük a grafika megalkotásához). Cserébe kaptunk egy új trailert robbanó koponyákkal, artériákból spriccelő vérrel és repkedő húsdarabokkal.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!