iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.04.26.

Dátum | 2017. 04. 26.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Hot Wheels a Forza Horizon 3-ban Oké, ez már biztos nem lehet véletlen, valaki biztos összeesküvést szőtt a Sony ellen. Mert ugye, ahogy arról beszámoltunk, júniusban érkezik az új Micro Machines, azonban pár nappal ezelőtt a Rockstar bejelentette, hogy egy hasonló, felülnézetes, ökörködős kiegészítőt kap a GTA Online, most pedig a Forza Horizon 3-hoz jelentették be a Hot Wheels kiegészítőt. A Hot Wheels ugyebár a legnépszerűbb matchboxokat forgalmazó márka, aminek nem csak több autója kerül be a Forza Horizon 3-ba, hanem még az ikonikus, műanyag narancsszínű pályák is. Ráadásul ha az új kihívásokat teljesítjük, akkor a végén egy nagy, kifejezetten nehéz kihívásban lehet majd részünk. A Hot Wheels kiegészítő mellett egy frissítést is kap majd a Forza Horizon 3, ami elsősorban a PC-s verziónak fog jót tenni: több új kormány válik támogatottá, bekerül néhány extra grafikai opció, és a CPU-teljesítmény is javulni fog.
Rossz időben jött a Call of Duty: Infinite Warfare Az Activision kiadásért felelős vezetője, Eric Hirshberg szokatlan őszinteséggel beszélt az előző Call of Duty, az Infinite Warfare relatív sikertelenségéről. "Úgy vélem, hogy egyaránt igaz, hogy az Infinity Ward egy nagyon magas minőségű és kreatív játékot tett le az asztalra, és igaz az is, hogy valószínűleg ez nem a megfelelő játék volt a megfelelő pillanatban, legalábbis abban az értelemben, hogy nem találtam meg a közös hangot a játékosokkal". Hirshberg elmondta, hogy mióta átálltak a hároméves fejlesztési ciklusra a Call of Duty-sorozatnál, azóta ennek számos előnyét élvezik, azonban némileg nehezebbé vált megjósolni a jövőbeli trendeket. Azt leszögezte, hogy az új részt nem a Battlefield 1 sikere inspirálta, hiszen jóval korábban láttak neki a fejlesztésnek. "Elismerem, hogy ez az egész úgy tűnik, mintha hullámokban jönne. Amikor három évvel ezelőtt hozzáláttunk a játék alapjainak lefektetéséhez, még fogalmunk sem volt róla, hogy 2017-ben majd számos második világháborús film kerül a mozikba, és hogy a versenytársaink is kiadnak majd történelmi ihletésű játékokat" - mondta Hirshberg. A második világháborús Call of Dutyval kapcsolatban azonban egyértelműen az az érzése az úriembernek, hogy most kifejezetten a megfelelő játékkal, a megfelelő évben és a megfelelő fejlesztőcsapattal megtámogatva lépnek majd elő. Middle-earth: Shadow of War - fókuszban a loot Ahogy azt a fejlesztő Monolith megígérte, a Shadow of War tulajdonképpen minden területen előrelépést kínál majd a Shadow of Mordordhoz képest. Azt már láttuk, hogy a világ sokkal nagyobb, változatosabb és dinamikusabb lesz, és a karakterünk képességeit is jobban testreszabhatjuk majd. Most pedig egy új videóban abba nyerhetünk betekintést, hogy a lootok, felszerelések és fegyverek területén mennyi lehetőségünk lesz - mert egyébként az előző rész után ez is nagyon fontos volt a fejlesztők számára. Minden egyes darab máshogy néz majd ki, és saját szinttel, valamint egyéni buffokkal rendelkezik - utóbbiak közül előfordulhat olyan is, amit csak akkor használhatunk ki, ha az adott tárgyhoz kapcsolódó kihívást teljesítettük.
Még az idén felvásárolhatja a Vivendi a Ubisoftot A Reutersnek nyilatkozó iparági források szerint a Vivendi még idén levezényli azt az akciót, melynek keretein belül többségi tulajdont szereznek majd a Ubisoftban. Az előbbi francia vállalat már most 25%-os részesedéssel rendelkezik az utóbbi francia vállalatban, és a források szerint a felvásárlást hamarosan alaposan bepörgeti majd a Vivendi. A forrás szerint a felvásárlásban fontos szerepe lesz majd a Vivendi mögött álló Vincent Bolloré egy másik cégének, a Blizzard kapcsán ismert Havas médiacsoportnak is. Akárhogy is, a francia törvények szerint, ha a Vivendi 30%-os részesedést szerezne a Ubisoftban, akkor köteles lenne egy olyan ajánlatot tenni, amivel meg tudja szerezni a részvények döntő többségét, szóval nem vagyunk már messze a kritikus pillanattól. Pedig a Ubisoft nagyon igyekszik ellenállni: a Vivendi még mindig nem kapott helyet a kiadó igazgatótanácsában, holott a szavazati jogok 22%-a már náluk van. Fallout: New Vegas a Fallout 4-ben AZ Obsidian által készített Fallout: New Vegas sok rajongó szerint a legjobban sikerült rész a Fallout-sorozat feltámasztása óta. Nem csoda hát, hogy több modder is összeállt, hogy közösen elkészítsék a játék pályáját a Fallout 4 motorjára építkezve, és úgy látszik, hogy a projekt halad is. Egyelőre Goodsprings és Primm érhető el, azonban a fejlesztés még nagyon a korai szakaszban tart. Egyébként a modderek alapvetően nem akarják áthozni a Fallout: New Vegas küldetéseit, inkább más questeket írnak a játékhoz, amik egyébként szükségesek ahhoz, hogy később valaki átültethesse a New Vegas questjeit a modba. Mert egyébként a tervük az, hogyha elkészült a pálya, akkor azt mindenki rendelkezésére bocsátják, és onnantól kezdve már másra bízzák, hogy a New Vegas karaktereit, küldetéseit és egyéb finomságait áthozzák a Fallout 4 motorja alá.
Még legalább egy évet kell várni a Final Fantasy 7 Remake-re és a Kingdom Hearts 3-ra A Square Enix a minap egy konferenciát tartott a befektetői számára, amiben részletesen felsorolta a kiadó a jövőben érkező játékait. Ez önmagában még jó is lenne, csak éppen az április 1-től 2018. március 31-ig tartó időszakra több megjelenést is kijelöltek, de ezek között nincs ott a Final Fantasy 7 Remake és Kingdom Hearts 3, a két anyag, amit a rajongók leginkább várnak a cégtől. De nem csak a Final Fantasy 7 Remake és a Kingdom Hearts 3 van úgy feltüntetve, mint ami 2018 áprilisa után érkezik, hanem a Marvellel kötött szerződés alapján készülő új játékok is. A lényeg tehát az, hogy még legalább egy évig egyik anyagra se számítsunk a boltok polcain. Launch traileren a Little Nightmares Habár a Little Nightmares elsőre egy kedves kis platformer játéknak tűnik, hamar rájövünk majd, hogy az anyag szembesít minket mindazzal, amitől gyerekkorunkban féltünk. Annyira, hogy a játék főszereplője, a Six névre hallgató kis figura több mint kilencféle módon tud meghalni menet közben. Persze ügyes játékkal és a puzzle-ök megfelelő megoldásával megkímélhetjük az életét, és április 28-tól lehetőségünk is lesz bizonyítani - ekkor jelenik meg ugyanis a játék, amihez most érkezett meg a launch trailer.
Prey - biztosan lesznek DLC-k Raphael Colantonio, a Prey kreatív igazgatója elmondta, hogy már most dolgoznak különböző kiegészítőkön és extra tartalmakon a megjelenés utánra. Ezzel együtt azonban úgy véli, hogy az alapjáték tartalmára senkinek nem lehet majd panasza, ugyanis lehetetlen egy végigjátszás alatt kipróbálni az összes különböző képességet, és megtapasztalni a történet elágazásait. "Nem lehet megszerezni az összes idegen képességet egy végigjátszás alatt, szóval mindenképpen újra kell majd kezdenünk. Ezen kívül bizonyos pontokon a történet elágazik, és döntéseket kell hoznunk, ezek végeredménye pedig kizárja egymást, szóval a sztori összes végkimenetelét sem lehet megtapasztalni egy futam alatt". Raphael Colantonio ezen kívül elmondta, hogy a Prey inkább egy túlélésre koncentráló játék, és ebben a tekintetben inkább hasonlít a BioShockra, mint a Resident Evil 7-re. "Nem akarunk brutális jelenetekkel és hasonló dolgokkal ijesztgetni senkit. Lesznek ijesztő részek a játékban, de a cél inkább az, hogy a játékos felderítse az űrállomást, és megtalálja a legjobb módot arra, hogy lelépjen onnan". Májusban jön a Burnout szellemi örököse Legalábbis részben szellemi örököse. Merthogy arról van szó, hogy a Criterion egykori alkalmazottai által alapított független Three Fields Entertainment (akik a borzalmas Dangerous Golfért is felelősek) májusban adja majd ki következő játékát, melynek neve Danger Zone. Ez tulajdonképpen a Burnout 3-féle Crash játékmódot ülteti át egy külön játékba, ahol a lényeg az, hogy minél nagyobb kárt okozzunk az autónkkal - legyen szó a szembejövő forgalom lepusztításáról, vagy a kamionok rakományának szétrombolásáról. Az ígéretek szerint a játék összesen húsz különböző szituációt tartalmaz majd, az eredményeinket pedig egy glóbális leaderboardon hasonlíthatjuk majd össze. A Danger Zone májusban jelenik meg PC-re és PS4-re.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. Busterftw
2017.04.26. 23:31
Még egy mod projekt, amit 2 év múlva lelőnek :D
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. noPublicFG Buste...
2017.04.27. 03:00
Ez jutott nekem is eszembe.


A Vivendi féle felvásárlás... Majd meglátjuk jó lesz, vagy sem. Így is csak vegetál az Ubisoft, ha felvásárolják, még rosszabb játékok jelennek majd meg?!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. slayer007 noPub...
2017.04.27. 06:57
Nekem is ez jutott az eszembe... Az Ubisoft vezetői mindig azt mondják mennyire negatív hatással lesz ez a cégre és a játékokra... Tényleg? Mert most olyan korrekt a cég és minőségi játékokat tesz le az asztalra? Hááát...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Palanova
2017.04.27. 07:13
Korrekt az Ubi? - nem igazán, lehetne korrektebb, bár most elkezdték a Season pass felszámolását állítólag, kérdés meddig jutnak vele.
Minőségi játékokat tesz le az asztalra? - hagy némi kívánni valót maga után a legtöbb AAA játékuk az elmúlt évekből.

Ellenben behoztak jó pár olyan játékot, mely nem korábbi nagyobb címek mappackjai és/vagy rókabőrei. (Division, Steep, For Honor, GR:Wildlands)
Persze voltak siralmas folytatások is náluk, AC sorozat Black Flag óta, részben a WD2 sem az aminek lennie kellett volna, de melyik másik cégnél nem?

Kérdés hogy a Vivendi mit és hogyan fog a továbbiakban csinálni, ha átveszik a cég irányítását. Lehet rosszabb lesz, pl Activision-Blizzard esete. De az is lehet hogy jobb lesz, bár ez utóbbira nem tudok példát mondani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim Palan...
2017.04.27. 07:53
Azért a Far Cry Primal egy eléggé élvezhető játék volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2017.04.27. 08:49
6-8 óráig? A Primalnál monotonabb FC -t még nem sikerült kihozniuk, pedig ez is csak az az előző reskinelt változata.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim eriol
2017.04.27. 09:03
Én 2x játszottam végig. Szóval volt az még 68 óra is. FC4 meg úgy unalomba fulladt az első 1-2 órában, hogy azóta se játszottam vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. magerg
2017.04.27. 09:11
A CoD:IW nem rosszkor jött, hanem illett volna egy normális forgatókönyvet összedobni ha már milliókat költenek marketingre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Adzo82
2017.04.27. 12:10
Nem tudom pontosan hova tenni ezt a sok sírást. Tény, hogy nem mindenkinek tetszik, hogy az AAA játékok már nem hozzák annyira a régi színvonalat, vagy.... hogy igazából azt hisszük, hogy nem hozzák... Mindenki várja a nagy Ő-t egy újabb cím esetén, vagy egy beígért folytatásban, közben annyi AAA játék jön ki mostanság szezonról szezonra, hogy igazából nem tudni, hogy melyikre spóroljon az ember. Szerintem túlságosan is el lettetek "kényeztetve" ezen a téren.
Nem lesznek már olyanok, mint anno a Doom, Duke Nukem, Half Life, C&C, C&C Red Alert, Warcraft, stb, stb... és azok a játékok amik szintén soha sem voltak eléggé tökéletesek, hanem csak a kor, az idő tette őket naggyá és az, hogy több évig nem volt hozzá, még stílusban sem hasonló. Szerintem nem a tökéletesség amit mi szeretnénk, hanem egy olyan játékot ami, ugyan úgy mint akkoriban egyedülálló, kultikus, és páratlan egy gémer számára. Vagy talán azt szeretnénk tudat alatt, hogy ne vegyük észre, hogy amivel játszunk annál egy kicsivel többet ad az ami egy hónappal később kerül a polcokra. "És most akkor kidobtuk a pénzt az ablakon, vagy azzal jobban el lettem volna stb, stb.."
Olyan sok felejthető és valamennyire emlékezetes cím van manapság. vagy olyan játékok is kerülnek az ember kezébe, ritkaságképp, amivel akár több száz órát el tud lenni. Nekem is néha evés közben jön meg az étvágyam és így van ez a játékoknál is. De én sem tudhatom előre, csak bízom a játékfejlesztőkben és a kiadóban.
Kijött egy COD ami hozta azt a stílust, ami persze nem mindenkinek jön be. Majd egy Far Cry ami szintén örökölte az előző epizód sava-borsát. És ekkor, persze úgy vélitek, ha egy játék ezeket nyújtja újra meg újra az már csak rossz lehet, mert semmi "egyediség, creativitás" nincs benne....

Az én véleményem az, hogy tetszik amit az Ubi csinál. A Sieggel, a Divisionnel, a Honorral. Tetszik, hogy akciózik a játékaival, pakkokat hoz létre a régebbi részek miatt, hogy hozzájuss olcsóbban. Egy rakás DLC-vel bombázza a játékosokat, nem hagyja faképnél őket, és úgy gondolom, hogy mellőzi a Pay to Win üzleti politikát is. COD esetében elmondták anno, hogy amilyen stílusban alkotják a részeket az egy kifejezetten nagyobb réteg érdekében teszik. Nem szeretnék őket cserben hagyni egy gyökeresebb, de bizonytalanabb változás érdekében. A Falloutok és a TES modokat tekintve, pedig meg lehet nézni, hány tízezer készült. Köszönöm szépen a fejlesztőknek, hogy példátlanul, szinte korlátok nélkül lehetővé teszi, hogy a játékán ennyit színesítsenek, az amúgy teljesen ingyen dolgozó modderek. Bizzard-ról példát is lehetne venni, véleményem szerint. Folyamatosan kommunikál, egyeztet, felméréseket végez a játékosokkal. Olyan irányt vett (vesz) ahol eddig olyan, évek óta begyökerezett sikercímekkel állhattak szembe, hogy sokan vakarhatták a fejüket, hogy vajon meg fogja e csinálni és akkor vajon most lesz az a pillanat amikor a fejsze éle kicsorbul. Hát megcsinálta. HOTS, Overwatch, amivel kavarja állandóan az álló vizet. Tény, hogy a Starcraft II. ből már nem sokat lehet kipréselni, de legalább a remastered első részhez ingyen hozzá jutsz. Diablo III-hoz már nagyon várom a Necro visszatérését. Wow-l kapcsolatban, meg nem mondanék semmit. Igazából még anyám is ismeri aki ár 60-n felül van és soha még egyszer sem tudta megmondani hol a gép bekapcsoló gombja.
Ami nekem nem annyira tetszik az az amit az EA csinál. Az origin-ben nem sok akciót látsz. (Azok is olyan 10% százalékos, neszesemmifogdmegjól, vagy olyan 60 Eurról 50-re. Köszi, kettőt kérek...) Nem figyel oda a játékaira, a servereire. Rég találkoztam annyi csalóval mint a SW BF-ban. Pay to win = 1 Mostanság időről időre kipréseltet egy egy "régebbi remeket" félkész, sok esetben minősíthetetlen állapotban (lásd az új ME-t). Az a szomorú, hogy olvasataim alapján már nem igazán lesz jobb az sem. Az animációk és a szinkron terén például nagyon kevés változásra lehet számítani ezek után. Egyesek szerint a fél játékot kukázni kéne, és újra megalkotni, felvenni.

Igazából mindenben, és ide a ti (ti és nem csak ezen a fórumon) jogos panaszaitokat figyelembe véve és beleértve, véleményem szerint, az a legbosszantóbb amikor egy több száz - ezer remek élményt, emléket nyújtó "csillagot"szakítanak le az égről pusztán nyereségvágyból. És ezért gondolom, hogy nincs jelentősége annak, hogy ki, melyik másik, lehetne esetleg korrektebb....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!